Posted on 20 Οκτωβρίου, 2025
20/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Σελ. 38-39 Β.Μ. + Κάναμε προετοιμασία έκθεσης με θέμα "Περιγράφω το αγαπημένο μου παιχνίδι".

Για το σπίτι:
- Προετοιμάζομαι για την έκθεση που θα γράψουμε στην τάξη την Τετάρτη 22/10. Δεν ξεχνώ να μελετήσω τις προηγούμενες σημειώσεις και παρατηρήσεις που έχουμε κάνει στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου. Δε γράφουμε κάπου την έκθεση (θα γραφτεί στην τάξη) και δεν αποστηθίζουμε κείμενα. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να οργανώσουν τις σκέψεις και τις ιδέες τους και να αξιοποιήσουν τη φαντασία τους.
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Δεν προχωρήσαμε.
Για το σπίτι: Προετοιμασία για το αυριανό επαναληπτικό
ΙΣΤΟΡΙΑ: Δεν προχωρήσαμε.
Αντί για Ιστορία κάναμε Θρησκευτικά.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Posted on 17 Οκτωβρίου, 2025
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
Αγαπητοί γονείς,
Μπορείτε να προσέρχεστε στο σχολείο κάθε 1η Τετάρτη του μήνα (στις 13.20), προκειμένου να ενημερώνεστε εξατομικευμένα για την πορεία των παιδιών. Η επερχόμενη ενημέρωση θα γίνει την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου.
Με εκτίμηση,
Βούλα Βασιλικού
Posted on 17 Οκτωβρίου, 2025
17/10/2025
ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 26

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο τετράδιο. Λόγω της απουσίας μου και επειδή ήθελα να έχει πραγματοποιηθεί με τα παιδιά μια επανάληψη, το επαναληπτικό μετατίθεται για την Τρίτη. Την άλλη εβδομάδα τα παιδιά θα πρέπει να έχουν μαζί τους το γαλλικό μέτρο (από την Τετάρτη).

Για το σπίτι:
- Προετοιμασία για το επαναληπτικό
Την Τρίτη 21/10 θα γράψουμε επαναληπτικό Μαθηματικών στην 1η Ενότητα. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν:
-
- Ονομασία αριθμών
- Πράξεις με κρατούμενα- δανεικά
- Ανάλυση αριθμών σε μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες
- Διαδοχή αριθμών (εύρεση προηγούμενου και επόμενου αριθμού)
- Σύγκριση αριθμών (σύμβολα ανισότητας και ισότητας)
- Προπαίδειες – πολλαπλασιασμούς- διαιρέσεις (ως αντίστροφη πράξη του πολλαπλασιασμού)
- Προβλήματα (Θα υπάρχει ένα πολύ απλό πρόβλημα, το οποίο λύνεται με μία πράξη)
- Γεωμετρικά σχήματα και στερεά (αναγνώριση και ονομασία)
Επιπλέον, σήμερα πραγματοποιήθηκε η φωτογράφιση.
Για την εκδρομή της Δευτέρας είναι απαραίτητο να έχουν τα παιδιά μαζί τους φαγητό και νερό.
Ενημέρωση γονέων:
Αγαπητοί γονείς,
Μπορείτε να προσέρχεστε στο σχολείο κάθε 1η Τετάρτη του μήνα (στις 13.20), προκειμένου να ενημερώνεστε εξατομικευμένα για την πορεία των παιδιών. Η επερχόμενη ενημέρωση θα γίνει την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Posted on 13 Οκτωβρίου, 2025
Ερωτήσεις 2ης Ενότητας
1ο μάθημα
- Ποια ήταν η Αλκμήνη και πού γέννησε τα δυο παιδιά της;
- Τι έκανε ο Δίας, για να σώσει τον Ηρακλή από το μίσος της Ήρας;
- Με ποιον τρόπο προσπάθησε αρχικά η Ήρα να βλάψει τον Ηρακλή; Τι συνέβη;
- Τι έκανε ο Ηρακλής, μόλις μεγάλωσε;
- Πώς τον ξαναέβλαψε η Ήρα; Πώς το αντιμετώπισε ο Ηρακλής;
- Τι πρότεινε η Πυθία στον Ηρακλή;
2ο μάθημα
- Τι ζήτησε ο Ευρυσθέας από τον Ηρακλή;
- Ποιος ήταν ο πρώτος άθλος του Ηρακλή; Τι συνέβη;
- Πώς αντέδρασε ο Ευρυσθέας;
3ο μάθημα
- Τι γνωρίζετε για τη Λερναία Ύδρα; Πώς την αντιμετώπισε ο Ηρακλής;
4ο μάθημα
- Τι γνωρίζετε για τον άθλο του Ηρακλή σχετικά με το ελάφι με τα χρυσά κέρατα;
- Τι γνωρίζετε για τον άθλο του Ηρακλή σχετικά με τις Στυμφαλίδες όρνιθες;
- Τι γνωρίζετε για τον άθλο του Ηρακλή σχετικά με τους στάβλους του βασιλιά Αυγεία;
5ο μάθημα
- Τι γνωρίζετε για τον άθλο του Ηρακλή σχετικά με τον ταύρο του Μίνωα;
- Τι γνωρίζετε για τον άθλο του Ηρακλή σχετικά με τα άγρια άλογα του Διομήδη;
- Τι γνωρίζετε για τον άθλο του Ηρακλή σχετικά με τα βόδια του Γηρυόνη;
6ο μάθημα
- Τι γνωρίζετε για τον άθλο του Ηρακλή σχετικά με τον Κέρβερο του Άδη;
- Τι γνωρίζετε για τον κήπο με τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων;
- Ποιον συνάντησε ο Ηρακλής μέχρι να φτάσει στον προορισμό του; Πώς βοηθήθηκε από αυτήν τη συνάντηση;
- Πώς κατάφερε ο Ηρακλής να πάρει τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων και πώς ξεγέλασε τον Άτλαντα;
7ο μάθημα
- Τι έκανε ο Ηρακλής μόλις ελευθερώθηκε;
- Τι συνέβη με τον Κένταυρο Νέσσο; Πώς ξεγέλασε τον Ηρακλή και τη Δηιάνειρα;
- Ποιο ήταν το τέλος του Ηρακλή;
Updated on 13 Οκτωβρίου, 2025
13/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 22-24 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.
Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 32-33 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το κείμενο από το πινακάκι του "Παρατηρώ και μαθαίνω" ("Η Αργυρώ γελάει... δυνατή φωνή")/ σελ. 34 Β.Μ.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 21- 22 Τ.Ε.

Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο (τις 2 τελευταίες ασκήσεις τις λύσαμε μαζί με τα παιδιά)
- Εξασκούμαι σε όλες τις προπαίδειες
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 13.10
Την Παρασκευή 17/10 θα γράψουμε επαναληπτικό Μαθηματικών στην 1η Ενότητα. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν:
-
- Ονομασία αριθμών
- Πράξεις με κρατούμενα- δανεικά
- Ανάλυση αριθμών σε μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες
- Διαδοχή αριθμών (εύρεση προηγούμενου και επόμενου αριθμού)
- Σύγκριση αριθμών (σύμβολα ανισότητας και ισότητας)
- Προπαίδειες – πολλαπλασιασμούς- διαιρέσεις (ως αντίστροφη πράξη του πολλαπλασιασμού)
- Προβλήματα (Θα υπάρχει ένα πολύ απλό πρόβλημα, το οποίο λύνεται με μία πράξη)
- Γεωμετρικά σχήματα και στερεά (αναγνώριση και ονομασία)
ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 23

Μοιράστηκαν στα παιδιά τα διορθωμένα επαναληπτικά Ιστορίας. Επίσης, έχουν αναρτηθεί στο blog οι ερωτήσεις και τα βίντεο της 2ης ενότητας.
Επιπλέον, μοιράστηκαν έντυπα για εκδρομή.
Τέλος, κατόπιν συζήτησης με τα παιδιά, συμφωνήσαμε να φέρουν (εφόσον θέλουν- δεν είναι υποχρεωτικό) από ένα μαξιλάρι, για να μπορούμε να καθόμαστε κάτω, όταν θέλουμε να κάνουμε κάποια μαθήματα (π.χ. Θρησκευτικά- Μελέτη Περιβάλλοντος) με τρόπο λίγο πιο "χαλαρό". Τα μαξιλάρια θα αποθηκεύονται στο προσωπικό ντουλαπάκι κάθε παιδιού.
Σας ενημερώνω ότι αύριο δε θα απεργήσω.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή εβδομάδα!!!
Posted on 10 Οκτωβρίου, 2025
ΝΕΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Αγαπητοί γονείς,
Έχουν προκύψει κάποιες μικρές αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Σας επισυνάπτω το καινούριο. Καλό Σαββατοκύριακο!
Posted on 10 Οκτωβρίου, 2025
10/10/2025
ΙΣΤΟΡΙΑ: Γράψαμε το επαναληπτικό. Δεν έχουμε καθήκοντα για το σπίτι.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 22- 25 B.M.

