Updated on October 8, 2025
7/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 28- 31 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 28 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το ρήμα "είμαι" και το ρήμα "έχω" σε Ενεστώτα και Παρατατικό (Τα έχουμε γράψει στο τετράδιο) --> Τα παιδιά θα πρέπει να είναι σε θέση να γνωρίζουν πώς κλίνονται τα συγκεκριμένα βοηθητικά ρήματα.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 20-21 Β.Μ.

Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Εξασκούμαι σε όλες τις προπαίδειες
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 7.10
Σας υπενθυμίζω ότι έχει αναρτηθεί στις Ανακοινώσεις το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, το οποίο δόθηκε σήμερα και στα παιδιά σε έντυπη μορφή. ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ2 2025
Συνεχίζουν να έρχονται ιδιαίτερα ευφάνταστα "κουτιά της Πανδώρας " από τα παιδιά της τάξης μας!


Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Updated on October 8, 2025
6/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 25- 26 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Τα τετράδια παραγωγής γραπτού λόγου επιστρέφουν στο σχολείο, για να τα έχουμε εύκαιρα, όταν θα θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε ξανά.
Για το σπίτι:
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ. τις κυκλωμένες λέξεις- φράσεις της σελ. 26 Β.Μ. (αίθουσα εκδηλώσεων, αυλή, βιβλιοθήκη, γραφείο διευθυντή, γυμνάζομαι, ηλεκτρονικός υπολογιστής, θρανίο, κασετίνα, μολύβι, ξύστρα, σβήνω, ψαλίδι)
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Η 1η ενότητα στη Γλώσσα ολοκληρώθηκε, ωστόσο δε θα γράψουμε ακόμα επαναληπτικό. Θα προχωρήσουμε στη 2η ενότητα και θα ενημερωθείτε εκ νέου, όταν έρθει η ώρα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 16- 17 Τ.Ε.

Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Εξασκούμαι σε όλες τις προπαίδειες
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 6.10
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε επανάληψη στην 1η ενότητα και λύσαμε επιλεκτικά κάποιες ασκήσεις από το Τ.Ε.
Την Παρασκευή 10/10/2025 θα γράψουμε επαναληπτικό στα μαθήματα της 1ης Ενότητας στην Ιστορία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο επαναληπτικό των παιδιών σάς ενημερώνω για τις ασκήσεις που θα υπάρχουν:
- Αντιστοίχιση (Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν τι προστατεύει ο κάθε θεός- θεά, τη βασική τους ιδιότητα)
- Κύκλωμα της σωστής απάντησης
- Σωστό ή Λάθος
- Ερώτηση ανάπτυξης (Τα παιδιά θα κληθούν να γράψουν τι γνωρίζουν για έναν συγκεκριμένο θεό --> Τα ενθαρρύνουμε να κάνουν πολλές, μικρές και απλές προτάσεις αντί για λιγότερες και μεγαλύτερες, για να μη χάνεται το νόημα!)
Σας υπενθυμίζω ότι έχει αναρτηθεί στις Ανακοινώσεις το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, το οποίο δόθηκε σήμερα και στα παιδιά σε έντυπη μορφή. ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ2 2025
Σήμερα τα παιδιά διακόσμησαν την τάξη μας με τις δημιουργίες τους, "τα κουτιά της Πανδώρας". Φρόντισαν μέσα στα κουτιά να βάλουν τις "κρυμμένες" συμφορές, όπως τον πόλεμο, τις αρρώστιες, την πείνα και την απάτη. Στον πάτο όμως κάθε κουτιού βρίσκεται η ελπίδα, η οποία φωλιάζει στις καρδιές των ανθρώπων και τους δίνει παρηγοριά.

Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή και δημιουργική εβδομάδα!!!
Posted on October 5, 2025
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ2
Αγαπητοί γονείς,
Παρακάτω ακολουθεί το αρχείο με το ωρολόγιο πρόγραμμα του Γ2. Για οποιαδήποτε αλλαγή θα ενημερωθείτε εγκαίρως.
Με εκτίμηση,
Βούλα Βασιλικού
Posted on October 3, 2025
3/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τη σελ. 17 Τ.Ε.

