English

Μαθηματικά 2/3: Πολλαπλασιασμός και διαίρεση με το 10, το 100 και το 1.000 (α΄μέρος)

Μάθημα: 33. Πολ/μός και διαίρεση με το 10, το 100 και το 1.000
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 4/3

Σήμερα ξαναθυμηθήκαμε πώς πολλαπλασιάζουμε αριθμούς με το 10, το 100 και το 1.000.
Επίσης, μάθαμε πώς θα διαιρούμε γρήγορα αριθμούς που τελειώνουν σε 0 (μηδέν) με το 10, το 100 και τι 1.000.

 

🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Μελετώ τις παρακάτω εικόνες με τη θεωρία και τις ασκήσεις που κάναμε στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας.

Γλώσσα 2/3: Προστακτική (β’ μέρος)

Μάθημα: Ανώμαλα ρήματα στην Προστακτική
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 3/3

Στο σημερινό μας μάθημα συνεχίσαμε να δίνουμε οδηγίες- διαταγές σε Προστακτική.

Επίσης, έγιναν: Τ.Ε. ασκ. 1-2 σελ. 13

Είδαμε πώς σχηματίζουν την Προστακτική Αορίστου ορισμένα ρήματα που δεν ακολουθούν τους συνηθισμένους κανόνες (ανώμαλα ρήματα).

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Κάνω αντιγραφή (2x) και Ορθογραφία τον μισό παραπάνω πίνακα με τα ανώμαλα ρήματα.
Βήμα 2ο: Συμπληρώνω στο τετράδιο της γλώσσας τον παρακάτω πίνακα

Μελέτη Περιβάλλοντος 1/3: Τα αυτοκίνητα του μέλλοντος

Σήμερα παρουσιάσαμε πώς φανταζόμαστε ότι θα είναι τα αυτοκίνητα στο μέλλον! Είχαμε εκπληκτικές ιδέες, γεμάτες φαντασία!

 

Μαθηματικά 1/3: Επανάληψη στα κλάσματα

Μάθημα: Επαναληπτικές ασκήσεις στα κλάσματα
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 2/3

Στο σημερινό μάθημα ολοκληρώσαμε τις επαναληπτικές ασκήσεις των κλασμάτων και έτσι τελειώσαμε αυτή την ενδιαφέρουσα ενότητα.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 67

(Από αύριο χρειαζόμαστε και πάλι το γ' τεύχος Τ.Ε.)

🏠Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ τις ασκήσεις που έγιναν στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Κάνω τις ασκήσεις της παρακάτω φωτοτυπίας.

26. ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ 4

Ιστορία 1/3: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα

Μάθημα: 9.Στο νησί του Ήλιου, 10. στο νησί της Καλυψώς και 11. στο νησί των Φαιάκων
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 3/3

Στη συνέχεια του ταξιδιού του ο Οδυσσέας έμεινε ολομόναχος μετά την επίσκεψη στο νησί του Ήλιου και έφτασε στο νησί των Φαιάκων, οι οποίοι τον βοήθησαν να φτάσει στην Ιθάκη.

Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του Οδυσσέα στον παρακάτω διαδραστικό χάρτη:
https://padlet.com/andriana_gkota/3jam3h3ym8egj5n4

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα σελ. 89 και τη διαφάνεια.
Οι ερωτήσεις θα με βοηθήσουν να οργανώσω καλύτερα τις πληροφορίες του μαθήματος.
4.ερωτήσεις
Βήμα 2ο: Στο τετράδιο της Ιστορίας απαντώ στην παρακάτω ερώτηση: " Πώς σε κάνει να αισθάνεσαι η επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη; Γιατί;"

Μπορείς να παίξεις με το παρακάτω παζλ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2a9145b39485

Σας παρουσιάζω και τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής με θέμα: "Ο Οδυσσέας και οι Σειρήνες"!