Ελληνικά

A4. -how are you feeling today?-

μαθαίνουμε

και κάνουμε τις ασκήσεις

τραγουδάμε

Hello, how are you?

 

or the video

https://video.link/w/TowCb

HELLO! HOW ARE YOU?

Hello! [Κουνάμε το δεξί χέρι όπως χαιρετάμε.]
Hello! [Κουνάμε το αριστερό χέρι όπως χαιρετάμε.]
Hello, how are you? [Κουνάμε το δεξί χέρι όπως χαιρετάμε, και έπειτα κουνάμε και τα δύο χέρια μας μπροστά μας σα να ρωτάμε κάποιον Εσύ τι κάνεις;]

I’m good! (I’m GOOD!) [Σηκώνουμε τη γροθιά μας και δείχνουμε τον αντίχειρα!]
I’m great! (I’m GREAT!) [Σηκώνουμε το χέρι μας ψηλά!]
I’m wonderful! [Βάζουμε και τα δύο χέρια μας με ανοικτές παλάμες στο πλάι του προσώπου μας σαν ήλιος και χαμογελάμε!]
x2

Hello!
Hello!
Hello, how are you?

I’m tired. (I’m tired.) [Χαμηλώνουμε τους ώμους και αναστενάζουμε.]
I’m hungry. (I’m hungry.) [Τρίβουμε την κοιλιά μας.]
I’m not so good. [Σφίγγουμε τα φρύδια, κουνάμε το χέρι μας μπροστά από το πρόσωπό μας και κουνάμε το κεφάλι μας αριστερά-δεξιά για να δείξουμε άρνηση.]
x2

Hello!
Hello!
Hello, how are you?
x2

If you're happy and you know it

or the video

https://video.link/w/bOwCb

IF YOU'RE HAPPY AND YOU KNOW IT

If you're happy and you know it, clap your hands (Χτυπάμε παλαμάκια)
If you're happy and you know it, clap your hands (Χτυπάμε παλαμάκια)
If you're happy and you know it, and you really want to show it
If you're happy and you know it, clap your hands. (Χτυπάμε παλαμάκια)

If you're angry and you know it, stamp your feet (Χοροπηδάμε επιτόπου)
If you're angry and you know it, stamp your feet (Χοροπηδάμε επιτόπου)
If you're angry and you know it, and you really want to show it
If you're angry and you know it, stamp your feet. (Χοροπηδάμε επιτόπου)

If you're tired and you know it, touch your head (Ακουμπάμε το κεφάλι)
If you're tired and you know it, touch your head (Ακουμπάμε το κεφάλι)
If you're tired and you know it, and you really want to show it
If you're tired and you know it, touch your head (Ακουμπάμε το κεφάλι)

If you're scared and you know it, hide your eyes (Κλείνουμε τα μάτια με τα χέρια μας)
If you're scared and you know it, hide your eyes (Κλείνουμε τα μάτια με τα χέρια μας)
If you're scared and you know it, and you really want to show it
If you're scared and you know it, hide your eyes (Κλείνουμε τα μάτια με τα χέρια μας)

 

Β  ΤΑΞΗ

ΚΥΚΛΟΣ Α

A4: HOW ARE YOU FEELING TODAY?

Περιγραφή δραστηριότητας

Χαιρετάμε και εκφράζουμε τα (συν)αισθήματά μας μέσα από ένα μουσικοκινητικό τραγούδι.

Περιεχόμενο

Μέσα από ένα μουσικοκινητικό τραγούδι τα παιδιά μαθαίνουν να χαιρετούν και να εκφράζουν διαφορετικά (συν)αισθήματα. Το τραγούδι μπορεί να χρησιμοποιείται στην αρχή κάθε μαθήματος σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και να βοηθήσει τους μικρούς μαθητές να αρχίζουν το μάθημά τους ευχάριστα.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να εξοικειωθούν με τη προφορά και τον επιτονισμό των αγγλικών λέξεων και φράσεων
  • Να χαιρετούν και να ρωτούν ‘How are you feeling today?’
  • Να απαντούν στην ερώτηση ‘How are you feeling today?’ και να εκφράζουν το πώς νιώθουν χρησιμοποιώντας επίθετα που δηλώνουν θετικά ή αρνητικά (συν)αισθήματα: ‘I’m good! / I’m great! / I’m wonderful! / I’m tired. / I’m hungry. / I’m not so good.’
  • Να εξοικειωθούν με την ερώτηση ‘Are you good/tired/hungry?’ και την απάντηση ‘Yes, I am. / No, I’m not.’

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να  εκφράζουν τα  συναισθήματά τους μέσα από  το τραγούδι και την κίνηση
  • Να συμμετέχουν στη μαθησιακή διαδικασία ενεργά, μέσα από τη μίμηση, την κίνηση και την επανάληψη

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

Μέσα:

  • CD player ή/και Η/Υ

Φύλλα εργασίας: 0

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:

Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Μπαίνουμε στην τάξη κρατώντας τη μασκότ και χαιρετάμε τους μαθητές. Χρησιμοποιούμε τη μασκότ και με την κατάλληλη έκφραση και τον τόνο της φωνής μας λέμε:  ‘I’m happy/I’m sad/I’m tired/I’m hungry.’, για να παρουσιάσουμε τα διάφορα συναισθήματα. Ενθαρρύνουμε τους μαθητές να μιμηθούν τις εκφράσεις μας και να επαναλάβουν. Αν θέλουμε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις εικόνες που δείχνουν (συν)αισθήματα, π.χ. happy, sad, tired, hungry (B_A04_F01B_A04_F02B_A04_F03B_A04_F04) και να δημιουργήσουμε μια αφίσα για την τάξη. Ανάλογα με το τμήμα αποφασίζουμε αν θα παρουσιάσουμε μόνο τα συναισθήματα που χρειαζόμαστε για το τραγούδι ή και τα υπόλοιπα τα οποία υπάρχουν και στη δραστηριότητα Δ2.

