δωρεάν E-Book από το Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου (Ίδρυμα Θ. & Δ. Τσάτσου) ‘Oδηγός για τους γονείς, σχετικά με το ζήτημα του σχολικού εκφοβισμού’

Oδηγός για τους γονείς, σχετικά με το ζήτημα του σχολικού εκφοβισμού Κ.Ε.Σ.Δ. Ίδρυμα Τσάτσου.pdf

Συγγραφέας: Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου (Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου)

Aφορά τους γονείς, σκοπός του υλικού είναι να αποτελέσει ένα χρηστικό οδηγό για

τους γονείς και την ευρύτερη οικογένεια σχετικά με το ζήτημα του σχολικού εκφοβισμού.

 

Το παραπάνω εγχειρίδιο/e-book, εκπονήθηκε στο πλαίσιο των Πράξεων

«Ανάπτυξη και λειτουργία δικτύου ενημέρωσης, επιμόρφωσης, πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού»

Πηγή: Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου (Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου

Παραμονή στο τμήμα ένταξης

Καλησπέρα!

Μαθητής ο οποίος έχει παραπεμφθεί στο ΚΕΣΥ, έχει κληθεί για αξιολόγηση και δεν έχει προσέλθει, δύναται να παραμείνει στο τμήμα ένταξης με υπεύθυνη δήλωση γονέων;

Μπορεί μαθητής να παραμείνει στο τμήμα ένταξης και κατά τις τρεις σχολικές τάξεις Γυμνασίου με την ίδια δήλωση των γονέων;

 

Από τη συμμετοχή του Κ.Ε.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας και την παρακολούθηση εργασιών του 4ου Διεθνούς Συνεδρίου, στην Κύπρο, ”Γραμματισμός και Σύγχρονη Κοινωνία: Μετατοπίσεις στην Ψηφιακή Μάθηση !” (12-13 Μαΐου 2021)

Το 4ο Διεθνές Συνέδριο Γραμματισμός και Σύγχρονη Κοινωνία: Μετατοπίσεις στην Ψηφιακή Μάθηση εστιάζει στον μετασχηματισμό της μάθησης, πράξης και επικοινωνίας, που χαρακτηρίζει τις σύγχρονες κοινωνίες και εντατικοποιήθηκε κατά τους τελευταίους μήνες, λόγω και της ραγδαίας εξάπλωσης της νόσου COVID-19.

Η πανδημία επέτεινε την αξιοποίηση νέων μορφών, πρακτικών και χώρων γραμματισμών, αλλά

και την υβριδοποίηση παραδοσιακών και νέων γραμματισμών.

Την ίδια στιγμή, η ευρεία μετάβαση σε ψηφιακές πρακτικές μάθησης, ενημέρωσης και επικοινωνίας έκανε επιτακτικότερη την ανάγκη κριτικής εμπλοκής με κείμενα και πληροφορίες, ενώ άφησε να αναδυθούν ευρύτερες προκλήσεις που συγχρονικά και ιστορικά διέπουν την εκπαίδευση και την κοινωνία.

Transitions in Digital Learning (google.com)

Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας-Κ.Ε.Σ.Υ.: Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης και πληροφοριών υποψηφίων Πανελλαδικών Εξετάσεων

ΓΡΑΜΜΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ των ενδιαφερομένων μαθητών και γονέων και κηδεμόνων τους, με τηλεφωνική επικοινωνία

Η υποστήριξη θα είναι ψυχολογική και ενημερωτική – συμβουλευτική για διάφορα θέματα διενέργειας των εξετάσεων, από εξειδικευμένο προσωπικό. Το πρόγραμμα που ακολουθεί αναφέρεται σε όλα τα ΚΕΣΥ της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας και οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα στις προκαθορισμένες ώρες να επικοινωνούν με οποιοδήποτε από αυτά.

Η Γραμμή Υποστήριξης ξεκινά από τη Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

Ακολουθεί το πρόγραμμα:

1ο ΚΕΣΥ Αχαΐας

Κάθε Δευτέρα – Τρίτη – Τετάρτη. Ώρες λειτουργίας: 10:00-16:00

Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης υποψηφίων:  2610 461953

Γραμμή πληροφοριών υποψηφίων: 2610 456061

2ο ΚΕΣΥ Αχαΐας

Κάθε Τετάρτη 17:00-20:00 (απόγευμα)

Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης υποψηφίων: 2610 341005

Γραμμή πληροφοριών υποψηφίων: 2610 642678

ΚΕΣΥ Αιτωλοακαρνανίας

Κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από 08:00- 14:00 και κάθε Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα από 17:00 -20:00

Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης υποψηφίων: 6936170934

Γραμμή πληροφοριών υποψηφίων: 26310 55259

ΚΕΣΥ Ηλείας

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη ώρες 10:00 έως 16:00 μ.μ.

Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης υποψηφίων: 6979423907

Γραμμή πληροφοριών υποψηφίων: 26210 20339 & 26210 20338

Πηγή:

http://pdede.sch.gr/2021/05/14/grammi-ypostirixis-ypopsifion-panelladikon-exetaseon/

Υ.ΠΑΙ.Θ. (13-05-21): Αριθμός εισακτέων στα ΑΕΙ της χώρας και συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε συνέχεια της ανακοίνωσης του προγράμματος των πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων 2021, ανακοινώνει τον αριθμό των εισακτέων ανά Πανεπιστημιακή Σχολή/Τμήμα για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, καθώς και τους συντελεστές βάσει των οπoίων καθορίζεται η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής σε κάθε Πανεπιστημιακή Σχολή/Τμήμα.

Ο συνολικός αριθμός εισακτέων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 ανέρχεται σε 77.415. Η κατανομή του αριθμού στα επιμέρους Τμήματα έγινε με βάση τα εξής κυρίως κριτήρια:

  • Τις εισηγήσεις των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων για τον αριθμό των εισακτέων, υπό το πρίσμα και του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου των μετεγγραφών.
  • Τη στήριξη τριών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ακριτικών περιοχών (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), με αύξηση του αριθμού των εισακτέων.
  • Τη βελτίωση της σύνδεσης της ανώτατης εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, με την αύξηση εισακτέων σε Τμήματα με αναμενόμενη αύξηση της απορρόφησης των αποφοίτων τους, όπως π.χ. στα Τμήματα Επιστημών Αγωγής στην Πρώιμη και Παιδική Ηλικία, στα Τμήματα Νηπιαγωγών, στα τμήματα Πληροφορικής, στην Κτηνιατρική.
  • Τη βελτίωση της αντιστοίχισης εισακτέων και προσωπικού των Τμημάτων.
  • Την πρόταση αναδιάρθρωσης του Πανεπιστημίου Πατρών και τη σχετική εισήγηση της ΕΘΑΑΕ, οι οποίες υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας που είναι εν εξελίξει – και των ίδιων των Ιδρυμάτων, όπως η προκείμενη – για εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη.

Παράλληλα, ανακοινώνονται οι συντελεστές που όρισε το κάθε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα για κάθε Τμήμα/Σχολή του, βάσει των οποίων θα προκύψει η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ). Υπενθυμίζεται ότι για την εισαγωγή υποψηφίων σε ΑΕΙ απαιτείται η επίτευξη στις πανελλαδικές εξετάσεις βαθμολογικής επίδοσης ίσης ή μεγαλύτερης της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ανά Σχολή, Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση. Η ΕΒΕ διαμορφώνεται από το μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά επιστημονικό πεδίο, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με συντελεστή που καθορίζεται από τα ιδρύματα εισαγωγής για κάθε Σχολή, Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση και στρογγυλοποιείται στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Ο συντελεστής βρίσκεται εντός του διαστήματος ελάχιστης και μεγίστης τιμής, που έχει διαμορφωθεί στο εύρος μεταξύ 0,80% και 1,20%, ενώ ως ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της ΕΒΕ των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών έχουν οριστεί οι τιμές 0,70% και 1,10% αντιστοίχως.

Με το Νόμο 4777/2021, η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) θεσπίστηκε:

  • για τη διασφάλιση των ακαδημαϊκών προϋποθέσεων της επιτυχούς φοίτησης και της έγκαιρης ολοκλήρωσης των σπουδών,
  • για τη θωράκιση του κύρους των Πανεπιστημιακών σπουδών,
  • για την ενίσχυση της αυτονομίας των ΑΕΙ και της δυνατότητας κάθε τμήματος να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή τους φυσιογνωμία, καθώς για πρώτη φορά προβλέπεται αποφασιστικός ρόλος των ΑΕΙ στην εισαγωγή των φοιτητών,
  • για την ορθολογικότερη κατανομή και χρήση των πόρων του κάθε ΑΕΙ.

