English

Ιστορία 31/3: Παλαιολιθική Εποχή (β’ μέρος)

Μάθημα: Όταν ο άνθρωπος έγινε κυνηγός
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 5/4

Στο σημερινό μάθημα ολοκληρώσαμε την Παλαιολιθική εποχή και είδαμε ποιες αλλαγές έγιναν στη ζωή του ανθρώπου από την εποχή των παγετώνων και μετά.

🏡Σπίτι:

Βήμα 1ο: Μελετώ τη διαφάνεια και το Βιβλίο σελ. 99. Οι παρακάτω ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να οργανώσεις καλύτερα το μάθημα: Β. ερωτησεις

Βήμα 2ο: Σκέψου προσεκτικά ό,τι έχεις μελετήσει για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ και στο τετράδιο της Ιστορίας απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις:

 Φαντάσου τώρα ότι ζούσες στην Παλαιολιθική Εποχή. Συμπλήρωσε τις πιο κάτω προτάσεις:

Αν ζούσα στην Παλαιολιθική Εποχή πιθανόν …
να ήμουν _________________________________________________
να κρατούσα______________________________________________
να μου άρεσε_____________________________________________
να έτρωγα________________________________________________
να φοβόμουν_____________________________________________
να είχα___________________________________________________
να μην μπορούσα να _______________________________________

Παλαιολιθική εποχή

Σπηλαιογραφίες

Επίσκεψη στο σπήλαιο Πετραλώνων

Γλώσσα 31/3: Φτιάξε μου έναν σιδερένιο άνθρωπο (γ΄μέρος)

Μάθημα: άρθρα- προσωπικές αντωνυμίες
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 1/4

Σήμερα θυμηθήκαμε τα οριστικά και τα αόριστα άρθρα και τις προσωπικές αντωνυμίες. Επίσης, θυμηθήκαμε πώς να ξεχωρίζουμε τα οριστικά άρθρα από τους αδύναμους τύπους των προσωπικών αντωνυμιών.
Βιβλίο σελ. 58

Έγιναν: Τ.Ε. σελ.22 ασκ. 2

🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Αντιγραφή (2x) και Ορθογραφία Βιβλίο σελ. 59 ασκ. 8

Βήμα 2ο: Μελετώ τη θεωρία για τα άρθρα και τις αντωνυμίες (Βιβλίο σελ. 58) και κάνω τις παρακάτω ασκήσεις:
άρθρα-αντωνυμίες ασκήσεις

Βήμα 3ο: Κάνω γραμματική αναγνώριση στα παρακάτω ρήματα: αυτός ήθελε, αυτοί θα κινούνται

Βήμα 4ο: Ανάγνωση σελ. 57 Βιβλίου "Ο χάλκινος γίγαντας"

 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΤΑΛΩΣ

Μαθηματικά 30/3: Δεκαδικά κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί (ε’ μέρος)

Μάθημα: Μετατροπές δεκαδικών αριθμών σε δεκαδικά κλάσματα
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 1/4

Σήμερα μάθαμε το αντίστροφο, δηλαδή πώς θα γράφουμε έναν δεκαδικό με τη μορφή κλάσματος.

 

Βίντεο

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ πολύ καλά τη θεωρία και όσα γράψαμε στο τετράδιο.
Βήμα 2ο: Λύνω τις ασκήσεις  της παρακάτω φωτοτυπίας:
Μετατροπές δεκαδικών κλασμάτων

Γλώσσα 30/3: Φτιάξε μου έναν σιδερένιο άνθρωπο (β’ μέρος)

Μάθημα: Καταλήξεις επιθέτων
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 31/3
Στο σημερινό μάθημα θυμηθήκαμε ποιες λεξούλες λέγονται επίθετα και είδαμε πώς θα γράφουμε σωστά τις καταλήξεις κάποιων επιθέτων.
Έγιναν Βιβλίο σελ. 59 ασκ. 6
Επίσης, κάναμε εξάσκηση πάλι στα ρήματα και στην αναγνώρισή τους.
Έγιναν Τ.Ε. σελ. 23 ασκ. 3 και άσκηση αναγνώρισης στο τετράδιο γλώσσας
 

🏡Σπίτι:

Βήμα 1ο: Μελετώ τη διαφάνεια για τα επίθετα και κάνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας:
Βήμα 2ο: Κάνω εξάσκηση στα επίθετα με τα παρακάτω Κουίζ:

Βήμα 3ο: Κάνω γραμματική αναγνώριση στα παρακάτω ρήματα: εσύ κλάψε, αυτός ζήτησε (να γίνει στο τετράδιο Γλώσσας).

