ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2/5/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

ΓΛΩΣΣΑ

  • ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ#10 Με τις οδηγίες από ΓΛΩ/ΤΕ/Σ41 και με λέξεις από το Φυλλάδιο που κόλλησα στο κόκκινο, γράφω για ένα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ (5 παραγράφους, περίπου 1 και μισή σελίδα)
  • Κλίνω στο κόκκινο «ο/η ευτυχής, το ευτυχές».

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΜΑΘ/ΒΜ/Σ124 Α2 & Α3, Σ125 ΟΛΑ, Σ129 Α2.

ΑΝΑΣΚΑΦΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ

Σήμερα κάναμε στο πάρκο της γειτονιάς μια δραστηριότητα με έμπνευση τις αρχαιολογικές ανασκαφές.  Πήγαμε με γάντια, φτυαράκια, τσουγκράνες, κόσκινα, γουόκι τόκι, μεζούρα, σακίδιο πρώτων βοηθειών, zip bags και άλλο εξοπλισμό.  Οριοθετήσαμε με πασαλάκια και σπάγκο ένα μεγάλο ορθογώνιο 10 Χ 1 μέτρα και όλοι μαζί γύρω από αυτό ξεκινήσαμε την εξερεύνηση της επιφάνειας του χώματος και μερικών εκατοστών πιο κάτω σε διάφορα σημεία.   Ανασκάψαμε διάφορα ενδιαφέροντα ευρήματα που φαίνονται πιο κάτω.  (Επίσης γεμίσαμε πολλές σακούλες με πετρούλες που θα τις χρησιμοποιήσουμε σε ένα ακόμα πρότζεκτ ιστορίας/αρχαιολογίας).

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 30/4/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Καλή Πρωτομαγιά!

ΓΛΩΣΣΑ

  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ12/Α2, Σ13, Σ14 Α4, Α5, Α6, Α7, Σ16 Α2
  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ15-16 ΑΝΑΓΝΩΣΗ
  • (για τη Δευτέρα) ΓΛΩ/ΒΜ/Σ16 Ο & Α Κατοικούσα κι εγώ σαν άνθρωπος στη γη, ώσπου μια μέρα με πήρε ένας αέρας και με σήκωσε και μ' έφερε εδώ πέρα.
  • (για την επόμενη Τετάρτη: Φυλλάδιο με χρόνους).

 

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Με αφορμή το κεφάλαιο 5 "Τροφή και Ενέργεια" από τη ΜΕΛ/ΒΜ/Σ85 και εξής, εξερευνήστε σχετικές προσομοιώσεις:

ΕΝΕΡΓΕΙΑ & ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ

ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Διαβάζω την Πασχαλινή προσευχή.

ΤΡΙΤΗ 29/4/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ

  • ΒΜ/Σ9/Α1, Α2 & Α3 στο κόκκινο (3 γραμμές)
  • Σ10 Α6, Α7, Α8
  • Ο & Α: Σ12 «εγώ τον άκουγα… αυτά!».

Για την Παρασκευή: Κλίνω στο κόκκινο «ο ευρύς-εία-ύ» και «διεθνής-ές, βαλτώδης-ες».

Κλίση Επίθετα σε -ύς, -εία, -ύ και σε -ης, -ες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΒΜ /Σ123 τις ασκήσεις

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ/ΒΜ/Σ115 Μαθαίνω τις πληροφορίες

 

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 28/4/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ

  • ΓΛΩ/ΤΕ/Σ28Α1, Σ30Α1 & Α2, Σ31 Α3
  • Σ31 Ο & Α "Θέλεις... μετρό".

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΜΑΘ/ΤΕ/Σ19 Α 3,4,5

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/4/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΕΥΧΕΣ

Καλό Πάσχα!

Για τις διακοπές του Πάσχα

ΜΑΘ/Φυλλάδιο στο πράσινο: ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕΡΙΣΜΟΥ & ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΜΑΘ/Φυλλάδια 50 & 51

 

ΙΣΤ/ΒΜ/Σ111 Μαθαίνω τις πληροφορίες

 

(Προαιρετικά) διαβάζω το λογοτεχνικό βιβλίο που δανείστηκα από τη βιβλιοθήκη του σχολείου

(Προαιρετικά) Αν πάω κάποια μεγάλη διαδρομή με αυτοκίνητο ή είμαι κάπου και π.χ. ζωγραφίζω, μπορώ να ακούσω με την οικογένειά μου αυτά τα εξαιρετικά αρχαιολογικά podcast «Ανασ-καφές με καλεσμένο τον καθηγητή Κοπανιά» για την εποχή του Χαλκού, το Μυκηναϊκό Αιγαίο, τον Τρωικό πόλεμο και τον Πιγιαμαράντου. (υπάρχουν με βίντεο/ εικόνες και στο youtube).

1ο Επεισόδιο Η αρχαιολογία των λαών της Ανατολής, οι Αιγύπτιοι, οι Χετταίοι και τα μυθικά πρόσωπα
2ο Επεισόδιο Οι Κύκλωπες, ο Αχιλλέας και ο Τρωικός πόλεμος
3ο Επεισόδιο Οι «Λαοί της Θάλασσας» και η κατάρρευση των Ανακτόρων
4ο Επεισόδιο Το μυθικό πρόσωπο που ξέρουμε ότι υπήρξε. 