 Η ΥΑ για τον αριθμό των εισακτέων σε μορφή pdf

Το ΦΕΚ για τον αριθμό των εισακτέων σε μορφή pdf 

Η ΥΑ με την ΕΒΕ σε μορφή pdf 

Το ΦΕΚ με την ΕΒΕ 

Πηγή:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - 13-05-21 Αριθμός εισακτέων στα ΑΕΙ της χώρας και συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (minedu.gov.gr)

Τα μουσεία μας υποδέχονται ξανά!

Τα μουσεία ανά την επικράτεια υποδέχονται ξανά το κοινό από την Παρασκευή 14 Μαΐου!

Το ασφαλές άνοιγμα των μουσείων προστίθεται στην εύρυθμη λειτουργία των αρχαιολογικών χώρων, που είναι ανοιχτοί για τους επισκέπτες από τις 22 Μαρτίου, και σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την σταδιακή επαναλειτουργία των πολιτιστικών υποδομών της χώρας

Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

09-05-21, Υ.ΠΑΙ.Θ.: 10 χρήσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις για τη δια ζώσης επαναλειτουργία όλων των δομών Α’θμιας & Β’θμιας εκπαίδευσης και το self-testing

 

  • Ποια σχολεία θα λειτουργούν δια ζώσης από τη Δευτέρα 10/5;

Από τη Δευτέρα 10 Μαΐου επαναλειτουργούν δια ζώσης τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια, και συνεχίζουν τη λειτουργία τους τα Λύκεια και τα σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.

  • Ποια μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό έχουν ληφθεί για την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών;

Προβλέπεται η εφαρμογή όλων των προηγούμενων μέτρων προστασίας και πρόληψης, όπως:

- η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,

- τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών,

- οι σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,

- η χρήση αντισηπτικών,

- οι σχολαστικοί καθαρισμοί,

- οι τακτικοί αερισμοί των χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά,

- τα ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ προστίθεται, στα ήδη ισχύοντα, άλλο ένα σημαντικό, προληπτικό μέτρο: η διενέργεια αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου για κάθε μαθητή, εκπαιδευτικό, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων, για να εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας.

  • Είναι υποχρεωτικά τα τεστ;

Τα τεστ είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλευση μαθητών, εκπαιδευτικών, διοικητικού και λοιπού προσωπικού στο σχολείο, και πρέπει να γίνονται πριν την έναρξη των μαθημάτων τη Δευτέρα και την Πέμπτη. Ως προς τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η διενέργεια self-test είναι υποχρεωτική για τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό ενώ υπάρχει ισχυρή σύσταση για τη διενέργεια του τεστ στους μαθητές.

  • Πώς γίνεται η προμήθεια των τεστ;

Βάσει του ΑΜΚΑ τους, ενήλικοι μαθητές και εκπαιδευτικοί προμηθεύονται δωρεάν τεστ από το φαρμακείο. Για τους ανήλικους μαθητές, τα τεστ παραλαμβάνουν γονείς και κηδεμόνες με τον ΑΜΚΑ των μαθητών. Από τη Δευτέρα 10/5 έως την Τετάρτη 12/5, προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός και η επιβάρυνση στα φαρμακεία, θα διατεθούν δύο self-test σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και προσωπικό των σχολείων, για να υποβληθούν στον έλεγχο της Πέμπτης 13/5, αλλά και της ερχόμενης Δευτέρας 17/5. Υπενθυμίζεται ότι η δωρεάν διάθεση self-tests από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

  • Είναι δύσκολη η διαδικασία του τεστ;

Το self-testing είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, μία διαδικασία που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων. Το τεστ είναι ρινικό και όχι ρινοφαρυγγικό ή στοματοφαρυγγικό, και ο στυλεός πρέπει να μπει στη μύτη απαλά και να περιστραφεί αρκετές φορές. Έχει αποσταλεί στα φαρμακεία και δοθεί στη δημοσιότητα επεξηγηματικό υλικό καθώς και σχετικό βίντεο για κατατοπιστική ενημέρωση όλων (https://self-testing.gov.gr).

Τα βήματα είναι τα εξής:

1. Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές, εκπαιδευτικοί και προσωπικό των σχολείων παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ τους.

2. Οι μαθητές/ εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει σήμερα ή αύριο το πρωί.

3. Γονείς, ενήλικοι μαθητές και εκπαιδευτικοί δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, στην οποία εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

  • Για την απόρριψη των υλικών μετά τη διενέργεια των self-test:

Αν το τεστ είναι αρνητικό: Απορρίπτεται στον κοινό κάδο απορριμμάτων.

