English

Easter Time!

A. Hot Cross Buns!

B. Λεξιλόγιο για το Πάσχα (British Council LearnEnglishKids):

C. Memory flash-cards game:

D. Σύρτε τις λέξεις στις εικόνες!

Ε. Κι ένα κρυπτόλεξο:

F. Τέλος, ένα τραγούδι για το Πάσχα! EASTER!

Lovely little animals and insects all around!

A. Ας δούμε το τραγούδι των εντόμων:

B. Ας παίξουμε κι ας μάθουμε περισσότερα έντομα!

C. Τέλος πάμε να δούμε και ένα φύλλο εργασίας, και να ακούσουμε και δύο ακόμα έντομα:

D. The very quiet cricket:

Ε. Κι ένα παιχνίδι για έντομα. Πάμε να φτιάξουμε το...δικό μας έντομο, πατάμε play game, διαλέγουμε head (κεφάλι), body (σώμα), legs (πόδια) και άλλα χαρακτηριστικά (extra). Στη συνέχεια πατάμε την φωτογραφική μηχανή και Gallery! Αν θέλουμε στέλνουμε τη φωτογραφία στο mail και την κρατάμε στο ν υπολογιστή μας, αλλιώς πατάμε home (αρχική) ή delete (διαγραφή):

This is my happy face

A. More feelings!

B. Remeber...remember...τι χρώμα έχουν τα συναισθήματα;

C. Let's play a game

The feelings wheel!

 

The very hungry caterpillar – eating habits!

A. Πάμε να παρακολουθήσουμε την ιστορία της κάμπιας μας:

B Για να δούμε τι έφαγε τις καθημερινές η κάμπια:

C. ...και το Σαββατοκύριακο...

D. Για να δούμε τον κύκλο της ζωής μιας πεταλούδας: αυγό (egg), κάμπια (caterpillar), χρυσαλίδα (chrysalis) και πεταλούδα (butterfly)!

E. Ποιές είναι οι διατροφικές συνήθειες της κάμπιας μας; Τι τρώει; τρέφεται σωστά; Τι λέτε; Για να θυμηθούμε τι έφαγε:

F. Ας παίξουμε με τα τρόφιμα: σύρετε τις λέξεις στις εικόνες:

When The Band Comes Marching In – the carnival

A. Για να δούμε το βίντεο με τα μουσικά όργανα!

B.Θα ακούσουμε ξανά το βίντεο βάζοντας στη σειρά τα όργανα που εμφανίζονται σε αυτό!

C. Πάμε να παίξουμε ένα διαφορετικό παιχνίδι μνήμης! Μη βιαστείτε: απολαύστε τη μουσική! και μετά σιγά σιγά ανακαλύψτε τα μουσικά όργανα! Καλή διασκέδαση!

D.Πάμε να ακούσουμε μια ορχήστρα να παίζει με πολλά πολλά μουσικά όργανα: The Carnival of the Animals!

E. Τέλος ας ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας μουσικό όργανό! Όποιο θέλουμε! Καλή διασκέδαση!

The days of the week!

A. Πάμε να δούμε τις ημέρες της εβδομάδας - the days of the week:

B. Πάμε να δούμε ένα παιχνίδι μνήμης με τις μέρες:

C. Και πάμε για μια επανάληψη:

D. Ας ζωγραφίσουμε τις μέρες με τα χρώματα που μας λέει η εικόνα:

Ε. Τέλος ένα δύσκολο κρυπτόλεξο με τις ημέρες της εβδομάδας! Κοιτάμε παραπάνω και προσεκτικά κοιτάμε με ποια γράμματα γράφονται οι μέρες....και ψάχνουμε μέσα στο κρυπτόλεξο (οριζόντια, κάθετα, διαγώνια και...ανάποδα!) να τις βρούμε! 

How’s the weather?

A. Μαθαίνουμε για τον καιρό: How's the weather today? (Is it sunny?/Is it rainy?/Is it cloudy?/Is it snowy?)...

Β. Κι αφού ακούσουμε και παίξουμε με λέξεις για τον καιρό, πάμε να δούμε τις κάρτες μας!

C. Πατάμε πάνω στις κάρτες παρακάτω κι ενώνουμε τις εικόνες που ταιριάζουν!

D. Πάμε να θυμηθούμε τι μάθαμε με ένα νέο τραγούδι:

D. Τέλος, αν μπορούμε κατεβάζουμε χρωματίζουμε και παίζουμε με τις παρακάτω ζωγραφιές!

Animal body parts!

A. Πάμε να δούμε τα μέρη του σώματος πολλών διαφορετικών ζώων!

Β. κι ας δούμε κι άλλες λεξούλες μέσα από το παιχνίδι!

Γ. Πάμε να παίξουμε και μαζί δυο παιχνίδια για τα μέρη του σώματος των ζώων:

Δ. Τέλος όποιος, όποια θέλει μπορεί να κατεβάσει το παρακάτω αρχείο από το British Council  και να χρωματίσει ή ακόμα και να γράψει δίπλα από κάθε εικόνα τις λέξεις που βρίσκει παραπάνω! Καλή διασκέδαση!

Parts of the body!

A. Ας επαναλάβουμε το τραγούδι: "Head, shoulders, knees and toes" αλλά με άλλο βιντεάκι, και στη συνέχεια θα κάνουμε περισσότερες λεξούλες για τα μέρη του σώματος, "parts of the body"!

B. Πάμε να παίξουμε με flash cards:

C. Ας τα δούμε άλλη μια φορά! Πατάμε πάνω στο εργαλείο (i) και δείτε και θυμηθείτε τα μέρη του λόγου και του προσώπου!

D. Και ας παίξουμε με memory flashcards:

Walking in the jungle!

A. Ας επαναλάβουμε μερικά jungle animals (ζώα της ζούγκλας)!

B. Τι είναι όμως τα τουκάν; Για να δούμε ένα μικρό βίντεο του National Geographic!

  Δείτε και διαβάστε αν θέλετε περισσότερες

 πληροφορίες για το εξωτικό πουλί τουκάν εδώ!

C. Τέλος πάμε αν δούμε όσα περισσότερα ζωάκια μάθαμε και είδαμε αλλά και μερικά που τα βλέπουμε για πρώτη φορά!

D. Αν θέλουμε κατεβάζουμε εκτυπώνουμε και χρωματίζουμε όσα ζωάκια θέλουμε! Όταν επιστρέψουμε θα κάνουμε και μάσκες με τα ζωάκια που μάθαμε!

E. Τέλος, όποιο παιδί θέλει να ζωγραφίσει το δικό του ζωάκι και με τη βοήθεια κάποιου ενήλικα να το ανεβάσουμε παρακάτω (αν δεν μπορείτε να το κάνετε καθόλου δεν πειράζει! Θα το κάνουμε μαζί όταν επιστρέψουμε στο σχολείο!):

Made with 
      Padlet