Χοροί των Δωδεκανήσων

Η σημερινη μας διδακτική ενότητα έχει ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!!

Θα ασχοληθούμε με παραδοσιακούς χορούς του τόπου μας.

1η Δραστηριότητα

Θα ξεκινήσουμε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο και παρακολουθώντας το  εμπλουτισμένο με ερωτήσεις, πληροφορίες βίντεο

https://edpuzzle.com/assignments/5f10023b78541b3f46f55503/watch

Τώρα στόχος μας είναι να ψάξουμε και να ανακαλύψουμε και άλλους χορούς που χορεύονται στα νησιά μας.

2η Δραστηριότητα

Δημιουργήστε τέσσερις (4) ομάδες. Συνεργαστείτε και αποφασίστε με ποιον χορό που χορεύεται στα νησιά μας θα ασχοληθείτε και δώστε το όνομά του στην ομάδα σας

Αφού αποφασίσετε θα συνδεθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο και η κάθε ομάδα θα δημιουργήσει δύο διαφάνειες (μια με εικόνες ή βίντεο και μια με πληροφορίες)

https://docs.google.com/presentation/d/1nrjLhe2mqeXQy14RCjBij9PvfZHm3dgmh6b5B-erj_I/edit?usp=sharing

Η σημερινή μας διδακτική ενότητα σε αυτό το σημείο ολοκληρώθηκε.

Πριν αποχωρήσετε σας παρακαλώ συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο

https://forms.gle/ipnVRLnV9fKd17BA8

Σας ευχαριστώ για την συνεργασία

Κολύμβηση ένα άθλημα πολλά οφέλη.

Αν θέλαμε να δώσουμε χρώμα στη σημερινή μας διδακτική ενότητα αυτό θα ήταν το ΜΠΛΕ γιατί σήμερα θα ασχοληθούμε με την κολύμβηση ως άθλημα αλλά και ως αναψυχή.

Το καλοκαίρι πλησιάζει και είμαστε έτοιμοι να πάμε για βουτιά στην θάλασσα. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να γνωρίσουμε το άθλημα της κολύμβησης και να ανακαλύψουμε μικρά μυστικά για να ευχαριστηθούμε την θάλασσα με ασφάλεια.

1η Δραστηριότητα

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο και ανακαλύψτε τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα μας όταν κολυμπούμε και ποιες μυικές ομάδες γυμνάζονται με τα τέσσερα στυλ κολύμβησης.

Τώρα θα πρέπει να αναζητήσετε στο διαδίκτυο ποια είναι τα τέσσερα στυλ κολύμβησης.

Στην παρακάτω συνεργατική παρουσίαση (τώρα πια την ξέρετε όλοι!) προσθέστε εικόνα και λίγες πληροφορίες του κάθε στυλ κολύμβησης. Χωρισμένοι σε ομάδες οι δουλειά πάντα είναι πιο εύκολη. Συνεννοηθείτε και αποφασίστε ποια θα είναι τα μέλη κάθε ομάδας. Σχηματίστε τέσσερις (4) ομάδες το όνομα της κάθε ομάδας θα είναι ένα στυλ κολύμβησης. 

https://docs.google.com/presentation/d/1gS_uHEvbiXGe9TJolZdh0ArP0hjpHSgrwvYplFc3UZc/edit?usp=sharing

Η κάθε ομάδα θα σχολιάσει το στύλ μιας άλλης ομάδας. Θα γράψετε αν το συγκεκριμένο στυλ σας φαίνεται εύκολο ή δύσκολο. Επάνω απο το σχολιο σας γράψτε το όνομα της ομάδας σας

2η Δραστηριότητα

Όσοι προσπαθούν να βάλουν το κεφάλι τους μέσα στο νερό δυσκολεύονται ιδιαίτερα παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να κατανοήσετε τον ρόλο του κεφαλιού και ποια είναι η σωστή θέση του κατα τη διάρκεια της κολύμβησης.

