Βιβλιάριο Συναισθημάτων

🎯 Στόχοι

Να αναγνωρίσουν οι μαθητές τα συναισθήματά τους μέσα στη διάρκεια μιας ημέρας.

Να τα εκφράσουν προφορικά, γραπτά ή με emoji.

Να παρατηρήσουν τι επηρεάζει τη διάθεσή τους.

🧩 Η Δραστηριότητα (Μία Μέρα)

Βήμα 1ο – 3 Στιγμές της Ημέρας

Ζήτα από τους μαθητές να περιγράψουν τα συναισθήματά τους σε τρεις χρονικές στιγμές της ίδιας ημέρας:

1. Πρωί

 

 

2. Μεσημέρι

 

 

3. Βράδυ

Για κάθε στιγμή γράφουν ή λένε:

ποιο συναίσθημα ένιωσαν

τι το προκάλεσε (1 μικρή πρόταση)

Βήμα 2ο  Επιλογή Συναισθήματος

Δώσε τους μια απλή λίστα ή άφησε τους να χρησιμοποιήσουν emoji:

😀 χαρά

 

🙂 ηρεμία

 

😐 ουδέτερο

 

😕 μπερδεμένος/η

 

😟 στεναχώρια

 

😡 θυμός

 

😰 άγχος

 

😁 ενθουσιασμός

 

😴 κούραση

Βήμα 3ο Μικρή Εξήγηση

Για κάθε συναίσθημα, ζητάς μόνο:

 

🟦 Συναίσθημα: …

🟦 Γιατί: …

 

Παράδειγμα:

 

Πρωί: 😀 Χαρά – Ξύπνησα ξεκούραστος.

 

Μεσημέρι: 😕 Μπερδεμένος – Δεν κατάλαβα ένα μάθημα.

 

Βράδυ: 🙂 Ήρεμος – Άκουσα μουσική.

Βήμα 4ο Ανασκόπηση

Κάνε μία από τις παρακάτω σύντομες ερωτήσεις:

 

«Ποια στιγμή της ημέρας ήταν η καλύτερη συναισθηματικά;»

 

«Ποιο συναίσθημα ένιωσες πιο έντονα;»

 

«Τι σε έκανε να νιώσεις καλύτερα;»

✔️ Προαιρετική Άσκηση 5 Λεπτών

 

Ζήτα να γράψουν μία πρόταση:

 

«Αύριο θέλω να νιώσω… και θα το βοηθήσω κάνοντας…»

 

Leave a Reply