Φυσική 22/5- Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον

Μάθημα: Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 27/5

Ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο περιβάλλον είναι τα χαρακτηριστικά των ζώων  τα βοηθούν να προσαρμόζονται σε αυτό και να
επιβιώνουν. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι το χρώμα τους, το σχήμα τους και η ιδιαίτερη συμπεριφορά τους.

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα:
-Πορτοκαλί βιβλίο σελ. 93-95

-Διαφάνεια
http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Zwa/FST%20-%20Zwa%20-%2003/index.html

Βήμα 2ο: Παρατηρώ στα παρακάτω βίντεο τους τρόπους με τους οποίους προσαρμόζονται τα ζώα
-Χαμαιλέοντας
https://www.youtube.com/watch?v=KMT1FLzEn9I&feature=emb_title
-Χταπόδι

Βήμα 3ο: Παίζω τα παρακάτω διασκεδαστικά quiz
1)http://users.sch.gr/gregzer/8/%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%82%20%CE%BD%CE%B1%20%CE%B2%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CF%84%CE%BF%20%CE%B6%CF%8E%CE%BF%20%CF%83%CF%84%CE%B7%20%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1%3B/index.html
2)http://kids.sandiegozoo.org/games

Βήμα 4ο: Κάνω τις ασκήσεις 1-2 σελ. 96 πορτοκαλί βιβλίο.

Βήμα 5ο: Απαντώ στην ερώτηση: Για ποιον λόγο τα αρσενικά παγώνια έχουν μεγάλα, φανταχτερά φτερά; Τους βοηθάνε να αποφεύγουν τους εχθρούς, να βρίσκουν τροφή, να προσαρμόζονται στις συνθήκες του περιβάλλοντος ή για άλλον λόγο;

Ιστορία 22/5- Ο βασιλιάς Όθωνας

 

Μάθημα: ο Όθωνας
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 26/5

Για την επόμενη φορά θα έχετε να διαβάσετε και πάλι το μάθημα Δ1. Η βασιλεία του Όθωνα- Ιωάννης Κωλέττης.

Όποιος ενδιαφέρεται να καταλάβει καλύτερα τα χρόνια εκείνα, μπορεί να παρακολουθήσει τα παρακάτω ντοκιμαντέρ

Μέρος Α': Η βασιλεία του Όθωνα

https://www.youtube.com/watch?v=tTPx_wziNq8

Μέρος Β': Οι εξεγέρσεις εναντίον του και η δίκη του Κολοκοτρώνη

Γεωγραφία 21/5- Χώρες Βορειο-κεντρικής Ευρώπης

Μάθημα: Κράτη Βορειο-κεντρικής Ευρώπης
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 25/5

Βήμα 1ο: Παρακολουθώ την παρακάτω διαφάνεια και την φωτοτυπία και μαθαίνω όσο καλύτερα μπορώ τις χώρες της βορειο-κεντρικής Ευρώπης και τις πρωτεύουσες τους.
https://www.slideshare.net/zarkosdim/ss-31956157

Βήμα 2ο: Βρίσκω στον χάρτη τις χώρες και μαθαίνω την τοποθεσία τους
https://earth.google.com/web/

Βήμα 3ο: Περιπλανιέμαι στις χώρες
https://europa.eu/learning-corner/the-eu-whats-it-all-about_el

Βήμα 4ο: Παίζω τα παρακάτω quiz
-σημαίες: https://online.seterra.com/el/fl/2001
-χώρες: https://e-dimotiko.gr/mydocs/geography/antistoixisi1.htm

Βήμα 5ο: Μαθαίνω τις χώρες και τις πρωτεύουσες στην φωτοτυπία και λύνω τη δραστηριότητα.

Κράτη Βορειο

 

*Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο για μια πιο καλή ματιά στις χώρες αυτές:

Άλπεις:

Σκωτία:

Παρίσι (από την ταινία Midnight in Paris):

Η πτώση του τοίχους του Βερολίνου:

Οι τουλίπες της Ολλανδίας:

Φυσική 20/5- Θηλαστικά (β’)

Μάθημα: Θηλαστικά (β')
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 23/5

Βήμα 1ο:  Μελετώ το μάθημα:
-πορτοκαλί βιβλίο σελ. 90-93
http://ebooks.edu.gr/modules/document/file.php/DSGL101/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%A4%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%BF%20%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD/10-0179-02_Fysika_ST-Dim_TE.pdf
- διαφάνεια
http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Zwa/FST%20-%20Zwa%20-%2002/index.html

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω quiz
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%98%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC/story_html5.html

Βήμα 3ο: Κάνω την άσκηση 2 σελ. 92 του πορτοκαλί βιβλίου.

