Οδηγοί ΟΠΣΥΔ για την αίτηση τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π.

Ανακοίνωση από

Καλούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που προσλήφθηκαν σε περιοχές μετάθεσης κατά την 1η φάση προσλήψεων αναπληρωτών σχολικού έτους 2021-2022 να υποβάλουν 

Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή.

Προθεσμία υποβολής έως 30-08-2021, ώρα 23:59.

Το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) κοινοποίησε παράλληλα στους ενδιαφερόμενους αναπληρωτές ένα εγχειρίδιο

Εγχειρίδιο για Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή. από Ο.Π.Σ.Υ.Δ.

και ένα βίντεο για Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή.

 

Σύμφωνα με το ΟΠΣΥΔ οι οδηγοί περιγράφουν τη διαδικασία που θα ακολουθήσουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, μετά την πρόσληψη τους, για να δηλώσουν τις σχολικές μονάδες προτίμησής τους για τοποθέτηση. Η λειτουργία αυτή είναι διαθέσιμη για τους χρήστες με ρόλο χρήστη «Εκπαιδευτικός».

Συνοπτικά, τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι τα εξής: 1. Άνοιγμα της Αίτησης- Δήλωσης από το Βασικό μενού 2. Έλεγχος ορθότητας των προσωπικών στοιχείων 3. Χρήση διαθέσιμων εργαλείων για την επιλογή της σειράς προτίμησης 4. Υποβολή

Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αλλάξει τις προτιμήσεις του όσες φορές το επιθυμεί, μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζεται για την καταχώριση των Αιτήσεων. Ωστόσο, για την αποθήκευση των αλλαγών ο χρήστης πρέπει να πατήσει το κουμπί «Υποβολή».

Η αίτηση που θα ληφθεί υπόψη για την τοποθέτηση θα είναι η τελευταία χρονικά και το αντίστοιχο αρχείο σε μορφή pdf είναι διαθέσιμο στο Βασικό Μενού, στο Ιστορικό Αιτήσεων.

Πηγή:

Ο.Π.Σ.Υ.Δ - Αρχική Σελίδα (sch.gr)

One Comment on “Οδηγοί ΟΠΣΥΔ για την αίτηση τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π.

  1. Υ.ΠΑΙ.Θ. (30-08-2021): Συμπληρωματικές οδηγίες προς τους προσλαμβανόμενους αναπληρωτές σχετικά με τη δήλωση σχολικών μονάδων και την ανάληψη υπηρεσίας

    Υπενθυμίζεται ότι σήμερα, Δευτέρα 30 Αυγούστου 2021, έως 23:59, υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ οι Αιτήσεις-Δηλώσεις προτίμησης τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες από τους προσλαμβανόμενους κατά την 1η φάση προσλήψεων σχολικού έτους 2021-2022 αναπληρωτές.

    Για τη διευκόλυνσή τους, έχουν ήδη αναρτηθεί στην αρχική σελίδα του ΟΠΣΥΔ, στα Εγχειρίδια Χρήσης, Εγχειρίδιο για Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή και σχετικό Βίντεο-σύντομος οδηγός.

    Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS ή μέσω του ΟΠΣΥΔ τη σχολική μονάδα τοποθέτησής τους.

    Σημειώνεται ότι οι αναπληρωτές που έχουν προσληφθεί σε ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ, Καλλιτεχνικά και Μουσικά Σχολεία, στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων (ΣΔΣΤΕ) και στα Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων (ΕΚΚΝ) δεν υποβάλλουν την ανωτέρω Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης.

    Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021.

    Για οδηγίες σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, οφείλουν να ανατρέξουν στη διεύθυνση http://www.minedu.gov.gr/anaplirotes .

    Περαιτέρω, σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας, επισημαίνονται τα ακόλουθα:

    Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.00καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας στη δομή ή τη σχολική μονάδα τοποθέτησης, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, και η αποδοχή ψηφιακής σύμβασης από τους αναπληρωτές, μέσω της εφαρμογής anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του τη συγκεκριμένη ημέρα.
    Εκπαιδευτικοί που έχουν τοποθετηθεί σε εσπερινό σχολείο θα παρουσιαστούν για τη διαδικασία της ανάληψης υπηρεσίας σε πρωινό σχολείο που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικής επικοινωνίας ή , εναλλακτικά, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
    Η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας (βλ. σχετικά στοιχείο 6 των απαιτούμενων δικαιολογητικών, στη διεύθυνση http://www.minedu.gov.gr/anaplirotes).
    Για την είσοδο στην εφαρμογή gov.gr και τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους τους ατομικούς κωδικούς taxisnet.

    Πηγή:
    https://www.minedu.gov.gr/news/49849-30-08-2021-sympliromatikes-odigies-pros-tous-proslamvanomenous-anaplirotes-sxetika-me-ti-dilosi-sxolikon-monadon-kai-tin-analipsi-ypiresias

Leave a Reply