Ελληνικά

Αθλούμαι … τρέφομαι σωστά

Παρακάτω γίνονται ξεχωριστές αναφορές στη βιωματική πλαισίωση και στην παραγωγή υλικού.

Βιωματική πλαισίωση

Εκπαιδευτική εκδρομή στο νομό Ιωαννίνων 2016

46 μαθητές 12-15 ετών συμμετείχαν στην εκδρομή που είχε χαρακτήρα αθλητικό και πολιτιστικό. Έγιναν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσείο σύγχρονης τέχνης, παραδοσιακά χωριά στα Τζουμέρκα, 2 μοναστήρια με εκπληκτική θέα προς τα ποτάμια Άραχθος και Καλαρρύτικος, σπήλαιο "Ανεμότρυπα" και στην πόλη των Ιωαννίνων. Βέβαια, δεν έλειψαν οι αθλητικές δραστηριότητες rafting και canyoning. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις σωματικές τους αντοχές διασκεδάζοντας ταυτόχρονα.

Στο βίντεο, που ακολουθεί, αποτυπώνονται οι υπαίθριες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια ολόκληρης της φετινής σχολικής χρονιάς στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και του ομίλου δημιουργικότητας "Αθλούμαι ... τρέφομαι σωστά".

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Θεωρητική πλαισίωση

Το πρόγραμμα πλαισιώθηκε θεωρητικά με τη δημιουργία ιστοσελίδας, όπου οι μαθητές ανάρτησαν ως παραδοτέα άρθρα σχετικά με την Άσκηση και τη Διατροφή, στην παρακάτω διεύθυνση: https://nutrifitact.wordpress.com
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Η αφίσα είναι δημιουργία των μαθητών, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα:

Αφίσα - Αθλούμαι, τρέφομαι σωστά
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού

Aero Fitness

Μαθήτριες της Β' τάξης σε μια δική τους δημιουργία συνδυασμού μοντέρνας χορογραφίας και άσκησης σε υπαίθριο περιβάλλον.

____________________________________________________________________________________________________________

Zumba Fitness

Μαθήτριες της Β' τάξης κάνουν Zumba σε υπαίθριο περιβάλλον. Η χορογραφία σχεδιάστηκε στη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων αυτής της σχολικής χρονιάς.

__________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Αφήστε μια απάντηση