Ακραίες Πράξεις για Δημοσιότητα

Πολλές εταιρείες και δημοφιλές άτομα στην μοντέρνα εποχή έχουν διαφημίσει τα προιόντα ή σημαντικά για αυτούς γεγονότα μόνο από ακραίες πράξεις που δεν έχουν ξανασυμβεί. Οι ομάδες υπεύθυνες για αυτές τις πράξεις συνήθως προσπαθούν να βρουν τρόπους έτσι ώστε τα προιόντα ή οι υπηρεσίες τους ή ακόμα και η ίδια η μάρκα να τυπωθεί στα εξώφυλλα των εφημερίδων και να καλυφθούν από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. 

Αυτές οι πράξεις μπορούν να έχουν τη μορφή παγκόσμιων ρεκόρ, αστείων πράξεων ή και ακόμα πολιτικών διαμαρτυριών από ανθρώπους ή επιχειρήσεις που προσπαθούν να πάρουν το μέρος το μέσου πολίτη.

Από ότι έχετε καταλάβει μέχρι τώρα αυτές οι πράξεις κυμαίνονται από ακίνδυνες και αθώες πράξεις μέχρι ακραίες, αμφιλεγόμενες και προς βαθιά συζήτηση.

Επίσης, θα έπρεπε τα γεγονότα αυτά να έχουν σχέση με το προιόν/μάρκα που προσπαθούν να πουλήσουν. Π.χ. Μία εταιρεία μπέργκερ θα μπορούσε να φτιάξει το μεγαλύτερο χάμπουργκερ του κόσμου ως τρόπος δημοσίευσης των προιόντων τους, ενώ θα ήταν παράλογο για  μία εταιρεία ρούχων  να το προσπαθήσει αυτό.

Μία τέτοια πράξη προσπάθησε η Αμερικάνικη εταιρία KFC (Kentucky Fried Kitchen). Κατάφεραν να δημιουργήσουν μία διαφήμιση με το λογότυπο της εταιρίας ορατό από το διάστημα.
KFC Deploys an Aerial Colonel Sanders Logo Stunt - Event Marketer

Η εταιρεία Uber, η προτοπόρη εταιρεία βασισμένη στα ηλεκτρονικά ταξί, επιτρέπει Βραζιλιάνους ή και τουρίστες να πετάξουν από το αεροδρόμιο Campo de Marte, βόρειο Sao Paulo στο εθνικό αεροδρόμιο της Βραζιλίας Guarulhos με ελικόπτερο μόνο με 63 δολάρια, σχεδόν τη διπλάσια τιμή της ίδιας διαδρομής με ταξί.
Uber Helicopter Rides Offered to All Customers | Hypebeast

Και η Οral-b προσπάθησε κάτι παρόμοιο. Σαν ακραία πράξη η ομάδα της Οral-b αποφάσισε να στέλνει τα προιόντα της στους πελάτες της από ιπτάμενα και επίγεια drone.
Oral-B iO Drone Deliveries - Sketch Events

Σαν τελευταίο παράδειγμα θα δώσω τα λόγια του Andrew Tate, επιχειρηματία και κάτοχο καζίνο, τα τελευταία δύο χρόνια. Με λόγια ακραία για την σημερινή κοινωνία κατάφερε να φέρει το φως της δημοσιότητας πάνω του. Αν και στο τέλος δεν τον ωφέλησε τρομερά.

Youtube

Πρόλογος
Το μάρκετινγκ στο ίντερνετ μπορεί να είναι πανεύκολο ή πάρα πολύ δύσκολο με βάση το σκεπτικό σου ή την πλευρά που βλέπεις το ζήτημα, όμως αναμφισβήτητα ο τρόπος δημιουργίας καναλιού στο Youtube για να διαφημίσεις τα προιόντα ή την μάρκα σου μπορεί μόνο να θεωρηθεί θετικό.

Τρόποι διαφήμισης
Ο τρόπος αυτός διαφήμισης χρειάζεται ελάχιστο χρόνο από κάθε εβδομάδα για να εφαρμοστεί. Με αυτόν τον τρόπο αφήνεις τον αλγόριθμο του Youtube να προάγει να βίντεο με βάση τα προιόντα σου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το καταφέρεις αυτό, όπως από την άμεση διαφήμιση στον χώρο του Youtube και την δημοσίευση των προιόντων σας σε κανάλια βασισμένα στην προβολή νέων καινοτόμων προιόντων, που κοστίζουν χρήματα ή την δημιουργεία καναλιού με την σκέψη της δημιουργείας βίντεο με τα προιόντα σας. Η μαγεία με αυτόν τον τρόπο είναι η ευλυγισία που μπορεί ο καθένας να έχει με τα βίντεο που αναρτά και με τους πολλαπλούς τρόπους προσσέγγισης προβολών (π.χ. giveaway, βίντεο behind the scenes κ.τ.λ.).