Αν το τεστ είναι θετικό: Απορρίπτεται επίσης στον κοινό κάδο απορριμμάτων, αλλά μέσα σε δυο σακούλες καλά κλεισμένες.

Τα απόβλητα των self-test δεν τοποθετούνται στους μπλε κάδους ανακύκλωσης και δεν απορρίπτονται στις αποχετεύσεις.

  • Τι γίνεται αν το self-test είναι αρνητικό;

1. Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr. Οι μαθητές φέρουν τη σχολική κάρτα μονίμως μαζί τους. Επιδεικνύουν την εκάστοτε κάρτα στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης.

2. Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό των σχολείων, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr.

3. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, οι υπόχρεοι και οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να γράφουν χειρόγραφη δήλωση που περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.

  •  Τι γίνεται αν το self-test είναι θετικό;

1. Για τους μαθητές, δηλώνεται το θετικό αποτέλεσμα στη σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την οποία μπορούν να μεταβούν σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test.

2. Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό των σχολείων, εκδίδεται η δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την οποία μπορούν να μεταβούν σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr.

3. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί/προσωπικό λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο. 

  • Έχουν δοθεί οδηγίες για την κάλυψη της ύλης;

Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εκδίδει κατευθυντήριες γραμμές και οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς μας σχετικά με την κάλυψη της ύλης και για την Πρωτοβάθμια και για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δεδομένης της προηγούμενης αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας. Παράλληλα, από το ΙΕΠ σε συνεργασία με το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, έχουν δοθεί οδηγίες για την ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής προσαρμογής των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας.

  •  Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί/μαθητές πρέπει να κάνουν τεστ;

Ναι.

  • Οι μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες οφείλουν να πηγαίνουν στο σχολείο με φυσική παρουσία;

Εξακολουθεί να ισχύει η πρόβλεψη που ίσχυε και στο παρελθόν ότι οι μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή που συνοικούν με άτομα τα οποία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν από το σχολείο τους να συμμετέχουν σε διαδικτυακά τμήματα.

(Πηγή: https://www.minedu.gov.gr/news/48546-09-05-21-10-xrisimes-erotiseis-kai-apantiseis-gia-ti-dia-zosis-epanaleitourgia-olon-ton-domon-a-vathmias-kai-v-vathmias-ekpaidefsis-kai-to-self-testing)

Από τη συνάντηση του Κ.Ε.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας με τις Επιτροπές Διαγνωστικής, Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) των Διευθύνσεων Α’/θμιας & Β’/θμιας Εκπ/σης Αιτωλοακαρνανίας, στις 20.04.21, μέσω τηλεδιάσκεψης και της εφαρμογής cisco webex

Εικονική Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση: Έργο AGRIENT

Προς την Εκπαιδευτική Κοινότητα!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» (ΙΤΥΕ) και το Πανεπιστήμιο Πατρών έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν σε ημερίδα που διοργανώνουν με θέμα “Εικονική Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση: Έργο AGRIENT” την Τρίτη 15 Ιουνίου,  ώρα 18:00 - 20:30

Η συμμετοχή στην ημερίδα μπορεί να γίνει είτε με φυσική παρουσία είτε με εξ αποστάσεως παρουσία. Η συμμετοχή με φυσική παρουσία θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του ΙΤΥΕ-Διόφαντος, με τήρηση όλων των υγειονομικών μέτρων.

Η εξ αποστάσεως συμμετοχή θα γίνει από το σύνδεσμο https://minedu-secondary.webex.com/meet/sch-events

Στο πλαίσιο της ημερίδας θα πραγματοποιηθούν:

  • Παρουσίαση του Ευρωπαϊκού έργου AGRIENT
  • Πρακτική άσκηση με το Εικονικό Περιβάλλον Εκπαίδευσης (Virtual Reality).

Περισσότερες πληροφορίες: https://vrworkshops.blogspot.com/

Εγγραφή: https://shorturl.at/lHR04  

Μετά το τέλος των εγγραφών θα αποσταλεί το πρόγραμμα της ημερίδας καθώς και οδηγίες για τους συμμετέχοντες.

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθούν Πιστοποιητικά Παρακολούθησης.

Στους συμμετέχοντες με φυσική παρουσία θα δοθούν και αναμνηστικά δώρα.

Πηγή: sch.gr

Μαθητικό Φεστιβάλ: ‘Με το σακίδιο του Θεάτρου’