Ελληνικά

22 Απριλίου, μία σημαντική διεθνής ημέρα! : ”Διεθνής Ημέρα της Μητέρας Γης”

Πιστεύω πως.. όλοι/ες θα συμφωνήσουμε σε αυτό παρακάτω!

(Πηγή photo: www.greenpeace.org/new-zealand/act#EarthDay)

Παράδειγμα Ερωτήματος προς ‘ψηφιακό’ Κ.Ε.Σ.Υ.: Εκφοβισμός μαθητή από συνομηλίκους

Δοκιμή/Ερώτημα     ................................................................................................................................

Αν ο μαθητής χρήζει λογοθεραπευτικής αξιολόγησης με ποιο τρόπο θα αξιολογηθεί;

2021 ”200 από την Ελληνική Επανάσταση 1821” – Λόρδος Μπάιρον

(Η υποδοχή του Λόρδου Βύρωνα στο Μεσολόγγι είναι ελαιογραφία που δημιούργησε ο Θεόδωρος Βρυζάκης το 1861. Εκτίθεται στην Εθνική Πινακοθήκη.)
«Λευθεριά, για λίγο πάψε
Νά χτυπάς με το σπαθί·
Τώρα σίμωσε καί κλάψε
Εις του Μπάιρον το κορμί·»*
Στις 19 Απριλίου 1824 πεθαίνει στο Μεσολόγγι ένας από τους πιο ένθερμους φιλέλληνες, ο Άγγλος ποιητής
Τζορτζ Γκόρντον Μπάιρον.
Γεννημένος στο Λονδίνο από αριστοκρατική οικογένεια, έμαθε να μιλάει ελληνικά από πολύ μικρή ηλικία. Επισκέφθηκε για πρώτη φορά την Ελλάδα το 1809 και μαγεύτηκε από τη φυσική της ομορφιά και τα αρχαία. Αργότερα, σε επιστολή που έστειλε σε προσωπικό του φίλο, είπε: «Αν είμαι ποιητής το χρωστώ στον αέρα της Ελλάδας».
Από την αρχή της Επανάστασης θέλησε να συμβάλει στην ευόδωσή της. Το 1823 έγινε μέλος του «Φιλελληνικού Κομιτάτου», ενός συλλόγου από Άγγλους φιλέλληνες που είχε ως σκοπό την ουσιαστική συμπαράσταση στους εξεγερμένους Έλληνες. Αμέσως μετά έφθασε στο Αργοστόλι. Από τότε, βοηθούσε σημαντικά τον Aγώνα, χορηγώντας στους επαναστάτες όχι μόνο εφόδια που έρχονταν από το Λονδίνο, αλλά και χρήματα από την προσωπική του περιουσία.
Στις αρχές του 1824 πέρασε στο Μεσολόγγι, όπου, με δικές του δαπάνες, συνέβαλε στην οργάνωση του στρατού και στην οχύρωση της πόλης. Τον Απρίλιο του 1824, όμως, ο λόρδος Μπάιρον αρρώστησε βαριά και απεβίωσε. Ο θάνατός του άπλωσε βαρύ πένθος σε όλους τους αγωνιζόμενους Έλληνες.
Η κηδεία του έγινε στο Μεσολόγγι και η σορός του μεταφέρθηκε στο Λονδίνο.
Η ημέρα του θανάτου του έχει καθιερωθεί, από το 2008, με Προεδρικό Διάταγμα,
ως Ημέρα Φιλελληνισμού και Διεθνούς Αλληλεγγύης.
*Απόσπασμα από το ποίημα του Διονύσιου Σολωμού, «Εις τον θάνατον του Λόρδου Μπάιρον».
Πηγή:

Το έχετε δει? Το “Δώρο”, από το “Institute of Animation, Visual Effects and Digital Postproduction”

Bασίζεται σε κόμικ του πολύ ταλαντούχου Fabio Coala! Η ταινία συμμετείχε σε περισσότερα από 180 διεθνή Φεστιβάλ και κέρδισε περισσότερα από 50 βραβεία.