Γλώσσα 20/5- Επαγγέλματα- Συνέντευξη

Μάθημα: Επαγγέλματα- Συνέντευξη
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 25/5

Βήμα 1ο: Παρακολουθώ την παρακάτω διαφάνεια σχετικά με τα παλιά επαγγέλματα που έχουν πλέον εκλείψει.
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%93%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1%20%CE%95%CE%84/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC%20%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AD%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/index.html

Βήμα 2ο: Παρακολουθώ το παρακάτω βίντεο με τα παλιά επαγγέλματα

Βήμα 3ο: Μελετώ τον τρόπο με τον οποίο μπορεί κανείς να γίνει δημοσιογράφος και να πάρει μία συνέντευξη
https://atheo.gr/yliko/zp/sinenteuxi/interaction_html5.html

Βήμα 4ο: Φύλλο εργασίας: Διαβάζω το κείμενο και συμπληρώνω τις δραστηριότητες.
*Προσοχή ακολουθήστε τις οδηγίες της διαφάνειας στο Βήμα 3, ώστε να μπορέσετε να πάρετε μια ολοκληρωμένη συνέντευξη.

*ΛΕΞΙΚΟ: http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/

ENOTHTA 13

Ιστορία 19/5- Η βασιλεία του Όθωνα – ο Ιωάννης Κωλέττης

Μάθημα: Δ1 Η βασιλεία του Όθωνα - ο Ιωάννης Κωλέττης
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 22/5

Βήμα 1ο: Μελετήστε το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
-από το βιβλίο σελ. 150-151
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4871,22255/
-με βίντεο

-με παρουσίαση
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CE%A3%CE%A4/31.%20%CE%97%20%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%8C%CE%B8%CF%89%CE%BD%CE%B1%20-%20%CE%BF%20%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82%20%CE%9A%CF%89%CE%BB%CE%AD%CF%84%CF%84%CE%B7%CF%82%20%28Web%29/index.html
-με σχεδιάγραμμα
https://eclass31.weebly.com/uploads/8/3/3/4/8334101/d-kef-1-istoria_st.pdf

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω παιχνίδι
http://users.sch.gr/mstamati/othon.htm

Βήμα 3ο: Απαντώ στις ερωτήσεις της φωτοτυπίας.

Δ1- Ασκήσεις

Μαθηματικά 19/5- Προβλήματα με εξισώσεις

Μάθημα: Λύνω προβλήματα με εξισώσεις
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 21/5

Βήμα 1ο: Διαβάζω τη θεωρία της φωτοτυπίας σχετικά με τον τρόπο επίλυσης προβλημάτων με εξισώσεις.

Βήμα 2ο: Κάνω εξάσκηση με το παρακάτω quiz
https://learningapps.org/watch?v=pgt0c6s3n20

Βήμα 3ο: Λύνω τα προβλήματα 1-4 της φωτοτυπίας με εξισώσεις.

Ασκήσεις

Γεωγραφία 18/5- Σκανδιναβία/ Φιόρδ/ Βόρειο Σέλας

Μάθημα: Σκανδιναβία- Φιόρδ
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 21/5

Βήμα 1ο: Μελετώ τις σκανδιναβικές χώρες και μαθαίνω τις χώρες και τις πρωτεύουσές τους.

ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

Βήμα 2ο: Τι είναι το φιόρδ; Μελετώ την διαφάνεια:

Βήμα 3ο: Τι είναι το Βόρειο Σέλας; Βρίσκω πληροφορίες για το φαινόμενο αυτό, τις γράφω στο τετράδιο και στέλνω την απάντηση.
Παρακολουθώ το παρακάτω βίντεο

Γλώσσα 18/5- Αντωνυμίες/ Συνώνυμα-Αντώνυμα

Μάθημα: Επανάληψη στις Αντωνυμίες και τα Συνώνυμα- Αντώνυμα
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 20/5

Βήμα 1ο: Μελετώ τις αντωνυμίες μέσω της παρακάτω παρουσίασης:
https://onedrive.live.com/View.aspx?resid=84366258BE7536B1!177&wdSlideId=256&wdModeSwitchTime=1589729374340&authkey=!AKpyy9lCt2hpz90
ή από το βιβλίο της Γραμματικής :
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F102/580/3789,16667/

Βήμα 2ο: Βλέπω τα βιντεάκια
- Αντωνυμίες:

- Συνώνυμα- Αντώνυμα:

Βήμα 3ο: Παίζω τα παιχνίδια
1) Μπορείς να βρεις αν είναι συνώνυμα ή αντίθετα τα ζευγάρια των λέξεων; Σέρνω τα ζευγάρια στην σωστή κατεύθυνση.
https://learningapps.org/watch?v=po98mzaqa20
2)Επίλεξε το είδος της αντωνυμίας.
Πάτα το τικ (κάτω δεξιά) κι έπειτα το βελάκι για να προχωρήσεις.
https://learningapps.org/watch?v=p7bk7ht7j20

Βήμα 4ο: Λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας.

Επανάληψη Γλώσσας

Γεωγραφία 15/5- Σκανδιναβικές Χώρες

Μάθημα: Χώρες της Σκανδιναβίας (α΄)
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 18/5

Βήμα 1ο: Παρακολουθώ την παρακάτω διαφάνεια και μαθαίνω όσο καλύτερα μπορώ τις Σκανδιναβικές Χώρες και τις πρωτεύουσες.
https://slideplayer.gr/slide/6081502/

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω quiz
https://online.seterra.com/el/vgp/3025

Βήμα 3ο: Παρακολουθώ το Video σχετικά με τους Βίκινγκς

Βήμα 4ο: Διαβάζω και μαθαίνω τις χώρες στη φωτοτυπία και συμπληρώνω τις  δραστηριότητες.

ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