Παρακαλώ παρακολουθήστε το βίντεο γιατί θα ακολουθήσουν ερωτήσεις κατανόησης.

3η Δραστηριότητα

Οι τέσσερις ομάδες που σχηματίσατε θα πρέπει να συνεργαστούν  να βρουν και να καταγράψουν σε ένα συνεργατικό έγγραφο τα ωφέλη της κολύμβησης. Η κάθε ομάδα θα γράψει απο ένα ώφελος για την υγεία του ανθρώπου.

https://docs.google.com/document/d/1nC8vdSikVe0lQ9T2zoL0qS-djq0ZPaPRLDGLgCOYxq8/edit?usp=sharing

Κάπου εδώ τελειώνει και η σημερινή μας διδακτική ενότητα. Πριν τελειώσουμε συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο μας.

https://forms.gle/Fyip3A2u3QjuEate7

Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία

 

Διαφορές μεταξύ Αρχαίων και Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων

Γνωρίζοντας τις βασικές διαφορές μεταξύ των Αρχαίων και των Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων μπορούμε να οδηγηθούμε στις αξίες του Ολυμπισμού και να ανακαλύψουμε εάν αυτές μπορούν να ενταχθούν στην καθημερινότητα μας.

Η σημερίνη μας διδακτική ενότητα θα βαδίσει στο μονοπάτι της ανακάλυψης. Ας ξεκινήσουμε.

1η Δραστηριότητα

Επισκεφθείτε την διαδικτυακή σελίδα του Φωτόδεντρου και προσπαθήστε να βρείτε τις διαφορές των Αρχαίων και Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων. Δεν είναι μια εύκολη άσκηση καθώς χρειάζεται να σκεφτήτε και να ανασύρετε απο την μνήμη σας παλιότερες γνώσεις σας, πιθανά να χρειαστεί να προβείτε και σε αναζήτηση.

Ο στόχος δεν είναι να λύσετε την άσκηση αλλα να κατανοήσετε τις διαφορές που δημιουργήθηκαν με το ΄πέρασμα των αιώνων σε αυτό τον τόσο σημαντικό θεσμό των Ολυμπιακών Αγώνων.

Πιθανά για να ολοκληρώσετε την άσκηση να χρειαστείτε περισσότερες απο μια προσπάθειες.

Η άσκηση δεν αξιολογείτε αλλά έχει τους στόχους που αναφέραμε ποιο πάνω.

Πατήστε επάνω στον ενεργοποιημένο σύνδεσμο και θα μεταφερθείτε στην άσκηση

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10745

2η Δραστηριότητα

Τώρα θα χρειαστεί να συννενοηθείτε μέσω της ομάδας που δημιουργήσατε (στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης) για να αποφασίσετε πως θα χωριστείτε σε 4 ομάδες. Η κάθε ομάδα θα αποφάσισει για το όνομά της, που πρέπει να σχετίζεται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες και θα  επιλέξει δύο λέξεις, απο την άσκηση που κάνατε, με τις οποίες θα ασχοληθεί. 

Πατώντας στο ενεργοποιημένο σύνδεσμο https://docs.google.com/presentation/d/1n3J8EqlqMpeNMxIjxohsIYoEfl8XJj76z3YZ-fzB0Tc/edit#slide=id.p θα οδηγηθείτε  στο περιβάλλον παρουσιάσεων της Google εκεί η κάθε ομάδα θα δημιουργήσει δύο (2) διαφάνειες με εικόνα και πληροφορίες για τις λέξεις που επιλεξε. Γι' αυτή την εργασία η συνεργασία είναι απαραίτητη.

