Κάνε κλικ στο ζάρι και οδήγησε το bee bot στο τέρμα. Αν πέσεις σε σκάλα, ανεβαίνεις στο τέρμα της ενώ αν πέσεις στο κεφάλι του φιδιού πρέπει να κατέβεις στο κουτάκι στης ουράς του
Μάι 03
Παιχνίδια, κυνήγι θησαυρού και παρουσίαση για τις Απόκριες
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε παιχνίδια, κουίζ, παρουσίαση, βιβλίο και κυνήγι θησαυρού με θέμα τις Απόκριες
Αποκριάτικες στολές για αγόρια και κορίτσια- επιλέξτε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ και ντύστε τα παιδάκια αποκριάτικα
Escape room για τις απόκριες- ένα κυνήγι θησαυρού με 5 αποστολές
Κυνήγι θησαυρού για τις Απόκριες από τη Βασιλική Κάζη
Διάφορα παιχνίδια, κουίζ και ερωτήσεις
Μια διαδραστική παρουσίαση από την Ελένη Τσιαμούρτα
Χρωματίζω με το εργαλείο του γεμίσματος κελιών στο Excel- Δημιουργός Γλυκερία Διανέλλου
Μάι 03
Παιχνίδια και κουίζ για την 25η Μαρτίου
Πατήστε στα παρακάτω κουίζ και παιχνίδια για την 25η Μαρτίου, από την Πόπη Ευσταθίου
- Βρες τις όμοιες εικόνες (Παιχνίδι μνήμης)
- Βρες 6 ήρωες της ελληνικής επανάστασης (Κρυπτόλεξο)
- Βρες τις λέξεις / φράσεις (Κρεμάλα)
- Βάλε στις εικόνες σε χρονολογική σειρά
- Ένωσε αυτά που ταιριάζουν
- Διάλεξε τις σωστές λέξεις για να συμπληρώσεις τις προτάσεις
- Γράψε τον σωστό αριθμό
- Λύσε το σταυρόλεξο
- Σωστό ή Λάθος
Κουίζ στο kahoot εδώ
και δείτε και εδώ
Γυρίστε τον τροχό και αξιοποιήστε συνεργατικούς πίνακες ώστε να σχεδιάσετε ό,τι δείξει ο τροχός. Επιλέξτε το χρόνο και ξεκινήστε. Ο εκπαιδευτικός δημιουργεί τον συνεργατικό πίνακα εδώ
Δείτε τον τροχό εδώ
https://wheelofnames.com/el/qp9-vuy
Αξιοποιώντας τον κώδικα της συναδέλφου Λένας Τσιαμούρτα, δημιούργησα ένα αρχείο excel ώστε οι μαθητές να το χρωματίσουν με βάση τον κώδικα και να ανακαλύψουν το σχέδιο για την 25η Μαρτίου
Δείτε και κατεβάστε το αρχείο πατώντας πάνω στην εικόνα
Ακούστε και δείτε το βιβλίο "Τα Ελληνάκια" και απαντήστε στις ερωτήσεις του κουίζ στη συνέχεια.
Το επιτραπέζιο για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου- Μάζεψε τα σημαιάκια και μετέφερέ τα στο στεφάνι σου
Διαλέξτε ένα από τα πιόνια και τοποθετήστε τα στην αρχή. Ρίξτε το ζάρι και δείτε ποιος θα παίξει πρώτος, δεύτερος κτλ, ανάλογα με το μεγαλύτερο που θα φέρει το ζάρι. Κάντε κλικ στο ζάρι και μετακινήστε το πιόνι σας στη σωστή θέση. Αν πέσετε πάνω σε σημαιούλα, κάντε κλικ πάνω της και απαντήστε στην ερώτηση. Αν απαντήσετε σωστά, πάρτε τη σημαιούλα και μετακινήστε την στο στεφάνι σας στα αριστερά. Αν απαντήσετε λάθος δεν τη μετακινείτε. Αν πέσετε πάνω σε Χ2, στην επόμενη ζαριά, κινήστε το πιόνι σας όσα δείξει το ζάριΧ2 (διπλάσιο). Αν πέσετε στον βράχο πατήστε και δείτε που θα πάτε. Όποιος φτάσει πρώτος στο τέρμα, παίρνει και τις δύο σημαίες που υπάρχουν εκεί. Νικητής είναι όποιος μαζέψει τις περισσότερες σημαιούλες. Το παιχνίδι ολοκληρώνεται όταν φτάσουν όλοι στο τέρμα.
Επιλέξτε την έκδοση που σας εξυπηρετεί δεδομένου του χρόνου που έχετε διαθέσιμο
1η έκδοση- φιδάκι
2η έκδοση
Μάι 03
Δραστηριότητες για το Πάσχα
Δείτε παρακάτω μερικές δραστηριότητες για το Πάσχα
Πασχαλινό κυνήγι θησαυρού- Στολίζω τη λαμπάδα μου εδώ
Ζωγραφίζω ένα πασχαλινό αυγό στη ζωγραφική εδώ
Σχεδιάζω πασχαλινά- ενώνω τελίτσες εδώ
Σχεδιάζω στις γραμμές εδώ
Παρουσίαση για το Πάσχα - περιλαμβάνει και έργα, κουίζ και παιχνίδια από συναδέλφους (φαίνονται τα ονόματά τους) εδώ
Δραστηριότητες για το Πάσχα από τη Βασιλική Κάζη εδώ
Επιτραπέζιο παιχνίδι "Μάζεψε τα αυγά" από την Κωνσταντίνα Παπανικολάου εδώ
Pixel Art για το Πάσχα- Ανοίξτε τις παρακάτω εικόνες με το πρόγραμμα της ζωγραφικής και χρωματίστε τα ανάλογα με τον κώδικα
και
Ψηφιακός πίνακας με πολλές εφαρμογές και παιχνίδια για το Πάσχα από την Δέσποινα Παρτάλα εδώ
Φεβ 27
Κατηγορίες υπολογιστικών συστημάτων
Ένα διαδραστικό βιβλίο σχετικά με τις κατηγορίες των υπολογιστικών συστημάτων. Περιέχει θεωρία, παραδείγματα, παιχνίδια και κουίζ για να ελέγξουν τα παιδιά τις γνώσεις τους
Φεβ 27
Οι συσκευές του υπολογιστή
Δείτε μια διαδραστική παρουσίαση σχετικά με τις συσκευές του υπολογιστή.
