Ενημερώθηκε στις 18 Νοεμβρίου, 2020
Χρώματα
Με αφορμή την ενασχόληση μας με τα χρώματα παρακολουθούμε το παραμύθι :"Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας" ένα πολύχρωμo παραμύθι για τη διαφορετικότητα
Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το βίντεο ξανά και να απαντήσετε στις ερωτήσεις. Το βίντεο θα σταματάει σε κάποια σημεία και θα εμφανίζεται ένα χεράκι. Θα πατάτε το χεράκι και θα εμφανίζεται η ερώτηση. Μόλις απαντήσετε θα συνεχίζεται το βίντεο. Καλή επιτυχία!!!
Ένα ακόμη πολύ ωραίο παραμύθι σχετικό με τα χρώματα είναι: Ένα ουράνιο τόξο μαλλιά κουβάρια" της Μαρίνας Καββαλιεράκη.
Μπορείτε να ακούσετε την αφήγηση του παραμυθιού: http://nicertube.com/vowwzt
και να δείτε τις εικόνες του παραμυθιού εδώ: https://www.ebooks4greeks.gr/ena-ouranio-tokso-mallia-koubaria
Το "παραμύθι με τα χρώματα" του Αλέξη Κυριτσόπουλου είναι ένα ακόμη παραμύθι που αρέσει πολύ στα παιδιά
Δείτε το βίντεο εδώ: http://nicertube.com/thr0yr
Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το βίντεο ξανά και να απαντήσετε στις ερωτήσεις. Το βίντεο θα σταματάει σε κάποια σημεία και θα εμφανίζεται ένα χεράκι. Θα πατάτε το χεράκι και θα εμφανίζεται η ερώτηση. Μόλις απαντήσετε θα συνεχίζεται το βίντεο. Καλή επιτυχία!!!
Μια πολύ ωραία εφαρμογή σχετική με τις μίξεις χρωμάτων είναι του φωτόδεντρου στην οποία τα παιδιά πειραματίζονται με τα χρώματα για να μπορέσουν να βρούν τη σωστή μίξη χρωμάτων. (στη λέξη Χρησιμοποιώ πατάμε στο μάτι για να μεταφερθούμε στην εφαρμογή)
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10765?locale=el
Τα παιδιά μπορούν επίσης να παίξουν memory με τα χρώματα
Να αναγνωρίσουν τα χρώματα και να γράψουν τις λέξεις βρίσκοντας τα γράμματα στο πληκτρολόγιο
και να σύρουν τη σωστή ασπρόμαυρη εικόνα στο σωστό χρώμα
Ενημερώθηκε στις 7 Ιουνίου, 2020
Ημέρα ποδηλάτου
H 3η Ιουνίου έχει οριστεί από τον ΟΗΕ ως Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου (World Bicycle Day). Τα παιδιά αφού ενημερώθηκαν για τη σωστή χρήση του ποδηλάτου και τον απαραίτητο εξοπλισμό του ποδηλάτη, δημιούργησαν τη δική τους παρουσίαση με τις συμβουλές τους!
https://docs.google.com/presentation/d/1vWy7tnngc36MAgCzP74v9TALKUY_LjniujI9kWHmk94/edit?usp=sharing
Ενημερώθηκε στις 26 Μαΐου, 2020
Μουσεία
ΜΟΥΣΕΙΑ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων στις 18 Μαΐου θα παρουσιάσουμε μουσεία του Νομού΄μας με σχετικά βιντεάκια.
1.Αρχαιολογικό μουσείο Κιλκίς
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Κιλκίς λειτουργεί από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 και περιλαμβάνει ευρήματα:
Α) Προϊστορικής περιόδου. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν τα νεολιθικά ειδώλια από τον οικισμό της Κολχίδας και η συλλογή των προϊστορικών εργαλείων από τον ίδιο οικισμό
Β) Από τον αρχαιολογικό χώρο του νεκροταφείου της εποχής του Σιδήρου του Παλιού Γυναικόκαστρου και
Γ) Ευρήματα των ιστορικών χρόνων, γλυπτά, αγγεία, κοσμήματα και άλλα αντικείμενα της καθημερινής ζωής.