3η Δραστηριότητα

Θα τελειώσουμε τη διδακτική μας ενότητα με έναν πιστέυω εντυπωσιακό τρόπο

Στην συνεργατική παρουσίαση που δημιουργήσατε η κάθε ομάδα στις δύο διαφάνειες που δημιούργησε θα γράψει υπο μορφή σχολίων απο δύο λέξεις που θεωρεί ότι αντιπροσωπεύουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και για τον ίδιο είναι σημαντικές και τις συναντάμε στην καθημερινόητα μας.

4η Δραστηριότητα

Αφού γράψουν όλα τα μέλη της κάθε ομάδας απο δύο λέξεις θα αποφασίσετε ποιος θα τις συλλέξει και θα δημιουργήσει ένα συνεφόλεξο δηλαδή το αποτέλεσμα της εργασίας σας θα έχει περίπου αυτή τη μορφή:

Για να καταφέρετε αυτό το αποτέλεσμα θα πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:

Γράψτε όλες τις λέξεις με κενά μεταξύ τους και χωρίς κόμματα ή τελείες σε ένα word

Πατήστε στον ενεργό σύνδεσμο https://www.wordclouds.com/

Όταν μεταφερθείτε στο προγραμμα πηγαίνετε στην μπάρα των εργαλείων κάντε κλικ "Λίστα Λέξεων" απο το αναδυόμενο παράθυρο πατήστε τον ενεργό σύνδεσμο που βρίσκεται στη δεύτερη γραμμη Επικόλληση / Τύπος κειμένου και επικολήστε τις λέξεις απο το word. Το συνεφόλεξό σας δημιουργήθηκε τώρα μένει να επιλέξετε το σχήμα, τα χρώματα, τη γραμματοσειρά που επιθυμείτε.

Το αποτέλεσμα της δουλειά σας θα το προσθέσετε στην τελευταία διαφάνεια της συνεργατικής σας παρουσίασης.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να πάτε "Αρχείο" να επιλέξετε "Αποθήκευση ως" να δώσετε όνομα στο αρχείο και να το αποθηκεύσετε ως εικόνα jpg.

Έτοιμο να το προσθέσετε στην τελευταία διαφάνεια της συνεργατικής σας παρουσίασης σας.

Και κάτι τελευταίο!!! Όπως κάνουμε μετά απο κάθε διδακτική ενότητα έτσι και τώρα θα πρέπει να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο:

https://forms.gle/Agv85x5UErLk96a59

Εδώ ολοκληρώνεται η διδακτική μας ενότητα.

Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία

Πηγές: Φωτόδεντρο "Διαφορές Αρχαίων και Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων" συγγραφέας μεταδεδομένων: Ιακωβος Μαστρογιάννης

 

Ανακαλύπτω ασκήσεις ενδυνάμωσης του σώματος μου.

Το να γνωρίζουμε ποιες ασκήσεις μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να γυμνάσουμε τις διάφορες μυϊκές ομάδες είναι πολύ χρήσιμο.

Αυτό ακριβώς θα προσπαθήσουμε να κάνουμε στην παρούσα διδακτική ενότητα. Θα ανακαλύψουμε με ποιες ασκήσεις μπορούμε να γυμνάσουμε τα άνω και κάτω άκρα τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους μύες.

1η Δραστηριότητα

Για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε είναι απαραίτητο να εργαστείτε αρχικά ατομικά. Θα ψάξετε στο διαδίκτυο εικόνες ασκήσεως εκγύμνασης των μυϊκών ομάδων που σας ενδιαφέρει. Σύμφωνα με το ενδιαφέρον σας θα χωριστείτε σε τέσσερις ομάδες.

Οι ομάδες αυτές είναι: Άνω άκρα - Κάτω άκρα - Κοιλιακούς - Ραχιαίους.

