English

Δουλεύοντας για το συνεργατικό ευρωπαϊκό ebook μας

To δεύτερο δεκαπενθήμερο του Απρίλη ασχοληθήκαμε εκτενώς με τη δημιουργία του συνεργατικού μας βιβλίου για το eTwinning πρόγραμμα μας.  Στόχος είναι η δημιουργία ενός μεγάλου διαδραστικού βιβλίου με το Book Creator, όπου κάθε μέρος του θα δημιουργηθεί κι από μια χώρα. Οι κόκκινες διακρατικές ομάδες θα δημιουργήσουν κάτι μαζί, οι μπλε μαζί κ.ο.κ.

Ολοκληρώσαμε το δικό μας μέρος μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων και το μάθημα της Γλώσσας και της Ιστορίας. Συνολικά χρειάστηκαν 6 διδακτικές ώρες, εντός δύο εβδομάδων, 52.645 ερωτήσεις προς τις κυρίες της τάξης και μπόλικη συνεργασία! Κι όμως, τα καταφέραμε και είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα!

Μπορείτε να δείτε ένα μέρος των όσων ζήσαμε εδώ:

Περιμένουμε με ανυπομονησία τις εργασίες των ομάδων των άλλων χωρών για σας το παρουσιάσουμε ολοκληρωμένο!

 

Η εθελοντική συμμετοχή μας στη δράση Let’s Do it Greece

Όλοι μαζί μπορούμε!

 

Σε ένα κάλεσμα προσφοράς εθελοντικής εργασίας, με γνώμονα τη συνεργασία και την αγάπη για το περιβάλλον μας, το σχολείο μας συμμετείχε στο κάλεσμα της Πανελλήνιας δράσης Let's Do It Greece  και με ανοιχτό κάλεσμα την Κυριακή 14 Απριλίου 2024 οργάνωσε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και ενεργούς πολίτες της πόλης μας σε μια δράση με στόχο τον εξωραϊσμό του προαυλίου χώρου του σχολείου μας.

Η τάξη μας δημιούργησε αφίσες με το σύνθημα Εθελοντισμός=Νοιάζομαι και μέσα από συζήτηση του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής αναλύσαμε το πρόβλημα, τις αιτίες, τις συνέπειες, φτάνοντας στις πιθανές λύσεις. Όλα οδηγούσαν στην εθελοντική εργασία και στην αναγνώριση της προσωπικής μας προσφοράς επειδή ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, επειδή διαλέγουμε να ΝΟΙΑΖΌΜΑΣΤΕ.

Μερικά στιγμιότυπα από την μέρα

Και το αναλυτικό άρθρο στην επίσημη σελίδα του σχολείου μας

https://blogs.sch.gr/4dimdid/2024/04/14/symmetochi-toy-4oy-scholeioy-stinscholiki-evdomada-ethelontismoy-let-039-s-do-it-greece-2024/ 

 

 

Συμμετοχή στον 1ο Πανεβριο Διαγωνισμό Ρομποτικής EβroRobotics

Αυτή η εβδομάδα είχε χαρακτήρα Εβρο-Ρομποτικής!

Η Γλώσσα με την 11η ενότητα "Παιχνιδια" μας θύμισε τις εγκλίσεις, τον ορθό τρόπο να δίνουμε και να λαμβάνουμε οδηγίες, τους κανόνες των παιχνιδιών και  έτσι εμείς βγάλαμε την BeeBot από το συρτάρι ! Αφού όλα ήρθαν βολικά και είχαμε το σωστό timing,  πήραμε μέρος και στον 1ο διαγωνισμό Ρομποτικής του νομού Έβρου, που διοργανώθηκε από το 1ο Δ.Σ Σουφλίου με υπεύθυνους τον κ. Ζηκίδη(Διευθ. 1ου ΔΣ Σουφλίου) και την κ. Μανάφη(Συντονίστρια Έβρου).  Σε μια πιο χειροποίητη παραλλαγή του παιχνιδιού μας από την Εβδομάδα Κώδικά

διαβάστε το εδώ,

οργανωθήκαμε και απλοποιήσαμε τη διαδικασία ως εξής:

1.Από την αρχή της εβδομάδας καθαρίσαμε και διαμορφώσαμε κατάλληλα τον χώρο της τάξης μας!

 

2. Επειτα φτιάξαμε καρτέλες με όλα τα μνημεία/μουσεία της πόλης μας. Η λίστα των μνημείων είχε δημιουργηθεί μέσα από τις πληροφορίες που είχανε συλλέξει τα παιδιά σε μια παλιότερη εργασία για το Διδυμότειχο (2η ενότητα Γλώσσας "Η Ζωή στην πόλη"). Τότε τα είχαμε καταγράψει ως σημειώσεις στον πίνακα.