Από τα εντυπωσιακότερα γλυπτά είναι ο κούρος της Ευρωπού, του τέλους του 6ου αι. π.Χ., τα τέσσερα αγάλματα του ηρώου του Παλατιανού, του 2ου αι. μ.Χ., το άγαλμα του θεού Διόνυσου, επίσης από το Παλατιανό καθώς και τα αγάλματα των θεών Απόλλωνα και Αφροδίτης από τις περιοχές του Μικρού Δάσους και Χωρυγίου αντίστοιχα.
https://safeYouTube.net/w/SoDH
2. Λαογραφικό Μουσείο Κιλκίς
Το Λαογραφικό Μουσείο Κιλκίς στεγάζεται σε κτίριο αρχιτεκτονικής ύστερου νεοκλασικισμού του 19ου αιώνα, το οποίο πριν από το 1913 στέγαζε βουλγαρικό δημοτικό σχολείο. Κατά τη διάρκεια της μάχης του Κιλκίς το 1913 καταστράφηκε, αλλά το 1923, με απόφαση του Κοινοτικού Συμβουλίου, άρχισε να επισκευάζεται και χρησιμοποιήθηκε ως σχολείο ενώ λειτούργησε και ως γυμνάσιο θηλέων μέχρι το 1980. Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα νεοκλασικά κτίρια που διασώζονται στην πόλη του Κιλκίς.
Οι συλλογές του μουσείου χωρίζονται στις ακόλουθες κατηγορίες οι οποίες φιλοξενούνται σε χωριστές αίθουσες:
- Μουσικά όργανα, ήχος, τεχνολογία
- Εκκλησιαστικά αντικείμενα, εκπαίδευση, φωτογραφικό υλικό
- Επαγγέλματα, στρατιωτικά αντικείμενα
- Οικοσκευή, καθημερινή ζωή, υφαντική
- Συλλογή νομισμάτων, συλλογή έντυπου υλικού
- https://safeYouTube.net/w/CwDH
3. Πολεμικό μουσείο Κιλκίς
Το μουσείο χτίστηκε το 1966. Ανήκει στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας το οποίο έχει και την ευθύνη της λειτουργίας του.
Ο επισκέπτης μπορεί να δει στις αίθουσες του μουσείου ντοκουμέντα από το 1912-1913, όπως και προσωπικά αντικείμενα των αξιωματικών που πήραν μέρος στη μάχη του Κιλκίς, στολές όπλα (όλμους, οβίδες, πυροβόλα κ.α.) και σημαίες συνταγμάτων. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο ανάγλυφος χάρτης και η οπτικοακουστική παρουσίαση της μάχης
4. Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Αξιούπολης
Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Αξιούπολης περιλαμβάνει συλλογές με θέμα το περιβάλλον και το φυσικό πλούτο της περιοχής και ευρύτερα. Τα εκθέματα του μουσείου παρουσιάζονται στις ενότητες:
- Βοτανική
- Πανίδα
- Γεωλογία
- Παλαιοντολογία
- Πετρώματα & Ορυκτολογία
- https://safeYouTube.net/w/N2DH
5. Μουσείο Παλαιοντολογίας Λόφου Κιλκίς
Η Έκθεση Παλαιοντολογίας του Κιλκίς είναι μια μόνιμη έκθεση που παρουσιάζει ευρήματα από το Σπήλαιο Αγίου Γεωργίου το οποίο είναι φημισμένο για τα μοναδικά σπηλαιοθέματα, το μικροκλίμα, και τα απολιθωμένα οστά και δόντια τα οποία χρονολογούνται στην τελευταία Εποχή των Παγετώνων. Τα οστά αυτά ανήκαν σε ζώα, που έχουν σήμερα εξαφανιστεί από την Ευρώπη εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών, όπως τη στικτή ύαινα των σπηλαίων, τη γιγαντιαία νυφίτσα, το γιγαντιαίο ελάφι, το πρωτόγονο βόδι, το άγριο άλογο και τον άγριο ημίονο. Τα απολιθωμένα οστά μας διηγούνται μια εκπληκτική ιστορία για τα τελευταία 30.000 χρόνια στην ευρύτερη περιοχή του Κιλκίς όταν ο λόφος του Αγίου Γεωργίου ήταν ένα επικίνδυνο άντρο υαινών. Τα πρώτα ευρήματα ανακαλύφθηκαν ήδη από τη δεκαετία του '60, όταν ξεκίνησαν οι εργασίες στο σπήλαιο του Κιλκίς, αλλά η έκθεση δημιουργήθηκε μόλις το 2012. Η επιστημονική μελέτη, σε συνεργασία με το Τμήμα Γεωλογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, έφερε στο φως σημαντικά αποτελέσματα, όπως μια πολύ μεγάλη συγκέντρωση οστών του άγριου ημίονου, Equus hydruntinus, η οποία είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο.