(Πηγή, από το Άρθρο: https://www.citykidsguide.com/doro-mia-sygkinitiki-tainia-mikroy-mikoys)

προσομοίωση PhET Interactive Simulations: ‘Διατροφή & Άσκηση’ / University of Colorado Boulder

Διατροφή & Άσκηση (colorado.edu)

 Σχετιζόμενα μαθήματα Οικιακής Οικονομίας, Φυσικής Αγωγής κα.
Αφού μεταβείτε στην σελίδα που περιέχει την προσομοίωση του Πανεπιστημίου Κολοράντο Η.Π.Α., σε online διαδικασία, ΄΄ανοίγετε΄΄ την εφαρμογή, εισάγετε τα χαρακτηριστικά ενός ατόμου (ηλικία, ύψος, βάρος και σωματικό λίπος), καθώς και τις καθημερινές διατροφικές του συνήθειες και φυσικές δραστηριότητες, και διερευνήστε πως αυτές επηρεάζουν την εικόνα σώματος-λειτουργία της καρδιάς, στην ως έχει τρέχουσα κατάσταση

Πηγή: https://phet.colorado.edu/el/simulation/legacy/eating-and-exercise

Μαζί για το Παιδί-11525: Σύντομος Οδηγός Άγχους Εξετάσεων για Εφήβους-Γονείς, Ψυχοεκπαιδευτικά Σεμινάρια

Διαβάστε τον σχετικό οδηγό  ΕΔΩ

Με αφορμή τις ιδιαίτερες συνθήκες της περιόδου που διανύουμε και τις Πανελλαδικές εξετάσεις που θα διεξαχθούν φέτος, η επιστημονική ομάδα της υπηρεσίας της Πανελλαδικής συμβουλευτικής Γραμμής 11525 & του συμβουλευτικού κέντρου της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί», οργανώνει σειρά σεμιναρίων για την καλύτερη κατανόηση και διαχείριση των επιπτώσεων του άγχους.

Δωρεάν  Διαδικτυακά Σεμινάρια για Γονείς και Εφήβους

Α’ Μέρος
«Συμπτώματα του άγχους και οι επιπτώσεις στις γνωστικές λειτουργίες του παιδιού», από την Μ. Μαρτίνου, PhD Αναπτυξιακή Ψυχολογία
1) Δευτέρα 26/4/21 και ώρα 18:00 | ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ
2) Δευτέρα 10/5/21 και ώρα 18:00 | ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ

Το παρόν σεμινάριο θα εστιαστεί στην ενημέρωση των γονέων για τα σημάδια και τα συμπτώματα του άγχους, καθώς και τις επιπτώσεις του άγχους πάνω στις γνωστικές λειτουργίες του παιδιού.

Β’ Μέρος 
«Η ψυχολογική διαχείριση του άγχους» από την επιστημονική ομάδα της υπηρεσίας της Πανελλαδικής συμβουλευτικής γραμμής 11525 & του συμβουλευτικού κέντρου της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί».

1) Διαδικτυακό Σεμινάριο για ΕΦΗΒΟΥΣ 15-18 ετών, «Άγχος εξετάσεων», Πέμπτη 13/5/21 και ώρα 17:30 | ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ
Σκοπός του σεμιναρίου  είναι η ενημέρωση και η κατανόηση των επιπτώσεων του άγχους, στους εφήβους και πως οι ίδιοι μπορούν να διαχειριστούν λειτουργικά τα συναισθήματα αυτής της περιόδου.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή είναι η εκδήλωση ενδιαφέροντος και η επικοινωνία να γίνει αποκλειστικά από τους ίδιους τους εφήβους που επιθυμούν να παρακολουθήσουν το ψυχό – εκπαιδευτικό σεμινάριο.

