Κάνει ντου το … Ντ,ντ !

Να έχουμε μια όμορφη μέρα!! Την εβδομάδα αυτή συνεχίζουμε στο μάθημα των Ελληνικών με το δίψηφο σύμφωνο "Ντ, ντ". Θα ακολουθήσουν ίδιου τύπου δραστηριότητες με αυτές που κάνουμε στο δίψηφο σύμφωνο "μπ"! Ας δούμε πρώτα το βίντεο:

Το βιντεάκι το παρακολουθούμε αρκετές φορές! Μπορούμε να θυμηθούμε τη φορά των δύο γραμμάτων ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους :  Ένα γράμμα μια ιστορία-Ν           -           Ένα γράμμα μια ιστορία -Τ

Ύστερα, μπορούμε να ανατρέξουμε στο βιβλίο γλώσσας  του μαθητή στη σελίδα 16 και να κυκλώσουν τα παιδιά τα "Ντ,ντ", που υπάρχουν στις λέξεις του κειμένου και του τίτλου. Ύστερα, στη σελίδα 17 μπορούν να συμπληρώσουν το "ντ" στις λέξεις. Καλό είναι να ασχοληθούμε ενδελεχώς  με την ανάγνωση του κειμένου και φυσικά, όπως γνωρίζουμε, μπορούμε είτε να τα δείχνουμε μπερδεμένες λέξεις να διαβάζουν είτε μπερδεμένες προτάσεις, ώστε να μην απομνημονεύουν  το κείμενο. Οι φωνούλες-συλλαβούλες του φθόγγου είναι αναρτημένες στον τοίχο μας! Για μεγαλύτερη βοήθεια και ευκολία ακολουθούν συγκεντρωμένες καρτέλες λέξεων του "ντ", που μπορούν να διαβάζουν!

 

 

 

Picture

Picture

Picture

 Επίσης, πηγαίνοντας στην πλατφόρμα της  e me και συγκεκριμένα στα e me assignments, μπορείτε να κατεβάσετε ένα κείμενο για ανάγνωση, που περιέχει και ασκησούλες κατανόησης κειμένου. Συγκεκριμένα,  θα ενημερωθείτε από τον Τοίχο της Κυψέλης ότι μέσω του εργαλείου e-me assignments  έχουν ανατεθεί εργασίες. Μια ειδοποίηση θα εμφανιστεί στην καμπάνα της Κυψέλης. Για κάθε εργασία θα εμφανίζεται ξεχωριστή ειδοποίηση. Τα παιδιά θα πρέπει να πατήσουν πάνω σε κάθε ειδοποίηση ώστε να εμφανιστεί η ανάθεση των εργασιών.
Κλείνοντας, σειρά έχουν δυο εκπαιδευτικά παιχνίδια,  από το αγαπημένο περιβάλλον της Wordwall! Στην πρώτη δραστηριότητα με βάση την εικόνα το παιδί καλείται να βρει τα κεφαλαία γράμματα της εικονιζόμενης λέξης και στη δεύτερη να διαβάσει σωστά τον αριθμό, ώστε να οδηγήσει τον pac-man στη φωλιά της σωστά γραμμένης λέξης! Προσοχή στα τερατάκια!  Eπιλέξτε ποιο θέλετε να παίξετε πατώντας πάνω του!
ΚΡΕΜΑΛΑ                     Pac-man
 

 

ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΟΛΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ(ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)

    Καλημέρα και καλό μας μήνα!
Σήμερα θα συνεχίσουμε τα ελληνικά μας και συγκεκριμένα τις λέξεις ολικής ανάγνωσης. Το δεύτερο μέρος αυτής της ανάρτησης αφορά τις λέξεις: ποιο, πώς,πού και δεν. Εδώ, θα κάνουμε νύξη για τις ερωτηματικές λέξεις""Πού και Πώς", που τονίζονται. Τις έχω βάλει με κεφαλαίο για να δείχνουμε ότι όταν ξεκινάνε και ρωτάνε, τότε μπαίνει και ο τόνος. Με αυτό το σκεπτικό παρουσιάζονται έτσι και στο φύλλο εργασίας.  Ακολουθούν οι καρτέλες των λέξεων αυτών και το φύλλο εργασίας αντίστοιχα. Καρτέλες-λέξεις ολικής εκμάθησης 2                            Λέξεις ολικής εκμάθησης2

