Ελληνικά

Δημοσιεύθηκε η υπ. αριθμ.73383/Δ3/15-6-2022 Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών:
α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης,
β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και
γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2022-2023.

Ενημερωτικές Συναντήσεις του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας με Παιδικούς Σταθμούς του Νομού μας

Σύμφωνα με το άρθρο 229, παρ. 2 του Ν. 4823/2021

για τους μαθητές/τριες, που πρόκειται να φοιτήσουν στο νηπιαγωγείο

και από σχετική ιατρική γνωμάτευση προκύπτει

η ανάγκη λήψης μέτρων πρώιμης εκπαιδευτικής και υποστηρικτικής παρέμβασης, οι γονείς/κηδεμόνες τους δύνανται να υποβάλουν αίτηση στο αρμόδιο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

για τη διερεύνηση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών.

Κατόπιν τούτων και μετά από ενημερωτική συνάντηση (24-01-2022) από την Υπηρεσία μας (Διεπιστημονική Ομάδα Προσχολικής Αγωγής)

μέσω της πλατφόρμας Webex,

ακολούθησαν επισκέψεις σε Παιδικούς Σταθμούς στο Ευηνοχώρι (06.06.2022), στο Αιτωλικό (07.06.2022), στο Νεοχώρι (08.06.2022), στην Κατοχή (09.06.2022) και στο Μεσολόγγι (10.06.2022)

Διεπιστημονική Ομάδα του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Αιτωλ/νίας
(Ψυχολόγοι & Κοινωνική Λειτουργός)
πραγματοποίησε
Συνάντηση Εργασίας με Επιστημονική Ομάδα του Πολυδύναμου Κέντρου Αγρινίου, στο Αγρίνιο, την Πέμπτη 09/06/2022
για θέματα που αφορούν και τις 2 Δομές
Πηγή Φωτογραφιών:
ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας & Πολυδύναμο Κέντρο Αγρινίου
 

Συμπερίληψη προσφύγων-Σεμινάριο: Μέθοδοι και τεχνικές υποστήριξης της σχολικής κοινότητας (21.06.2022)

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Σχολεία Για Όλους-Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία», διοργανώνεται την Τρίτη, 21 Ιουνίου 2022 και ώρα 18.00-21.00, το διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο ‘Μέθοδοι και τεχνικές υποστήριξης της σχολικής κοινότητας για τη συμπερίληψη προσφύγων’. Στόχο του σεμιναρίου αποτελεί η σύντομη παρουσίαση του έργου και κυρίως

η παρουσίαση του πρακτικού οδηγού που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο αυτού.

Ο οδηγός απευθύνεται σε σχολεία και περιέχει ιδέες και δραστηριότητες που αποκτήθηκαν από την εμπειρία εφαρμογής του έργου «Σχολεία Για Όλους» σε θέματα που αφορούν στη δημοκρατική εκπαίδευση, τη συμπερίληψη παιδιών προσφύγων και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η δράση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και σε συνεργασία με το Learn Inn του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής. Θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση To έργο Σχολεία για όλους – Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία είναι ένα καινοτόμο, εθνικό τριετές πρόγραμμα με στόχο την ενίσχυση του σχολικού δημοκρατικού πολιτισμού. Προσφέρει επιστημονική επιμόρφωση και διαρκή υποστήριξη σε διευθυντές, διευθύντριες, εκπαιδευτικούς σχολείων και γονείς για θέματα που αφορούν τη δημοκρατική ιδιότητα του πολίτη, τη συμπερίληψη παιδιών προσφύγων και ευάλωτων ομάδων στο εκπαιδευτικό περιβάλλον και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Φορέας υλοποίησης του έργου είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Wergeland (EWC). Το έργο “Σχολεία για Όλους” υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Τοπική Ανάπτυξη και Μείωση της Φτώχειας», των ΕΕΑ Grants, και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Το πρόγραμμα «Τοπική Ανάπτυξη και Μείωση της Φτώχειας» στην Ελλάδα, ύψους 6,5 εκ. ευρώ, χρηματοδοτείται από τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (EEA Grants) 2014 – 2021.

Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να συμβάλει στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη μείωση των οικονομικών και κοινωνικών ανισοτήτων. Ο Διαχειριστής Επιχορήγησης για το πρόγραμμα «Τοπική Ανάπτυξη και Μείωση της Φτώχειας» στην Ελλάδα είναι η ΣΟΛ Crowe σε συνεργασία με την HumanRights360.