Για το σπίτι:
- Ασκ. 1, 2, 3/ σελ. 20 Τ.Ε.
- Εξασκούμαι σε όλες τις προπαίδειες
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Την Παρασκευή 17/10 θα γράψουμε επαναληπτικό Μαθηματικών στην 1η Ενότητα. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν:
-
- Ονομασία αριθμών
- Πράξεις με κρατούμενα- δανεικά
- Ανάλυση αριθμών σε μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες
- Διαδοχή αριθμών (εύρεση προηγούμενου και επόμενου αριθμού)
- Σύγκριση αριθμών (σύμβολα ανισότητας και ισότητας)
- Προπαίδειες – πολλαπλασιασμούς- διαιρέσεις (ως αντίστροφη πράξη του πολλαπλασιασμού)
- Προβλήματα (Θα υπάρχει ένα πολύ απλό πρόβλημα, το οποίο λύνεται με μία πράξη)
- Γεωμετρικά σχήματα και στερεά (αναγνώριση και ονομασία)
Τέλος, κατόπιν συζήτησης με τα παιδιά, συμφωνήσαμε να φέρουν (εφόσον θέλουν- δεν είναι υποχρεωτικό) από ένα μαξιλάρι, για να μπορούμε να καθόμαστε κάτω, όταν θέλουμε να κάνουμε κάποια μαθήματα (π.χ. Θρησκευτικά- Μελέτη Περιβάλλοντος) με τρόπο λίγο πιο "χαλαρό". Τα μαξιλάρια θα αποθηκεύονται στο προσωπικό ντουλαπάκι κάθε παιδιού.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Posted on 9 Οκτωβρίου, 2025
9/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 32-35 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι (για τη Δευτέρα):
- Ανάγνωση: σελ. 32-33 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το κείμενο και τις λέξεις- φράσεις των ασκ. 7 και 8/ σελ. 35 Β.Μ.
- Άσκηση στο τετράδιο: Κλίνω σε όλους τους χρόνους το ρήμα "χτενίζω"
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Σας θυμίζω ότι, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, δεν είχαμε σήμερα Μαθηματικά, γι΄ αυτό και δε βλέπετε καθήκοντα για το σπίτι στο συγκεκριμένο μάθημα.
Επιπλέον, σας υπενθυμίζω ότι αύριο, Παρασκευή 10/10/2025, θα γράψουμε επαναληπτικό στα μαθήματα της 1ης Ενότητας στην Ιστορία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο επαναληπτικό των παιδιών σάς ενημερώνω για τις ασκήσεις που θα υπάρχουν:
- Αντιστοίχιση (Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν τι προστατεύει ο κάθε θεός- θεά, τη βασική τους ιδιότητα)
- Κύκλωμα της σωστής απάντησης
- Σωστό ή Λάθος
- Ερώτηση ανάπτυξης (Τα παιδιά θα κληθούν να γράψουν τι γνωρίζουν για έναν συγκεκριμένο θεό --> Τα ενθαρρύνουμε να κάνουν πολλές, μικρές και απλές προτάσεις αντί για λιγότερες και μεγαλύτερες, για να μη χάνεται το νόημα!)
Εξακολουθούν να έρχονται "κουτιά της Πανδώρας " που μας εντυπωσιάζουν!
Τέλος, κατόπιν συζήτησης με τα παιδιά, συμφωνήσαμε να φέρουν (εφόσον θέλουν- δεν είναι υποχρεωτικό) από ένα μαξιλάρι, για να μπορούμε να καθόμαστε κάτω, όταν θέλουμε να κάνουμε κάποια μαθήματα (π.χ. Θρησκευτικά- Μελέτη Περιβάλλοντος) με τρόπο λίγο πιο "χαλαρό". Τα μαξιλάρια θα αποθηκεύονται στο προσωπικό ντουλαπάκι κάθε παιδιού.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Updated on 8 Οκτωβρίου, 2025
8/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 20- 21 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 28 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: τις ημέρες της εβδομάδας (άσκ. 5/ σελ. 31 Β.Μ.) και τις λέξεις- φράσεις της άσκ. 6/ σελ. 31 Β.Μ.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 18- 19 Τ.Ε.

Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Εξασκούμαι σε όλες τις προπαίδειες
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 8.10
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!