Είναι πολύ πιθανό σε κάποιες λέξεις, όπως το "ποιο" να δυσκολευτεί. Μπορείτε να  κόψετε χαρτάκια και κάθε χαρτάκι να έχει κι ένα φώνημα από την κάθε λέξη. Έτσι μπορείτε να δουλέψετε τη σειρά των γραμμάτων μιας λέξης. Καλό είναι κάθε λέξη να έχει και διαφορετικό χρώμα όταν την γράφετε! Διαφορετικά,  μπορείτε να γράψετε τα φωνήματα των νέων λέξεων σε τουβλάκια ή στα όσπρια γίγαντες (αν έχετε) για να τα βάζει στη σειρά ο Μανόλης! Θυμηθείτε και τις δραστηριότητες που προτάθηκαν στην προηγούμενη ανάρτηση! Επίσης, όπως είναι το ακόλουθο πινακάκι μπορείτε να κάνετε παρόμοιο σε ένα φύλλο Α4  και να πετάτε ένα μικρό τουβλάκι σε ένα τετραγωνάκι κι ύστερα να διαβάζετε τη λεξούλα εναλλάξ με τον Μανόλη !

Τέλος, ήρθε η ώρα του υπολογιστή! Δυο εκπαιδευτικά παιχνίδια από το περιβάλλον της wordwall περιμένουν τον Μανόλη! Περιέχουν όλες τις λέξεις των δυο δημοσιεύσεων! Να περάσετε δημιουργικά !!

  1. ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕ ΤΗ ΛΕΞΗ
  2. ΧΤΥΠΑ ΤΗ ΛΕΞΗ

ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΟΛΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ)

ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

Καλημέρα σας! Καλή εβδομάδα, χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη! Ελπίζω να ξεκουραστήκατε και να αρχίσουμε να επανερχόμαστε στους ρυθμούς μας!

Όπως βλέπετε και από την εικόνα, θα ξεκινήσω με μαθηματικά αυτή την εβδομάδα. Οι ασκήσεις ξεκινάνε από ένα επίπεδο πιο εύκολο ώστε να βελτιώνεται η αυτοεκτίμηση του παιδιού και σιγά σιγά ανεβαίνει η δυσκολία οριοθετώντας και ανιχνεύοντας πάντα τη ζώνη επικείμενης ανάπτυξης.
Σε αυτή την ανάρτηση θα ασχοληθούμε με την αντιστοίχιση αριθμού-ποσότητας και σύγκριση τους, ιδίως σε αριθμούς από το 10 έως το 20. Μέσα από τις ασκήσεις θα εμπεδωθεί η αντίληψη της αντιστοίχισης αριθμού-ποσότητας και σύγκρισής τους αλλά και θα βελτιωθεί ο οπτικοκινητικός συντονισμός του Μανόλη όταν μετράει. Τέλος, θα θυμηθεί και τα αριθμητικά σύμβολα της σύγκρισης.
Ξεκινάμε την παράθεση με εκτυπώσιμο υλικό και στη συνέχεια θα σας παραθέσω 10 εκπαιδευτικά παιχνίδια. Η σειρά, που θα εκτελεστούν οι δραστηριότητες είναι στη δική σας κρίση, καθώς είναι πάλι οι πρώτες μέρες διαβάσματος. Προσωπικά, τα παιχνίδια στον υπολογιστή μπορούν να σταθούν στην αρχή σαν κίνητρο -περιέργεια ή οι κάρτες, εικόνες που μετράς αντικείμενα, μετά να προχωρήσετε στις ασκήσεις και έπειτα πάλι παιχνίδι ως επιβράβευση. Εσείς θα το κρίνετε!
Σχετικά με τις κάρτες, μπορείτε να τις μεγεθύνετε, να τις εκτυπώσετε ,να τις πλαστικοποιήσετε αποτελώντας ευχάριστο παιχνίδι. Στο σχολείο είχα τέτοιου είδους κάρτες, πολύ ευκολότερες, στο κουτί μου και τις παίζαμε κάποιες φορές. Ο Μανόλης μου τις ζητούσε και είναι εξοικειωμένος! Βέβαια, αυτό το παιχνίδι πραγματοποιόταν τον Οκτώβριο αλλά οι κάρτες ήταν ορατές σε αυτόν όταν έπαιρνα άλλα υλικά.
πολύχρωμες κάρτες μέτρησης  

