Διάκριση του έργου στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Bravo Schools 2020

Με τη συμμετοχή  μας στο Bravo Schoolsτο σχολείο μας εντάσσεται στο Δίκτυο Σχολείων Πρεσβευτών των Παγκόσμιων Στόχων και γινόμαστε μέρος ενός παγκόσμιου Δικτύου Σχολείων!

Οι μαθητές μας γίνονται ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ των Παγκόσμιων Στόχων! 

 ΕκτύπωσηΔύο διακρίσεις στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Bravo Schools 2020 για το 8ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς! Ανάμεσα σε 657 εκπαιδευτικές προσεγγίσεις από 236 σχολεία, η πρωτοβουλία "STEM ON BOARD" (https://tinyurl.com/y89oktt9) διακρίθηκε, ως η καλύτερη εκπαιδευτική προσέγγιση στην κατηγορία Σχέδιο Μαθήματος στον Στόχο 11, ενώ η "Ανακύκλωση στην Πόλη μας" (https://tinyurl.com/yc8rvn9z), ως η καλύτερη εκπαιδευτική προσέγγιση στην κατηγορία Μαθητική Δημιουργία στον Στόχο 12, από το @QualityNetFoundation ΔΙΚΤΥΟ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους μας στήριξαν με την ψήφο τους και στο QualityNetFoundation (@qualitynetfoundation) που μας έδωσε την ευκαιρία να γίνουμε μέλη του in action SDGs Schools Club και Πρεσβευτές των 17 ΠΣ! Ένα μεγάλο Bravo στους υπέροχους μαθητές του Ε2 για τη δημιουργικότητά τους, στις συνεργάτιδες του project Elina Kaltsi και @eleni dalabeki, καθώς και στην Διευθύντριά μας Μένια Μαυράκη, που μας στηρίζει, μας βοηθάει και συμμετέχει ενεργά σε ό,τι κάνουμε!
Μένουμε... "in action"!
  • Δημοσίευση της παραπάνω διάκρισης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Δείτε το ΕΔΩ
  • Δημοσίευση της παραπάνω διάκρισης στη σελίδα στο facebook του Δήμου Κηφισιάς. Δείτε το ΕΔΩ
  • Δημοσίευση της παραπάνω διάκρισης, καθώς και μιας γενικής περιγραφής του project στο BLOG του Δήμου  Κηφισιάς. Δείτε το ΕΔΩ
  • Δημοσίευση της παραπάνω διάκρισης, καθώς και μιας γενικής περιγραφής του project στο ηλεκτρονικό περιοδικό  ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ  του Δήμου  Κηφισιάς. Δείτε το ΕΔΩ
  • Δημοσίευση της παραπάνω διάκρισης στο ηλεκτρονικό περιοδικό Χρυσός Τύπος του Δήμου Κηφισιάς. Δείτε το ΕΔΩ
  • Δημοσίευση της παραπάνω διάκρισης στο ηλεκτρονικό περιοδικό Edisorama του Βόρειου Τομέα Αττικής. Δείτε το ΕΔΩ
  • Δημοσίευση της παραπάνω διάκρισης στην εΦημερίδα Αμαρυσία. Δείτε το ΕΔΩ

 

Αξιολόγηση του Προγράμματος

Και βέβαια, το project ολοκληρώνεται με τη σχετική αξιολόγηση του προγράμματος, τόσο από τους εταίρους δασκάλους, όσο και από τους μαθητές! Οι μαθητές, χρησιμοποιώντας τον διαδραστικό πίνακα της τάξης τους, συμπλήρωσαν ο καθένας ξεχωριστά το ερωτηματολόγιο του! Δείτε ΕΔΩ καρέ καρέ τη δράση ! Επίσης, ΕΔΩ τη φόρμα αξιολόγησης!

Stay tuned για τα αποτελέσματα!

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

Δημιουργία συννεφόλεξων για το STEM

Τον μήνα Ιούνιο, οι μαθητές μας μαζί με τους μαθητές του 8ου Δ.Σ. Νέας Φιλαδέλφειας, έφτιαξαν τα δικά τους συννεφόλεξα στο wordart. Δείτε ΕΔΩ το φύλλο εργασίας. Σκέφτηκαν λέξεις σχετικές με το STEM, επέλεξαν φόντο, γραφικά και σχέδιο και να οι δημιουργίες τους, μέχρι τώρα!

Δημιουργία ομιλούντων Voki με θέμα την Κλιματική Αλλαγή

Οι μαθητές μας, μαζί με τους μαθητές του 8ου Δ.Σ. Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς και των 2 γυμνασίων της Τουρκίας,  αποφάσισαν να επικοινωνήσουν το δικό τους μήνυμα για την Κλιματική αλλαγή, που ήταν και το τρίτο θέμα του πρότζεκτ τους. Η επεξεργασία του θέματος ξεκίνησε με ζωντανή τηλεκπαίδευση (μέσω webex), αφού έγινε εν μέσω του Lockdown. Οι μαθητές του δικού μας σχολείου, επέλεξαν να μιλήσουν για τις αιτίες της Κλιματικής Αλλαγής, ενώ οι μαθητές του 8ου Δ.Σ Νέας Φιλαδέλφειας για τους τρόπους αντιμετώπισής της. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το Voki ! Δείτε ΕΔΩ το σχετικό φύλλο εργασίας, καθώς και το Padlet με τις δημιουργίες των μαθητών των 2 σχολείων!

Made with 
      Padlet

Η παραπάνω δημιουργία πήρε μέρος και στον διαγωνισμό Bravo schools !

