VIDEOGAMES

 

 

Τι είναι Videogames ?!

 

Πάντοτε,η επαφή με τα video games ήταν συχνή, αλλά σε καμία περίπτωση φανατική. Έχουμε κάποια αγαπημένα παιχνίδια στα οποία επιστρέφουμε τακτικά, δοκιμάσαμε αρκετές κονσόλες, όμως ποτέ δεν ανήκαμε στην κατηγορία του εθισμένου με το gaming. Και σίγουρα, ποτέ δεν ξοδέψαμε πολύ χρόνο για να αναρωτηθούμε πόσο δύσκολος είναι ο σχεδιασμός ενός παιχνιδιού και τι κρύβεται πίσω από κάθε pixel που βλέπουμε στην οθόνη μας.Ανδρέας Ιατρίδης: Εθισμένοι στο διαδίκτυο | dramini

Για μια πιο ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι χρειάζεται και πώς είναι να δουλεύεις σαν game designer όμως, οποίος βρίσκεται στο τιμόνι της ελληνικής εταιρείας Icehole, που ευθύνεται μεταξύ άλλων για τη μεγάλη επιτυχία του παιχνιδιού World Basketball Manager.

Σήμερα, είναι σχεδόν αυτονόητο για ένα παιδί να έρχεται σε επαφή με κομπιούτερ και video games. Στις αρχές της δεκαετίας του ‘80 όμως, δεν ήταν ακριβώς έτσι τα πράγματα.

 

ΠΗΓΗ:https://www.oneman.gr/life/pws-einai-na-zeis-sxediazontas-video-

Η Ερατώ !!!!!!!!

Το ρομπότ με το όνομα «Ερατώ» υποδέχεται στα εξωτερικά ιατρεία τους επισκέπτες, επικοινωνεί διαδραστικά μαζί τους, τους εξυπηρετεί και τους καθοδηγεί καθ' όλη την διάρκεια παραμονής τους στο χώρο.

Πρόκειται για ένα Ρομπότ Virtual Presence (τηλεπαρουσίας) το οποίο κινείται, μιλάει, και επικοινωνεί μέσω του ασύρματου δικτύου του νοσοκομείου με το διαδίκτυο. Η Ερατώ φέρει κάμερα, μικρόφωνα, και αισθητήρες σε μία μηχανοκίνητη τηλεκατευθυνόμενη πλατφόρμα, η οποία διαθέτει σύστημα εξισορρόπησης που της επιτρέπει να κινείται με απόλυτη ασφάλεια στους χώρους του νοσοκομείου.

Οπως αναφέρει το iatronet, με τη βοήθειά της, οι ασθενείς – επισκέπτες μπορούν, μεταξύ άλλων:

Να επικοινωνούν διαδραστικά μαζί της, λαμβάνοντας πληροφόρηση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου.
Να λαμβάνουν οδηγίες αναφορικά με την περιήγησή τους στα τμήματα και τις κλινικές του Νοσοκομείου.
Να καταθέτουν τις απόψεις και παρατηρήσεις τους, στο πλαίσιο προγράμματος βελτίωσης της ποιότητας και ασφάλειας των ασθενών.

Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/news/174179/

πληροφορική+Κορωναίος

Βαριά σκιά στην παγκόσμια αγορά Πληροφορικής, ρίχνει η πανδημία του νέου κορωνοϊού. Οι δαπάνες για ΙΤ αναμένεται να είναι μία από τις παράπλευρες οικονομικές απώλειες του COVID-19. Η παγκόσμια δαπάνη Πληροφορικής εκτιμάται ότι θα μειωθεί το 2020 κατά 2,7% - σε σταθερούς όρους συναλλάγματος - καθώς ο κορωνοϊός επηρεάζει τη διεθνή οικονομία και αναγκάζει πολλές εταιρείες να ανταποκριθούν στον προγραμματισμό έκτακτης ανάγκης και στις περικοπές δαπανών βραχυπρόθεσμα.

Συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών δαπανών, η συνολική αγορά ΤΠΕ αναμένεται να μειωθεί κατά 1,6% κάτω από $4,1 τρισ.Να σημειωθεί ότι τον Φεβρουάριο η αντίστοιχη εκτίμηση ήταν για ανάπτυξη των δαπανών Πληροφορικής κατά 4,3%, ενώ τον Ιανουάριο η πρόβλεψη ήταν για άνοδο κατά 5,1%. Συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών δαπανών, η συνολική αγορά ΤΠΕ αναμένεται να μειωθεί κατά 1,6% κάτω από $4,1 τρισ. Αυτό συγκρίνεται με τη συνολική αύξηση των ΤΠΕ κατά 3,5% πέρυσι, όταν οι δαπάνες για ΤΠ αυξήθηκαν κατά σχεδόν 5%.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IDC, οι δαπάνες Πληροφορικής για το hardware, λογισμικό και υπηρεσίες ΙΤ ενδέχεται να μειωθούν περισσότερο από το συνολικό πραγματικό ΑΕΠ, καθώς οι επαγγελματίες πελάτες Πληροφορικής, αλλά και οι καταναλωτές εξωθούνται σε μεγάλες περικοπές στις κεφαλαιουχικές δαπάνες.

πηγή:search?q=πληροφορικη+%2B+κορωνοϊός&oq=πληρ&aqs=chrome.0.69i59j69i57j35i39j0l5.3766j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Τί είναι το powerPoint;

Το Microsoft PowerPoint είναι ένα πρόγραμμα παρουσίασης για τα Windows και για τα OS X. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία παρουσιάσεων, που αποτελούνται από κείμενο, γραφήματα, εικόνες και βίντεο τα οποία μπορεί να τα εμφανίσει στην οθόνη του υπολογιστή ή projector  και να τα εκτυπώσει.

Το πρόγραμμα εμφανίστηκε πρώτη φορά για τα Mac ως Presenter από τους Dennis Austin και Thomas Rudkin. Το 1987, μετονομάστηκε σε PowerPoint λόγω προβλημάτων με τα εμπορικά σήματα και συνεχίζει να έχει αυτό το όνομα. Η ιδέα του ονόματος ήρθε από τον Robert Gaskins. Το PowerPoint κυκλοφόρησε δημόσια στις 22 Μαΐου 1990, την ίδια μέρα όταν η Microsoft κυκλοφόρησε τα Windows 3.0..

 

Παρουσιάστηκαν αρκετές αλλαγές στο PowerPoint 97, όπως το Visual Basic for Applications (VBA). Το PowerPoint 2000, όπως και οι άλλες εφαρμογές του Office 2000, περιείχε το Πρόχειρο, το οποίο συγκρατούσε αρκετά κείμενα, εικόνες κ.α. σε ένα. Το PowerPoint 2002, διευκόλυνε την χρήση του Animation.

Οι μορφές του PowerPoint είναι .ppt, .pptx, .pps, ή .ppsx. Από τον Φεβρουάριο του 2008, η προδιαγραφή της 

 

 

 

μορφής .ppt μπορεί να ληφθεί ελεύθερα.

Πηγή:https://el.wikipedia.org/wiki/Microsoft_PowerPoint                                                                                                                Εικόνα:https://gr.dreamstime.com/photos-images/powerpoint.html

Τι είναι λογισμικό;

Ο υπολογιστής είναι μια συνθέτη μηχανή.Μπορεί να εκτελεί  πολλές  χρήσιμες εργασίες και να υποστηρίζει την επεξεργασία διαφορετικών δεδομένων. Ανάλογα με την εργασία που θέλουμε να κάνουμε με τον υπολογιστή, πρέπει να επιλέξουμε και το κατάλληλο πρόγραμμα. Αν διερευνήσουμε στον υπολογιστή του εργαστηρίου μας, θα βρούμε ένα πλήθος προγραμμάτων που μας βοηθούν να γράφουμε κείμενα, να ζωγραφίζουμε, να επεξεργαζόμαστε εικόνες, να κάνουμε υπολογισμούς, να επικοινωνούμε με άλλους υπολογιστές. Το σύνολο των προγραμμάτων που χρησιμοποιούνται από τους υπολογιστές ονομάζεται Λογισμικό (Software).Κάθε υπολογιστής  αποτελείται από δυο μέρη που συνεργάζονται μεταξύ τους: το Υλικό και το Λογισμικό. Σε αντίθεση με το Υλικό του υπολογιστή, τα προγράμματα δεν μπορούμε να τα αγγίξουμε.

Πηγή:http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSB100/534/3529,14499/index2_1.html        Πηγή εικόνας:https://extraupdate.com/why-use-software-to-catalogue-your-antiques/

 

Why Use Software to Catalogue Your Antiques? - Extraupdate

Το ρομποτάκι thymio

Το Thymio είναι ένα μικρό ρομπότ που θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε τον κόσμο της ρομποτικής και της τεχνολογίας, να μάθετε τη γλώσσα των ρομπότ και να μυηθείτε στον προγραμματισμό. Μπορείτε να το προγραμματίσετε και να πραγματοποιήσετε πολλά πειράματα. Με το Thymio, οι βασικές αρχές της ρομποτικής και του προγραμματισμού γίνονται έννοιες που ο καθένας μπορεί να ανακαλύψει, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Μόνος, με τους φίλους ή τους γονείς σας, προγραμματίστε το ρομπότ σας ώστε να γίνει ο ήρωας των περιπετειών σας. Μπορείτε να μάθετε προγραμματισμό με τη χρήση του ρομπότ Thymio μέσω μιας σειράς διαφόρων γλωσσών και περιβαλλόντων που διαθέτει. Οι βασικές συμπεριφορές του ρομπότ και τα διαφορετικά περιβάλλοντα προγραμματισμού επιτρέπουν σε παιδιά ηλικίας 6 ετών και άνω να ανακαλύψουν τον φανταστικό κόσμο της ρομποτικής και της τεχνολογίας.

Πηγή: http://www.thymio.gr/

Πώς να πληκτρολογείς γρήγορα και εύκολα

Πώς θα πληκτρολογείς πιο γρήγορα; Υπάρχουν μερικά tips που μπορείς να δοκιμάσεις!

Αντιστοίχισε γράμματα σε δάχτυλα

Η αντιστοίχιση γραμμάτων σε διαφορετικά δάχτυλα θα σου γλιτώσει πολύ χρόνο, δεδομένου ότι δεν θα μετακινήσεις το χέρι σου πολύ πάνω από το πληκτρολόγιο και τα πλήκτρα θα είναι πάντοτε εύκολα προσβάσιμα.

Κάθε γραμμή στο πληκτρολόγιο για κάθε δάχτυλο!

Το αριστερό σου χέρι στα γράμματα A, S, D, και F και το δεξί σου χέρι στα J, K, L, και ;

Αυτό θα σε βοηθήσει να πατάς τα κουμπιά απ’ την αριστερά μεριά χωρίς να χρειάζεται να μετακινείς το χέρι σου πολύ πάνω απ’ το πληκτρολόγιο κι έτσι να γλιτώνεις χρόνο! Το ίδιο ισχύει και για τη δεξιά μεριά.

Θα τα έχεις όλα χωρισμένα και πιο εύκολα προσβάσιμα.

Πηγή:https://ipop.gr/tips/pos-tha-pliktrologeis-pio-grigora-ta-pio-chrisima-tips/

 

 

 

Γειά

Γεια!