19/3/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 56-59 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Ανάγνωση: σελ. 56-57 Β.Μ. (μόνο το μάθημα της ημέρας- όχι το "Ο χάλκινος γίγαντας")
  • Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το κείμενο και οι λέξεις των ασκ. 7 και 8/ σελ. 59 Β.Μ.
  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ πολύ καλά ό,τι κάναμε στην τάξη.

Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 19.3

Οι βαθμοί του Β΄ Τριμήνου θα δοθούν τη Δευτέρα 23/3.

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!

18/3/2026

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 90-91 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

Οι βαθμοί του Β΄ Τριμήνου θα δοθούν τη Δευτέρα 23/3.

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!

17/3/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 18-19 Τ.Ε.

Για το σπίτι:

  • Ανάγνωση: σελ. 49-50 Β.Μ.
  • Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: "Κάποτε... όμορφα μαζί"/ σελ. 49 Β.Μ.
  • Άσκηση στο τετράδιο: Κλίνω τα επίθετα "ο βραδινός, η βραδινή, το βραδινό" και "ο γενναίος, η γενναία, το γενναίο".
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 26-27 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Ασκήσεις 1, 2, 3, 4/ σελ. 88-89 Β.Μ.
  • Μελετώ πολύ καλά ό,τι κάναμε στην τάξη.

Οι βαθμοί του Β΄ Τριμήνου θα δοθούν τη Δευτέρα 23/3.

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!

16/3/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 49-52 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Ανάγνωση: σελ. 49-50 Β.Μ.
  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.

Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 16.3

ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 85

Οι βαθμοί του Β΄ Τριμήνου θα δοθούν τη Δευτέρα 23/3.

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή εβδομάδα!!!

13/3/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 16-17 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Ανάγνωση: σελ. 46 Β.Μ.
  • Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το κείμενο και οι λέξεις των ασκ. 8 και 9/ σελ. 48 Β.Μ.
  • Φυλλάδιο Από το ημερόλόγιο του Ελτόν τε
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη

ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε τη σελ. 83.

Οι βαθμοί του Β΄ Τριμήνου θα δοθούν τη Δευτέρα 23/3.

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

12/3/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 46-48 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!

11/3/2026

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 24-25 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!

10/3/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 43-45 Β.Μ. Τέλος, μοιράστηκαν διορθωμένα τα επαναληπτικά.

Για το σπίτι:

  • Ανάγνωση: σελ. 43 Β.Μ.
  • Μελετώ από τη σελ. 44 Β.Μ. τις οδηγίες σύμφωνα με τις οποίες φτιάχνω μια πρόσκληση.
  • Φτιάχνω μια πρόσκληση γενεθλίων στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου. Φροντίζω να ακολουθήσω τις οδηγίες που έχω μάθει από τη σελ. 44 Β.Μ. Δεν ξεχνώ να χρησιμοποιήσω χρώματα (ζωγραφική), για να κάνω την πρόσκλησή μου πιο εντυπωσιακή.
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 86-87 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!

9/3/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε το επαναληπτικό.

Για το σπίτι: -----

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 22-23 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο. Τέλος, μοιράστηκαν διορθωμένα τα επαναληπτικά Μαθηματικών.

Για το σπίτι:

ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε τη σελ. 82 (είναι το μισό μάθημα). Έχουν ανέβει στο blog οι βοηθητικές ερωτήσεις και βίντεο για τη νέα ενότητα.

Τέλος, σήμερα πραγματοποιήσαμε δράσεις σχετικές με την ενδοσχολική βία. Ασχοληθήκαμε με τον ρόλο του θύτη , του θύματος και των παρατηρητών και προτείναμε τρόπους για αντιμετώπιση καταστάσεων που συνδέονται με τον σχολικό εκφοβισμό.

Σας υπενθυμίζω ότι ενημέρωση γονέων θα έχουμε κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα στις 13:20.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή εβδομάδα!!!

Βίντεο για 6η Ενότητα