Αφού δείτε τα βιντεάκια μπορείτε να λύσετε και τα φύλλα εργασίας που ετοίμασα για εσάς.
- Αναγραμματισμός. Βλέπετε την εικόνα και αναγνωρίζετε το μουσείο στο οποίο υπάρχει το συγκεκριμένο έκθεμα. Βάλτε τα γράμματα στη σωστή σειρά για να σχηματιστεί το όνομα του μουσείου.
2. Βλέπω την εικόνα και επιλέγω σε ποιό μουσείο ανήκει
3. με τη μέθοδο σύρε και άφησε προσπάθησε να σύρεις τη σωστή εικόνα στο σωστό μουσείο
https://www.liveworksheets.com/fb672854yi
4. Αναγνώρισε από την εικόνα την ονομασία του μουσείου και γράψε σε κάθε κουτάκι τα σωστά γράμματα για να σχηματιστεί η λέξη.
https://www.liveworksheets.com/ef673520hv
Ενημερώθηκε στις 18 Μαΐου, 2020
Έντομα
Έντομα
Ένα από τα αγαπημένα θέματα του Νηπιαγωγείου τη περίοδο της Άνοιξης είναι τα έντομα, κυρίως επειδή μπορούμε να τα παρατηρήσουμε από κοντά στην αυλή του σχολείου. Η εργατική μέλισσα, η πολύχρωμη πεταλούδα, η ήσυχη πασχαλίτσα...
Ένα πολύ ωραίο βίντεο animation το οποίο ετοίμασαν τα παιδιά του 26ου και 29ου ΔΣ. Αχαρνών με αφορμή το γνωστό βιβλίο του Έρικ Καρλ "Μια κάμπια πολύ πεινασμένη" και στο οποίο η κάμπια μεταμορφώνεται σε μια όμορφη πεταλούδα.
https://safeYouTube.net/w/gq6F
Διαδραστικά παιχνίδια με έντομα.
1.Σταυρόλεξο με λέξεις σχετικές με τη μέλισσα. (Πατήστε πάνω στην εικόνα)
2. Κρεμάλα με έντομα (Πατήστε πάνω στην εικόνα)
3. Αντιστοίχηση με το αρχικό του κάθε εντόμου - ενώνω με γραμμές (ενεργός σύνδεσμος)
https://www.liveworksheets.com/vr576154ho
4. Μετρώ τις μελισσούλες και τις αντιστοιχώ με το σωστό αριθμό - ενώνω με γραμμές (ενεργός σύνδεσμος)
https://www.liveworksheets.com/yp576009ar
5. Πόσες μελισσούλες βλέπεις; γράφω το σωστό αριθμό (ενεργός σύνδεσμος)
https://www.liveworksheets.com/je576200oq
6. Πόσα έντομα βλέπεις; μετρώ και γράφω το σωστό αριθμό (ενεργός σύνδεσμος)
https://www.liveworksheets.com/am576065tk
7. Αναγνωρίζω τα έντομα που βλέπω στην εικόνα
Ενημερώθηκε στις 10 Μαΐου, 2020
Γιορτή της Μητέρας
Με αφορμή τη γιορτή της Μητέρας σας ετοίμασα ένα "μάθημα" το οποίο περιλαμβάνει ένα βιβλιαράκι με εικόνες και ποιήματα για τη Μητέρα, ένα βίντεο με το αλφαβητάρι της Μητέρας και ένα παιχνίδι στο οποίο θα δείτε κάποιες εικόνες θα επιλέξετε το κουτάκι που περιέχει τη σωστή εικόνα και τέλος θα γράψετε το αρχικό γράμμα από τη λέξη της κάθε εικόνας για να σχηματιστεί η λέξη ΜΑΝΟΥΛΑ. Όταν θα μεταφερθείτε στο "μάθημα" με τον ενεργό σύνδεσμο πατήστε στο κάθε πλαίσιο και θα σας ανοίξει τις δραστηριότητες.
