Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σχολικά έτη: 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021)

epiteliki.minedu.gov.gr

Βίντεο με τον Εθνικό Ύμνο στην ελληνική, νοηματική γλώσσα δημιούργησε ο Σύλλογος Διδασκόντων της νοηματικής στην Ελλάδα

Ο Εθνικός Ύμνος στη νοηματική γλώσσα αποτελεί πρωτοβουλία του Συλλόγου Διδασκόντων της νοηματικής στην Ελλάδα που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης

(Η Επιτροπή Ελλάδα 2021, η Βουλή των Ελλήνων και η Τράπεζα της Ελλάδος στήριξαν από την αρχή την όλη προσπάθεια)

Εγκύκλιος Μεταθέσεων ΕΕΠ, ΕΒΠ 2020-21

Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)

για υποβολή αιτήσεων μετάθεσης σχολικού έτους 2020-2021

(Οι αιτήσεις υποβάλλονται από 18.03.2021 έως 26.03.2021)

egkyklios-metathesewn-eep-ebp-2020-21

 

‘Χαρταετός’, πηγή: Επιστήμη για όλους – Σειρά πειραμάτων για παιδιά

Η συνήθεια του πετάγματος χαρταετού προέρχεται πιθανότατα από την Κίνα. Είναι δημοφιλής σήμερα στην Κίνα, στην Ιαπωνία, στην Ινδία, στην Ταϊλάνδη και στο Αφγανιστάν. Στην Ελλάδα βέβαια το πέταγμα του χαρταετού είναι μέρος των εθίμων της Καθαράς Δευτέρας και συγκεκριμένα του υπαίθριου εορτασμού της - τα λεγόμενα κούλουμα.

πείραμα/κατασκευή μικρού, απλού χαρταετού-YouTube

                                                                 

 

 

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδας: Επιμορφωτικό Σεμινάριο για την ‘Πολλαπλή Νοημοσύνη’ (9 και 16/03/2021)

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΠΕΚΕΣ) ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Η συμβολή της πολλαπλής νοημοσύνης στις εκπαιδευτικές λειτουργίες και στην αντιμετώπιση των δυσκολιών μάθησης»

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης διοργανώνει διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο, με θέμα:

 «Η συμβολή της πολλαπλής νοημοσύνης στις εκπαιδευτικές λειτουργίες και στην αντιμετώπιση των δυσκολιών μάθησης»

Το επιμορφωτικό σεμινάριο θα υλοποιηθεί σε έναν κύκλο δύο επιμορφωτικών τηλε-ημερίδων στις 9 και 16 Μαρτίου 2021 και ώρες 18:00 - 20:00 και έχει σκοπό την ενημέρωση και επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών στο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της πολλαπλής νοημοσύνης και της σημασίας της τόσο σε όλες τις εκπαιδευτικές λειτουργίες όσο και στην αντιμετώπιση των δυσκολιών μάθησης πολλών μαθητών που καθημερινά καλούνται να διαχειριστούν στη σχολική τάξη.

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, καλούνται να συμπληρώσουν την ακόλουθη φόρμα:

https://forms.gle/MTbDbBoeBN3iJdXV6

Στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν θα χορηγηθεί Βεβαίωση παρακολούθησης.

Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από Τρίτη 16.03.2021: Παράθεση εγγράφων από το Υ.ΠΑΙ.Θ., μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών κινδύνου διασποράς κορονοϊού

Με την υπ. αριθμ. πρωτ. 29657/ΓΔ4/12-03-2021 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. παρέχονται οδηγίες και σχετικά έγγραφα στις σχολικές μονάδες Π.Ε και Δ.Ε, αναφορικά με την παροχή σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, μετά την ανακοίνωση νέων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού COVID-19 

odigies-eks-apostasews-ekpaidefsi-12-3-2021

Σχολικός εκφοβισμός-ΔΑΦ/Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος: Ενας οδηγός για εκπαιδευτικούς – Alice Stobar – National Autistic Society (NAS)

sxolikos-ekfovismos-diataraxes-aftistikou-fasmatos-odigos

Σύμφωνα με το προλογικό σημείωμα:

Εάν εργάζεσθε σε σχολείο, τυπικό ή ειδικό, αναπόφευκτα θα αντιμετωπίσετε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού. Οι μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) διατρέχουν ιδιαίτερα μεγάλο κίνδυνο να πέσουν θύματα εκφοβισμού. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε το γιατί και θα σας δώσει στρατηγικές και ιδέες για την προώθηση της κατανόησης της ΔΑΦ ανάμεσα στο διδακτικό προσωπικό και τους μαθητές, την αντιμετώπιση και μείωση των περιστατικών εκφοβισμού και την υποστήριξη των μαθητών με ΔΑΦ που εκφοβίζονται.

(Πηγή: www.especial.gr)

Μια μοναδική ευκαιρία θα έχουν όλοι οι μαθητές /τριες της χώρας, αλλά και των Ελληνικών Σχολείων του εξωτερικού για να παρακολουθήσουν το 1ο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ.

