Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο του ΚΑΝΕΠ / ΓΣΕΕ για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)

Το βιβλίο εστιάζει σε θέματα όπως:

  • η ιστορική διαδρομή των ΣΔΕ και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας τους στην Ελλάδα και την Ευρώπη
  • η ποσοτική αποτύπωση και χαρτογράφηση των ΣΔΕ στην Ελλάδα με  έμφαση σε βασικούς δείκτες και μεγέθη, όπως οι υποδομές και το ανθρώπινο δυναμικό, ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός, το διδακτικό προσωπικό, οι μαθητές, η ηλικία και το φύλο του μαθητικού πληθυσμού κ.ά.
  • η  συνολική αξιολογική αποτίμηση της λειτουργίας του θεσμού αξιοποιώντας ευρήματα ερευνών οι οποίες καλύπτουν όλο το εύρος της επικράτειας
  • το ζήτημα της διαρροής των εκπαιδευομένων από τα ΣΔΕ αναδεικνύοντας τα  βασικά αίτια και τους παράγοντες που οδηγούν τους εκπαιδευομένους στην εγκατάλειψη της συμμετοχής του σε αυτά
  • η διοίκηση και η διακυβέρνηση του θεσμού των ΣΔΕ στην Ελλάδα από τις απαρχές της λειτουργίας του έως σήμερα
  • ο ρόλος των ΣΔΕ στο πλαίσιο της εκπαι­δευτικής πολιτικής και ειδικότερα στο πεδίο της ένταξης και της κοινωνικής συμπερίληψης των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ 

eBook

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ

από ΚΑΝΕΠ_ΓΣΕΕ 2024

Ι.Ε.Π.: Εισαγωγή στην Ανάπτυξη κοινωνικών, συναισθηματικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών

ΠΗΓΗ:

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής: Π3.2.1-4_A_ΦΑΣΗ_ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Ανάπτυξη κοινωνικών, συναισθηματικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών

85ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός (Π.Μ.Δ.) στα Μαθηματικά « Ο ΘΑΛΗΣ», για το σχολικό έτος 2024-2025

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΤΟΥ Π.Μ.Δ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας στον European Cybersecurity Month 2024

Φέτος το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας συμμετείχε 

στον European Cybersecurity Month 2024

με

Διαδικτυακή Επιμορφωτική Δράση

<<Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Ενίσχυση Κυβερνοασφάλειας:

Αντιμετωπίζοντας Προκλήσεις στον Ψηφιακό Κόσμo

και Καλλιεργώντας Ψηφιακή Ωριμότητα >>

για Εκπαιδευτικούς και Μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (21 – 31/10/2024)

( μέλη της κυψέλης μας στην εκπ/κή πλατφόρμα e-me του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.)

ΔΡΑΣΗ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΑΙΤΩΛ_ΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΗΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 2024

31-10-24

Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει, με την υπ’ αριθμ. 130256/Ε1/31-10-2024 (ΑΔΑ: Ψ3Ξ046ΝΚΠΔ-ΓΩΡ) Ειδική Προκήρυξη, καλούνται οι εγγεγραμμένοι στους:

(α) τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης των Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. 1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023 [οι οποίοι δημοσιεύθηκαν, αντιστοίχως, στα ΦΕΚ Γ΄1851/2024 (διορθ. Σφάλματος Γ΄2024/2024), Γ΄2415 και 2416/2024, όπως ισχύουν] και

(β) τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ και τελικούς επικουρικούς αξιολογικούς πίνακες της παραγράφου 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019 υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) των Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. 3ΕΑ/2022 και 4ΕΑ/2022 (οι οποίοι δημοσιεύθηκαν, αντιστοίχως, στα ΦΕΚ Γ΄1618/2023 και Γ΄1845/2023, όπως ισχύουν),

εφόσον το επιθυμούν, να υποβάλουν αίτηση, με βάση τα διαθέσιμα προς κάλυψη λειτουργικά κενά, όπως αυτά αναφέρονται στα παραρτήματα της ειδικής προκήρυξης, μέσω της διαδικτυακής πύλης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (ιστοσελίδα: https://opsyd.sch.gr), για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου, σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες ή/και ομάδες σχολικών μονάδων, για το σχολικό έτος 2024-2025,

από την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου έως και τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 09:00 π.μ..