Τέλος ζωγραφίστε τη δική σας Μανούλα και γράψτε το όνομα της.
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο "μάθημα".
Επίσης ένας διαδραστικός πίνακας σας περιμένει. Πατώντας πάνω σε κάθε εικονίδιο μπορείτε να απολαύσετε πίνακες ζωγραφικής με θέμα την Μανούλα, να ακούσετε τη φράση "Σ'αγαπώ Μαμά" σε διάφορες γλώσσες. Να κάνετε εύκολα και πιο δύσκολα παζλ, να εκτυπώσετε και να ζωγραφίσετε για την μανούλα, να μάθετε την αλφαβήτα της μαμάς...
Ενημερώθηκε στις 3 Μαΐου, 2020
Άνοιξη
ΑΝΟΙΞΗ
Μπορείτε να δείτε το βίντεο που ακολουθεί με διάφορους πίνακες με θέμα την Άνοιξη και να δημιουργήσετε τις δικές σας ζωγραφιές με το ίδιο θέμα. Μπορείτε επίσης να δώσετε όποιο τίτλο θέλετε στη ζωγραφιά σας.
http://aesop.iep.edu.gr/node/23951/6068
Επίσης μπορείτε να δείτε και να καταλάβετε τις διαφορές ανάμεσα στο χειμώνα και την Άνοιξη μέσα από πίνακες ζωγραφικής. Μπορείτε να μετακινήσετε τον κέρσορα και να δείτε ολόκληρες τις εικόνες.
Με αφορμή την Άνοιξη δημιουργήθηκαν παιχνίδια για τα παιδιά
1. Τα παιδιά αναγνωρίζουν το λουλούδι και γράφουν σωστά τη λέξη στο κενό.
2. Τα παιδιά αντιστοιχούν το κάθε λουλούδι στη σωστή λέξη. (σέρνουν την εικόνα στη σωστή λέξη - υπάρχει η ονομασία του κάθε λουλουδιού πάνω σε κάθε εικόνα),
Προσπαθούμε να κάνουμε το παζλ με το πίνακα του Μποτιτσέλι "ΑΝΟΙΞΗ" (πατήστε πάνω στην εικόνα - ενεργός σύνδεσμος - αν πατήσετε το φαντασματάκι σας δείχνει το πίνακα)
Ενημερώθηκε στις 5 Μαΐου, 2020
Αριθμοπαιχνίδια
Με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή μπορούμε να παίξουμε διασκεδαστικά παιχνίδια σε σχέση με τους αριθμούς!!!
Αριθμοί 1-5
Βάζω τα μπαλόνια στη σωστή σειρά. 1-5
Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα μεταφερθείτε στο παιχνίδι
Αριθμοί 6-10
Μετράς τα μπαλόνια, και ανάλογα με το πόσα είναι τα τοποθετείς στη σωστή σειρά
Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα μεταφερθείτε στο παιχνίδι
Πόσα μπαλόνια έχει η εικόνα;
Μετράς τα μπαλόνια και βρίσκεις το σωστό αριθμό. Κλικάρεις στο σωστό κουτάκι και με το βελάκι εμφανίζεται η καινούρια εικόνα.. Καλή επιτυχία.
Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα μεταφερθείτε στο παιχνίδι
Σύνολα αντικειμένων
Μετράς τα αντικείμενα και προσπαθείς να βρεις το σωστό αριθμό που αντιστοιχεί..
Καλή επιτυχία
Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα μεταφερθείτε στο παιχνίδι
Πόσα μπαλόνια βλέπεις;
Βλέπεις την εικόνα και επιλέγεις το σωστό αριθμό . Καλή επιτυχία
Αντιστοίχηση
Μετράς τα μπαλόνια σε κάθε εικόνα και βρίσκεις το σωστό αριθμό. Πάνω σε κάθε εικόνα θα εμφανιστεί ένα μολυβάκι, με αυτό θα τραβήξεις τη γραμμή προς το σωστό αριθμό. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στην άσκηση
Σχήματα και αριθμοί
Μετράμε τα σχήματα σε κάθε εικόνα και γράφουμε το σωστό αριθμό στο κουτάκι.. Πατάμε τις εικόνες για να μεταφερθούμε στις ασκήσεις.