Ακολουθεί ένα φύλλο εργασίας με ασκήσεις σχετικές με αντιστοίχιση, αρίθμηση μέχρι το 20, προηγούμενο -επόμενο αριθμό, συγκρίσεις. αριθμοί από 10-20 αντιστοίχιση επόμενος-προηγούμενος σύγκριση

 Γενικότερα εκτός των φύλλων εργασίας και των ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών θα μπορούσατε να ασχοληθείτε και με ασκήσεις αδρής κινητικότητας. Τι εννοώ; Θα μετράτε μαζί με τον Μανόλη μέχρι το 20 ή το 30 ή και παραπάνω και ταυτόχρονα θα κάνει/κάνετε σχοινάκι ή θα χτυπάει την μπάλα του μπάσκετ στο έδαφος και θα την ξαναπιάνει ή θα ξαπλώνει κάνοντας ποδήλατο ή θα αποδίδει ένα ζωάκι όπως το πέταγμα ενός πουλιού, το πήδημα του καγκουρό ή  θα χτυπάει παλαμάκια. Επίσης, μπορείτε να παίξετε με υπάρχοντα υλικά και να μετρήσετε ποσότητες ώστε να καταλάβει ποιος αριθμός είναι πιο μεγάλος και ποιος είναι μικρότερος. Για παράδειγμα να μετράτε καλαμάκια, μαρκαδόρους(από 10 και πάνω) πιάνοντας τη δεκάδα με μια κορδέλα ή  με ένα λαστιχάκι ( ώστε να προετοιμαστεί και το πάτημα στη δεκάδα στα επόμενα μαθήματα) . Και το παίξιμο με τουβλάκια είναι απολαυστική ενασχόληση βελτίωσης γνώσεων και λεπτής κινητικότητας! 

Πηγή :bloglovin.com

Tα παιχνίδια τώρα που βασίζονται με το αντικείμενο αυτής της ανάρτησης είναι 10. Πρώτα, ένα του υπουργείου, το δεύτερο από ένα σχολείο της Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης και τα υπόλοιπα τα έφτιαξα εγώ. Δείτε τα κι ας παίξει ο Μανόλης ό,τι του αρέσει!

  1. Τα πουλιά
  2. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ
  3. ΕΠΙΛΕΞΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ! 
  4. ΣΥΓΚΡIΝΩ ΟΝΤΑΣ ΣΕ GAMESHOW
  5. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΖΥΓΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
  6. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΑΠΟ 10 ΚΑΙ ΠΑΝΩ

Κλείνοντας, να σημειωθεί ότι τα παιχνίδια 3 και 4 είναι από το περιβάλλον του e-me content, για αυτό αν δεν φαίνονται ή δεν παίζουν είναι λόγω κολλήματος της e-me.Τα υπόλοιπα 2,5-10 είναι από το περιβάλλον των learningapps και wordwall. Περιμένω νέα σας !!!!

ΜΑΝΟΛΗ, ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ;

Καλησπέρα σας!
Στην προηγούμενη δημοσίευση, σας είχα προϊδεάσει για το τι θα επακολουθούσε! Ξεκινάμε σήμερα με Μαθηματικά και Υπολογιστή! Αυτή τη φορά θα ανεβάσω κάποιες προτάσεις για να ξεκινήσουμε την επανάληψη μας και να εμπεδώσουμε μαθηματικές έννοιες.
Πάμε πρώτα να δούμε το πρόγραμμά μας! Το πρόγραμμα είναι ενδεικτικό και μπορείτε να υλοποιήσετε τις δραστηριότητες όποτε θέλετε εσείς!

Αρχικά, θα θυμηθούμε τη σειρά των αριθμών μέχρι το 20.  Θα ανεβάσω κάποιες εικόνες, που είναι καλό να τις βάλετε στη σειρά και να φτιάξετε μια αριθμογραμμή. Ύστερα, να την κολλήσετε όπου επιθυμείτε, στο γραφείο του ίσως, για να βλέπει τη σειρά των αριθμών, να την ακουμπάει και γενικά να έρχεται καθημερινά σε επαφή μαζί της, ώστε να την ανακαλεί στη μνήμη του. Γνωρίζω προφορικά ότι μετράει απλά είναι καλό να εμπεδώσει και  την αναγνώριση των αριθμών και τη γραφή τους.