Δείτε το σχετικό έγγραφο ΕΔΩ

Σύμβουλος Σχολικής Ζωής (Φ.Ε.Κ. 4183Β΄/28-09-2020): Θεσμικό Πλαίσιο

Y.A. Αριθμ. 129431/ΓΔ4 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος B΄ 4183/28.09.2020) – Σύμβουλος Σχολικής Ζωής

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

ΦΕΚ 4183 28.09.2020 ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Άρθρο 1 – Το έργο του Συμβούλου Σχολικής Ζωής

  • Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής συμβουλεύει, καθοδηγεί και ενημερώνει μαθητές, γονείς και κηδεμόνες σε θέματα παιδαγωγικής αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που απασχολούν τη σχολική μονάδα, όπως ενδεικτικά, η διαχείριση κρίσεων και πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, μαθησιακές δυσκολίες, συμπερίληψη και ενσωμάτωση, μαθητές με ιδιαίτερες δυνατότητες, κλίσεις και ταλέντα, μετάβαση σε άλλες βαθμίδες, σχολική κινητικότητα, συμβουλευτική και ομάδες γονέων και παράλληλα συμβάλλει στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.
  • Ασκεί τα καθήκοντά του και λειτουργεί συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων, χωρίς να υποκαθιστά τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων, του Διευθυντή και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας ή τις αρμοδιότητες υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης.
  • Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής βρίσκεται σε άμεση και διαρκή επικοινωνία με τους μαθητές ευθύνης του, τον σύλλογο διδασκόντων και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό, όπως επίσης τους γονείς και κηδεμόνες. Ενεργεί όποτε αυτό του ζητηθεί, αλλά και με δική του πρωτοβουλία, εφόσον υποπέσει στην αντίληψή του κατάσταση, η οποία χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης. Στο πλαίσιο επιτέλεσης του έργου του, συνεργάζεται με τις υποστηρικτικές δομές και δύναται να ζητήσει τη συνδρομή τους για την αντιμετώπιση μεμονωμένων περιστατικών ή ειδικών περιπτώσεων, όπως και να παραπέμψει τον χειρισμό τους αρμοδίως σε αυτές ή στον σύλλογο διδασκόντων, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.
  • Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής αντιμετωπίζει τα ζητήματα που απασχολούν τη σχολική μονάδα και τη σχολική κοινότητα που εκτείνονται και στην κοινωνία, μέσα από οργανωμένες κοινωνικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, επιδιώκει να στηρίξει και να βελτιώσει τους εκπαιδευτικούς και τους κοινωνικούς μηχανισμούς, αναλαμβάνοντας ένα έργο προληπτικού και συμβουλευτικού χαρακτήρα στην αντιμετώπιση και καταπολέμηση πολλών κοινωνικών και παιδαγωγικών προβλημάτων, που ανακύπτουν στη σχολική τάξη, στη ζωή της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας και επηρεάζουν τη ζωή των μαθητών.

Άρθρο 2 – Αρμοδιότητες – Καθήκοντα

Κύριες αρμοδιότητες και καθήκοντα του Συμβούλου Σχολικής Ζωής είναι:

  • Η συμβουλευτική καθοδήγηση, η ενημέρωση και η υποστήριξη μαθητών, γονέων και κηδεμόνων σε θέματα παιδαγωγικής, αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που απασχολούν τη σχολική μονάδα, όπως ενδεικτικά, η διευθέτηση κρίσεων, η πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, και η διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών.
  • Η ενθάρρυνση και η ενίσχυση της επικοινωνίας του σχολείου με την οικογένεια και την ευρύτερη κοινότητα.
  • Η υποστήριξη μέσα από κοινωνικοπαιδαγωγικά προγράμματα, μεθόδους και πρακτικές για τη δημιουργική σύνδεση σχολείου, οικογένειας και κοινότητας και την συνεργασία τους, με στόχο τη διαχείριση κρίσεων, δηλαδή την πρόληψη κάθε τύπου αντικοινωνικών συμπεριφορών, την ενίσχυση μαθητών με ιδιαίτερες μαθησιακές ή συναισθηματικές δυσκολίες, την υποστήριξη αυτών και των οικογενειών τους κ.ά.
  • Η κοινωνική ένταξη, η συμπερίληψη και ενσωμάτωση μαθητών με ιδιαίτερες ικανότητες, κλίσεις και ταλέντα και η αξιοποίηση αυτών στον χώρο της σχολικής κοινότητας.
  • Η υποστήριξη των μαθητών μέσα από προληπτικές αλλά και συμβουλευτικές κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και αυτοεκτίμηση ώστε να συμμετέχουν ενεργά και αποτελεσματικά στην σχολική ζωή.
  • Η συνεργασία και η υποστήριξη των οικογενειών των μαθητών θα πραγματοποιηθεί συμπεριλαμβάνοντας και αξιοποιώντας τις κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, τη συμβουλευτική γονέων και τη δημιουργία ομάδων γονέων με κοινά ενδιαφέροντα και ανάγκες.
  • H δημιουργία και η καλλιέργεια θετικών σχέσεων αλληλεπίδρασης και συνεργασίας μεταξύ των μελών της σχολικής μονάδας και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων, σε συνεργασία με τα ΚΕΣΥ προς όφελος των μελών της σχολικής κοινότητας.- Η άσκηση των καθηκόντων του λαμβάνει χώρα συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων, χωρίς να υποκαθιστά τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων, του Διευθυντή και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας ή τις αρμοδιότητες υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης.
  • Η συνεργασία του με τους «Συμβούλους Καθηγητές» που υποστηρίζουν τους μαθητές της Α΄ τάξης Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) στο πλαίσιο της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.» του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-20 με κωδικό ΟΠΣ 501076.

