Ελληνικά

Πάμε να διαβάσουμε παραμύθια;

Καλησπέρα σας!
Σκέφτηκα να ξεκινήσουμε αναρτώντας παιδικά παραμύθια συναδέλφων,κυρίως, για τον κορονοϊό. Tα βρίσκετε στην κατηγορία ΥΛΙΚΟ αυτού του ιστολογίου. Αφού τα διαβάζετε με την ησυχία σας,τα συζητάτε με τον Μανόλη, του κάνετε ερωτήσεις μνήμης ή αφηγήστε εσείς ένα κομμάτι και τον καλείτε να αφηγηθεί τη συνέχεια. Tην άλλη μέρα, μπορείτε να επιλέξετε από το παραμύθι, που του άρεσε περισσότερο, μια πρόταση. Τη γράφετε στο πράσινο και τον καλείτε να τη βλέπει και να τη γράφει. Αφήνουμε κενό μεταξύ των προτάσεων γιατί κάνει μεγάλα γράμματα. Προσέχουμε την ώρα που τα γράφει να μην πηγαίνει στις άκρες,πέρα από τη γραμμή τη μπλε. Να τηρεί τα όρια. Αυτό δε θα γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη αλλά ας το ξεκινήσουμε. Τρεις φορές είναι μια χαρά για να μην κουραστεί.
Σίγουρα θα ζητήσει να διαβαστεί κι άλλες φορές. Αυτό είναι λογικό. Μπορείτε να αλλάζετε την πρόταση στο πράσινο ή να προσθέσετε κι ένα παιχνίδι με λέξεις. Σχετικά με αυτό το παιχνίδι, θα χρειαστείτε χαρτάκια post it. Αν δεν έχετε κόβετε χαρτιά, τα βάφετε και τα βάζετε κόλλα(φροντίζετε να έχετε κι ένα χαρτόνι για να τα κολλήσετε σε αυτό). Τα post it μπορούσατε να τα κολλήσετε σε ένα τοίχο ή πάνω στο γραφείο. Ποιος είναι τώρα ο σκοπός; Θα επιλέξετε λέξεις δισύλλαβες ή τρισύλλαβες,που έχουν διπλά γράμματα ή γράμματα,που τον δυσκολεύουν στη γραφή(π.χ. ξ), θα τις γράψετε στα χαρτάκια, κάθε φορά με άλλο χρώμα μαρκαδόρου. θα τα κολλήσετε και θα τον βάζετε να σας φέρνει τη λέξη που ζητήσατε. Τη δεύτερη φορά θα ανταλλάξετε τους όρους. Θα τα γράφει ο Μ
ανόλης(όπου εδώ θα τον βάζετε να γράφει λέξεις με γράμματα ,που τον δυσκολεύουν) κι εσείς θα πηγαίνετε να βρίσκετε τις λέξεις που σας ζητάει.
Με αυτόν τον τρόπο, αρχίζουμε να κάνουμε ανάγνωση και να γράφουμε. Δουλεύουμε ταυτόχρονα  τις εκτελεστικές λειτουργίες του παιδιού!!

Αφήστε μια απάντηση