Ελληνικά

Ημέρα: 19 Οκτωβρίου 2019

Εισαγωγή στην Μηχανική Μάθηση: #codeweek-part3

Εβδομάδα Προγραμματισμού: Δράση 3 Οι μαθητές, μέσα από την πλατφόρμα Machine Learning For Kids , εκπαίδευσαν την δική τους “έξυπνη” μηχανή, να αναγνωρίζει με ποσοστό ακρίβειας, ευγενικές από μη ευγενικές λέξεις. Οι μαθητές εργάστηκαν στο ίδιο μοντέλο, εισάγοντας …

Προγραμματίζω στο Scratch: #codeweek2

Εβδομάδα Προγραμματισμού: Δράση 2 Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν μια διαδραστική εφαρμογή στο Scratch ή οποία να ζητάει από τον χρήστη να εισάγει ευγενικές και όχι τόσο ευγενικές εκφράσεις και να εμφανίζει αναλόγως μια χαρούμενη, στεναχωρημένη ή ουδέτερη …

Λογική και Προβλήματα #codeweek1

Εβδομάδα Προγραμματισμού : Δράση 1 Οι μαθητές μαθαίνουν την έννοια του Αλγορίθμου μέσα από παιχνίδια λογικής. Στόχος: επίλυση προβλήματος μέσα από την δοκιμή και πλάνη, επαλήθευση βημάτων και δημιουργία αλγορίθμου. Χρησιμοποιήσαμε το website Plastelina Logic Games     …