English

Μαθηματικά 9/11: Διαίρεση με το 10,100,1.000

Στο σημερινό μάθημα, αρχικά, θυμηθήκαμε πώς ονομάζονται οι παράγοντες μιας διαίρεσης.

Στη συνέχεια, φρεσκάραμε τη μνήμη μας για το πώς να κάνουμε διαίρεση με το 10,100,1.000

α' περίπτωση: σβήνω μηδενικά

π.χ.300 : 10 = 30, γιατί 10 x 30 = 300

500 : 100 =

6.800 : 100 =

75.000 : 1.000=

Β' περίπτωση: μετακινώ την υποδιαστολή

π΄.χ. 35 : 10 = 3,5 , γιατί 3,5 x 10 =35

35 : 100 =

236 : 100 =

789 : 10 =

3.021 : 1.000 =

45 : 100 =

36 : 1.000 =

Λύνω το παρακάτω πρόβλημα στο τετράδιο: πρόβλημα

Leave a Reply