Λόγω του ότι η παραπάνω αριθμογραμμή δεν έχει το 0 σας ανεβάζω και την επόμενη εικόνα από την οποία θα πάρετε το 0 για να το βάλετε κι αυτό στην παραπάνω αριθμογραμμή!  Κατεβάζετε τις εικόνες με δεξί κλικ!

Ακολουθούν με βάση τα παραπάνω ασκησούλες, στις οποίες καλείται ο Μανόλης να βάλει τους αριθμούς στη σειρά!

 

σειρά αριθμών έως το 20

μετράμε μέχρι το 20 κόβωντας και κολλώντας

Μίνιον στον Γκρου 20 βήματα

Έπειτα, έχουν σειρά ασκησούλες, που ο Μανόλης θα βρει ποιος αριθμός προηγείται και ποιος έπεται! Έβαλα τις ασκήσεις αυτού του θέματος σε ένα έγγραφο αυτή τη φορά!

προηγούμενος και επόμενος αριθμός

Κλείνοντας, ήρθε η ώρα που όλοι περιμέναμε, η ώρα του υπολογιστή! Παρακάτω, ο Μανόλης θα παίξει δυο παιχνίδια, παιχνίδι μνήμης και παρατηρητικότητας αντίστοιχα! Με το παιχνίδι μνήμης είναι αρκετά εξοικειωμένος και θα τα καταφέρει! Το παιχνίδι παρατηρητικότητας σίγουρα θα του αρέσει περισσότερο αλλά θα χρειαστεί και λίγο τη βοήθειά σας!

Μανόλη, πάμε ένα ταξίδι στο παρελθόν;

Καλημέρα σας!
Αυτή τη φορά η δραστηριότητα μας θα περικλείει μια βόλτα στο παρελθόν, να θυμηθούμε στιγμές του Μανόλη όταν ήταν μικρός! Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να κατεβάσουμε παλιά άλμπουμ ή να ανοίξουμε τις ψηφιακές φωτογραφίες! Μπορείτε να δείξετε και στον Μανόλη δικές σας αναμνήσεις από παλιές σας φωτογραφίες και να περάσετε τον χρόνο σας ποιοτικά αφηγούμενοι ιστορίες και διάφορα συμβάντα!
Πρώτα από όλα όμως, θα ήθελα να δείξετε στον Μανόλη το πρόγραμμά του για τις δύο επόμενες ημέρες. Το πρόγραμμα ακολουθεί σε φωτογραφία και στηρίζεται στο εικονικό πρόγραμμα, που του είχα (γραμματάκια, που ισοδυναμούν με τη γλώσσα, οι πιτζαμοήρωες παραπέμπουν στα εικαστικά και ειδικά στη ζωγραφική κι ο υπολογιστής). Σε αυτό το σημείο, χρειάζομαι τη βοήθειά σας, καθώς τη δραστηριότητα, που επέλεξα, θα τη βάλω με την εικόνα των πιτζαμοηρώων. Αν θυμάται ότι ζωγράφιζε, που είναι πολύ πιθανό, θα ζωγραφίσετε ή θα ζωγραφίσει μια φωτογραφία του, αφού δείτε διάφορα άλμπουμ, ώστε να μην έχουμε διαταραχή και στο πρόγραμμα αυτό.