Βήμα 4ο: Αντιγραφή (2x) και Ορθογραφία Βιβλίο σελ. 59 ασκ.7

Μαθηματικά 29/3: Δεκαδικά κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί (δ’ μέρος)

Μάθημα: Μετατροπές δεκαδικών κλασμάτων σε δεκαδικούς αριθμούς
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 30/3

Συνεχίζοντας το ταξίδι μας στη χώρα των δεκαδικών, μάθαμε σήμερα πώς θα γράφουμε ένα κλάσμα σαν δεκαδικό αριθμό.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 88

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Μελετώ πολύ καλά τη θεωρία, όσα γράψαμε στο τετράδιο και τις ασκήσεις που λύσαμε στο Βιβλίο.
Βήμα 2ο: Στο τετράδιο των μαθηματικών λύνω την παρακάτω άσκηση:

Ιστορία 29/3: Παλαιολιθική Εποχή (α’ μέρος)

Μάθημα: Όταν ο άνθρωπος ήταν τροφοσυλλέκτης
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 31/3

Σήμερα μιλήσαμε για το πρώτα προϊστορικά χρόνια: η εποχή των δεινοσαύρων, τα πρώτα προϊστορικά ζώα, οι πρωτόγονοι άνθρωποι (πρόγονοί μας), όταν ο άνθρωπος ήταν τροφοσυλλέκτης.
Βιβλίο: σελ. 98

🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ την παραπάνω διαφάνεια και το Βιβλίο σελ. 98.
Οι παρακάτω ερωτήσεις θα με βοηθήσουν να οργανώσω καλύτερα το μάθημα:
ερωτήσεις

Βήμα 2ο: Στο τετράδιο της Ιστορίας, απαντώ στην παρακάτω ερώτηση:
Ποιες δυσκολίες νομίζεις ότι πιθανόν να αντιμετώπιζαν οι πρωτόγονοι άνθρωποι στην Παλαιολιθική Εποχή; Γράψε τις σκέψεις σου στο τετράδιό σου με ολοκληρωμένες προτάσεις. Οι πιο κάτω λέξεις θα σε βοηθήσουν: κρύο, βροχή, τροφή, νερό, ζώα, κίνδυνοι, μετακινούνταν … 

Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο. Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο:

Δεινόσαυροι

Τιτανόσαυρος: Ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος του κόσμου!

Εξέλιξη: από τον πίθηκο στον άνθρωπο

Η ανακάλυψη του εργαλείου από τον άνθρωπο

O ΔΑΡΒΙΝΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ

https://www.youtube.com/watch?v=Xes7exgsCx4&ab_channel=jimgal

 

Μαθηματικά 26/3: Δεκαδικά Κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί (γ’ μέρος)

Μάθημα: Δεκαδικοί αριθμοί
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 29/3

Συνεχίσαμε τη γνωριμία μας με τους δεκαδικούς αριθμούς και ξαναθυμηθήκαμε πώς θα τους γράφουμε και πώς θα τους διαβάζουμε, δουλεύοντας στο Τετράδιο Εργασιών.
Έγιναν: Τ.Ε. γ' τεύχος σελ. 27 ασκ. 4,5 .



🏡Σπίτι:

Βήμα 1ο: Μελετώ τις ασκήσεις που κάναμε στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Κάνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας

ασκησεις

Γλώσσα 26/3: Φτιάξε μου έναν σιδερένιο άνθρωπο

Μάθημα: Γραμματική Αναγνώριση ρημάτων
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 30/3

Στην καινούρια μας ενότητα διαβάσαμε έναν μύθο από την Αφρική που αναφερόταν στην κατασκευή ενός μεταλλικού ανθρώπου.
Βιβλίο σελ. 56-57

Επίσης, μάθαμε πώς να κάνουμε Γραμματική Αναγνώριση στα ρήματα, δηλαδή να βρίσκουμε την ταυτότητα ενός ρήματος.

⛪Σπίτι:
Βήμα 1ο: Κάνω ανάγνωση στο κείμενο Βιβλίο σελ. 56-57

Βήμα 2ο: Απαντώ γραπτά στο τετράδιο γλώσσας στην ασκ.2 σελ. 57 Βιβλίο

Βήμα 3ο: Κάνω εξάσκηση στους χρόνους των ρημάτων:
https://wordwall.net/resource/1295437/%CE%BF%CE%B9-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD

Βήμα 4ο:Στο τετράδιο της γλώσσας, κάνω γραμματική αναγνώριση (ταυτότητα ρήματος) στα παρακάτω ρήματα (όπως τα ρήματα που κάναμε στο μάθημα): αυτός ζούσε, αυτοί θα ξυρίσουν, εσύ έχεις φτιάξει, εμείς ρωτήσαμε, εσείς θα έχετε πάει, εγώ θυμόμουν

25η Μαρτίου- Ευαγγελισμός της Θεοτόκου

Θυμηθήκαμε σήμερα, για άλλη μια φορά, τι σημαίνει για τους Έλληνες η 25η Μαρτίου.
Μιλήσαμε πρώτα για την εθνική διάσταση της μέρας αυτής...

... και μετά για τη θρησκευτική.

Τραγούδια

https://www.youtube.com/watch?v=GBPsww5gHGI&ab_channel=HeavenMusic

Ο Ρόλος των γυναικών κατά την επανάσταση του 1821

Έκθεση «Το ’21 αλλιώς: Η Ελληνική Επανάσταση με φιγούρες PLAYMOBIL»

Μπορείτε να περιηγηθείτε σε μία έκθεση σχετικά με την Επανάσταση.

Ένα Airbus Α320 της Aegean Airlines, πέταξε σήμερα στα 20.000 πόδια πάνω από τον τόπο που ξεκίνησε η Ελληνική Επανάσταση.
Ξεκίνησε από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, έφτασε στην Αχαΐα και από εκεί ξεκίνησε να σχηματίζει το 200, πετώντας πάνω από την Αρχαία Ολυμπία, τα Καλάβρυτα, την Κόρινθο, το Άργος και τα Δερβενάκια.
Ο αριθμός της πτήσης ήταν συμβολικός: Α3 1821