Βήμα 2 Στη συνέχεια βάζουμε το CD με το τραγούδι ‘Hello! How are you?’ (Β_Α04_Μ01, στίχοι) και λέμε στα παιδιά ‘Listen!’. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη μασκότ για να δείξουμε τις κινήσεις του τραγουδιού ή να τις μιμηθούμε εμείς ή να δείξουμε το βίντεο (βλ. προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο). Παίζουμε το τραγούδι πολλές φορές και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να μιμηθούν τις κινήσεις που τους δείχνουμε. Αφού δούμε ότι τα περισσότερα παιδιά κάνουν τις κινήσεις, σταματάμε το CD και δείχνουμε μια-μια τις κινήσεις, λέγοντας τα λόγια και ενθαρρύνοντας τα παιδιά να τα επαναλάβουν.

Βήμα 3 Στη συνέχεια λέμε τα λόγια χωρίς να δείχνουμε εμείς τις κινήσεις. Αφήνουμε τα παιδιά να επαναλάβουν μαζί μας τα λόγια και να κάνουν εκείνα τις κινήσεις.

Βήμα 4 Παίζουμε το CD άλλη μια φορά και συνδυάζουμε μουσική, λόγια και κίνηση. Στη συνέχεια λέμε στα παιδιά να σηκωθούν και να φτιάξουν έναν κύκλο σε όποιο σημείο της αίθουσας υπάρχει χώρος. Αν δεν υπάρχει αρκετός χώρος, μπορούμε να τραβήξουμε τα θρανία ή να βγούμε στο προαύλιο. Βοηθάμε τα παιδιά να μπουν σε κύκλο και παίζουμε ξανά το τραγούδι αλλά αυτή τη φορά προχωράμε γρήγορα σηκώνοντας ψηλά τα γόνατα σύμφωνα με το ρυθμό κάθε φορά που τραγουδάμε ‘Hello! How are you?’ και σταματώντας κάθε φορά που τραγουδάμε ‘I’m good. I’m great. I’m wonderful!’, κλπ. (βλ. βίντεο τραγουδιού στο προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο).

Βήμα 5 Στη συνέχεια ρωτάμε (εμείς ή η μασκότ) κάθε παιδί χωριστά και το ενθαρρύνουμε να απαντήσει. Πιθανός διάλογος:

- Hello, Maria. How are you feeling today?
- I’m good./I’m great./I’m wonderful, etc.

Βήμα 6 Κατόπιν ρωτάμε εμείς τη μασκότ και εκείνη απαντάει. Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε δύο ακόμα επίθετα, π.χ. I'm happy/I’m sad, δείχνοντας τη σημασία του κάθε επιθέτου με την ανάλογη έκφραση του προσώπου μας. Πιθανός διάλογος:

- Are you hungry/ tired?
- Yes, I am. / No, I’m not.

Έπειτα, κάνοντας εμείς την ανάλογη κίνηση, ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ρωτήσουν όλα μαζί τη μασκότ και εκείνη απαντάει.

- Are you hungry / tired?
- Yes, I am. / No, I’m not.

Κατόπιν η μασκότ ρωτάει ένα-ένα τα παιδιά και τα παιδιά απαντούν.

Βήμα 7 Στη συνέχεια ενθαρρύνουμε ένα παιδί να έρθει μπροστά, να μιμηθεί πώς αισθάνεται και διαλέγουμε ένα άλλο παιδί να το ρωτήσει. Πιθανή παραγωγή λόγου:

- Are you hungry/ tired?
- Yes, I am. / No, I’m not.

Ανάλογα με το τμήμα ο διάλογος θα μπορεί να γίνει σε ζευγάρια σύμφωνα με το πώς κάθονται και έτσι κάθε παιδί να έχει την ευκαιρία να ρωτήσει και να απαντήσει πολλές φορές.

Βήμα 8 Κλείνουμε το μάθημα τραγουδώντας σε κύκλο το τραγούδι ‘Hello! How are you?’ (Β_Α04_Μ01, στίχοι) και κάνοντας τις ανάλογες κινήσεις (βλ. προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο).

 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

Εναλλακτικά ή σε επόμενο μάθημα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και το τραγούδι ‘If you’re happy and you know it’ (Β_Α04_Μ02, στίχοι) και να εναλλάσσουμε τα συναισθήματα και τις κινήσεις, π.χ. ‘If you’re angry and you know it, stamp your feet/ If you’re tired and you know it, touch your head/ If you’re scared and you know it, hide your eyes.’ (βλ. προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο)

Αφήστε μια απάντηση