English

Σημαντική ανακοίνωση!!!!

Παιδιά για αυτήν την εβδομάδα σταματάμε τις τηλεδιασκέψεις. Θα κάνετε ένα μικρό διάλειμμα να γεμίσετε τις μπαταρίες σας και τα ξαναλέμε την επόμενη βδομάδα από κοντά στο σχολείο!
Τις επόμενες μέρες θα λάβετε σχετικές ενημερώσεις σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων και τις κατάλληλες οδηγίες.

Ανυπομονώ να σας δω όλους από κοντά (τηρώντας βέβαια τις απαραίτητες αποστάσεις!)

Η δασκάλα

Ιστορία 26/5- Δ2  Η βασιλεία του Γεωργίου Α’ – ο Χαρίλαος Τρικούπης

Μάθημα: Δ2  Η βασιλεία του Γεωργίου Α' - ο Χαρίλαος Τρικούπης
Χρονοδιάγραμμα: από κοντά

Βήμα 1ο: Μελετήστε το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
-από το βιβλίο σελ. 154-155
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4871,22256/
-με βίντεο

-με παρουσίαση
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CE%A3%CE%A4/32.%20%CE%97%20%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%93%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85%20%CE%91%27%20-%20%CE%BF%20%CE%A7%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%82%20%CE%A4%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B7%CF%82%20%28Web%29/index.html
-με σχεδιάγραμμα
https://eclass31.weebly.com/uploads/8/3/3/4/8334101/d-kef-2-istoria_st.pdf

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω παιχνίδι
https://learningapps.org/watch?v=ppmbd4kfk20

Βήμα 3ο: Παρακαλουθώ το παρακάτω βίντεο και απαντώ στις ερωτήσεις της φωτοτυπίας

Δ2

Μαθηματικά 26/5- Λόγος δύο μεγεθών

Μάθημα: Λόγος δύο μεγεθών
Χρονοδιάγραμμα: από κοντά

Βήμα 1ο: Μελετώ τη θεωρία από την φωτοτυπία ή από την παρακάτω διαφάνεια
https://www.slideshare.net/johngfer/ss-6664685?ref=http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_30_logos_dyo_megethon.html
ή από το βίντεο

Βήμα 2ο:  Κάνω εξάσκηση με τα παρακάτω quiz
-χρωμάτισε τα σχήματα
https://www.softschools.com/math/ratios/ratio_coloring_game/
-γράψε τους λόγους
https://www.softschools.com/math/ratios/ratio_game/

Βήμα 3ο: Λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας

Ενότητα 30

Γεωγραφία 25/5- Βορειο-κεντρική Ευρώπη: Σημαντικά πρόσωπα  

Μάθημα: Βορειο-κεντρική Ευρώπη:Σημαντικά πρόσωπα

Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 28/5

Βήμα 1ο: Μελετώ την παρακάτω διαφάνεια με τα σημαντικά πρόσωπα που κατάγονται από τις χώρες της Βορειο-κεντρικής Ευρώπης

Βήμα 2ο: Εργασία: Βρίσκω πληροφορίες και γράφω μια σύντομη παρουσίαση για ένα διάσημο πρόσωπο που γνωρίζω (μουσικός, συγγραφέας, ζωγράφος, επιστήμονας, πολιτικός, αθλητής κ.ά.) και που κατάγεται από κάποια από τις χώρες της Βορειο-κεντρικής Ευρώπης.

Γλώσσα 25/5- Ευθύς και Πλάγιος Λόγος

Μάθημα: Ευθύς και Πλάγιος Λόγος
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 27/5

Βήμα 1ο: Μελετώ την παρουσίαση για τον Ευθύ και τον Πλάγιο Λόγο.
https://onedrive.live.com/View.aspx?resid=84366258BE7536B1!222&wdSlideId=267&wdModeSwitchTime=1590329930221&authkey=!AGXws2GbfTpeCrQ

Βήμα 2ο: Παρακολουθώ το παρακάτω βιντεάκι.

Βήμα 3ο: Παίζω τα παιχνίδια
1) http://inschool.gr/G6/LANG/LOGOS-EFTHYS-LEARN-G6-LANG-MYmatchB-1404170917-tzortzisk/index.html
2)http://inschool.gr/G6/LANG/LOGOS-EFTHYS-PLAGIOS-LEARN-G6-LANG-MYtriviaGROR-1404191555-tzortzisk/index.html
3)https://learningapps.org/watch?v=p7qd4a9pn20

Βήμα 4ο: Απαντώ στις ασκήσεις της φωτοτυπίας

ENOTHTA 13

Φυσική 22/5- Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον

Μάθημα: Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 27/5

Ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο περιβάλλον είναι τα χαρακτηριστικά των ζώων  τα βοηθούν να προσαρμόζονται σε αυτό και να
επιβιώνουν. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι το χρώμα τους, το σχήμα τους και η ιδιαίτερη συμπεριφορά τους.