Το  Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και είναι ελεύθερο για να το παρακολουθήσει όποιος επιθυμεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές έχει προβλεφθεί άδεια τις 4 τελευταίες ώρες του ωρολογίου προγράμματος σύμφωνα με την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ,  Α. Π. : Φ16.1/16403/Δ2 10/02/2021.

Για τη διευκόλυνση των μαθητών/τριων προτείνεται την ώρα έναρξης του φεστιβάλ (11:00 πμ) οι εκπαιδευτικοί να διαμοιράσουν στο chat της πλατφόρμας του webex, που αξιοποιείται για τη διδασκαλία εξ αποστάσεως,  τον σύνδεσμο της ζωντανής ροής που είναι για σήμερα 7 Απριλίου: https://youtu.be/_UWm-P4F7Sc  και για αύριο  Απριλίου : https://youtu.be/4Ei1t4mK0P0 .

Όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρούν και να σχολιάσουν κατά τη διάρκεια της ζωντανής ροής, με αυτό το τρόπο οι  μαθητές/τριες θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στην διεξαγωγή του φεστιβάλ.

Χαιρετισμό στο φεστιβάλ  θα απευθύνουν  η υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων και η υφυπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Δείτε αναλυτικά παρακάτω το πρόγραμμα του φεστιβάλ και τον τρόπο σύνδεσης σε αυτό

Προσβασιμότητα και ηλεκτρονικοί σύνδεσμοι

Παράλληλα θα μεταδοθεί ζωντανά, μέσω του καναλιού του Φεστιβάλ στο  YouTube (http://bitly.ws/caG7 )  και μέσω της σελίδας omathimatikos.gr στο Facebook (http://bitly.ws/caG8)

Αναλυτικότερα, οι σύνδεσμοι είναι:

Ο σύνδεσμός της ζωντανής ροής της 1ης ημέρας (Τετάρτη 7 Απριλίου 2021) είναι : https://youtu.be/_UWm-P4F7Sc

Ο σύνδεσμός της ζωντανής ροής της 2ης ημέρας (Πέμπτη 8 Απριλίου 2021) είναι : https://youtu.be/4Ei1t4mK0P0

Σύνδεσμος γρίφων Γ’ Λυκείου: https://bit.ly/3bPEABJ

Σύνδεσμος γρίφων Β’ Λυκείου: https://bit.ly/3eQSEgx

Σύνδεσμος γρίφων Α’ Λυκείου: https://bit.ly/3bTfceu

Σύνδεσμος γρίφων Γ’ Γυμνασίου: https://bit.ly/2OWzHhl

Σύνδεσμος γρίφων Β’ Γυμνασίου: https://bit.ly/3qQQL5F

Σύνδεσμος γρίφων Α’ Γυμνασίου: https://bit.ly/2Qd0lTR

Για να ειδοποιηθείτε από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube (http://bitly.ws/caG7)  όπως και να  κάνετε Like στη σελίδα omathimatikos.gr στο Facebook (http://bitly.ws/caG8)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Τετάρτη 7 Απριλίου 2021 - 11:00 π.μ. (Για τους μαθητές/τριες Λυκείων)

Έναρξη του Φεστιβάλ από τον κ. Κωνσταντίνο Μπουραζάνα Σ.Ε.Ε Μαθηματικών του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας

Χαιρετισμός από την υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως

Χαιρετισμός από την υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μακρή

Συνέντευξη του κ. Αθανασίου Φωκά καθηγητή του Cambridge

Συνέντευξη του κ Κωνσταντίνου Δασκαλάκη καθηγητή του Μ.Ι.Τ

Ομιλία του κ. Άρη Μαυρομάτη καθηγητή του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας με θέμα : Μαθηματικά και Τέχνη

Παρουσίαση εργασιών μαθητών/τριων

Επίλυση Γρίφων: Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή  για τους μαθητές Λυκείων από τις  12:30 έως 15:00.

Πέμπτη 8 Απριλίου 2021 11:00 π.μ. (για τους μαθητές/τριες Γυμνασίων)

Έναρξη του Φεστιβάλ από τον κ. Κωνσταντίνο Μπουραζάνα Σ.Ε.Ε Μαθηματικών του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας

Συνέντευξη του κ. Κωνσταντίνου Δασκαλάκη καθηγητή του Μ.Ι.Τ

Συνέντευξη του κ. Αθανασίου Φωκά καθηγητή του Cambridge

Ομιλία του κ. Κωνσταντίνου Γουργουλιάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα: Τα Μαθηματικά στην Ιατρική

Παρουσίαση εργασιών μαθητών/τριων

Επίλυση Γρίφων: Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή  για του μαθητές Γυμνασίων από τις  12:30 έως 15:00 .

Το   1ο  Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό  Φεστιβάλ διοργανώνεται με πρωτοβουλία του Συντονιστή Ε. Ε. Μαθηματικών κ. Κωνσταντίνου Μπουραζάνα σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και με τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας,  Λάρισας και  Τρικάλων, αλλά και εκπαιδευτικούς από όλη τη χώρα,

(Πηγή: ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας)