Loading...

Ο Φορητός Υπολογιστής

Φορητός Υπολογιστής (Laptop Computer/Notebook) είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής μικρού μεγέθους και βάρους με εύκολη μεταφερσιμότητα, που διαθέτει ενεργειακή αυτονομία. Συνήθως ανήκει στους υπολογιστές τετάρτης γενιάς (αν και υπάρχουν και παλαιότερες υλοποιήσεις). Ο φορητός υπολογιστής [ … ]

Προγραμματισμός και Ρομποτική

Η Εκπαιδευτική Ροµποτική συνδυάζει τη µάθηση µε το παιχνίδι, µετατρέποντας την εκπαίδευση σε διασκεδαστική δραστηριότητα και διεγείροντας το ενδιαφέρον του παιδιού για την επιστήµη, την πληροφορική και την τεχνολογία. Φέτος, [ … ]

Τι είναι το Spotify?

Το Spotify  είναι Σουηδική υπηρεσία αναπαραγωγής μουσικής. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε χώρες της Αμερικής, της Ευρώπης και της Ωκεανίας. Επιτρέπει την πλοήγηση και την αναζήτηση μουσικής ανά καλλιτέχνη, άλμπουμ, είδος, λίστα αναπαραγωγής ή δισκογραφικής εταιρείας. Η δομή της υπηρεσίας είναι σχεδιασμένη [ … ]

Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής

Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι ένα μηχάνημα κατασκευασμένο κυρίως από ψηφιακά ηλεκτρονικά κυκλώματα και δευτερευόντως από ηλεκτρικά και μηχανικά συστήματα, και έχει ως σκοπό να επεξεργάζεται πληροφορίες.Υπάρχουν διάφοροι τύποι υπολογιστών οι οποίοι διαφέρουν [ … ]

ROBLOX

Το ROBLOX είναι ένα video game πολύ ενδιαφέρον και θα μιλήσουμε για αυτό σήμερα. Μπορείς να καταβάσεις το ROBLOX στο κινητό σου στο tablet σου ή ακόμα καλύτερα στον υπολογιστή [ … ]

Ο ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

Το πρώτο λάπτοπ ζύγιζε 11 κιλά, κόστιζε περισσότερο από 1.700 δολάρια και είχε μια μικροσκοπική οθόνη 5 ιντσών ήταν ο πρώτος πετυχημένος φορητός υπολογιστής. Περιείχε επίσης εφαρμογή επεξεργασίας κειμένου, εφαρμογή [ … ]

smartphone

Το smartphone (προφέρεται: [/ˈsmɑːtfəʊn/]), ή με τον ελληνικό όρο έξυπνο τηλέφωνο, είναι ένα κινητό τηλέφωνο βασισμένο σε ένα λειτουργικό σύστημα κινητής τηλεφωνίας με περισσότερο προηγμένη υπολογιστική ικανότητα και συνδεσιμότητα σε σχέση με ένα συμβατικό κινητό τηλέφωνο.[1][2][3] Τα πρώτα smartphones [ … ]

Τι είναι προγραμματισμος

Προγραμματισμός είναι η τέχνη της εύρεσης λύσεων σε προβλήματα, έτσι ώστε ένας υπολογιστής ή ένα υπολογιστικό σύστημα να μπορεί να εκτελέσει αυτές τις λύσεις. Μεγάλο μέρος της προσπάθειας στον προγραμματισμό [ … ]