Δημιουργία Κωδικού Ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ. για Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δ. Ι.Ε.Κ. Έτους 2021

                                     

''Δημιουργία Κωδικού Ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ. για Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δ. Ι.Ε.Κ. Έτους 2021''

ΕΞΕ-75431-2021.pdf

ΕΞΕ-75432-2021.pdf

Από:

Συναυλία (Καλοκαίρι '19) Ορχήστρας και Χορωδίας ''ΙΩΝΙΑ'' με το Θ. Κοτονιά & την Ε. Τσαλιγοπούλου.

Ανοιχτό Θέατρο Μελίνα Μερκούρη/'Όλοι μαζί μια αγκαλιά για το Ειδικό Σχολείο Αγριάς'

Recommended Annual Instruction Time in Full-time Compulsory Education in Europe 2020/21

READ THE BOOK BY CLICK

Effective learning depends on many factors, but undoubtedly, the instruction time available to students plays a key role in their learning process. Along with the quality of instruction and the time available for learning after school, the increase in the amount of instruction time allocated to a discipline can help to raise students’ interest in that subject and can have positive effect on students’ performance. Moreover, the positive relationship between increased instruction time and student achievement is more apparent when the increase is accompanied by other support measures and directed at disadvantaged students. This report analyses the recommended minimum instruction time in full-time compulsory general education in 37 European countries. The data refer to the minimum requirements set for the compulsory curriculum by the competent authorities of 39 education systems for the year 2020/21. Special attention is paid to four core subject areas: reading, writing and literature; mathematics; natural sciences; social studies. The analysis shows that annual minimum instruction time tends to increase with the education level, and differences between countries become less significant. At primary level, the focus for most countries is on reading, writing and literature (about 25 % of total instruction time), while in secondary education the teaching of mathematics and natural sciences becomes equally important.

The report also identifies the main changes in total instruction time that have taken place in the last year especially due to the COVID-19 pandemic. In addition to the comparative analysis, the report includes national diagrams that illustrate data by country and by subject, jointly collected by the Eurydice and the OECD NESLI networks.

eacea.ec.europa.eu

Κατασκηνώσεις Δ.Ο.Ε. 2021

Σχετικά Links:

Κατασκηνώσεις Δ.Ο.Ε. 2021

Τον χάρτη για να πάτε εκεί μπορείτε να τον βρείτε εδώ

 

Μια ξεχωριστή σχολική Σκάλα ”γεμάτη” από πολύτιμα Μηνύματα στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Μεσολογγίου..

Ευχαριστούμε θερμά,

για τη φωτογραφία που ζητήθηκε ευγενικά από το Κ.Ε.Σ.Υ. Αιτ/νίας (μιας και  <<φιλοξενείται>> φέτος σε ορισμένους από τους χώρους του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Μεσολογγίου, πέρα από το βασικό του κτίριο, ώστε να εκπληρώσει την Αποστολή του με βάση Μέτρα έναντι της Πανδημίας και σχετικής Απόφασης της Π.Δ.Ε. Δυτ. Ελλάδας),

την αγαπητή μας συνάδελφο Κ. Αγοραστού (κλ. ΠΕ02) που υπηρετεί εκεί την τρέχουσα σχολ. χρονιά 2020-21 & επιμελήθηκε!

(έχοντας, ωστόσο, υπηρετήσει νωρίτερα και στην Υπηρεσία μας επί 3 συναπτά έτη!)

(Φωτογραφία: Κ. Αγοραστού)

Μαθητικός Διαγωνισμός Ραδιοφωνικού Μηνύματος & Τραγουδιού «Κάν’ το ν’ ακουστεί 2021»

Τηλεοπτικά στην ΕΡΤ3 το Σάββατο 26 Ιουνίου 2021 και ώρα 10.00πμ θα
μεταδοθεί σε πρώτη προβολή η Τελετή Βράβευσης του Μαθητικού Διαγωνισμού
Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού “Κάν ’το ν΄ ακουστεί 2021” με
σύνθημα: “Από το Εγώ στο Εμείς”, συνδιοργάνωση της Επιστημονικής Εταιρείας
European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο, της Εκπαιδευτικής
Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Παιδαγωγικού
Ινστιτούτου Κύπρου του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και
Νεολαίας και του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας

Ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για όλη την εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα, της
Ελλάδας και της Κύπρου, που, ως επί το πλείστον, δημιούργησαν εξ αποστάσεως
σε μία δύσκολη συγκυρία για την εκπαίδευση. Στην τηλεοπτική εκπομπή
φιλοξενούνται δημιουργίες τόσο των σχολείων- φιναλίστ του Διαγωνισμού, όσο και
των φετινών σχολείων που συμμετείχαν στο ραδιοφωνικό πρόγραμμα 2020-21 του
European School Radio με εκπομπές, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Την Τελετή χαιρετίζουν εκπρόσωποι των Υπουργείων Παιδείας Ελλάδας και
Κύπρου, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, του ΕΚΟΜΕ, του Ιδρύματος
Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), που στηρίζει με δωρεά του το European School Radio, και
του Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης Τραγουδιστών- Ερμηνευτών “ΕΡΑΤΩ”.

Πληροφορίες στην ιστοσελίδα:

http://contest.europeanschoolradio.eu/