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα:
-Πορτοκαλί βιβλίο σελ. 93-95

-Διαφάνεια
http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Zwa/FST%20-%20Zwa%20-%2003/index.html

Βήμα 2ο: Παρατηρώ στα παρακάτω βίντεο τους τρόπους με τους οποίους προσαρμόζονται τα ζώα
-Χαμαιλέοντας
https://www.youtube.com/watch?v=KMT1FLzEn9I&feature=emb_title
-Χταπόδι

Βήμα 3ο: Παίζω τα παρακάτω διασκεδαστικά quiz
1)http://users.sch.gr/gregzer/8/%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%82%20%CE%BD%CE%B1%20%CE%B2%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CF%84%CE%BF%20%CE%B6%CF%8E%CE%BF%20%CF%83%CF%84%CE%B7%20%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1%3B/index.html
2)http://kids.sandiegozoo.org/games

Βήμα 4ο: Κάνω τις ασκήσεις 1-2 σελ. 96 πορτοκαλί βιβλίο.

Βήμα 5ο: Απαντώ στην ερώτηση: Για ποιον λόγο τα αρσενικά παγώνια έχουν μεγάλα, φανταχτερά φτερά; Τους βοηθάνε να αποφεύγουν τους εχθρούς, να βρίσκουν τροφή, να προσαρμόζονται στις συνθήκες του περιβάλλοντος ή για άλλον λόγο;

Ιστορία 22/5- Ο βασιλιάς Όθωνας

 

Μάθημα: ο Όθωνας
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 26/5

Για την επόμενη φορά θα έχετε να διαβάσετε και πάλι το μάθημα Δ1. Η βασιλεία του Όθωνα- Ιωάννης Κωλέττης.

Όποιος ενδιαφέρεται να καταλάβει καλύτερα τα χρόνια εκείνα, μπορεί να παρακολουθήσει τα παρακάτω ντοκιμαντέρ

Μέρος Α': Η βασιλεία του Όθωνα

https://www.youtube.com/watch?v=tTPx_wziNq8

Μέρος Β': Οι εξεγέρσεις εναντίον του και η δίκη του Κολοκοτρώνη

Γεωγραφία 21/5- Χώρες Βορειο-κεντρικής Ευρώπης

Μάθημα: Κράτη Βορειο-κεντρικής Ευρώπης
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 25/5

Βήμα 1ο: Παρακολουθώ την παρακάτω διαφάνεια και την φωτοτυπία και μαθαίνω όσο καλύτερα μπορώ τις χώρες της βορειο-κεντρικής Ευρώπης και τις πρωτεύουσες τους.
https://www.slideshare.net/zarkosdim/ss-31956157

Βήμα 2ο: Βρίσκω στον χάρτη τις χώρες και μαθαίνω την τοποθεσία τους
https://earth.google.com/web/

Βήμα 3ο: Περιπλανιέμαι στις χώρες
https://europa.eu/learning-corner/the-eu-whats-it-all-about_el

Βήμα 4ο: Παίζω τα παρακάτω quiz
-σημαίες: https://online.seterra.com/el/fl/2001
-χώρες: https://e-dimotiko.gr/mydocs/geography/antistoixisi1.htm

Βήμα 5ο: Μαθαίνω τις χώρες και τις πρωτεύουσες στην φωτοτυπία και λύνω τη δραστηριότητα.

Κράτη Βορειο

 

*Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο για μια πιο καλή ματιά στις χώρες αυτές:

Άλπεις:

Σκωτία:

Παρίσι (από την ταινία Midnight in Paris):

Η πτώση του τοίχους του Βερολίνου:

Οι τουλίπες της Ολλανδίας:

Φυσική 20/5- Θηλαστικά (β’)

Μάθημα: Θηλαστικά (β')
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 23/5

Βήμα 1ο:  Μελετώ το μάθημα:
-πορτοκαλί βιβλίο σελ. 90-93
http://ebooks.edu.gr/modules/document/file.php/DSGL101/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%A4%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%BF%20%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD/10-0179-02_Fysika_ST-Dim_TE.pdf
- διαφάνεια
http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Zwa/FST%20-%20Zwa%20-%2002/index.html

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω quiz
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%98%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC/story_html5.html

Βήμα 3ο: Κάνω την άσκηση 2 σελ. 92 του πορτοκαλί βιβλίου.

Γλώσσα 20/5- Επαγγέλματα- Συνέντευξη

Μάθημα: Επαγγέλματα- Συνέντευξη
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 25/5

Βήμα 1ο: Παρακολουθώ την παρακάτω διαφάνεια σχετικά με τα παλιά επαγγέλματα που έχουν πλέον εκλείψει.
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%93%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1%20%CE%95%CE%84/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC%20%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AD%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/index.html

Βήμα 2ο: Παρακολουθώ το παρακάτω βίντεο με τα παλιά επαγγέλματα

Βήμα 3ο: Μελετώ τον τρόπο με τον οποίο μπορεί κανείς να γίνει δημοσιογράφος και να πάρει μία συνέντευξη
https://atheo.gr/yliko/zp/sinenteuxi/interaction_html5.html

Βήμα 4ο: Φύλλο εργασίας: Διαβάζω το κείμενο και συμπληρώνω τις δραστηριότητες.
*Προσοχή ακολουθήστε τις οδηγίες της διαφάνειας στο Βήμα 3, ώστε να μπορέσετε να πάρετε μια ολοκληρωμένη συνέντευξη.

*ΛΕΞΙΚΟ: http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/

ENOTHTA 13