Άρθρο 3 – Επιλογή Συμβούλων Σχολικής Ζωής

1. Με απόφαση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, ο οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας και πρόταση του συλλόγου διδασκόντων, καθορίζεται στην αρχή κάθε σχολικού έτους ο αριθμός των Συμβούλων Σχολικής Ζωής σε κάθε σχολική μονάδα και ορίζονται ονομαστικά ένας (1) Σύμβουλος Σχολικής Ζωής, όταν ο αριθμός των μαθητών είναι έως 150 και δύο (2) Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής όταν ο αριθμός των μαθητών ξεπερνά τους 150, σε κάθε σχολική μονάδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Με απόφαση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ο αριθμός των Συμβούλων Σχολικής Ζωής μπορεί να αυξομειώνεται ανάλογα με τον αριθμό των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών και το μαθητικό δυναμικό της σχολικής μονάδας. Οι εκπαιδευτικοί που ορίζονται, αναλαμβάνουν υπό την ευθύνη τους συγκεκριμένο αριθμό τμημάτων και τάξεων μαθητών, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο παρόν.

2. Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής συνεπικουρείται στο έργο του από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, ο οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, τα μέλη του συλλόγου διδασκόντων, τον Διευθυντή Εκπαίδευσης, και το Κ.Ε.Σ.Υ.

3. Ο Σύμβουλος Σχολικής ζωής συνεργάζεται με τους Συμβούλους Σχολικής Ζωής όμορων σχολικών μονάδων ευθύνης του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και κατόπιν ενημέρωσής του μπορεί να παίρνει την πρωτοβουλία να συγκαλεί συσκέψεις με τους παραπάνω, για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση ζητημάτων που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του.

4. Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής βρίσκεται σε άμεση και διαρκή επικοινωνία με τους μαθητές ευθύνης του, τον σύλλογο διδασκόντων και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό, όπως επίσης τους γονείς και κηδεμόνες. Ενεργεί όποτε αυτό του ζητηθεί, αλλά και με δική του πρωτοβουλία, εφόσον υποπέσει στην αντίληψή του κατάσταση, η οποία χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης. Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, συνεργάζεται με τις υποστηρικτικές δομές και με ειδικούς επιστήμονες, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος και δύναται να ζητήσει τη συνδρομή τους για την αντιμετώπιση μεμονωμένων περιστατικών ή ειδικών περιπτώσεων, όπως και να παραπέμψει τον χειρισμό τους αρμοδίως σε αυτές ή στον σύλλογο διδασκόντων, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.

5. Οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν καθήκοντα Συμβούλου Σχολικής Ζωής, επιμορφώνονται σε περιοδική βάση. Η επιμόρφωση γίνεται σε συνεργασία με το Ι.Ε.Π. και τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου.

6. Κατά το σχολικό έτος 2020-2021, ο θεσμός του Συμβούλου Σχολικής Ζωής εφαρμόζεται σε όλες τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε όλες τις σχολικές μονάδες. Η πρώτη εφαρμογή του θεσμού αφορά τουλάχιστον σε έναν (1) εκπαιδευτικό που θα λάβει μέρος στην υλοποίησή του στα σχολεία.