ΠΡΟΣΘΕΣΗ
Μετράμε τα αντικείμενα σε κάθε εικόνα και γράφουμε το σύνολο στο κουτάκι. Πατάμε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθούμε στην άσκηση.
Ενημερώθηκε στις 7 Ιουνίου, 2020
Δημιουργίες παιδιών
Τα παιδιά δημιουργούν.
- Κατά τη περίοδο που το σχολείο είναι προσωρινά κλειστό, τα παιδιά επιλέγουν να ζωγραφίσουν και να μοιραστούν τις δημιουργίες τους με την τάξη!!! πατήστε την εικόνα για να μεταφερθείτε στο βίντεο.
2. Ζωγραφιές παιδιών με θέμα τη μαμά!!!
3. Συμβουλές υγείας
Ενημερώθηκε στις 15 Οκτωβρίου, 2021
Erasmus+ “My roots, my country, our Europe”
“My roots, my country, our Europe”
Το πρόγραμμα «my roots, my country, our Europe” αποτελεί ένα εγκεκριμένο σχέδιο δράσης Erasmus+ KA229 ενταγμένο στις συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων. Κυρίαρχοι σκοποί του προγράμματος είναι η συνεργασία σχολείων σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η ανταλλαγή καλών πρακτικών, η αντιμετώπιση νέων προκλήσεων και η συμπερίληψη και ανοχή της διαφορετικότητας. Οι δραστηριότητές μας θα επικεντρωθούν στην ανακάλυψη της δικής μας καταγωγής, της δικής μας χώρας, της συνειδητοποίησης του πολιτισμικού μας χαρακτήρα. Σημαντικό ρόλο στην πραγματοποίηση του προγράμματος θα έχουν οι γονείς των παιδιών. Η συμμετοχή τους σε δραστηριότητες του νηπιαγωγείου μας θα βελτιώσει την εμπιστοσύνη τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και θα αυξήσει το ενδιαφέρον τους για τη σχολική εκπαίδευση.
Το σχέδιο έχει διετή διάρκεια 2018-2020 με συντονίστρια χώρα τη Γαλλία και εταίρους τη Πορτογαλία, τη Βουλγαρία, τη Πολωνία και την Ελλάδα.
Μερικές από τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν θα είναι η παρουσίαση παραδοσιακών φορεσιών, χορών, μουσικής της καταγωγής των οικογενειών, κοινό παιχνίδι Ευρωπαϊκού παραμυθιού μέσα από τις παραδοσιακές ιστορίες μας, κοινό βιβλίο παραδοσιακών συνταγών, βιβλίο τέχνης και μουσείων, βιβλίο φυσικής ιστορίας.
Θα παρουσιάσουμε μερικές από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας.
Το έργο υλοποιήθηκε μέσω etwinning projects και χωρίστηκε στις εξής κατηγορίες:
- M@scot+
- fairyt@le+
- European rest@urant+
- @rts+
- European Herb@rium
M@scot+
Μια μασκότ θα εκλεγεί από τα 5 συνεργαζόμενα σχολεία και ο νικητής - μασκότ θα σταλεί με τακτικό γραμματοκιβώτιο στο σχολείο του κάθε συνεργάτη.
Κάθε σχολείο θα πρέπει να δημιουργήσει ρούχα για τη μασκότ του, σύμφωνα με τις παραδόσεις της χώρας τους.
Σύμφωνα με το έργο Erasmus + (KA229) «Οι ρίζες μου, η χώρα μου, η Ευρώπη μας», οι 5 μασκότ θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν όλοι μαζί.
Με ψηφορία των παιδιών από τις επιλογές που μας δόθηκαν
η νικήτρια μασκότ είναι: η οποία και στάλθηκε σε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία.