Φεβ 27
Έναρξη και τερματισμός υπολογιστή
Δείτε τη διαδικασία έναρξης και τερματισμού του υπολογιστή και ελέγξτε τις γνώσεις σας με τις ασκήσεις και κουίζ.
Φεβ 27
Αξιοποιώ απλά περιβάλλοντα προγραμματισμού
Επιπλέον υλικό για προγραμματισμό- απλά μαθήματα
Μαθαίνω το "σύρε και απόθεσε" ώστε να μπορώ να μεταφέρω και να τοποθετώ σωστά τις εντολές σε μια γλώσσα προγραμματισμού με πλακίδια. Δείτε εδώ
Δομή ακολουθίας. Κάντε το angry bird να φτάσει στο κακό γουρούνι αποφεύγοντας τα εμπόδια. Δείτε εδώ
Δομή ακολουθίας με περισσότερες εντολές. Κάνε τη μέλισσα να φτάσει στο λουλούδι και να φτιάξει μέλι. Δείτε εδώ
Φεβ 27
Χορεύουμε με εντολές προγραμματισμού
Εισαγωγή στον προγραμματισμό για μικρά παιδιά
Τι είναι ο προγραμματισμός- τι είναι το πρόγραμμα- κώδικας
Το πρόγραμμα είναι μια σειρά από εντολές, τοποθετημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να οδηγούν σε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, πρόγραμμα ή αλλιώς ακολουθία εντολών, είναι οι οδηγίες που έχουμε, τα βήματα, για να φτιάξουμε ένα κέικ.
- Ρίξε 330 γραμμάρια ζάχαρη
- Ρίξε 250 γραμμάρια βούτυρο στο μπολ
- Χτύπησε τα στο μίξερ για 5 λεπτά, στη γρήγορη ταχύτητα
- Ρίξε 4 αυγά στο μπολ (χωρίς τα τσόφλια!)
- Χτύπησέ τα στο μίξερ για 3 λεπτά στη μεσαία ταχύτητα
- Ρίξε 330 γραμμάρια γάλα στο μπολ
- Χτύπησέ τα στο μίξερ για 3 λεπτά στη μικρή ταχύτητα
- Ρίξε 500 γραμμάρια αλεύρι κόκκινο στο μπολ
- Χτύπησέ τα στο μίξερ για 5 λεπτά στη μικρή ταχύτητα
Αν παραλείψουμε ένα βήμα σίγουρα το αποτέλεσμα θα είναι λάθος και αν αλλάξουμε κάτι σε ένα βήμα, πχ αν βάλουμε 100 γραμμάρια ζάχαρη αντί για 330, τότε το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό!
Ο κώδικας είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται για την εκπαίδευση υπολογιστών. Το Facebook, οι εφαρμογές για κινητά και το πρόγραμμα περιήγησής σας είναι όλα κατασκευασμένα με κώδικα - είναι απλώς προγραμματισμός υπολογιστών για εσάς και εμένα! Και υπάρχει μια σειρά από διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε - HTML, για παράδειγμα, είναι ο κωδικός υπολογιστή που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ιστοσελίδων.
Προγραμματίζω ή αλλιώς δημιουργώ έναν κώδικα, σημαίνει να πείτε στον υπολογιστή τι να κάνει δίνοντάς του εντολές στις οποίες ανταποκρίνεται.
Υπάρχουν πολλές γλώσσες προγραμματισμού για κάθε ηλικία και επίπεδο γνώσεων και εμείς θα ξεκινήσουμε από προγραμματισμό με πλακίδια. Το κάθε πλακίδιο (σαν τα τουβλάκια) έχει πάνω του γράμματα που είναι η κάθε εντολή, πχ "προχώρα ένα βήμα μπροστά" ή απλά "-->" να έχει πάνω του ένα βέλος που να δείχνει την κίνηση.
Εμείς σήμερα θα ξεκινήσουμε να μαθαίνουμε προγραμματισμό...χορεύοντας!
Ας δούμε μια παρουσίαση της εκπαιδευτικού Νικολέτας Δουλγέρη, ΠΕ86
Φτιάξτε τα δικά σας μικρά προγράμματα- χορογραφίες με τις παρακάτω εντολές.
Ακολουθήστε τις εντολές και χορέψτε!
Φεβ 27
Κίνηση με το beebot
Εντολές κίνησης στο χώρο με το beebot. Οδηγούμε το beebot σε κάθε σημείο που ζητείται
Οδηγώ το bee-bot. Εντολές κίνησης για μικρούς μαθητές
Βόλτα στην Ελλάδα- οδηγώ με βασικές εντολές κίνησης το Bee-bot σε διάφορα μέρη της Ελλάδας