Περισσότερες πληροφορίες: https://www.asylumandmigration-eeagrants.gr

Για να αναπτυχθεί μια καλύτερη γνώση για τον αυτισμό στην κοινωνία, το Ίδρυμα Orange έχει δημιουργήσει

'το ταξίδι της Μαρίας', ένα σύντομο φιλμ

από τον καλλιτέχνη Miguel Gallardo, πατέρα ενός κοριτσιού με αυτισμό.

Ελληνικοί υπότιτλοι Μαριλένα Μαδεμτζή.

Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση:

http://www.fundacionorange.es

Η ανακοίνωση των βαθμολογιών υποψηφίων για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις θα γίνει στις 28.06.2022

09-06-22

Εγκύκλιος:

''Εξέταση ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα

Ειδικά Μαθήματα 2022''

exetasi-atomon-me-anapiria-kai-eidikes-ekpaideytikes-anagkes-sta-eidika-mathimata-2022

 

06-06-22

Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων 

Το Δελτίο Τύπου με το πρόγραμμα εδώ 

Μετά από πρόσκληση 3 Σχολικών Μονάδων (Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων) Θυρρείου & Βόνιτσας πραγματοποιήθηκε, εχθές 7/6, επίσκεψη από Διεπιστημονική Ομάδα της Υπηρεσίας μας (Νηπιαγωγός, Δάσκαλος, Ψυχολόγος, Κοινωνική Λειτουργός)

ώστε να συζητηθούν με τους/ις συναδέλφους μας συγκεκριμένα θέματα

σε επίπεδο ανατροφοδότησης!

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας

Από την Ενημέρωση – Παρουσίαση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας (02.06.2022) στο 7ο Δημοτικό Αγρινίου με θέμα: Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)

Ο εκφοβισμός (ή μπούλινγκ, αγγλ. bullying) αναφέρεται στη σωματική και ψυχολογική κακοποίηση ή μείωση ασθενέστερων ατόμων σε μια ομάδα. Παρά την εντύπωση ορισμένων ότι αποτελεί αποκλειστικά σχολικό φαινόμενο, στην πραγματικότητα εμφανίζεται σε όλες τις ηλικίες και τις κοινωνικές ομάδες. Μπορεί να συναντηθεί σε οποιοδήποτε τύπο σχολείων και σχολικών εγκαταστάσεων, στον στρατό, σε αθλητικά σωματεία, στη φυλακή, αλλά και στην οικογένεια ή στο χώρο εργασίας (ανάλογα με το αν αφορά τον προϊστάμενο ή το αφεντικό, μιλάμε για ηθική παρενόχληση ή τοξικό ηγέτη). Είναι μια μορφή κακοποίησης ή εξαναγκασμού. Το θύμα του εκφοβισμού αναφέρεται και ως στόχος.
Ο εκφοβισμός περιλαμβάνει τρία βασικά είδη κακοποίησης – συναισθηματική, λεκτική και σωματική. Συνήθως, πρόκειται για ανεπαίσθητες μεθόδους εξαναγκασμού όπως η ψυχολογική χειραγώγηση.Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους κάποιος εκφοβίζει τους άλλους. Μπορεί, για παράδειγμα, να έχει υποστεί ο ίδιος εκφοβισμό και να εκτονώνει κατά κάποιο τρόπο το θυμό του εκφοβίζοντας άλλους. Ή μπορεί μέσα απ’ αυτό να νιώθει ανώτερος απ’ τους άλλους, να αισθάνεται ότι έχει ισχύ και εξουσία. Ίσως ακόμη να το κάνει για να τραβήξει την προσοχή, πιστεύοντας ότι θα γίνει δημοφιλής ή ότι θα τον βοηθήσει να ενταχθεί σε κάποια παρέα.
Οι άνθρωποι που ασκούν εκφοβισμό, συχνά είναι οι ίδιοι τρομοκρατημένοι για κάτι και έτσι προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους άλλους για να κρύψουν τα συναισθήματά τους ή παρενοχλούν άλλους για να μην τους παρενοχλήσουν πρώτα εκείνους. Είναι δυστυχείς και «ξεσπούν» τη δυστυχία τους στους άλλους. Συνήθως δεν νιώθουν υπευθυνότητα για τις πράξεις τους και συχνά έχουν την ανάγκη να ελέγχουν τους άλλους και να κερδίζουν πάντα.
Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως Bullying θεωρείται ακόμα και η διάδοση φημών και η δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων.
ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ (25.05.2022)
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ  ΤΟΥ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ  ΣΤΟ Δ.ΙΕΚ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
''ΒΟΗΘΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ'' ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ''ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ''.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (ΤΟΥ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΜΑΣ) ΕΙΧΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ
''ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ''
Πηγή Φωτογραφιών:
Δ.ΙΕΚ Αγρινίου