Στο πλαίσιο ενημέρωσης και υποστήριξης των εκπαιδευτικών των σχολείων επιστημονικής και παιδαγωγικής της ευθύνης αναφορικά με την υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, Φωτεινή Εγγλέζου, προσκαλεί τους/τις τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 των Α΄και Β΄τάξεων (καθώς και ενδιαφερόμενους/νες εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων που θα αναλάβουν την εφαρμογή Εργαστηρίων Δεξιοτήτων & εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης των αντίστοιχων τάξεων) σε διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος ‘Το Παπάκι πάει’».
Η διαδικτυακή συνάντηση εργασίας θα πραγματοποιηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση της πλατφόρμας Webex
https://minedu-primary2.webex.com/meet/fegglezou
τη Δευτέρα 08/11/2021 και ώρες 17.00-20.00 μ.μ.
Εισηγήτρια του σεμιναρίου
Ιωάννα Χαρδαλούπα, Ψυχολόγος στο «Χαμόγελο του Παιδιού»
Συντονίστρια του σεμιναρίου
Φωτεινή Εγγλέζου, ΣΕΕΠΕ70 στο 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

Το επιμορφωτικό σεμινάριο, το οποίο δεξάγεται σε συνεργασία με επιστημονικό προσωπικό του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αφορά την ενημέρωση των εκπαιδευτικών αναφορικά με την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2021-2022. Ειδικότερα, αφορά την κατηγορία ΕΥ ΖΗΝ και την εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος «Το Παπάκι πάει». Πρόκειται για πρόγραμμα αγωγής υγείας με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης μη προσδιοριζόμενης αλλιώς, δηλαδή σε συνθήκες που χάνουν τον προσανατολισμό τους ή για κάποιον λόγο δεν βρίσκονται κοντά στο άτομο που νομίμως ασκεί την επιμέλειά τους. Συνοπτικά, στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά να έχουν αυξημένη επίγνωση των κινδύνων και να βρίσκονται σε ετοιμότητα (increase awareness).
Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών αφορά σε:
• Θεωρητικό υπόβαθρο/κίνδυνοι κατά την εξαφάνιση ενός παιδιού
• Τεχνικές αφήγησης παραμυθιού και δραστηριότητες εμβάθυνσης
• Δραστηριότητες κατασκευής κούκλας και απόδοσης έργου μέσω κουκλοθέατρου
• Διεργασία των μηνυμάτων του προγράμματος σε μικρές ομάδες μαθητών/μαθητριών
• Συζήτηση σε κύκλο