English

Διαφορές μεταξύ Αρχαίων και Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων

Γνωρίζοντας τις βασικές διαφορές μεταξύ των Αρχαίων και των Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων μπορούμε να οδηγηθούμε στις αξίες του Ολυμπισμού και να ανακαλύψουμε εάν αυτές μπορούν να ενταχθούν στην καθημερινότητα μας.

Η σημερίνη μας διδακτική ενότητα θα βαδίσει στο μονοπάτι της ανακάλυψης. Ας ξεκινήσουμε.

1η Δραστηριότητα

Επισκεφθείτε την διαδικτυακή σελίδα του Φωτόδεντρου και προσπαθήστε να βρείτε τις διαφορές των Αρχαίων και Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων. Δεν είναι μια εύκολη άσκηση καθώς χρειάζεται να σκεφτήτε και να ανασύρετε απο την μνήμη σας παλιότερες γνώσεις σας, πιθανά να χρειαστεί να προβείτε και σε αναζήτηση.

Ο στόχος δεν είναι να λύσετε την άσκηση αλλα να κατανοήσετε τις διαφορές που δημιουργήθηκαν με το ΄πέρασμα των αιώνων σε αυτό τον τόσο σημαντικό θεσμό των Ολυμπιακών Αγώνων.

Πιθανά για να ολοκληρώσετε την άσκηση να χρειαστείτε περισσότερες απο μια προσπάθειες.

Η άσκηση δεν αξιολογείτε αλλά έχει τους στόχους που αναφέραμε ποιο πάνω.

Πατήστε επάνω στον ενεργοποιημένο σύνδεσμο και θα μεταφερθείτε στην άσκηση

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10745

2η Δραστηριότητα

Τώρα θα χρειαστεί να συννενοηθείτε μέσω της ομάδας που δημιουργήσατε (στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης) για να αποφασίσετε πως θα χωριστείτε σε 4 ομάδες. Η κάθε ομάδα θα αποφάσισει για το όνομά της, που πρέπει να σχετίζεται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες και θα  επιλέξει δύο λέξεις, απο την άσκηση που κάνατε, με τις οποίες θα ασχοληθεί. 

Πατώντας στο ενεργοποιημένο σύνδεσμο https://docs.google.com/presentation/d/1n3J8EqlqMpeNMxIjxohsIYoEfl8XJj76z3YZ-fzB0Tc/edit#slide=id.p θα οδηγηθείτε  στο περιβάλλον παρουσιάσεων της Google εκεί η κάθε ομάδα θα δημιουργήσει δύο (2) διαφάνειες με εικόνα και πληροφορίες για τις λέξεις που επιλεξε. Γι' αυτή την εργασία η συνεργασία είναι απαραίτητη.

3η Δραστηριότητα

Θα τελειώσουμε τη διδακτική μας ενότητα με έναν πιστέυω εντυπωσιακό τρόπο

Στην συνεργατική παρουσίαση που δημιουργήσατε η κάθε ομάδα στις δύο διαφάνειες που δημιούργησε θα γράψει υπο μορφή σχολίων απο δύο λέξεις που θεωρεί ότι αντιπροσωπεύουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και για τον ίδιο είναι σημαντικές και τις συναντάμε στην καθημερινόητα μας.

4η Δραστηριότητα

Αφού γράψουν όλα τα μέλη της κάθε ομάδας απο δύο λέξεις θα αποφασίσετε ποιος θα τις συλλέξει και θα δημιουργήσει ένα συνεφόλεξο δηλαδή το αποτέλεσμα της εργασίας σας θα έχει περίπου αυτή τη μορφή:

Για να καταφέρετε αυτό το αποτέλεσμα θα πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:

Γράψτε όλες τις λέξεις με κενά μεταξύ τους και χωρίς κόμματα ή τελείες σε ένα word

Πατήστε στον ενεργό σύνδεσμο https://www.wordclouds.com/

Όταν μεταφερθείτε στο προγραμμα πηγαίνετε στην μπάρα των εργαλείων κάντε κλικ "Λίστα Λέξεων" απο το αναδυόμενο παράθυρο πατήστε τον ενεργό σύνδεσμο που βρίσκεται στη δεύτερη γραμμη Επικόλληση / Τύπος κειμένου και επικολήστε τις λέξεις απο το word. Το συνεφόλεξό σας δημιουργήθηκε τώρα μένει να επιλέξετε το σχήμα, τα χρώματα, τη γραμματοσειρά που επιθυμείτε.

Το αποτέλεσμα της δουλειά σας θα το προσθέσετε στην τελευταία διαφάνεια της συνεργατικής σας παρουσίασης.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να πάτε "Αρχείο" να επιλέξετε "Αποθήκευση ως" να δώσετε όνομα στο αρχείο και να το αποθηκεύσετε ως εικόνα jpg.

Έτοιμο να το προσθέσετε στην τελευταία διαφάνεια της συνεργατικής σας παρουσίασης σας.

Και κάτι τελευταίο!!! Όπως κάνουμε μετά απο κάθε διδακτική ενότητα έτσι και τώρα θα πρέπει να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο:

https://forms.gle/Agv85x5UErLk96a59

Εδώ ολοκληρώνεται η διδακτική μας ενότητα.

Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία

Πηγές: Φωτόδεντρο "Διαφορές Αρχαίων και Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων" συγγραφέας μεταδεδομένων: Ιακωβος Μαστρογιάννης

 

Leave a Reply