English

Γλώσσα 27/9: Ξημερώνει μια νέα μέρα…ώρα για σχολείο (μέρος γ’)

Χρειαζόμασταν λίγο ακόμα εξάσκηση στους χρόνους των ρημάτων.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 23 ασκ. 4 και  ενεστώτας-παρατατικος-μελλοντας

🏡Σπίτι:

  • Α + Ο (Β.Μ. σελ. 23 τις κυκλωμένες λέξεις της άσκησης 4)
  • Τ.Ε. σελ. 15 ασκ. 1
  • Τ.Ε. σελ. 15 ασκ. 2- Υπογραμμίζω με διαφορετικό χρώμα τα ρήματα, τα άρθρα, τα ουσιαστικά, τα επίθετα.
  • φωτοτυπία άσκηση 4

Μαθηματικά 26/9: Αριθμοί με χιλιάδες

Σήμερα ασχοληθήκαμε πιο αναλυτικά με αριθμούς μεγαλύτερους από το 20.000.(ανάλυση σε δεκαδικό ανάπτυγμα, σύγκριση αριθμών, βρίσκω τον προηγούμενο και τον επόμενο).

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 12-13 ασκ. 1,2,3, λαμπάκι

Σπίτι: 

Γλώσσα 26/5: Ξημερώνει μια νέα μέρα…ώρα για σχολείο (μέρος β’)

Σήμερα θυμηθήκαμε τις χρονικές βαθμίδες των ρημάτων. Συγκεκριμένα θυμηθήκαμε τον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Εξακολουθητικό Μέλλοντα και πώς αυτοί σχηματίζονται τόσο στην Ενεργητική όσο και στην Παθητική Φωνή.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 22 και τετράδιο γλώσσας κλίναμε: γράφω, κάθομαι

🏡Σπίτι:

  • Τετράδιο γλώσσας: Κλίνω στον Ενεστώτα-Παρατατικό-Εξακολουθητικό Μέλλοντα τα παρακάτω ρήματα: μαθαίνω, χάνομαι
  • Β.Μ. σελ. 23 ασκ. 4

Ιστορία 25/9: 3. Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων

Για τον μεγάλο επικό ποιητή Όμηρο μιλήσαμε σήμερα και τα δυο σπουδαία του έπη, την Ιλιάδα και την Οδύσσεια.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 11-13 και Τ.Ε. σελ. 6 ασκ. 3

 

Σπίτι:

  • Μελετώ το μάθημα.
  • Τ.Ε. σελ. 7 ασκ. 2-3

Γλώσσα 25/5: Ξημερώνει μια νέα μέρα…ώρα για σχολείο (μέρος α’)

Σήμερα διαβάσαμε δύο μικρά κειμενάκια που αναφέρονται στην εκπαίδευση: το ένα αναφέρεται στο παρελθόν και στην εκπαίδευση στην Αρχαία Αθήνα και το άλλο αναφέρεται στο πολύ πολύ άμεσο μέλλον και στο πώς πίστευαν ότι θα είναι η εκπαίδευση μέχρι τότε.

Με αφορμή αυτά τα κείμενα, μελετήσαμε πώς απαντάμε σε μια ερώτηση κατανόησης;

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 20-21 και τετράδιο γλώσσας.

🏡Σπίτι:

  • Ανάγνωση (Β.Μ. σελ. 20)
  • Α + Ο (Β.Μ. σελ. 20 "Ήθελε ....μαθήματά του")
  • Τετράδιο γλώσσας:
  • 1) Απαντώ στην ερώτηση: Τι ήταν ο παιδαγωγός;
  • 2) Απαντώ στην ερώτηση: Τι είναι η "ηλεκτρονική σχολική τσάντα" του μέλλοντος και ποιες διαφορές έχει με τη δική μας τσάντα;

Μαθηματικά 25/9: Αναλύω και συγκρίνω αριθμούς ως το 20.000

Σήμερα συνεχίσαμε να εξασκούμαστε στους αριθμούς έως το 20.000.

Θυμάμαι!!

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 15 και υπόλοιπη σελ. 14 Τ.Ε. σελ. 10 ασκ. 2, σελ. 11 ασκ. 4

Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 10- 11 ασκ. 2-4-6

Μελέτη Περιβάλλοντος 24/9: Γεωγραφικά Διαμερίσματα και Α’ αποκισμός

Με αφορμή το χθεσινό μάθημα της Ιστορίας για τον Α' Αποικισμό, ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να κάνουμε εξάσκηση των γεωγραφικών διαμερισμάτων σε συνδυασμό με την Ιστορία.

φιλολογικές διαδρομές: O α'ελληνικός αποικισμός

Έγιναν: ομαδική εργασία στην τάξη

🏡Σπίτι: Μελετώ πάλι τα γεωγραφικά διαμερίσματα και συμπληρώνω την φωτοτυπία

Μαθηματικά 24/9: Αναλύω αριθμούς ως το 20.000- Δεκαδικό ανάπτυγμα

Σήμερα θυμηθήκαμε πώς αναλύουμε έναν αριθμό σε δεκαδικό ανάπτυγμα.

Στο τετράδιο μαθηματικών:

25.672 = (2x10.000)+ (5x1.000) + (6x100) + (7x10) + (2x1)

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 14, σελ.13 ασκ 1 και τετράδιο μαθηματικών.

🏡Σπίτι: 

  • Μελετώ πολύ καλά όσα γράψαμε.
  • Τ.Ε. σελ. 10 ασκ.1, 3
  • Στο τετράδιο μαθηματικών αναλύω τους αριθμούς: 56.182, 37.001, 80.462

 

Ιστορία 23/9: Οι Έλληνες δημιουργούν αποικίες

Μετά την Κάθοδο των Δωριέων ακολούθησε ο Α' Αποικισμός.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 9-10

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ το μάθημα.
  • Τ.Ε. σελ. 6 ασκ.1-2

 

Μαθηματικά 23/9: Γνωρίζω του αριθμούς ως το 20.000

Σήμερα δουλέψαμε με αριθμούς ως το 20.000!!! Συγκεκριμένα μάθαμε πώς σχηματίζονται, πώς διαβάζονται και τι αξία έχει το κάθε τους ψηφίο.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 12-13 και τετράδιο μαθηματικών

🏡Σπίτι: ασκήσεις1