Μπορείτε τις δύο παραπάνω φωτογραφίες  να τις κάνετε printscreen ή από το κινητό ή από τον υπολογιστή, γιατί θα ζητάει να τις βλέπει συνέχεια, για να ξέρει τι έχει και τι ακολουθεί!
Συνεχίζοντας, αφού δείτε παλιές φωτογραφίες, που ισοδυναμούν με την εικόνα των πιτζαμοηρώων, ο Μανόλης μπορεί από μόνος του να συγκράτησε συγκεκριμένες φωτογραφίες. Αυτές τις φωτογραφίες θα τις κάνουμε κολλάζ! Κάποιες ( έως 2 ) φωτογραφίες από το παρελθόν  θα τις κόψει και θα τις κολλήσει ο Μανόλης σε χαρτί Α4 ή αν θέλετε στο κίτρινο τετράδιο. Θα ήθελα να αφήνετε κενό μεταξύ τους, για να γράψει ο Μανόλης από μια πρόταση για την καθεμιά. Από την άλλη, σε άλλο χαρτί θα κόψει και θα κολλήσει μια τωρινή φωτογραφία ή φωτογραφίες (έως 2) και από κάτω θα γράψει  από μια πρόταση.
Σχετικά με τις προτασούλες τώρα, εδώ μπαίνουμε στα γραμματάκια. Θα γράφει τι βλέπει σε κάθε φωτογραφία ή πως ήταν, τα χαρακτηριστικά του. Είναι ωραίο να κάνουμε έναν σαφή διαχωρισμό του χρόνου στο χθες/παλιά και στο τώρα και στις αλλαγές, που επιφέρει ο χρόνος στην ανάπτυξή μας! Οι προτάσεις θα είναι μικρές, για παράδειγμα: Τότε  ο Μανόλης ήταν μικρός, Τότε ο Μανόλης έκανε ποδήλατο, Τώρα ο Μανόλης είναι πιο ψηλός. Στις προτασούλες του παρόντος καλό θα ήταν να χρησιμοποιηθούν οι λέξεις "είναι" ή "έχει", εκτός αν το παιδί έχει ήδη πει κάτι και θέλει να το γράψει!
Είναι πολύ βοηθητικό, για να μάθει να αφήνει κενό μεταξύ των λέξεων, να χρησιμοποιείτε είτε αυτοκολλητάκια του ενός εκατοστού( π.χ. ένα αστεράκι , μια φατσούλα) ή να κάνετε μια κουκκίδα μικρή με   έναν μαρκαδόρο με χρώμα! Δοκιμάστε το όσο θα είστε σπίτι όταν γράφει μόνος του μια πρόταση! ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην γράφετε εσείς την πρόταση και την αντιγράφει μετά ο Μανόλης. Μας ενδιαφέρει να κατακτήσει τη φωνολογική και φωνημική επίγνωση. Να είστε δίπλα του και να σας ρωτάει πως θα γράψει  την κάθε λέξη.
Έτσι, μπορείτε τη μια μέρα να δείτε φωτογραφίες από το παρελθόν και να γράψετε τις προτάσεις και την επόμενη τωρινές φωτογραφίες και να γράψετε δυο προτάσεις! Αναφορικά με τον υπολογιστή, θα σας δείξω μια ιστοσελίδα, που μπορείτε να ανεβάσετε μια φωτογραφία σας και να την κάνετε παζλ,που μετά θα φτιάξει Μανόλης . Αν του άρεσε μια παλιά εικόνα, που δεν την έχετε ψηφιακά μπορείτε να την βγάλετε φωτογραφία, να την αποθηκεύσετε και να την ανεβάσετε!
Προσπαθώ να βρίσκω δραστηριότητες, που θα αναπτύσσουν ποικιλοτρόπως τον Μανόλη, είτε τη λεπτή του κινητικότητα είτε τον λόγο και ταυτόχρονα θα καθίστανται ενδιαφέρουσες! Περιμένω να μου στείλετε είτε στο mail  είτε στο viber είτε στην  κυψέλη του πάμεΑμ@ζι στο  e-me τα κολάζ του Μανόλη! Την επόμενη φορά θα έχει μαθηματικά το πρόγραμμα! Τέλος, όταν δεν στέλνω και μέχρι να στείλω μπορείτε να ασχολείστε με τις ασκήσεις της κυρίας Κατερίνας και να του δείχνετε και το εικονικό πρόγραμμα με τα γραμματάκια ή τα μαθηματικά(λογικά θα στείλω το επόμενο την Παρασκευή και θα έχει και την κατάλληλη εικόνα)!
Εδώ μπορείτε να πατήσετε και να κατευθυνθείτε στη σελίδα jigsawplanet. Θα χρειαστεί να κάνετε sing up και να δημιουργήσετε ένα ιδιωτικό(κατ'επιλογή σας αλλά αυτό θα πρότεινα) άλμπουμ. Μια γεύση θα πάρετε από την παρακάτω εικόνα.

 

Να περάσετε όμορφα, ζεστά και οικογενειακά! Τα φιλιά μου στον Μανόλη!