3. Θυμηθήκαμε σε ποια πρόσωπα και σε ποιες εγκλίσεις μπορούμε να δώσουμε οδηγίες στους επισκέπτες της πόλης μας και φτιάξαμε καρτελάκια για αυτές.

4. 'Επειτα δημιουργήσαμε και τα βέλη τα οποία λειτουργούν ως βοήθημα για να εντοπίζουμε τα λάθη μας.

 

5. Στη συνέχεια, χωριστήκαμε σε ζευγάρια και κάθε ζευγάρι διάλεξε μια κάρτα μνημείου, μια κάρτα έγκλισης και ξεκίνησε να γράφει στο χαρτί τη διαδρομή με δύο τρόπους:  συμβολικά με τα βέλη και γραπτά με την έγκλιση και το πρόσωπο που τους ζητήθηκε.

6. Κάθε ζευγάρι που σηκώθηκε έδωσε εντολές στην BeeBot, ώστε να φτάσει στον προορισμό της. Οι ομάδες που το κατάφερναν διάβαζαν την καρτέλα με τις πληροφορίες του μνημείου στους συμμαθητές τους. Όσοι δεν το κατάφερναν προσπαθούσαν να εντοπίσουν το λάθος χρησιμοποιώντας τα βελάκια και ξαναδοκίμαζαν!

*Η καρτέλα των μνημείων  συνδέθηκε με άσκηση γραπτού λόγου της 10ης ενότητας Γλώσσας "Περιγραφή ενός μνημείου".

7. Ως τελευταίες λεπτομέρειες δημιουργήσαμε καρτέλες με το πρόβλημα, τον σκοπό του παιχνιδιού, αλλά  και με τους κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουν οι συμμετέχοντες.

Την Πέμπτη 10/4/2024 συνδεθήκαμε διαδικτυακά με το 1ο Δημοτικό Σχολείου Σουφλίου και παρουσιάσαμε το παιχνίδι μας ενώποιον των οργανωτών και άλλων σχολείων.

 

Μπορείτε να δείτε αποσπάσματα και στιγμιότυπα στο παρακάτω βίντεο:

 

Για τελευταίο αφήσαμε το πιο σημαντικό κομμάτι, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 🙏🙏🙏στο σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την αγορά του ρομποτακίου,το οποίο μας έδωσε την έμπνευση και το κίνητρο να μπλεξουμε τα μαθησιακά μας αντικείμενα μαζί με λίγη διασκέδαση!🥰🥰🥰

Καλή μας επιτυχία !

Συμμετοχή στον 18ο Διαγωνισμό Μαθηματικών

Την Παρασκευή 5 Απριλίου συμμετείχαμε όλη η τάξη στον 18ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθηματικών .Συγκεκριμένα,  Στο πλαίσιο του περιοδικού "O μικρός Ευκλείδης", η Ε.Μ.Ε. διοργανώνει τον Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά για μαθητές/τριες Δημοτικού Σχολείου «Παιχνίδι και Μαθηματικά», ο οποίος από το 2007, πρώτη χρονιά διοργάνωσής του τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Κάναμε μια μικρή "προπόνηση",αν και  ξέραμε ότι τα θέματα θα ήταν δύσκολα για τους περισσότερους, ωστόσο σημασία έχει η συμμετοχή, η εμπειρία και η προσπάθεια! Τα γραπτά διορθώθηκαν και στάλθηκαν στη Μαθηματική εταιρεία και όλοι μας πήραμε μια βεβαίωση συμμετοχής, περήφανοι για την προσπάθειά μας!

Τα θέματα και οι λύσεις τους βρίσκονται εδώ

LYSEIS_E_2024_04_05 (1)

 

Συμμετοχή στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοζωίας

Με αφορμή την 4η Απριλίου 2024 η οποία οριστηκε ώς Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας συγκεντρώσαμε τις πρώτες αφίσες που είχαμε δημιουργήσει τον Νοέμβριο στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, και συγκεκριμένα της 4ης ενότητας "Τα ζώα που ζουν κοντά μας", αλλά  και της εκμάθησης του βασικού μας συνεργατικού ψηφιακού εργαλείου Book Creator. Οι αφίσες μας έγιναν ένα διαδραστικό ebook  και σταλθηκαν ως επίσημη συμμετοχή στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοζωίας που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. Μπορείτε να ανατρέξετε στο παλιό μας άρθρο για το πώς δημιουργήσαμε το τελικό μας έργο ή να το ξεφυλλίσετε εδώ

Καλή μας επιτυχία, αν και το σημαντικότερο βραβείο είναι η ενασχόλησή μας με το θέμα και η προσωπική μας ευαισθητοποίηση στα ζώα που μας έχουν ανάγκη!