Άρθρο 4 – Προσόντα ορισμού

Ως Σύμβουλος Σχολικής Ζωής ορίζεται για ένα σχολικό έτος (κατά τα προβλεπόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 3) μόνιμος εκπαιδευτικός που θα πρέπει να ανήκει στο σύλλογο διδασκόντων της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας, κατά την έναρξη του σχολικού έτους. Σε περίπτωση που η σχολική μονάδα δεν διαθέτει μόνιμο εκπαιδευτικό, ορίζεται αναπληρωτής. Για την πλήρωση των θέσεων του Συμβούλου Σχολικής Ζωής λαμβάνεται υπόψη η παιδαγωγική γνώση και επάρκεια του εκπαιδευτικού η οποία πιστοποιείται από πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος ή Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης ή από Μεταπτυχιακό δίπλωμα με αντικείμενο την Παιδαγωγική ή την Κοινωνική Παιδαγωγική ή τις Επιστήμες Εκπαίδευσης ή τις Επιστήμες της Αγωγής ή από διδακτορικό τίτλο σπουδών με αντικείμενο την Παιδαγωγική ή την Κοινωνική Παιδαγωγική ή τις Επιστήμες Εκπαίδευσης ή τις Επιστήμες της Αγωγής. Εναλλακτικά και στην περίπτωση απουσίας των προαναφερόμενων προσόντων, συνυπολογίζεται η πιστοποιημένη συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα τουλάχιστον 300 ωρών σε αντίστοιχα αντικείμενα με τα προαναφερόμενα. Συνεκτιμώμενα προσόντα αποτελούν η αποδεδειγμένη συμμετοχή σε προγράμματα που έχουν αναπτυχθεί σε διάφορους τομείς κοινωνικοπαιδαγωγικής δράσης και σχετίζονται με τις επιμέρους αρμοδιότητες του Συμβούλου Σχολικής Ζωής.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο αποχωρήσει ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής από τη σχολική μονάδα ή παραιτηθεί, πριν την ολοκλήρωση της θητείας του, αντικαθίσταται με άλλον εκπαιδευτικό της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα.

Οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής απαλλάσσονται από εφημερίες καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Ι.Ε.Π.: Οδηγός για την αναγνώριση και τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης (από τον/την Εκπαιδευτικό A’/θμιας & Β’/θμιας Εκπ/σης)

Οδηγός για την αναγνώριση και τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό

Φορέας/Συγγραφείς:

Μ. Παναγιωτάκη, Εκπαιδευτικός, Κονωνιολόγος-Ψυχολόγος

Ο. Θεμελή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εγκληματολογικής Ψυχολογίας

Περιγραφή:

Ο Οδηγός απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς, τόσο της Α'/θμιας όσο και της Β'/θμιας Εκπαίδευσης, ελπίζοντας ότι θα τους/τις βοηθήσει να είναι σε θέση αφενός μεν να αναγνωρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους που είναι θύματα κακοποίησης, αφετέρου δε να διαχειρίζονται τα ζητήματα αυτά

με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο “Οδηγός για τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης/παραμέλησης από Εκπαιδευτικούς” έχει εκπονηθεί εθελοντικά από τις συγγραφείς,

με καθαρή αγάπη προς το Παιδί και με σεβασμό προς τα δικαιώματά του,

για να ενδυναμώσει τους/τις εκπαιδευτικούς στο έργο τους

και να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας άλλης κουλτούρας στην εκπ/κή πραγματικότητα.


Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας στην CodeWeek 2024

Φέτος το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας  συμμετείχε στην Code Week με Δράση

https://codeweek.eu/view/623903/e-safety-kai-kodikopiisi-ghia-paraghoghi-kinoymenon-skhedion-i-koinonikis-istorias-i-ekpaideftikou-paikhnidiou

Επιμορφωτική-Δράση-ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.-Αιτωλ_νίας-για-την-EU-Code-Week-2024

για την κωδικοποίηση με Scratch σε θέμα σχετικό με την eSafety

και για τα μέλη της Κυψέλης μας.(Εκπ/κοί και Μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. Σχολικών Μονάδων)

Χρόνια Πολλά Ελλάδα!

Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων των Εξετάσεων για απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (Β΄Περιόδου 2024)

Υ.Α. Ορισμός Ε. Κ. για το ΚΠΓ Β Περ. 2024

 

Πηγή: Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.