Ελληνικά

Ύστερα από επικοινωνία με τον κύριο Αλέκο με ενημερωσε ότι δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει τηλεκπαιδευση.

Δυστυχώς λόγω τεχνικών προβλημάτων και εγώ το ίδιο.

Εργασίες

Να φτιάξετε τον πιο υπέροχο χιονάνθρωπο.

Να βγάλετε φωτογραφίες στο χιόνι με τις πιο αστείες γκριμάτσες.

Αν καταφέρω να ανοίξω τον υπολογιστή γιατί έχω μόνο το κιν. αυτή τη στιγμή θα σας στείλω και κάτι να δείτε και να ακούσετε.

Ενημέρωση 24 1.22

Λογω τεχνικών προβλημάτων η έναρξη του μαθήματος θα καθυστερήσει. Θα υπαρξει ενημέρωση σε περίπτωση που αλλάξει κάτι. Δυστυχώς λόγω καιρικών συνθηκών δεν είναι δυνατή και η μετάβαση στο σχολείο για χρήση του εκεί εξοπλισμού.

Ενημέρωση

Αγαπητοί Γονείς,
Όπως ήδη θα γνωρίζετε αύριο Δευτέρα και μεθαύριο Τρίτη τα σχολεία στην
Αττική θα παραμείνουν κλειστά και το Υπουργείο ανακοίνωσε την
πραγματοποίηση των μαθημάτων με τηλεκπαίδευση κατά τις πρωινές ώρες 
και όχι με το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης που έχει ετοιμάσει το
σχολείο για το διάστημα 14.10 - 17.20, σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο
του Υπουργείου.
Επομένως θα εφαρμοσθεί το κανονικό πρωινό ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε
τμήματος, ενώ η κάθε διδακτική ώρα θα διαρκεί 30 λεπτά.

Πιο συγκεκριμένα:
1η διδακτική ώρα: 8.15 - 8.45
2η διδακτική ώρα: 9.00 - 9.30
3η διδακτική ώρα: 10.00 - 10.30
4η διδακτική ώρα: 10.45 - 11.15
5η διδακτική ώρα; 11.45 - 12.15
6η διδακτική ώρα; 12.35 - 13.05
Συνημμένα θα βρείτε το αρχείο των συνδέσμων στη webex των εκπαιδευτικών του ωρολογίου προγράμματος του Τμήματος.
Ωρολόγιο πρόγραμμα Δευτέρας Εξ. Αποστάσεως
Αρχείο
Έχει σταλεί e-mail από το σχολικό δίκτυο  στους λογαριασμούς των παιδιών (e-mail σχολικού δικτύου).
Ζητούμε την κατανόησή σας για προβλήματα τα οποία ίσως προκύψουν στην εξ΄ αποστάσεως διδασκαλία. Το σχολείο καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, αξιοποιώντας όλα τα μέσα που διαθέτει για την ομαλή λειτουργία της.

21.1.2022

Σήμερα κάναμε ξανά ανάγνωση το μάθημα (μοιράζοντας ρόλους σε κάθε παιδί, προσπαθώντας να θυμούνται τη σειρά τους και να ακούνε τους άλλους όταν διαβάζουν).

Γράψαμε την ορθογραφία μας. Όποιο παιδί έχει λαθάκια πρέπει να έχει το κίτρινο τετράδιο στο φάκελο για να τα δει σπίτι.

Δεν προχωρήσαμε και ένας λόγος είναι το ότι  μπερδεύουμε ακόμα το δ -β  και θ. Τη Δευτέρα θα τους πω να γράψουν λεξούλες που να περιέχουν αυτά γράμματα για να δω πως τα πάμε.

Εργασίες: Φωτοτυπία

Φ.Ε Γλώσσα

Μαθηματικά: Κάνουμε επανάληψη τα ζευγαράκια.  Ξεκινήσαμε με του 10 που πρέπει να τα ξέρουμε απέξω. Όταν βλέπουν π.χ το 8 να πηγαίνει αμέσως το μυαλό τους στο 2 για να γίνει 10 χωρίς να μετράνε  με τα δάχτυλα. Ζωγραφίσαμε τα ποντικάκια του 10 και τα κολλήσαμε στο πράσινο τετράδιο (όποιος δεν έχει τελειώσει το συνεχίζει σπίτι). Δυστυχώς δε βρήκα στον υπολογιστή μου το αρχείο με τα ποντικάκια για να το στείλω στα παιδιά που έλειπαν. Θα τους το κρατήσω ή θα το βγάλω τη Δευτέρα μια φωτογραφία και θα το βάλω τότε στο blog.

Εργασίες: Φωτοτυπία

Μαθηματικά

20.1.2022

Γλώσσα

Κάναμε στο Τ.Ε (λεπτό)  σελ. 60 και από 61 ασκ. 2.

