🎯 Στόχοι
Να αναγνωρίσουν οι μαθητές τα συναισθήματά τους μέσα στη διάρκεια μιας ημέρας.
Να τα εκφράσουν προφορικά, γραπτά ή με emoji.
Να παρατηρήσουν τι επηρεάζει τη διάθεσή τους.
🧩 Η Δραστηριότητα (Μία Μέρα)
Βήμα 1ο – 3 Στιγμές της Ημέρας
Ζήτα από τους μαθητές να περιγράψουν τα συναισθήματά τους σε τρεις χρονικές στιγμές της ίδιας ημέρας:
1. Πρωί
2. Μεσημέρι
3. Βράδυ
Για κάθε στιγμή γράφουν ή λένε:
ποιο συναίσθημα ένιωσαν
τι το προκάλεσε (1 μικρή πρόταση)
Βήμα 2ο Επιλογή Συναισθήματος
Δώσε τους μια απλή λίστα ή άφησε τους να χρησιμοποιήσουν emoji:
😀 χαρά
🙂 ηρεμία
😐 ουδέτερο
😕 μπερδεμένος/η
😟 στεναχώρια
😡 θυμός
😰 άγχος
😁 ενθουσιασμός
😴 κούραση
Βήμα 3ο Μικρή Εξήγηση
Για κάθε συναίσθημα, ζητάς μόνο:
🟦 Συναίσθημα: …
🟦 Γιατί: …
Παράδειγμα:
Πρωί: 😀 Χαρά – Ξύπνησα ξεκούραστος.
Μεσημέρι: 😕 Μπερδεμένος – Δεν κατάλαβα ένα μάθημα.
Βράδυ: 🙂 Ήρεμος – Άκουσα μουσική.
Βήμα 4ο Ανασκόπηση
Κάνε μία από τις παρακάτω σύντομες ερωτήσεις:
«Ποια στιγμή της ημέρας ήταν η καλύτερη συναισθηματικά;»
«Ποιο συναίσθημα ένιωσες πιο έντονα;»
«Τι σε έκανε να νιώσεις καλύτερα;»
✔️ Προαιρετική Άσκηση 5 Λεπτών
Ζήτα να γράψουν μία πρόταση:
«Αύριο θέλω να νιώσω… και θα το βοηθήσω κάνοντας…»