Επόμενη αποστολή είναι να δημιουργήσουμε τα ρούχα της μασκότ
Η κάθε χώρα έπρεπε να δημιουργήσει το δικό της λογότυπο για το έργο και μετά από ψηφοφορία των παιδιών να επιλεγεί το καταλληλότερο.
το λογότυπο που επιλέχθηκε:
Τέλος δημιουργήθηκε ένα ημερολόγιο με τη συνάντηση των μασκότ στην Γαλλία
https://madmagz.com/fr/magazine/1640029
fairyt@le+
Οι μαθητές θα δουλέψουν σε ένα διάσημο παραμύθι στη χώρα τους και θα το μοιραστούν με τους άλλους συνεργάτες. Στη συνέχεια, όλοι οι συνεργάτες θα δημιουργήσουν κοινά παιχνίδια χρησιμοποιώντας όλα τα παραμύθια.
Σύμφωνα με το έργο Erasmus + (KA229) «Οι ρίζες μου, η χώρα μου, η Ευρώπη μας», αυτό το έργο θα δώσει την ευκαιρία στα παιδιά να συνεργαστούν, να ανακαλύψουν την παραδοσιακή τους λογοτεχνία, να βρουν τυχόν διαφορές αλλά και ομοιότητες.
Τα παιδιά του σχολείου μας αποφάσισαν να παρουσιάσουν το παραμύθι: "Μακρυνούρης". Ζωγράφισαν τις εικόνες του παραμυθιού και το παρουσίασαν μέσα από τη πλατφόρμα issuu
έπειτα κατασκευάσαμε τις κούκλες για να παίξουμε κουκλοθέατρο
Έπειτα ετοιμάσαμε και στείλαμε Πασχαλινές κάρτες για τους συνεργάτες μας και λάβαμε τις δικές τους.
Στη συνέχεια αφού επιλέχτηκαν οι ήρωες από τα παραμύθια της κάθε χώρας μας στάλθηκαν κάρτες για να παίξουμε παιχνίδια μνήμης.
Αλλά και κουτί με διάφορες κάρτες όπου με τυχαία επιλογή των παιδιών θα επιλεγόταν από μια κάρτα (ποιός, που, πότε, πρόβλημα) και τα παιδιά θα δημιουργήσουν το δικό τους παραμύθι.
Το δικό μας παραμύθι (πατήστε στο σύνδεσμο)
Επίσης δημιουργήσαμε ένα κοινό λεξικό λαχανικών όπου μπορούμε να ακούσουμε τη προφορά τους στις πέντε γλώσσες. (πατήστε στο σύνδεσμο)
Τέλος δημιουργήθηκε ένα κοινό βιβλίο μαγειρικής με όλες τις συνταγές.
Το έργο τιμήθηκε με την Εθνική και Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας
@rts+
Ανακαλύπτουμε τους πολιτιστικούς μας θησαυρούς. Κάθε σχολείο θα δουλέψει για έναν ζωγράφο, ένα μνημείο και έναν μουσικό από τη χώρα του και θα το παρουσιάσει στους συνεργάτες του. Κάθε εταίρος θα πρέπει στη συνέχεια να δημιουργήσει ένα έργο από τους διαφορετικούς Ευρωπαίους καλλιτέχνες που παρουσιάζονται από τον συνεργάτη τους. Έτσι, θα είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε ένα εικονικό μουσείο των έργων μας για να το μοιραστούμε: σε οικογένειες, στους συναδέλφους μας, στα σχολικά μας ιστολόγια ...
Επιλέξαμε να ζωγραφίσουμε το πίνακα του Κορνήλιου Παπαδημοσθένη "Η πόλη δίπλα στο ποτάμι"
Αφού κάθε σχολείο παρουσίασε το δικό του έργο, προσπαθήσαμε να ζωγραφίσουμε τα έργα όλων των χωρών.
Τραγουδήσαμε το παραδοσιακό τραγούδι "ένα είναι το αηδόνι" και μάθαμε να μετράμε μέχρι το 10 και αντίστροφα.
και δημιουργήσαμε το δικό μας βιβλίο με τους αριθμούς.
https://en.calameo.com/books/004736465c9e73e6d7d53
Στη συνέχεια αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε τον λευκό πύργο ως ένα μνημείο της περιοχής μας. Αφού μάθαμε την ιστορία του κάναμε και τις αντίστοιχες κατασκευές.
