English

Youtube

Πρόλογος
Το μάρκετινγκ στο ίντερνετ μπορεί να είναι πανεύκολο ή πάρα πολύ δύσκολο με βάση το σκεπτικό σου ή την πλευρά που βλέπεις το ζήτημα, όμως αναμφισβήτητα ο τρόπος δημιουργίας καναλιού στο Youtube για να διαφημίσεις τα προιόντα ή την μάρκα σου μπορεί μόνο να θεωρηθεί θετικό.

Τρόποι διαφήμισης
Ο τρόπος αυτός διαφήμισης χρειάζεται ελάχιστο χρόνο από κάθε εβδομάδα για να εφαρμοστεί. Με αυτόν τον τρόπο αφήνεις τον αλγόριθμο του Youtube να προάγει να βίντεο με βάση τα προιόντα σου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το καταφέρεις αυτό, όπως από την άμεση διαφήμιση στον χώρο του Youtube και την δημοσίευση των προιόντων σας σε κανάλια βασισμένα στην προβολή νέων καινοτόμων προιόντων, που κοστίζουν χρήματα ή την δημιουργεία καναλιού με την σκέψη της δημιουργείας βίντεο με τα προιόντα σας. Η μαγεία με αυτόν τον τρόπο είναι η ευλυγισία που μπορεί ο καθένας να έχει με τα βίντεο που αναρτά και με τους πολλαπλούς τρόπους προσσέγγισης προβολών (π.χ. giveaway, βίντεο behind the scenes κ.τ.λ.).

Τρόποι ανάπτυξης του καναλιού σας
Τις περισσότερες φορές η ανάπτυξη ενός καινούργιου καναλιού στο Youtube είναι δύσκολη, οπότε για να καταφέρετε να αναπτύξετε το κανάλι σας θα ήταν καλό να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα. Πρώτον να δημιουργήσετε ένα πανό για το κανάλι σας που να περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την μάρκα σας (π.χ. e-mail, ιστοσελίδα, λογαργιασμό σε άλλα κοινωνικά δίκτυα). Δεύτερον να κάνετε μία ανάλυση του ανταγωνισμού σας και να βρείτε νέους τρόπους ανάπτυξης. Τρίτον, να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο με βάση την ανάλυσή σας. Τέταρτον, να βελτιστοποιήσετε την προώθηση των βίντεο σας με τις λεγόμενες SEO best practices (π.χ. καλύτερες λέξεις κλειδιά, φωτεινά και με περισσότερη πιθανότητα για κλικ thumbnail). Πέμπτον, να πειραματιστείτε με το Youtube Shorts και TikTok για άμεσο κοινό και τέλος να ασχοληθείτε ενεργά με το κοινό σας.

Αποτελέσματα
Μετά από λίγο καιρό (1 χρόνο έως και 3 χρόνια) τα προιόντα θα είναι πολύ πιο δημοφιλές από πριν με αποτέλεσμα τις περισσότερες πωλήσεις. Αν όμως δεν καταφέρετε να προωθήσετε τα προιόντα σας με αυτόν τον τρόπο θυμηθείτε πως υπάρχει αύριο.

Leave a Reply