Updated on August 1, 2021
Α’ Φάση Επιμόρφωσης (22.06-22.08.2021) Εκπ/κών σε ‘Εργαστήρια Δεξιοτήτων’ για Νηπιαγωγείο, Δ.Σ., Γυμνάσιο
Ι.Ε.Π.
Updated on July 9, 2021
8 στους 10 υποψηφίους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έλαβαν σε λίγα λεπτά τη Bαθμολογία τους μέσω sms στο κινητό τους!
Υ.ΠΑΙ.Θ., 09-07-21
73.273 υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων, από τους 92.020 που συνολικά συμμετείχαν έστω και σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, έλαβαν τη βαθμολογία τους, για πρώτη φορά, στο κινητό τους τηλέφωνο, ήτοι σχεδόν 8 στους 10 υποψηφίους (ποσοστό 79,6%).
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς τα μηνύματα εστάλησαν και παραδόθηκαν εντός 5 λεπτών, παράλληλα με την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στις σχολικές μονάδες και την εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr
Η δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS εξασφαλίσθηκε πρώτη φορά φέτος μέσω ειδικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων smsresults.minedu.gov.gr στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, όπως είχαν ανακοινώσει οι Υπουργοί Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κ. Πιερρακάκης.
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας - ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), Φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εκπαίδευσης.
Πηγή:
minedu.gov.gr
Updated on July 9, 2021
«Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου »
Υ.ΠΑΙ.Θ.
06.07.2021
H εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, βιωματικού χαρακτήρα, στο υποχρεωτικό πρόγραμμα όλων των Νηπιαγωγείων της χώρας από το σχολικό έτος 2021-2022 προβλέπεται με νέα Υπουργική Απόφαση. Το πρόγραμμα εφαρμόστηκε, ήδη, πιλοτικά τη σχολική χρονιά 2020-2021.
Ο/η νηπιαγωγός κατά τις ώρες των δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα παραμένει στην τάξη λαμβάνοντας ενεργό μέρος στη μαθησιακή διαδικασία, με βάση τις ανάγκες και την οργάνωση των δραστηριοτήτων, όπως συναποφασίζονται από τους δύο εκπαιδευτικούς. Σκοπός της ενσωμάτωσης της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο είναι ο εμπλουτισμός του προγράμματος σε σχέση με τη γλωσσική και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων για την ενίσχυση της πολυγλωσσικής επίγνωσης, της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και τη διαμόρφωση της ταυτότητας του ενεργού πολίτη στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.
Στην ίδια απόφαση, προβλέπεται Επιμόρφωση των αρμόδιων Συμβούλων Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής και Νηπιαγωγών, καθώς και των εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας και των Νηπιαγωγών, προκειμένου να κατανοήσουν τις εκπαιδευτικές παραμέτρους και τη σημασία της εισαγωγής των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, να αντιληφθούν τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας και της λειτουργίας του, να αναπτύξουν κατάλληλη μεθοδολογία και να καλλιεργήσουν συνεργατική κουλτούρα για το σχεδιασμό και υλοποίηση δραστηριοτήτων, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση θετικής στάσης απέναντι στην πολυγλωσσία και τη διαπολιτισμική προσέγγιση και αξιοποιώντας ψηφιακά και άλλα εργαλεία για τη μεταξύ τους συνεργασία.
Στο πλαίσιο προπαρασκευαστικής φάσης και κατά τη διάρκεια της Επιμόρφωσής τους, οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας που τοποθετούνται στο Νηπιαγωγείο παρακολουθούν το πρόγραμμα της τάξης κατά τις διδακτικές ώρες που έχουν αναλάβει, με σκοπό την απαιτούμενη σταδιακή εξοικείωση των παιδιών μαζί τους αλλά και τη δική τους εξοικείωση με τα παιδιά, τους νηπιαγωγούς και το προσωπικό του σχολείου, καθώς και με το χώρο και το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου. Οι Νηπιαγωγοί ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες σχετικά και προετοιμάζουν τα παιδιά βάσει του πλαισίου εφαρμογής και των σχετικών οδηγιών.
Updated on July 25, 2021
Σχολεία Ενταξιακού Αθλητισμού – Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων δεσμεύθηκε να υποστηρίζει τη συμμετοχή των σχολικών μονάδων Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης σε αγώνες που διοργανώνουν τα Special Olympics Hellas σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο, στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί.» και να εγκρίνει κατ’ έτος τη διεξαγωγή του εκπαιδευτικού προγράμματος, μέσω των αρμόδιων υπηρεσιών του, για τη συμμετοχή των σχολείων στις αθλητικές - ενταξιακές δράσεις του προγράμματος.