Ασχοληθήκαμε και κατασκευάσαμε και τα μνημεία των άλλων χωρών.
Δημιουργήθηκε ένα μουσείο με τις δημιουργίες μας μέσω της εφαρμογής artsteps.
https://www.artsteps.com/view/5de532e5baa1e6349f197fb2/?currentUser
Το έργο βραβεύτηκε με την Εθνική ετικέτα etwinning
European Herb@rium
To τελευταίο etwinning πρόγραμμα το οποίο ολοκληρώνει το πρόγραμμα Erasmus+ , "my roots, my country, our Europe", είναι το Ευρωπαϊκό φυτολόγιο. Τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τα φυτά, δέντρα, λουλούδια, βότανα της περιοχής μας, θα τα παρουσιάσουν στους φίλους μας, θα δημιουργήσουν φυτολόγια και θα τα στείλουμε στους Ευρωπαίους φίλους μας.
1η -2η - 3η δραστηριότητα. Συγκεντρώνουμε λουλούδια, βότανα της περιοχής μας με τη βοήθεια των γονέων και κηδεμόνων και τα παρουσιάζουμε στους φίλους μας. στο τέλος δημιουργούμε τα φυτολόγια μας.
το ίδιο κάνουν και τα άλλα Ευρωπαϊκά σχολεία και στο τέλος ανταλλάσσουμε τα φυτολόγια μας με σκοπό να συμπληρωθούν όλα με τα φυτά και βότανα από όλες τις χώρες και να δημιουργηθεί ένα κοινό Ευρωπαϊκό φυτολόγιο
Το κοινό μας φυτολόγιο:
https://www.flipsnack.com/SophieBouaouli/our-european-herb-rium.html
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων συναντήθηκαν διαδικτυακά και τραγούδησαν, έδειξαν τα φυτολόγια τους, γνωριστήκανε.
Τα παιδιά μάθανε το ίδιο αγγλικό τραγούδι "happy tree song", το τραγούδησαν, το βιντεοσκόπησαν και στο τέλος δημιουργήθηκε ένα κοινό βιντεοκλίπ με συμμετοχή και των 5 σχολείων του προγράμματος.
To ελληνικό βιντεοκλίπ:
https://www.youtube.com/watch?v=cThVbpki8FE
Το κοινό Ευρωπαϊκό βιντεοκλίπ
https://www.youtube.com/watch?v=bPQEltHw96A
Τα ημερολόγια που δημιουργήθηκαν μετά από κάθε συνάντηση των εταίρων μπορείτε να δείτε στους παρακάτω συνδέσμους.
1. Συνάντηση στην Γαλλία : https://madmagz.com/fr/magazine/1640029
2. Συνάντηση στην Πορτογαλία: https://madmagz.com/fr/magazine/1641487
3. Συνάντηση στην Πολωνία: https://madmagz.com/fr/magazine/1716379
4. Συνάντηση στην Βουλγαρία: https://madmagz.com/fr/magazine/1931078
5. Συνάντηση στην Ελλάδα: https://madmagz.com/fr/magazine/1933908
Μπορείτε αν θέλετε να επισκεφτείτε τη πλατφόρμα του etwinning για να δείτε τις δράσεις μας για κάθε έργο ξεχωριστά.
1. m@scot+
https://twinspace.etwinning.net/72280
2.European restaur@nt+
https://twinspace.etwinning.net/94266
3.fairyt@le
https://twinspace.etwinning.net/85742+
4. @rts+
https://twinspace.etwinning.net/106697
5. European Herb@rium
https://twinspace.etwinning.net/176883/home
στους κωδικούς που θα σας ζητηθούν για να μπορέσετε να δείτε τα συγκεκριμένα έργα πρέπει να χρησιμοποιήσετε
USERNAME : erasmus.erasmus.1
PASSWORD : erasmus2021
Αφού γίνουν δεκτοί μπορείτε να περιηγηθείτε στις σελίδες του κάθε έργου και να δείτε τα αποτελέσματα των δράσεων όλων των σχολείων που συμμετείχαν στο "My roots, my country, our Europe"