Τετάρτη 3 Ιουνίου
Γιορτή
Σήμερα κάναμε μόνο πρόβες για τη γιορτή. Παρακάτω θα βρείτε τα τρία τραγούδια που θα πούμε. Τα δύο είναι καλοκαιρινά, το τρίτο είναι ένα ωραίο αποχαιρετιστήριο τραγούδι ("πάμε για ορθοπεταλιές" λέει ένας στίχος).
Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα: https://youtu.be/mrO-e_QIN7c?si=RjeLR2ECqhfrytcL
Λιωμένο παγωτό: https://youtu.be/yU-9lcj_Z_I?si=qHkYWQl29hXjuasH
Το ποδήλατο: https://youtu.be/U6WCqwS8Y24?si=uDfjl80pCFWeJik0
Ακούστε τα, θα σας αρέσουν! Κάντε πρόβες τα λόγια (και τα λόγια σας).