Τρόποι ανάπτυξης του καναλιού σας
Τις περισσότερες φορές η ανάπτυξη ενός καινούργιου καναλιού στο Youtube είναι δύσκολη, οπότε για να καταφέρετε να αναπτύξετε το κανάλι σας θα ήταν καλό να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα. Πρώτον να δημιουργήσετε ένα πανό για το κανάλι σας που να περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την μάρκα σας (π.χ. e-mail, ιστοσελίδα, λογαργιασμό σε άλλα κοινωνικά δίκτυα). Δεύτερον να κάνετε μία ανάλυση του ανταγωνισμού σας και να βρείτε νέους τρόπους ανάπτυξης. Τρίτον, να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο με βάση την ανάλυσή σας. Τέταρτον, να βελτιστοποιήσετε την προώθηση των βίντεο σας με τις λεγόμενες SEO best practices (π.χ. καλύτερες λέξεις κλειδιά, φωτεινά και με περισσότερη πιθανότητα για κλικ thumbnail). Πέμπτον, να πειραματιστείτε με το Youtube Shorts και TikTok για άμεσο κοινό και τέλος να ασχοληθείτε ενεργά με το κοινό σας.

Αποτελέσματα
Μετά από λίγο καιρό (1 χρόνο έως και 3 χρόνια) τα προιόντα θα είναι πολύ πιο δημοφιλές από πριν με αποτέλεσμα τις περισσότερες πωλήσεις. Αν όμως δεν καταφέρετε να προωθήσετε τα προιόντα σας με αυτόν τον τρόπο θυμηθείτε πως υπάρχει αύριο.

Επαγγέλματα με βάση Hardware και Software

Πρόλογος
Για να λειτουργήσει ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής κάθε μεγέθους (π.χ. κινητό τηλέφωνο, σταθερός υπολογιστής) χρειάζονται δύο κύριες ομάδες εργατών και επιστημόνων-μηχανικών. Αυτές οι δύο ομάδες ειδικεύονται στα hardware και στα software, δηλαδή το φυσικό κομμάτι των υπολογιστών (hardware) και το ψηφιακό (software). Έτσι λοιπόν έχουν βρεθεί άπειρες αναγκαίες δουλειές για να μπορούμε να καταστευάζουμε και να χρησιμοποιούμε τους υπολογιστές με ευκολία και ασφάλεια.

Hardware
Θέσεις εργασίας με βάση το hardware περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται από τους επιστήμονες και μηχανικούς που σχεδιάζουν τους ίδιους τους υπολογιστές και τα εξαρτήματα αναγκαία για την λειτουργεία τους (π.χ. πληκτρολόγιο), τους εργάτες που κατασκευάζουν αυτά τα προιόντα σε εργοστάσια και τους επιστήμονες-μηχανικούς που εξετάζουν αν τα προιόντα αυτά είναι έτοιμα για πώληση (quality control).
Αυτές οι δουλειές κυμαίνονται από σχετικά εύκολα κομμάτια στην παραγωγή των υπολογιστών μέχρι τον ίδιο τον σχεδιασμό των υπολογιστών όπως ανέφερα παραπάνω.
Οι εργάτες των εργοστασίων έχουν έναν μέσο ετήσιο μισθό των 33.000 δολαρίων στην Αμερική ενώ οι μηχανικοί κερδίζουν σχεδόν 100.000 δολάρια πάνω από αυτόν το ποσό. Για να δουλέψεις σε εργοστάσιο με hardware δεν χρειάζεται ούτε το πτυχίο του Αμερικάνικου λυκείου, ενώ για να δουλέψεις ως μηχανικός hardware χρειάζεσαι τουλάχιστον ένα πτυχίο κολεγίου (το λεγόμενο Bachelor's degree).

Software
Με αντίθεση τις θέσεις εργασίας του hardware, το software δεν χρειάζεται εργάτες εργοστασίων, μόνο προγραμματιστές και μηχανικούς λογισμικών (software engineer). Αυτό σημαίνει πως υπάρχουν θέσεις για νεότερους προγραμματιστές, έμπειρους, πιο έμπειρους και για αυτούς που ευθύνονται σε μεγαλύτερη κλίμακα, όπως τους επικεφαλείς μηχανικούς υπολογιστών (head software engineer). Το μεγαλύτερο ετήσιο μισθό που μπορεί να έχει ένας επικεφαλής μηχανικός υπολογιστών με βάση το software κυμαίνεται στα 280.000-320.000 δολάρια στην Αμερική ενώ οι νεότεροι προγραμματιστές μπορούν να βρουν δουλειά με 75.000 δολάρια το χρόνο. Για να γίνεις προγραμματιστής χρειάζεσαι πτυχίο Πληροφορικής ή πτυχίο σχετικού τομέα, όπως των Μαθηματικών. Ενώ για να μποσέσεις να γίνεις επικεφαλής στον τομέα πρέπει να έχεις διδακτορικό τίτλο στην Μηχανική λογισμικού (Doctoral Degrees in Software Engineering).

Ηλεκτρονικά Επαγγέλματα