«Συμφωνώ-Διαφωνώ»
Οι μαθητές διαβάζουν την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και ακολουθεί συζήτηση. ( https://www.amnesty.gr/universal-declaration-of-human-rights)
Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει στον πίνακα 8 απόψεις/ισχυρισμούς που αντιμετωπίζουν το θέμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από διαφορετική οπτική γωνία. .
Τα παιδιά, αφού διαβάσουν και κατανοήσουν την πρώτη άποψη/ισχυρισμό καλούνται να κινηθούν προς στην κατάλληλη πλευρά της αίθουσας , ανάλογα με το αν συμφωνών η διαφωνούν. Όταν τοποθετηθούν όλα, ο εκπαιδευτικός ζητάει από το κάθε παιδί να αιτιολογήσει γιατί συμφωνεί η διαφωνεί. Μπορεί, επίσης, να κάνει ερωτήσεις για να προκαλέσει συζήτηση. Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας κάθε παιδί μπορεί να μετακινηθεί και να αλλάξει πλευρά εάν θεωρεί ότι έχει πειστεί από κάποιο επιχείρημα. Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας δεν απαιτείται ομοφωνία των παιδιών αλλά να ακουστούν και οι διαφορετικές απόψεις.