Συγγραφή συνεργατικής ιστορίας με θέμα τον Κορωνοιό

Κατά τη διάρκεια του lockdown, οι μαθητές του 8ου Δ.Σ. Κηφισιάς, του 8ου Δ.Σ. Νέας Φιλαδέλφειας, και των δύο συνεργαζόμενων σχολείων της Τουρκίας, αποφάσισαν να γράψουν μια συνεργατική ιστορία, χρησιμοποιώντας το Storyjumper. Κάτω από την κοινή τάξη STEM ON BOARD, ανοίχτηκαν οι κωδικοί των μαθητών, όπου ο καθένας έγραφε την ιστορία από εκεί που τελείωνε ο προηγούμενος. Τα παιδιά, χρησιμοποίησαν και εικόνες από το διαδίκτυο (πάντα με αναφορά της πηγής), περιγράφοντας την κατάσταση πριν και εν μέσω του Covid-19, εκφράζοντας παράλληλα τα συναισθήματά τους για την περίοδο αυτή !

Διαβάστε όλη την ιστορία, κάνοντας κλικ πάνω στην εικόνα:

 

Διάχυση αποτελεσμάτων

Οι μαθητές συνδέθηκαν ζωντανά με τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, προκειμένου να γνωριστούν και δια ζώσης!

Στη συνέχεια, για να εμπεδώσουν την Ασφάλεια στην Πόλη τους, έκαναν όλοι μαζί ένα Kahoot quiz, όπου έβλεπαν καρέ καρέ την πρόοδό τους μετά από κάθε απάντηση! Διασκέδασαν όλοι τους!

Δείτε εδώ το quiz:

CITY SAFETY QUIZ

Δείτε , κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα, τη δημοσίευση του άρθρου μας στο The 2020 STEM Discovery Campaign !

Τέλος, όλο το έργο περιγράφτηκε στο 10ο Τεύχος του περιοδικού "Visibility of eTwinning Projects Group". Δείτε το στη σελίδα 115 του  Newsletter:

VISIBILITY OF ETWINNING PROJECT GROUPS

Ανακύκλωση

Τον μήνα Φεβρουάριο, η επόμενη ομάδα (Τ ομάδα) έχει αναλάβει να διεκπεραιώσει το θέμα της Ανακύκλωσης ! Αρχικά, οι μαθητές έψαξαν στο ίντερνετ για φωτογραφίες και άρθρα σχετικά με την ανακύκλωση, προκειμένου να ενημερωθούν αλλά και να πάρουν ιδέες για την υλοποίηση του πρότζεκτ! Επίσης, μπήκαν στο Forum όπου αντάλλαξαν ιδέες με τους μαθητές της ίδιας ομάδας των υπόλοιπων σχολείων.

Στη συνέχεια, έφτιαξαν διάφορες μακέτες πόλης με τη δασκάλα των εικαστικών για να επιλέξουν την κατάλληλη ώστε μαζί με το HeRobot, να υλοποιήσουν τη δραστηριότητα της Ανακύκλωσης!

 

Επίσης, μαζί με την αντίστοιχη ομάδα του 8ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Φιλαδέλφειας, έφτιαξαν συνεργατικά ένα παιχνίδι στο Scratch και το έπαιξαν με τους υπόλοιπους συμμαθητές του πρότζεκτ!

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο παιχνίδι:

 

 

 

Ασφάλεια στο σχολείο μας

Η ομάδα S (Τάσος, Ήλια, Πέτρος, Κωνσταντίνος και Δημήτρης), που προέκυψε μετά από κλήρωση, ανέλαβε να πραγματοποιήσει μια παρουσίαση για την ασφάλεια στην πόλη της. Μετά από καταιγισμό ιδεών, οι μαθητές αποφάσισαν να ασχοληθούν με την ασφάλεια στο σχολείο τους. Πήραν μια παλιά μακέτα και αφού την ανασκεύασαν, σκέφτηκαν με ποιο τρόπο θα προάγουν την ασφάλεια στο σχολείο τους ! Δείτε καρέ- καρέ όλα τα στάδια προετοιμασίας της παρουσίασής τους!

 

Δημιουργία Χριστουγεννιάτικων καρτών

Οι μαθητές μας, χρησιμοποιώντας το εργαλείο MadewithCode ,έφτιαξαν υπέροχες Χριστουγεννιάτικες κάρτες για τον συνεργάτη Erkan Mert και το σχολείο του (Τουρκία). Στη συνέχεια τις ανέβασαν με το όνομά τους σε έναν ηλεκτρονικό τοίχο με τη μορφή χριστουγεννιάτικου δέντρου:

PADLET ME ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

Δημιουργία Διεθνών ομάδων STEM

Για όλο το έργο θα δημιουργηθούν 4 ομάδες των 5 ατόμων, όπου ανάλογα με την ομάδα θα ασχοληθούν με την παρουσίαση ενός θέματος στις όμορες ομάδες των άλλων σχολείων. Για τον μήνα Νοέμβριο-Δεκέμβριο, το θέμα (μετά από ψηφοφορία στο Tricinder) είναι το City Safety. Δείτε την ψηφοφορία για το HeRobot ενός σχολείου της Τουρκίας, καθώς και τη δημιουργία των Διεθνών Ομάδων με τη χρήση του Τροχού της Τύχης:

Η ομάδα S, θα ετοιμάσει μια παρουσίαση με θέμα το City Safety και θα δημιουργηθεί μια κοινή παρουσίαση από τις ομάδες όλων των σχολείων με το συγκεκριμένο θέμα !

 

 

 

Skip to toolbar