 

 

Πάμε να διαβάσουμε παραμύθια;

Καλησπέρα σας!
Σκέφτηκα να ξεκινήσουμε αναρτώντας παιδικά παραμύθια συναδέλφων,κυρίως, για τον κορονοϊό. Tα βρίσκετε στην κατηγορία ΥΛΙΚΟ αυτού του ιστολογίου. Αφού τα διαβάζετε με την ησυχία σας,τα συζητάτε με τον Μανόλη, του κάνετε ερωτήσεις μνήμης ή αφηγήστε εσείς ένα κομμάτι και τον καλείτε να αφηγηθεί τη συνέχεια. Tην άλλη μέρα, μπορείτε να επιλέξετε από το παραμύθι, που του άρεσε περισσότερο, μια πρόταση. Τη γράφετε στο πράσινο και τον καλείτε να τη βλέπει και να τη γράφει. Αφήνουμε κενό μεταξύ των προτάσεων γιατί κάνει μεγάλα γράμματα. Προσέχουμε την ώρα που τα γράφει να μην πηγαίνει στις άκρες,πέρα από τη γραμμή τη μπλε. Να τηρεί τα όρια. Αυτό δε θα γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη αλλά ας το ξεκινήσουμε. Τρεις φορές είναι μια χαρά για να μην κουραστεί.
Σίγουρα θα ζητήσει να διαβαστεί κι άλλες φορές. Αυτό είναι λογικό. Μπορείτε να αλλάζετε την πρόταση στο πράσινο ή να προσθέσετε κι ένα παιχνίδι με λέξεις. Σχετικά με αυτό το παιχνίδι, θα χρειαστείτε χαρτάκια post it. Αν δεν έχετε κόβετε χαρτιά, τα βάφετε και τα βάζετε κόλλα(φροντίζετε να έχετε κι ένα χαρτόνι για να τα κολλήσετε σε αυτό). Τα post it μπορούσατε να τα κολλήσετε σε ένα τοίχο ή πάνω στο γραφείο. Ποιος είναι τώρα ο σκοπός; Θα επιλέξετε λέξεις δισύλλαβες ή τρισύλλαβες,που έχουν διπλά γράμματα ή γράμματα,που τον δυσκολεύουν στη γραφή(π.χ. ξ), θα τις γράψετε στα χαρτάκια, κάθε φορά με άλλο χρώμα μαρκαδόρου. θα τα κολλήσετε και θα τον βάζετε να σας φέρνει τη λέξη που ζητήσατε. Τη δεύτερη φορά θα ανταλλάξετε τους όρους. Θα τα γράφει ο Μ
ανόλης(όπου εδώ θα τον βάζετε να γράφει λέξεις με γράμματα ,που τον δυσκολεύουν) κι εσείς θα πηγαίνετε να βρίσκετε τις λέξεις που σας ζητάει.
Με αυτόν τον τρόπο, αρχίζουμε να κάνουμε ανάγνωση και να γράφουμε. Δουλεύουμε ταυτόχρονα  τις εκτελεστικές λειτουργίες του παιδιού!!

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ!

Σας καλωσορίζω και επίσημα στο νέο μας ιστολόγιο, που θα είναι ο χώρος επικοινωνίας μας! Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε με ένα σκοπό, να μη χαθεί η επαφή του Μανόλη με το σχολείο και με εμένα αυτούς τους μήνες.
Θα γίνονται φυσικά προτάσεις από εμένα αλλά θα χρειαστεί και η δική σας συνδρομή! Καλό είναι τα βίντεο και οι δραστηριότητες να επαναλαμβάνονται δυο ή και περισσότερες μέρες όσες φορές επιθυμεί το παιδί. Βέβαια, ό,τι είναι θα το συζητάμε εδώ. Μπορείτε  να γράφετε  σχόλια,να ανεβάζετε στον τοίχο της κυψέλης φωτογραφίες με την πρόοδο του Μανόλη, τις ασκήσεις του και τα συναισθήματα, που του δημιουργούνται κατά τη διάρκεια των ασκήσεων ! H σελίδα αυτή αφορά μόνο εμένα και εσάς, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τα προσωπικά δεδομένα κι αν δημοσιευθεί  ή γνωστοποιηθεί κάπου αλλού.
​ Καλή μας αρχή και με αισιοδοξία να γυρίσουμε γρήγορα στην καθημερινότητά μας!