Δημοσιεύτηκε στις 13 Δεκεμβρίου, 2020
Δραστηριότητα 2 – Προγραμματισμός
Αφού γνωρίσαμε και παίξαμε τις πρώτες πίστες με την μαϊμουδίτσα μας μάθαμε και τι είναι η Ακολουθία εντολών σε ένα πρόγραμμα!
Τώρα με την βοήθεια της μαϊμούς θα πάμε στις επόμενες πίστες με το κροκοδειλάκι, την αρκουδίτσα και ίσως φτάσουμε και στις πίστες με την σοφή Κουκουβάγια! Σε αυτές τις πίστες θα μάθουμε και νέες εντολές όπως είναι η Δομή επανάληψης. Χρησιμοποιώντας την Δομή επανάληψης δεν χρειάζεται να βάζουμε πολλές φορές την ίδια εντολή παρά μόνο μια και θα επαναλαμβάνεται μέχρι το τέλος!
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το παιχνίδι Code Monkey Junior όπου εσείς θα επιλέξετε το σπιτάκι και θα πάτε στις επόμενες πίστες που έχουν ξεκλειδώσει! Καλή επιτυχία!