Το Τμήμα Υποδοχής ΖΕΠ στον διαγωνισμό 2023 STEM Discovery Campaign

Οι αλλόγλωσσοι μαθητές/τριες  του Τμήματος Υποδοχής ΖΕΠ ΙΙ του σχολείου μας συμμετείχαν στον διαγωνισμό 2023 STEM Discovery Campaign μαζί με ακόμα 340.000 μαθητές και εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο.

Πιο συγκεκριμένα η υποενότητα της συμμετοχής μας συμπεριλαμβάνεται στις δράσεις της Europeana. Ο Europeana Education Competition 2023 είναι ένας εκπαιδευτικός διαγωνισμός, ο οποίος έχει στόχο να τονίσει τη σημασία της ενσωμάτωσης καινοτόμων παιδαγωγικών προσεγγίσεων στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας τη ψηφιακή κληρονομιά των τεχνών και της επιστήμης για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα μεγάλα ζητήματα της σημερινής κοινωνίας.

Ενθαρρύνει τους δασκάλους να επικεντρωθούν στην επαναχρησιμοποίηση των διαθέσιμων πόρων, να συμπεριλάβουν καινοτόμους τρόπους χρήσης της ψηφιακής κληρονομιάς των τεχνών και της επιστήμης της Europeana στις εκπαιδευτικές τους δραστηριότητες και να μοιραστούν την Ιστορία Εφαρμογής τους σχετικά.

Η ιστορία Υλοποίησης της εφαρμογής με την οποία συμμετέχει το σχολείο μας στον διαγωνισμό (ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του διαγωνισμού) θα δημοσιευτεί επίσημα το επόμενο διάστημα στη σελίδα

teachwitheuropeana.eun.org/stories-of-implementation/

Το εκπαιδευτικό σενάριο <<Από την Ανάγνωση στην Ένταξη >> δημιουργήθηκε από  την Anita Matić και υλοποιήθηκε από την ελληνίδα εκπαιδευτικό Χατζηλούδη Μαρία. Ως κεντρικό σκοπό του έχει την απόκτηση της αναγνωστικής δεξιότητας παιδιών πρώτης δημοτικού που ακόμα και μετά από τους 4 μήνες συστηματικής εκμάθησης των γραμμάτων δυσκολεύονται να διαβάσουν. Μέσω των παιγνιωδών δραστηριοτήτων του οι μαθητές  ασχολούνται  με πτυχές των Φυσικών Επιστημών, εξασκούνται σε βασικές γλωσσικές διαδικασίες και εξοικειώνονται με δεξιότητες  ενεργής πολιτειότητας. Η υλοποίηση του σεναρίου ολοκληρώθηκε σε διάρκεια μιας εβδομάδας με συνολικό χρόνο περίπου μία διδακτική ώρα δραστηριοτήτων κάθε μέρα. Το εκπαιδευτικό σενάριο δοκιμάστηκε σε μια μικτή ηλικιακά τάξη με μαθητές 7, 8 και 9 ετών, σε ειδικό τμήμα εκμάθησης ελληνικής γλώσσας.

Παρακάτω θα δείτε μερικά στιγμιότυπα:

Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του διαγωνισμού οι μαθητές και οι μαθήτριες χάρηκαν την εκπαιδευτική διαδικασία και ζήτησαν να επαναλάβουν τα παιχνίδια και τις δραστηριότητες!

Καλή μας επιτυχία!

2 comments

  1. Το τμήμα ένταξης έπρεπε να κάνει κάτι

    1. Τι εννοείτε; Έπρεπε να ολοκληρώσουμε μια συγκεκριμένη διδασκαλία υλοποιώντας όλα η μερικά από τα στάδια της και στο τέλος να δημοσιεύσουμε μια έκθεση για όλη την εμπειρία. Μπορείτε να βρείτε όλη τη δημοσίευση εδώ https://teachwitheuropeana.eun.org/stories-of-implementation/implementation-of-from-reading-to-inclusion-soi-gr-385/

Leave a Reply