Κολλήσαμε στο μπλε τετράδιο το κεφαλαίο γράμμα Δ (δρόμος) και διαλέξαμε μια λέξη από δ (δώρο) τη γράψαμε και σκεφτήκαμε προτάσεις με τη λέξη δώρο .θέλουμε μικρές προτάσεις ποιος; τι κάνει;

Είπαμε πολλές προτάσεις. Διαλέξαμε και γράψαμε όλοι την πρόταση "Ο παπαγάλος πήρε ένα δώρο."

Εργασίες: Ανάγνωση το ίδιο

Κόκκινο τετράδιο "Θέλω χάδια στη μουσούδα."

Φτιάχνω και μια ζωγραφιά (π.χ σκυλάκι και παιδάκι)

Μπλε τετράδιο (ζωγραφίζω το κεφαλαίο Δ, κάνω τις ασκήσεις)

Δ

Μπλε

Μαθηματικά: Παίξαμε με ομάδες ένα παιχνίδι με τα διπλά αθροίσματα.

 

19.1.2022

Γλώσσα: Μάθαμε το νέο γράμμα μας το Δδ. Κεφάλαιο " Μόνος στο σκοτάδι" σελ. 66- 67. Κάναμε τις ασκήσεις, είδαμε το ένα γράμμα μια ιστορία και βρήκαμε τις λέξεις από δ. Προσπαθήσαμε να το ξεχωρίσουμε από το β γιατί φωνολογικά το μπερδεύουν συχνά τα παιδιά. Βρήκα αυτό το βιντεάκι από ειδική παιδαγωγό (εξηγεί αυτό που είπαμε στην τάξη ..ότι για να πω το δ δαγκώνω λίγο τη γλώσσα μου). Ίσως βοηθήσει...

https://video.link/w/QS0Vc

Ένα γράμμα μια ιστορία " Ο δακρυσμένος δράκος"  https://video.link/w/Jo0Vc

Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 67 όλο το κείμενο

Γραφούλης 2 σελ. με Δδ (Μαθαίνω για ορθογραφία)

Μπλε τετράδιο : Ζωγραφίζω το Β βασιλιάς, γεμίζω με μικρά β το μεγάλο και γράφω 4 λέξεις έξω από το Β που να ξεκινάνε από β ...π.χ βόλτα, βαρέλι...

Όσα παιδιά έχουν λαθάκια στην ορθογραφία (στη σημερινή και στη χτεσινή) και τους έχει βάλει συννεφάκια η κ. Νικόλ τις γράφουν 3 φορές). Πρέπει να αρχίσουμε να θυμόμαστε και με τι ο,ω ή ι,η,υ γράφονται οι λέξεις.

Αρχείο για μπλε τετράδιο

Β βασιλιάς μπλε

Μαθηματικά

Εργασίες: Πράσινο τετράδιο (πράξεις δεινόσαυρος). Κυκλώνω τον μεγαλύτερο αριθμό, τον κλειδώνω στο μυαλό μου...κ.λπ. (Όπως έχουμε εξηγήσει)

Μικρού μήκους που είδαμε τελευταία ώρα αλλά δεν προλάβαμε να μου διηγηθούν την ιστορία και να εξηγήσουμε τι συνέβη. Αύριο...

La Luna (Υποψήφια για Όσκαρ καλύτερης ταινίας μικρού μήκους).

https://video.link/w/8X0Vc

 

 

18.1.2022

Γλώσσα: Μάθαμε το γράμμα Ββ και κάναμε Β.Μ την άσκηση σελ. 65 (δεύτερη). Το μικρό β μπορεί να μας δυσκολέψει λίγο. Είπαμε να το προσπαθήσουμε  με το σωστό  τρόπο. Να βάλουμε τα δυνατά  μας. Τους δείξαμε και έναν δεύτερο (σαν το κεφαλαίο αλλά η γραμμή να περνάει το πάτωμα και λίγο πιο μικρό). Αν κάποιο παιδί δυσκολευτεί πολύ μπορεί να κάνει μια γραμμή με το δύσκολο τρόπο στο γραφούλη και μια με τον εύκολο.

