ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12 : ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ

12 ΚΕΦΑΛΑΙΟ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ  ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΝ. http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3265

 

ΙΣΤΟΡΙΑ : ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΣΤΗ ΜΟΛΔΟΒΛΑΧΙΑ

3-enotita-kef-2-exegersi-sti-moldabia : σχεδιάγραμμα μαθήματος

ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ

κεφαλαιο 2

 

 

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ

Παρακαλώ πολύ, όλοι οι μαθητές να απαντήσουν στις παρακάτω ερωτήσεις πάνω στην πλατφόρμα. Να μην εκτυπωθούν. Θα ήθελα να λυθεί η άσκηση, εφόσον έχετε κάνει επανάληψη τα κύτταρα και τα έμβια-άβια. Μην ανοίξει κάποιος βιβλία ή σημειώσεις. Ο χρόνος που θα δοθεί είναι 7 λεπτά γι' αυτό καλό θα ήταν να μην έχετε φασαρία και άλλη δραστηριότητα εκείνη την ώρα. Όταν ολοκληρώσετε την άσκηση, εγώ θα δω ηλεκτρονικά τα αποτελέσματα και τον χρόνο που κάνατε, οπότε δε χρειάζεται να μου το στείλετε.

Παρακαλώ να τηρηθούν τα παραπάνω χωρίς ζαβολίές , καθώς αποτελεί ένα είδος επανάληψης. Οι γονείς να μην βοηθήσουν.

ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΩΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗ

ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΩΣ ΑΚΡΙΒΕΣ ΠΗΛΙΚΟ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ

ΘΕΩΡΙΑ: ΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ


Παρουσίαση2 :ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΜΕ ΔΕΚΑΔΙΚΟ

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ:

το-κλάσμα-ως-διαίρεση : φύλλο εργασίας

ΦΥΣΙΚΗ-ΚΥΤΤΑΡΟ

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ :

ΚΥΤΤΑΡΟ ΣΕ PDF 

ΚΥΤΤΑΡΟ ΣΕ PPT

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ

https://atheo.gr/yliko/fst/3.q/index.html

 

ΕΜΒΙΑ-ΑΒΙΑ ΟΝΤΑ – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Παρακάτω εμφανίζεται το μάθημα σε μορφή διαφανειών για καλύτερη κατανόηση

http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Emvia%20-%20Avia/FST%20-%20Emvia%20-%20Avia%20-%2001/index.html

 

 

 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19 ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΟΜΩΝΥΜΑ-ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ

 

ΘΕΩΡΙΑ:

http://www.daskalosa.eu/ups/Maths_ST/19_klasmata_omonyma_kai_eteronyma/story_html5.html

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΕΙΚΤΩΝ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟΥΣ

ΟΜΩΝΥΜΑ-ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ

ενοτητα 19

ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ

 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ:

https://wordwall.net/el/resource/1290388/%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%B1-%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1-

http://11dim-evosm.thess.sch.gr/html/online/glossa/glsxhmata.htm

http://12dim-kaval.kav.sch.gr/autosch/joomla15/ARXEIA/G_TAJH/Glwssa/00008/Kyriolejies_Metafores_Paromoiwseis.htm

ΚΑΙ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

κυριολεξια -μεταφορα

ΑΠΛΕΣ-ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΑΠΛΕΣ-ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΕΣ :ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20Nea/Protasi-domi2.htm

ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ ΑΚΗΣΕΙΣ 7ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ

 

http://inschool.gr/G6/LANG/Z-YPAITHROS-KALLIERGEIES-ORTHO-PRAC-6G-LANG-MYchooseMonk-1411121947-tzortzisk/index.html

 

λεξιλογικές