Τα τετράδια παραγωγής γραπτού λόγου επιστρέφουν στο σχολείο, για να τα έχουμε εύκαιρα, όταν θα θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε ξανά.
Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 21-22 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: "Οι αδερφοί... σε διαφορετικά τμήματα"/ σελ. 21 Β.Μ.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 18-19 Β.Μ.

Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 3.10
ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 19 (Δεν ξεχνώ να δω τα βιντεάκια που έχουν ανέβει στο blog)

- Προαιρετική εργασία: Όποιο παιδί θέλει μπορεί να φτιάξει με ό,τι υλικά διαθέτει το κουτί της Πανδώρας, βάζοντας μέσα χαρτάκια με όλες τις "συμφορές" (αναγράφονται στο μάθημα της ημέρας) και στον πάτο την "Ελπίδα". Τα κουτιά αυτά θα διακοσμήσουν την τάξη μας!
Την Παρασκευή 10/10/2025 θα γράψουμε επαναληπτικό στα μαθήματα της 1ης Ενότητας στην Ιστορία. Τη Δευτέρα 6/10 θα πραγματοποιηθεί επανάληψη στην τάξη και θα κάνουμε επιλεκτικά κάποιες ασκήσεις από το Τ.Ε. Ιστορίας.
Επιπλέον, έγινε αλλαγή στο πρόγραμμα. Τα παιδιά έκαναν Θεατρική Αγωγή (αντί για Μελέτη Περιβάλλοντος).
Για το πρόγραμμα της εβδομάδας θα ενημερωθείτε μέσα στο Σαββατοκύριακο με καινούρια ανακοίνωση. Όσον αφορά στα δικά μου μαθήματα, τη Δευτέρα θα έχουμε σίγουρα Γλώσσα, Μαθηματικά και Ιστορία.
Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Posted on October 2, 2025
2/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 21-24 Β.Μ .και γράψαμε στο τετράδιο.
Τα τετράδια παραγωγής γραπτού λόγου επιστρέφουν στο σχολείο, για να τα έχουμε εύκαιρα, όταν θα θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε ξανά.

Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 21-22 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: "Πολύ σπάνια... λαθάκι"/ σελ. 22 Β.Μ.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 14-15 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 2.10
Επιπλέον, κάναμε Θρησκευτικά.
Αύριο θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, Μελέτη Περιβάλλοντος, Γυμναστική.
Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Updated on September 30, 2025
30/9/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 13- 14 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Τα παιδιά παρέλαβαν τις διορθωμένες εκθέσεις. Όπως σας είχα ενημερώσει και στη χθεσινή μας συνάντηση, θα δείτε αρκετά σχόλια κάτω από τα κείμενα των παιδιών. Ο λόγος είναι ότι θέλω να επιβραβεύσουμε την προσπάθειά τους, να τονίσουμε τα θετικά τους σημεία και να προτείνουμε διορθωτικές κινήσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε επόμενες εκθέσεις. Είναι σημαντικό να μελετήσουν τις παρατηρήσεις που έχουν γίνει. Γράφω μόνο σχόλια στη διόρθωση των εκθέσεων- δε βάζω ποτέ βαθμό στις εκθέσεις. Τις συγκεκριμένες παρατηρήσεις θέλουμε να μελετούν και πριν από τη συγγραφή των εκθέσεων που πρόκειται να ακολουθήσουν. Τα ορθογραφικά λαθάκια διορθώθηκαν επιλεκτικά και με τρόπο διακριτικό ("πιο αχνά"), έτσι ώστε να μην αποθαρρυνθούν τα παιδιά, βλέποντας πλήθος διορθώσεων στα κείμενά τους. Σε αυτήν τη φάση, εστιάζουμε στην ίδια την παραγραφοποίηση και όχι τόσο στην ορθογραφία.
Τα τετράδια παραγωγής γραπτού λόγου επιστρέφουν στο σχολείο, για να τα έχουμε εύκαιρα, όταν θα θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε ξανά.
Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 18 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: "Στην τεράστια αυλή... μέσα σ΄ αυτή"/ σελ. 18 Β.Μ.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη (+τις παρατηρήσεις από το τετράδιο εκθέσεων)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 16-17 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.


Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 30.9
Επιπλέον, κάναμε Θρησκευτικά και Μελέτη Περιβάλλοντος. Σας ανεβάζω το τραγούδι "Ένας ίσον κανένας" που ακούσαμε με αφορμή το μάθημα των Θρησκευτικών.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι αύριο θα απεργήσω.
Την Πέμπτη θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά, Θρησκευτικά, Μελέτη Περιβάλλοντος, ΤΠΕ (Πληροφορική).
Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Posted on September 29, 2025
29/9/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε την πρώτη μας έκθεση με θέμα "Περιγράφω την αίθουσά μου". Όταν τα παιδιά παραλάβουν τις διορθωμένες εκθέσεις, καλό είναι να μελετήσουν τις παρατηρήσεις που έχουν γίνει (Γράφω μόνο σχόλια στη διόρθωση των εκθέσεων- δε βάζω ποτέ βαθμό στις εκθέσεις). Τις συγκεκριμένες παρατηρήσεις θέλουμε να μελετούν και πριν από τη συγγραφή των εκθέσεων που πρόκειται να ακολουθήσουν.
Για το σπίτι: Δεν έχουμε καμία υποχρέωση!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τη σελ. 13 Τ.Ε.

Για το σπίτι:
- Ασκήσεις στο τετράδιο:
- Ονομάζω τους αριθμούς:
1.999:
712:
317:
878:
2. Εκτελώ κάθετα τις πράξεις:
285+594
329+417
526+193
706+398
951-560
812-603
512-468
1.001-724
ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 15 (Δεν ξεχνώ να δω τα βιντεάκια που έχουν ανέβει στο blog)

Την Παρασκευή 10/10/2025 θα γράψουμε επαναληπτικό στα μαθήματα της 1ης Ενότητας στην Ιστορία. Τη Δευτέρα 6/10 θα πραγματοποιηθεί επανάληψη στην τάξη και θα κάνουμε επιλεκτικά κάποιες ασκήσεις από το Τ.Ε. Ιστορίας.
Αύριο θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά, Θρησκευτικά, Μελέτη Περιβάλλοντος, Μουσική.
Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή εβδομάδα!!!
Updated on September 26, 2025
26/9/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε οδηγίες για το πώς γράφουμε μια έκθεση στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου. Επιπλέον, κάναμε σχεδιάγραμμα για την πρώτη μας έκθεση που θα τη γράψουμε στην τάξη τη Δευτέρα 29/9 με θέμα "Περιγράφω την αίθουσά μου".

Για το σπίτι:
- Μελετώ τις σημειώσεις και το σχεδιάγραμμα της έκθεσης στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου και προετοιμάζομαι για την έκθεση που θα γράψουμε τη Δευτέρα με θέμα "Περιγράφω την αίθουσά μου".
Οδηγίες για την έκθεση:
- Δε γράφω κάπου την έκθεση (οι εκθέσεις θα γίνονται πάντα στην τάξη στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου).
- Δε θέλουμε να αποστηθίσουν τα παιδιά την έκθεσή τους, αλλά να κατανοήσουν πώς φτιάχνω παραγράφους (βάζω την 1η λέξη πιο μέσα/ γράφω τη μία πρόταση δίπλα από την άλλη/ μιλάω για το ίδιο θέμα/αλλάζω παράγραφο, όταν αλλάζει το θέμα μου/ όταν αλλάζω παράγραφο, πάω στην ακριβώς από κάτω γραμμή και βάζω πάλι την 1η λέξη πιο μέσα- δεν αφήνω ολόκληρη γραμμή άδεια/ γράφω τουλάχιστον 2 προτάσεις σε κάθε παράγραφο) και να σκεφτούν ποιες πληροφορίες θέλουν να εντάξουν στο κείμενό τους (έχω εξηγήσει στα παιδιά ότι στην έκθεση αφήνουμε τη φαντασία μας ελεύθερη και δεν εστιάζουμε απαραίτητα σε αληθινά στοιχεία).
- Το σχεδιάγραμμα που φτιάξαμε είναι ενδεικτικό (δε σημαίνει ότι πρέπει να αξιοποιηθούν όλα όσα γράψαμε).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Δεν κάναμε.
Για το σπίτι:
- Ξεκούραση! Δώστε έμφαση στην προετοιμασία της έκθεσης.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 11 (Δεν ξεχνώ να δω τα βιντεάκια που έχουν ανέβει στο blog)
Τη Δευτέρα θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, Γυμναστική, Εικαστικά. Τα παιδιά θα πρέπει να έχουν μαζί τους το τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου, για να γράψουν την έκθεση. Επειδή θα είναι η πρώτη έκθεση των παιδιών και δε θέλω να αγχωθούν και να πιεστούν με τον χρόνο, ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα και κάποιο από τα υπόλοιπα μαθήματα να μη γίνει.
Ενημέρωση γονέων
Τη Δευτέρα 29/9 στις 13:20 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ενημερωτική συνάντηση. Στόχος της είναι να γνωριστούμε και να ενημερωθείτε για τον τρόπο που θα εργαστούμε φέτος. Θα χαρώ να σας δω όλους από κοντά!
Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
Posted on September 25, 2025
25/9/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 18-20 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: οι λέξεις της άσκ. 6 και το κείμενο της άσκ. 7/ σελ. 20 Β.Μ.
- Ανάγνωση: σελ. 18 Β.Μ.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τη σελ. 12 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο. Εστιάζουμε στην ονομασία και τη σωστή γραφή των αριθμών. Παράλληλα, επιμένουμε στην εκτέλεση προσθέσεων με τον νου.


Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Κάνουμε καθημερινά επαναλήψεις στις προπαίδειες.
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη. Εξασκούμαι στις προσθέσεις με τον νου.
Πώς κάνουμε πράξεις με τον νου; Ακολουθεί ο τρόπος με τον οποίο εξηγήθηκε στα παιδιά. Καλό είναι να ακολουθηθεί κοινή γραμμή και στο σπίτι.
Έχουμε την πρόσθεση 84+13. Κρατάμε το 84 στο μυαλό και "σπάμε" το 13 σε 10 και 3. Στο 84 προσθέτω 1 δεκάδα (10) και, έτσι, πατάω στο 94. Τώρα στο 94 βάζω 3 και φτάνω στο 97.
Προσοχή! Η εκτέλεση πράξεων με τον νου δεν έχει καμία σχέση με την εκτέλεση πράξεων οριζόντια. Είναι 2 διαφορετικές ασκήσεις. Στη δεύτερη περίπτωση (οριζόντια εκτέλεση) οι προσθαφαιρέσεις γίνονται, προσθέτοντας ή αφαιρώντας, αντίστοιχα, μονάδες με μονάδες, δεκάδες με δεκάδες κλπ. Είναι σημαντικό, σε αυτήν τη φάση, τα παιδιά να εξασκηθούν στην εκτέλεση με τον νου, καθώς αυτό ενισχύει τη μαθηματική τους σκέψη.
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 25.9
Επιπλέον, κάναμε Μελέτη Περιβάλλοντος.
Αύριο θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, Γυμναστική. Θα χρειαστούμε το τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου (να το έχουν τα παιδιά μαζί σε περίπτωση που δεν το έχουν φέρει ήδη στο σχολείο). Ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές, γιατί δεν έχει οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα.
Ενημέρωση γονέων
Τη Δευτέρα 29/9 στις 13:20 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ενημερωτική συνάντηση. Στόχος της είναι να γνωριστούμε και να ενημερωθείτε για τον τρόπο που θα εργαστούμε φέτος. Θα χαρώ να σας δω όλους από κοντά!
Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Posted on September 24, 2025
Ενημέρωση γονέων 29/9
Ενημέρωση γονέων
Τη Δευτέρα 29/9 στις 13:20 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ενημερωτική συνάντηση. Στόχος της είναι να γνωριστούμε, να συζητήσουμε και να ενημερωθείτε για τον τρόπο που θα εργαστούμε φέτος. Επειδή ακόμα είναι νωρίς, δε θα γίνει εξατομικευμένη ενημέρωση για την πορεία των μαθητών/ τριών. Ωστόσο, αν κρίνετε ότι κάτι είναι απαραίτητο να το γνωρίζω (αλλεργίες, μαθησιακές δυσκολίες κ.α.), με ενημερώνετε. Θα χαρώ να σας δω όλους!
Με εκτίμηση,
Βούλα Βασιλικού