2η Δραστηριότητα

Μπείτε στον ψηφιακό πίνακα https://padlet.com/ilektra71/g8z3mzn794wt

Προσθέστε τις φωτογραφίες που βρήκατε απο την αναζήτηση σας κάτω απο την ανάλογη Μυϊκή ομάδα. Πριν ανεβάσετε τις φωτογραφίες θα πρέπει να συνενοηθείτε μέσω email ή viper (με όποιο μέσο εσείς θελήσετε) ώστε να μην ανεβάσετε τις ίδιες ασκήσεις αλλά και για να επιλέξετε τις πιο αντιπροσωπευτηκές για εσάς, σύμφωνα πάντα με τις ομάδες σας..

3η Δραστηριότητα

Κυκλική Προπόνηση Γενικές Πληροφορίες (πηγή: alterlife.gr) Εδώ θα βρείτε γενικές πληροφορίες για την κυκλική προπόνηση. Αφού διαβάσετε τις παραπάνω πληροφορίες είστε έτοιμοι για την τρίτη δραστηριότητα.

Επιλέξτε μια άσκηση απο κάθε ομάδα και δημιουργήστε μια κυκλική ατομική γύμναση ενδυνάμωσης όλου του σώματος. Η κάθε ομάδα θα αναρτήση τις ασκήσεις που επέλεξε κάτω απο την ονομασία της ομάδας της στον ψηφιακό πίνακα

https://padlet.com/ilektra71/vqpw27asphhl

4η Δραστηριότητα

Τώρα σηκωθέίτε απο την καρέκλα και προσπαθήστε να εκτελέσετε τις ασκήσεις που επιλέξατε και απαντήστε στο παρακάτω ερωτηματολόγιο https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScp_JPL2okWEwtpKwS9UuCMfVJnL0bYu_Kk6QmL_tIa2yW1yQ/viewform?usp=sf_link

Σας ευχαριστώ που ολοκληρώσατε τη διδακτική μας ενότητα.

 

Ανακαλύπτω τα Ολυμπιακά Αθλήματα

Για να ολοκληρωθεί η διδακτική ενότητα "Ανακαλυπτω τα Ολυμπιακά Αθλήματα" θα πρέπει να υλοποιήσετε τις παρακάτω δραστηριότητες.

Στόχος μας είναι να ανακαλύψουμε τα Ολυμπιακά Αθλήματα να διαχωρίσουμε την έννοια του Αθλήματος και του Αγωνίσματος.

 

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Παρακολουθήστε το παρακάτω διαδραστικό βίντεο που είναι εμπλουτισμένο με ερωτήσεις και πληροφορίες.

https://edpuzzle.com/media/5f0d29430189c43f7ac4704f

Απαντήστε στα ερωτήματα και διαβάστε τις πληροφορίες θα μας χρειαστούν στις επόμενες δραστηριότητες.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η

Λύστε το κρυπτόλεξο

ΔΡΑΣΗΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η

Βάλτε τα σωστά αγωνίσματα στα αθλήματα που αντιστοιχούν.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η

Ακόμη μία άσκηση συμπλήρωσης κενών. Βάλτε τα σωστά αθλήματα στις προτάσεις.

Δραστηριότητα 4η

Ο παρακάτω ψηφιακός τοίχος χωρίστηκε σε τέσσερις (4) κατηγορίες: Αθλήματα Χειμερινών Ο.Α, Αθλήματα Θερινών Ο.Α, Αθλήματα, Αγωνίσματα.

Κάτω απο κάθε κατηγορία προσθέστε εικόνες των αντίστοιχων αθλημάτων  γράψτε ποια είναι αυτά και λίγες πληροφορίες.

https://padlet.com/ilektra71/tgo8prxjkqnnibcz

Ώρα για αξιολόγηση!!
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα αξιολόγησης του διδακτικού αντικειμένου.
Και κάπου εδώ τελειώνει η σημερινή μας διδακτική ενότητα.
Πιστεύω να ανακαλύψατε αθλήματα που δεν γνωρίζατε και να κατανοήσατε ποια είναι τα αθλήματα και ποια τα αγωνίσματα.
Καλή συνέχεια.