Ενημερώθηκε στις 28 Μαρτίου, 2023
Ακραίες Πράξεις για Δημοσιότητα
Πολλές εταιρείες και δημοφιλές άτομα στην μοντέρνα εποχή έχουν διαφημίσει τα προιόντα ή σημαντικά για αυτούς γεγονότα μόνο από ακραίες πράξεις που δεν έχουν ξανασυμβεί. Οι ομάδες υπεύθυνες για αυτές τις πράξεις συνήθως προσπαθούν να βρουν τρόπους έτσι ώστε τα προιόντα ή οι υπηρεσίες τους ή ακόμα και η ίδια η μάρκα να τυπωθεί στα εξώφυλλα των εφημερίδων και να καλυφθούν από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Αυτές οι πράξεις μπορούν να έχουν τη μορφή παγκόσμιων ρεκόρ, αστείων πράξεων ή και ακόμα πολιτικών διαμαρτυριών από ανθρώπους ή επιχειρήσεις που προσπαθούν να πάρουν το μέρος το μέσου πολίτη.
Από ότι έχετε καταλάβει μέχρι τώρα αυτές οι πράξεις κυμαίνονται από ακίνδυνες και αθώες πράξεις μέχρι ακραίες, αμφιλεγόμενες και προς βαθιά συζήτηση.
Επίσης, θα έπρεπε τα γεγονότα αυτά να έχουν σχέση με το προιόν/μάρκα που προσπαθούν να πουλήσουν. Π.χ. Μία εταιρεία μπέργκερ θα μπορούσε να φτιάξει το μεγαλύτερο χάμπουργκερ του κόσμου ως τρόπος δημοσίευσης των προιόντων τους, ενώ θα ήταν παράλογο για μία εταιρεία ρούχων να το προσπαθήσει αυτό.
Μία τέτοια πράξη προσπάθησε η Αμερικάνικη εταιρία KFC (Kentucky Fried Kitchen). Κατάφεραν να δημιουργήσουν μία διαφήμιση με το λογότυπο της εταιρίας ορατό από το διάστημα.
Η εταιρεία Uber, η προτοπόρη εταιρεία βασισμένη στα ηλεκτρονικά ταξί, επιτρέπει Βραζιλιάνους ή και τουρίστες να πετάξουν από το αεροδρόμιο Campo de Marte, βόρειο Sao Paulo στο εθνικό αεροδρόμιο της Βραζιλίας Guarulhos με ελικόπτερο μόνο με 63 δολάρια, σχεδόν τη διπλάσια τιμή της ίδιας διαδρομής με ταξί.
Και η Οral-b προσπάθησε κάτι παρόμοιο. Σαν ακραία πράξη η ομάδα της Οral-b αποφάσισε να στέλνει τα προιόντα της στους πελάτες της από ιπτάμενα και επίγεια drone.
Σαν τελευταίο παράδειγμα θα δώσω τα λόγια του Andrew Tate, επιχειρηματία και κάτοχο καζίνο, τα τελευταία δύο χρόνια. Με λόγια ακραία για την σημερινή κοινωνία κατάφερε να φέρει το φως της δημοσιότητας πάνω του. Αν και στο τέλος δεν τον ωφέλησε τρομερά.