2) Διαδικτυακό Σεμινάριο για γονείς, «Άγχος εξετάσεων, συμβουλές και τρόποι διαχείρισης», Τετάρτη 19/5/21 και ώρα 11:00-12:30 | ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ 

Σκοπός του σεμιναρίου  είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γονέων, η κατανόηση των επιπτώσεων του άγχους και η στήριξη τους στο γονεϊκό τους ρόλο, ώστε να βοηθήσουν τους εφήβους να διαχειριστούν λειτουργικά τα συναισθήματα αυτής της περιόδου.

Όλα τα Ψυχοεκπαιδευτικά σεμινάρια θα διεξαχθούν μέσω τις διαδικτυακής πλατφόρμας ZOOM. Περισσότερα ΕΔΩ

Για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με την τηλεφωνική γραμμή 11525 ή μέσω email: 11525@mazigiatopaidi.gr Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Πηγή: https://www.sch.gr/dorean-diadiktyakes-omades-gia-goneis-efivous/

Δωρεάν Εργαστήριο για μαθητές, μαθήτριες Ε’ & ΣΤ’ τάξης Δημοτικού & όλων των Τάξεων του Γυμνασίου, με τίτλο «Διαδικτυακός Εκφοβισμός (cyberbullying), ορθή χρήση του Διαδικτύου & των Προσωπικών Δεδομένων» (Διαδικτυακά, Σάββατο 17-04-2021)

Στο πλαίσιο του 10ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, θα υλοποιηθεί εργαστήριο για μαθητές και μαθήτριες Ε’ και ΣΤ’ τάξης Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου, με τίτλο «Διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying), ορθή χρήση του διαδικτύου και των προσωπικών δεδομένων», που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά το Σάββατο 17 Απριλίου, στις 10.00 π.μ.

Η τεχνολογία και ο ψηφιακός κόσμος προσφέρουν απίστευτες δυνατότητες και διευκολύνουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά μας. Μαζί με τα πλεονεκτήματα που δημιουργούν για όλους μας όμως, δημιουργούν και νέα επικίνδυνα φαινόμενα. Ένα από αυτά είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying), ο οποίος αποτελεί προέκταση του παραδοσιακού bullying. Το cyberbullying είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο ανάμεσα στα παιδιά και ενώ τις περισσότερες φορές μπορεί να μοιάζει αθώο, μπορεί να αποκτήσει και επικίνδυνες διαστάσεις. Για την ορθή αντιμετώπισή του, απαιτείται να είναι ενημερωμένα τόσο τα παιδιά όσο και οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί τους.
✏️ Δηλώσεις συμμετοχών στη φόρμα: https://forms.gle/5SYV7PmWjF8GHLyUA, έως και τις 13 Απριλίου 2021!
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Για μαθητές και μαθήτριες κάτω των 15 ετών, η δήλωση γίνεται από γονέα/κηδεμόνα.
Το εργαστήριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Webex. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν σύνδεσμο για το διαδικτυακό δωμάτιο της εκδήλωσης την Τετάρτη 14 Απριλίου, στο email που θα δηλώσουν κατά την εγγραφή.
☑️ Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Digifest2021

Erasmus+ Programme Guide 2021

From 2014 to 2020, the European Union’s Erasmus+ Programme fostered quality improvements, innovation, excellence and internationalisation of organisations active in education and training, youth and sport.

The successor programme for 2021-2027 was officially launched on 25 March 2021.

The new programme is designed to continue the activities of the current programme as much as possible, such as the mobility activities for staff and learners. The budget of the new programme has increased from €14.7 billion to €26.2 billion.

Key elements and priorities of the new programme

  • The current structure will be kept, featuring three main strands: Mobility (Key Action 1), Cooperation (Key Action 2), and Policy (Key Action 3).
  • Key Action 1 will now include mobility both for staff and learners in the field of school education.
  • The strategic priorities for the whole programme to follow are inclusion and diversity, environmental sustainability and digital education. This happens through activities e.g. by using the specific funding opportunities for these purposes, by raising the awareness of their participants, by sharing best practices, and by choosing appropriate design for the activities.

2021-erasmusplus-programme-guide_v2_en

Programme guide | Erasmus+ (europa.eu)