Στο σημερινό μάθημα, αρχικά, θυμηθήκαμε πώς ονομάζονται οι παράγοντες μιας διαίρεσης.
Στη συνέχεια, φρεσκάραμε τη μνήμη μας για το πώς να κάνουμε διαίρεση με το 10,100,1.000
α' περίπτωση: σβήνω μηδενικά
π.χ.300 : 10 = 30, γιατί 10 x 30 = 300
500 : 100 =
6.800 : 100 =
75.000 : 1.000=
Β' περίπτωση: μετακινώ την υποδιαστολή
π΄.χ. 35 : 10 = 3,5 , γιατί 3,5 x 10 =35
35 : 100 =
236 : 100 =
789 : 10 =
3.021 : 1.000 =
45 : 100 =
36 : 1.000 =
Λύνω το παρακάτω πρόβλημα στο τετράδιο: πρόβλημα