Διάχυση του έργου μας (Mέρος 2ο)

Διάχυση του έργου μας μέσα από διάφορα άρθρα ηλεκτρονικών εφημερίδων και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Διάχυση του έργου μας (Mέρος 1ο)

 Διάχυση του έργου μέσα από το ευρωπαϊκό βραβείο μας "2020 STEM DISCOVERY CAMPAIGN" στον τοπικό τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

 

 

Ευρωπαϊκή Διάκριση του έργου μας και του σχολείου μας στον διαγωνισμό 2020 STEM DISCOVERY CAMPAIGN!

Το σχολείο  μας  συμμετείχε στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό «2020 STEM DISCOVERY CAMPAIGN » με την δράση «Me the AI # 2.0: Artificial Intelligence Activity» ή οποία κέρδισε μία από τις 23 θέσεις στον διαγωνισμό ! Η δράση αυτή αποτελεί μέρος του eTwinning έργου μας 2019-2020. Συγχαρητήρια στους εκπληκτικούς  μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο έργο!!

Η εκστρατεία STEM Discovery 2020 αποτελεί μια κοινή διεθνής πρωτοβουλία που διοργανώνει η Scientix και προσκαλεί έργα, οργανισμούς , βιβλιοθήκες, σχολεία, πανεπιστήμια και λέσχες νέων σε όλη την Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, να γιορτάσουν τη σταδιοδρομία και τις σπουδές τους στους τομείς του STEM.

Τελικές δράσεις: αξιολόγηση έργου

Αξιολόγηση έργου από τους μαθητές, στην ολομέλεια της τάξης. Οι μαθητές απάντησαν ανώνυμα στο ερωτηματολόγιο του έργου που είχαν συντάξει συνεργατικά οι εκπαιδευτικοί των σχολείων εταίρων. Λόγο αδυναμία χρήσης του εργαστηρίου από το σύνολο των μαθητών (βάση τις οδηγίες για τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊου), οι μαθητές συμπλήρωσαν ανώνυμα τις απαντήσεις τους σε χαρτί και στην συνέχεια θα τις καταχωρήσει ο εκπαιδευτικός στο online ερωτηματολόγιο.

Συνεργατική δράση μέσω Lockdown: Τα ρομπότ και η Τ.Ν στην μάχη του Κορωνοϊου (Τελικό)

Το τελικό συνεργατικό Padlet με πληροφορίες και σχόλια από όλα τα συνεργατικά σχολεία.

Made with 
      Padlet

Συνεργατική δράση : “And Then, There was Covid-19” (Tελικό)

Τελική παρουσίαση όλων των  σχολείων εταίρων στη συνεργατική παρουσίαση  "And Then, There was Covid-19" 

 

Συνεργατική δράση : “And Then, There was Covid-19” (Μέρος 2ο)

Οι μαθητές δημιούργησαν ψηφιακές ζωγραφιές για την εικονογράφηση της αφήγησης τους "Και τότε ήρθε το Covid-19" .

Προγραμματίζοντας την δική μας Τεχνητή Νοημοσύνη για το Covid-19: ChatBot Covid-19 (Τελικό)

Δοκιμές και συμπεράσματα στην ολομέλεια της τάξης. Σε γενικές γραμμές τα πήγε καλά το ChatBot μας, κατάφερε να αναγνωρίσει σωστά τις περισσότερες ερωτήσεις και να παρουσιάσει την κατάλληλη απάντηση.

Προγραμματίζοντας την δική μας Τεχνητή Νοημοσύνη για το Covid-19: ChatBot Covid-19 (Μέρος 2ο)

Μέρος 2ο: Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μετέφεραν τις ερωτήσεις αυτές σε ένα συνεργατικό και κοινό Μοντέλο Μάθησης (μέσα από την πλατφόρμα MachineLearning4Kids) και εκπαίδευσαν αυτό το μοντέλο. Παρόμοιες διαδικασίες  είχαν υλοποιήσει σε προηγούμενες δράσεις οι ίδιοι οι μαθητές ( δημιουργία και εκπαίδευση Μοντέλο Μάθησης για αναγνώριση ευγενικών/μη ευγενικών λέξεων, επιτρεπτών/μη επιτρεπτών εικόνων).

Μέρος 3ο: Προγραμματισμός σε Scratch για την δημιουργία ενός Chatbot το οποίο συνδέεται στο Μοντέλο Μάθησης και , ανάλογα με τυχαίες ερωτήσεις που του κάνουμε, προσπαθεί να βρει την κατάλληλη απάντηση και να την εμφανίσει.

Δείτε την τελική παρουσίαση του ChatBot Covid19

 

Προγραμματίζοντας την δική μας Τεχνητή Νοημοσύνη για το Covid-19: ChatBot Covid-19 (Μέρος 1ο)

Oι μαθητές όλων των σχολείων συνεργάστηκαν πάνω σε έναν κοινό, συνεργατικό, σε πραγματικό χρόνο (real-time, online collaborative mindmap) εννοιολογικό πίνακα με στόχο την δημιουργία δεξαμενής δεδομένων σχετικά με τον Covid-19. Η δράση υλοποιήθηκε τόσο με σύγχρονες όσο και με ασύγχρονες μεθόδους ανάλογα με τα σχολεία και τις χώρες. Οι μαθητές του 2ου Δ.Σ Νέας Ερυθραίας πρότειναν 5 λέξεις και ξεκίνησαν να γράφουν πιθανές ερωτήσεις που θα έκανε το κοινό σχετικά με τις λέξεις αυτές, σε μια από τα σύγχρονα μαθήματα μέσω Webex . Τα υπόλοιπα σχολεία, εμπλούτισαν με την σειρά τους τις ερωτήσεις και πρότειναν, για κάθε ομάδα ερωτήσεων, αναλυτικές απαντήσεις/οδηγίες.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον εννοιολογικό πίνακα:  

 

Skip to toolbar