Διαβάσαμε το παραμύθι " Ο Βάτραχος και ο ξένος" .Μπορεί όποιος θέλει να το κατεβάσει από το σύνδεσμο:http://cultureedu.gr/images/dikaiomata/o_batraxos_kai_o_xenos.pdf

Τραγούδι ¨Ο βάτραχος" Πρωτοψάλτη https://video.link/w/2leVc

Ένα γράμμα μια ιστορία https://video.link/w/s8lVc

Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 64 (όλο το κείμενο)

Γραφούλης 2 σελίδες με Ββ (μαθαίνω για ορθογραφία)

Μαθηματικά: Κάναμε όσες ασκήσεις είχαν μείνει στο Τ.Ε κεφ.19

 

17.1.2021

Γλώσσα: Β.Μ κάναμε σελ. 64-65. Μάθαμε μόνο το γράμμα Ωω. Κάναμε την πρώτη μόνο ασκ. από σελ. 65 και εντοπίσαμε το Ωω στο τραγούδι στο κάτω μέρος. Μάθαμε                   πότε βάζω το ο'ή ω στο τέλος μιας λέξης.  Τα ρήματα τα εξηγήσαμε λίγο σαν έννοια με απλό τρόπο (λεξούλες που μπορείς να τις παρουσιάσεις με κίνηση...π.χ γράφω, τρέχω. Τους έλεγα εύκολα ρήματα και κάναμε την κίνηση σαν παντομίμα.)

Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 65 (τις πρώτες 3 γραμμές). Αύριο  θα  το έχουμε όλο. Όποιος θέλει το προσπαθεί και σήμερα (έχει το β  που δεν έχουμε μάθει αλλά τα περισσότερα παιδιά το γνωρίζουν  ήδη)

Γραφούλης 2 σελίδες. Μαθαίνω για ορθογραφία.

Μπλε τετράδιο (ζωγραφίζω την καρδούλα με το εγώ κόκκινη και το μήλο με το το πράσινο).

Μαθηματικά

Τελειώσαμε το κεφ. 19. Κάναμε και 2 ασκ. από Τ.Ε (3 και  6). Προσπαθούμε να  καταλάβουμε το μισό  και το διπλάσιο.  Βρήκαμε  το   μισό  αριθμών μέχρι το 10.    Διαπιστώσαμε ότι κάποιο έχουν μισό  και κάποιοι είναι δύσκολο να  μοιραστούν  δίκαια.

Θυμηθήκαμε τα διπλά αθροίσματα με ένα τραγουδάκι  που μαθαίνουμε. Πρέπει να ξέρουν μέχρι το  5+ 5. Εμείς βέβαια παιχνιδιάρικα με το τραγούδι  λέμε   μέχρι  10 + 10

Εργασίες: Μαθαίνω από Β.Μ        (χοντρό) κεφ. 19  τα κίτρινα   πινακάκια (τακτικοί  αριθμοί επανάληψη,  διπλάσιο, μισό).

Φύλλο εργασίας Μαθηματικά.

Όποιος            θέλει μπορεί να ακούσει  το τραγούδι και να παίξει παιχνίδια με αυτά που μαθαίνουμε.

Ρήματα κατάληξη ω ( τραγούδι και παιχνίδι όποιος θέλει)

https://video.link/w/ynWUc

https://wordwall.net/resource/8840314

παιχνίδι on-line Διπλά Αθροίσματα

https://wordwall.net/el/resource/1267078

https://wordwall.net/resource/1284556

https://wordwall.net/el/resource/14432318

Προσθέσεις

https://wordwall.net/el/resource/1278642

Ενημέρωση

  • θα χρειαστούμε να φέρει κάθε παιδί ένα ακόμα πακέτο Α4
  • Για το μάθημα των εικαστικών ένα πακέτο  με πολύχρωμα  χαρτονάκια και ένα μπλοκ ακουαρέλας

14.1.2022

Έχουμε μόνο στο κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση

Ο ουρανός είναι γαλανός. 

Ξαναδιαβάζω 1-2 φορές το μάθημα με το ου. Κάναμε όλες τις ασκήσεις στο Τ.Ε (λεπτό) για το ου.

Συζητήσαμε τι τρώμε για πρωινό και τα γράψαμε στον πίνακα (υγιεινά - ανθυγιεινά)

13.1.2022

Γλώσσα: Κάναμε από Τ.Ε (λεπτό) σελ. 57 ασκ. 2 - 3

Εργασίες: Ανάγνωση Β.Μ (χοντρό) σελ. 62 (το ίδιο με χτες - σκιασμένο) και από Τ.Ε  σελ. 57 το κείμενο της ασκ. 2

Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή (4) και ορθογραφία την πρόταση

Γουρούνι έχεις  ουρά;

Στο κενό ζωγραφίζω το ου (φτιάχνω το   ο   σαν άντραςκαι το υ    σαν γυναίκα)

Ο     τόνος στο ου όταν  τονίζεται μπαίνει στο ύ.  Φτιάχνω πάνω από   το υ (γυναίκα) ένα τόνο    να  μοιάζει    με ανθοδέσμη)

 

Μαθηματικά

Κάναμε    Β.Μ    (χοντρό) σελ.  52

Εργασία: Να   μάθουν το κίτρινο  πινακάκι   (τακτικοί  αριθμοί)