Στην τάξη ακούσαμε

ΔΕΥΤΕΡΑ 7/4/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ

  • ΑΝΘΟ/Σ80 & 81 Ανάγνωση
  • ΑΝΘΟ/Σ81 Α1 Γράφω στο κόκκινο 7-10 γραμμές που να δείχνουν 3-4 στιγμές στις οποίες το παιδί συμμετείχε στην τελετή του Επιταφίου.
  • ΑΝΘΟ/Ο&Α Σ81 Σύγχρονη πεζογράφος που συγγράφει βιβλία για παιδιά και νέους.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΜΑΘ/Μελετώ και ολοκληρώνω το Φυλλάδιο για την 24ωρη ώρα.

Μια εξαιρετική εφαρμογή για την οπτικοποίηση της ώρας και του ρολογιού. 

ΙΣΤΟΡΙΑ

  • ΙΣΤ/ΒΜ/Σ104 Μαθαίνω τις πληροφορίες του μαθήματος με το σχεδιάγραμμα, έχοντας δίπλα μου και ανοιχτό το ΒΜ για να συμπληρώνω σωστά τα σημεία.
  • Φυλλάδιο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΕΠΟΧΗΣ ΧΑΛΚΟΥ ΣΕ ΠΙΝΑΚΑ - Ζωγραφίζω στο πίσω μέρος του Φυλλάδιο ένα Ζιγκουράτ ή ένα πολεμικό άρμα των αρχαίων Αιγυπτίων ή μια πινακίδα με σφηνοειδή γραφή (ένα από τα τρία)

 

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 2/4/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ & QUIZ

ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΜΕΛ/ΒΜ/Σ48.

ΓΛΩΣΣΑ

  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ71-71 την άσκηση.
  • ΓΛΩ/κλίνω στο κόκκινο "ξανθός-ιά-ό"
  • ΓΛΩ/γράφω στο κόκκινο 5 προτάσεις με λέξεις που δεν έχω χρησιμοποιήσει σε προτάσεις από το α/β ευρετήριο.  Στις προτάσεις πρέπει να φαίνεται το νόημα της λέξης.
  • Μελετώ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ (ΘΕΩΡΙΑ) & ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
  • Κάνω τα online quiz

ΤΡΙΤΗ 1/4/2025

Καλό μήνα!

ΓΛΩΣΣΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • ΜΑΘ/ΒΜ/Σ116 - 117
  • ΜΑΘ/ΤΕ/Σ11 Α5, Σ12 Α2
  • ΜΑΘ/ΤΕ/Σ14

 

ΙΣΤΟΡΙΑ

Ζωγραφίζω ένα Νεολιθικό ορόσημο.

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 31/3/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ

  • ΓΛΩΣΣΑ/Ο & Α

Στο μέλλον, οι περισσότερες αποστολές στο διάστημα θα γίνονται με ρομπότ.

  • ΚΛΙΝΩ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ:
    • ο λίθινος, η λίθινη, το λίθινο
    • ο θαλασσής, η θαλασσιά, το θαλασσί (όπως ο σταχτής/ιά/ί)

 

  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ62 Α6, Σ63 όλες τις ασκήσεις.
  • ΓΛΩ/ΤΕ/Σ25 Α 2
  • ΓΛΩ/ΤΕ/Σ26 Α, Σ27 Α 5.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΜΑΘ/ΤΕ/Σ10 Α3

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ / ΦΥΣΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Δεινόσαυροι και Μεγαπανίδα (θηλαστικών, πτηνών και ερπετών)

ΤΕΤΑΡΤΗ 26 & ΠΕΜΠΤΗ 27/3/2025 ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΤΕΣΤ ΓΛΩΣΣΑ την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Μοιράστηκε στην τάξη το φυλλάδιο προετοιμασίας για το τεστ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ

  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ57 ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΧΑΛΚΙΝΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ, Σ60 ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ60 Ο & Α: Τα ρομπότ είναι αυτόματες μηχανές που ελέγχονται από ηλεκτρονικό υπολογιστή.
  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ59 ΑΣΚΗΣΕΙΣ
  • ΚΛΙΝΩ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ: το σπαθί, το βράδυ, το υφαντό, το τείχος, το τέρας, το ποίημα, το βάψιμο

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΒΜ/Σ71-72 ΓΡΑΦΩ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ~ 10 ΓΡΑΜΜΕΣ: Δωδεκάχρονος Ιησούς: «Στο σπίτι του πατέρα μου».

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Προχωρήσαμε τον Χέρμπε και για την επόμενη Τετάρτη μέχρι την σελίδα 79.

ΙΣΤΟΡΙΑ

  • ΙΣΤ/ΒΜ/Μαθαίνω Σ101.
  • Ζωγραφιά Παλαιολιθικού Ορόσημου
  • ΙΣΤ/ΤΕ/Σ40 Α2
  • ΙΣΤ/ΤΕ/Σ41 Α1 & Α2

ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σχετικά με το παιδικό κινηματογραφικό φεστιβάλ του Σαββατοκύριακου (δείτε εδώ για λεπτομέρειες) και τα προκρατημένα εισιτήρια, προκειμένου να τα δώσω στα παιδιά, θα ήθελα να δηλώσετε γράφοντας στο τετράδιο οργάνωσης του παιδιού:

  • αν θέλετε/μπορείτε να πάτε μόνο το Σάββατο (9 διάθεσιμα εισιτήρια)
  • αν θέλετε/μπορείτε να πάτε μόνο την Κυριάκη (11 διάθεσιμα εισιτήρια)
  • αν μπορείτε οποιαδήποτε από τις 2 μέρες.

Θερμή παράκληση, αν μπορείτε και τις δύο μέρες, δηλώστε το γιατί διευκολύνει τα πράγματα, ώστε να μη χρειαστεί να κάνουμε κλήρωση αν δε φτάνουν τα εισιτήρια για κάποια μέρα.