English

22/9/2025

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 12-14 Β.Μ και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Φυλλάδιο
  • Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το κείμενο της άσκ. 5/ σελ. 14 Β.Μ.
  • Μελετώ το τετράδιο.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 12- 13 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο. Το Βιβλίο Μαθητή επιστρέφει σπίτι, για να μελετήσουν τα παιδιά.

Για το σπίτι:

  • Φυλλάδιο
  • Κάνουμε καθημερινά επαναλήψεις στις προπαίδειες.
  • Μελετώ τις ασκήσεις που έγιναν μέσα στην τάξη.

Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 22.9

ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 8 Β.Μ. Το Βιβλίο Μαθητή επιστρέφει σπίτι, για να μελετήσουν τα παιδιά. Το Τετράδιο Εργασιών θα παραμένει στην τάξη. Όταν θα ολοκληρώνεται το κάθε κεφάλαιο, θα κάνουμε επανάληψη και θα γίνονται επιλεκτικά κάποιες ασκήσεις στην τάξη.

Οδηγίες για μελέτη της Ιστορίας:

1. Μαθαίνουμε το μάθημα με δικά μας λόγια. Δεν επιθυμούμε σε καμία περίπτωση αποστήθιση.

2. Θα δείτε κάποιες λέξεις υπογραμμισμένες στο βιβλίο με το υπογραμμιστικό. Δε μαθαίνουμε μόνο τα υπογραμμισμένα. Το κάνουμε απλά για να τραβήξουν την προσοχή των παιδιών και να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα σημεία του μαθήματος.

3. Τα παιδιά πρέπει να είναι σε θέση να μπορούν με λίγα λόγια να πουν σε τι αναφέρεται το εκάστοτε μάθημα, έχοντας ροή στον λόγο και τοποθετώντας τα γεγονότα στη σωστή σειρά. Τα ενθαρρύνουμε  να σχηματίζουν απλές και μικρές προτάσεις στην αρχή, για να βγαίνει ξεκάθαρα το νόημα. Παράλληλα, πρέπει να είναι σε θέση να απαντούν και σε μεμονωμένες ερωτήσεις.

4. Επειδή η Ιστορία είναι ένα καινούριο μάθημα, είναι επιθυμητό, τουλάχιστον για το πρώτο διάστημα, να κάνετε έναν έλεγχο στα παιδιά μετά τη μελέτη τους. Σε πρώτη φάση καλό είναι να τα ρωτάτε τι λέει το μάθημα με λίγα λόγια και στη συνέχεια να κάνετε κάποιες πιο στοχευμένες ερωτήσεις. Προς διευκόλυνσή σας, έχω συντάξει τέτοιες ερωτήσεις, οι οποίες θα ανεβαίνουν στην αρχή κάθε ενότητας στο blog (Χρήσιμο Υλικό--> Ιστορία--> Βοηθητικές Ερωτήσεις). Οι ερωτήσεις αυτές, επειδή έχουν δημιουργηθεί κατά κύριο λόγο για να διευκολύνουν τους γονείς στον έλεγχο των παιδιών, δε θα τυπώνονται. Θα τις βρίσκετε μόνο από την ηλεκτρονική μας πλατφόρμα.

5. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να μελετούν το μάθημα σε προσωπικό τους χώρο και να μπαίνουν στη διαδικασία να το αναπαράγουν δυνατά και όχι από μέσα τους. Είναι πολύ σημαντικό να ακούν τη φωνή τους, γιατί μόνο τότε αντιλαμβάνονται πού πρέπει να επιμείνουν περισσότερο.

6. Τέλος, στο blog θα ανεβαίνουν βίντεο με οπτικοακουστικό υλικό (κινούμενα σχέδια) που σχετίζονται με τα μαθήματά μας ανά ενότητα (Χρήσιμο Υλικό--> Ιστορία--> Χρήσιμοι σύνδεσμοι- Βίντεο). Τα βίντεο αυτά δε θα προλαβαίνουμε να τα βλέπουμε πάντα στην τάξη (ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί προτζέκτορας στην τάξη μας), οπότε καλό είναι να τα παρακολουθούν τα παιδιά στο σπίτι.

Σήμερα υπήρξε αλλαγή στο πρόγραμμα. Τα παιδιά έκαναν Γυμναστική και Εικαστικά.

Αύριο θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά, Θρησκευτικά, Μουσική. Αν προλάβουμε, θα κάνουμε και Μελέτη Περιβάλλοντος. Ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές, γιατί δεν έχει οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα.

Ιστορία θα ξανακάνουμε την Παρασκευή, για να υπάρχει αρκετός χρόνος, προκειμένου να προετοιμαστούν τα παιδιά.

Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή εβδομάδα!!!