13η αποστολή μέχρι 19.05.2020

ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ- ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

γ13.1 Πώς μεγαλώνω και φτιάχνω ωραίες προτάσεις; Παρακολουθώ το βιντεάκι με προσοχή!

γ13.2 Αφού δω το βιντεάκι και το καταλάβω καλά, κάνω στο πορτοκαλί τετράδιο την εργασία που μου λέει. Γράφω και το παράδειγμα, δηλαδή (Η Μαρία τρέχει στο γήπεδο το απόγευμα γιατί θέλει να κάνει κάποια άσκηση.) Θυμάμαι πάντα γράφω ημερομηνία, ονοματεπώνυμο και με τα καλύτερά μου γράμματα. Φωτογραφίζω και στέλνω.

γ13.3 Παίζω με τις λέξεις φτιάχνοντας προτάσεις, εδώ.

γ13.4 Πατώ στους αριθμούς για να παίξω τα παιχνίδια ορθογραφίας. 1, 2 &, 3.

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ- ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

μ.13.1 Γράφω 2 φορές στο τετράδιο των μαθηματικών την αντίστροφη μέτρηση από το 100-70. Φωτογραφίζω και το στέλνω.

μ13.2 Μετράω απ’ έξω μεγαλόφωνα τους αριθμούς από το 70-100 ανά 1 και αντίστροφα & ηχογραφώ.

Μ13.3 Εξασκούμαι εδώ στην χρονική σειρά. (Τι γίνεται πρώτο, δεύτερο, τρίτο; κ.τ.λ.)

ΠΑΡΑΜΥΘΙ

γ14.5 Επειδή κάποιοι μου είπατε ότι σας αρέσουν τα παραμύθια, σας αφιερώνω εδώ το παραμυθο-βίντεο για να το απολαύσετε! Διαβάζω πρώτα λίγα λόγια του παραμυθιού με τίτλο "Ο Βασιλιάς, τα Ποντίκια και το Τυρί..."

Μια φορά κι έναν καιρό, σε μια μακρινή χώρα, ζούσε ένας βασιλιάς. Ζούσε σε ένα υπέροχο παλάτι. Είχε ό,τι του άρεσε. Και πιο πολύ από όλα του άρεσε το τυρί... Τι έγινε ξαφνικά και δεν μπορούσε να το απολαύσει; Οι σοφοί σύμβουλοι ποια λύση θα του δώσουν; Τελικά, θα γίνει χαρούμενος ξανά ο βασιλιάς, όπως πριν;

γ13.6 Διαλέγω το αγαπημένο μου απόσπασμα, το διαβάζω μεγαλόφωνα και το ηχογραφώ.

Θα περιμένω σκέψεις σου. Τι μου άρεσε; Τι με δυσκόλεψε;

Καλή διασκέδαση!

Leave a Reply