Εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ. με διευκρινιστικές οδηγίες για υποστήριξη μαθητών/τριών, γονέων, εκπαιδευτικών από το Ε.Ε.Π. των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2020-2021 (Πράξη: “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α’/θμιας και Β’/θμιας Γενικής Εκπ/σης από Ψυχολόγους & Κοινωνικούς Λειτουργούς για την αντιμετώπιση των συνεπειών του Covid-19”

odigies-upostriksis-koinwnikwn-leitourgwn-psuxologwn-12-2-2021

Επιστημονική Τηλε-Διημερίδα «Η μετάβαση της εκπαιδευτικής κοινότητας στην ψηφιακή εποχή και η αξιοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Από τη θεωρία στην πράξη»

Tele_2021

Παρουσιάσεις του Ι.Ε.Π. και της UNICEF από το επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπ/κούς που εμπλέκονται στην εκπ/ση μαθητών με προσφυγικό, μεταναστευτικό υπόβαθρο-Προτάσεις εκπ/κού υλικού

Από τη συμμετοχή στο εισαγωγικό επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται στην εκπαίδευση μαθητών με προσφυγικό / μεταναστευτικό υπόβαθρο

ΕΠΙΜ_ΤΥ_ΔΥΕΠ_ΖΕΠ_ΙΑΝ_2021_ΙΕΠ

 

9 Φεβρουαρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας: Το μήνυμα των αποδήμων

Δράσεις Κ.Ε.Σ.Υ. Αιτ/νίας-Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021

Κέντρο Εκπαιδευτικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) Αιτωλοακαρνανίας-photo collage 'Safer Internet Day'/δράσεις

9 Φεβρουαρίου 2021, Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day):

Διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης & Επαγρύπνησης, INSAFE, με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των online Tεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο

”The structure of the European education systems 2020/21 Schematic diagrams”, Publications Office of the E.U.

  • Published: 2020-11-03
  • Corporate author(s): Eurydice Network
  • English (EN)

https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/f4784939-1f15-11eb-b57e-01aa75ed71a1/language-en/format-PDF/source-search

This report provides information on the structure of mainstream European education systems, from pre-primary to tertiary level for the 2020/21 school and academic year. It includes national schematic diagrams and a guide to reading the diagrams. It also contains a map visually showing the main organisational models of primary and lower secondary education in Europe: ‘single structured education’, ‘common core curriculum provision’ and ‘differentiated lower secondary education’.

The information is available for 43 European education systems covering 38 countries participating in the EU’s Erasmus+ programme.

The report’s content is in line with the Eurydice Network’s task: understand and explain how Europe’s different education systems are organised and how they work.

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
5ου Πανελληνίου Μαθητικού Διαγωνισμού
Αστρονομίας & Διαστημικής 2021 για το Δημοτικό
για τους μαθητές Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου

Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος διοργανώνουν για 5η συνεχή χρονιά τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αστρονομίας και Διαστημικής 2021, για τους μαθητές της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου ως εξής:

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η περαιτέρω ενασχόληση και εμβάθυνση των μαθητών στην επιστήμη της Αστρονομίας και της Διαστημικής, η εξοικείωσή τους με τις θαυμαστές τελευταίες ανακαλύψεις των τεχνητών δορυφόρων κ.ά. παρατηρητηρίων και η επιβράβευση της ενδόμυχης και διερευνητικής αυτής προσπάθειάς τους. Δευτερεύων σκοπός είναι η προετοιμασία των μαθητών του Δημοτικού για να συμμετάσχουν αργότερα στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αστρονομίας και Διαστημικής, που εδώ και 24 χρόνια διενεργεί η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος τόσο για το Λύκειο, όσο και για το Γυμνάσιο.

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
Η εξεταστέα ύλη του διαγωνισμού είναι ενδεικτικά: Αυτή που περιλαμβάνεται στα διδακτικά βιβλία Γλώσσας, Φυσικής και Γεωγραφίας της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου, καθώς και μερικά γενικά θέματα της σύγχρονης επιστήμης της Αστρονομίας, που είναι γνωστά στα παιδιά είτε από τις τηλεοράσεις, είτε από το Internet, είτε από αστρονομικά βιβλία και περιοδικά.

ΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Η 1η φάση «ΑΓΛΑΟΝΙΚΗ» του διαγωνισμού θα διενεργηθεί την:
Κυριακή, 16η Μαΐου 2021 και από ώρα 12:00 έως 13:00
κατά τον ακόλουθο τρόπο.
Οι μαθητές χρησιμοποιώντας υπολογιστή στο χώρο της κατοικίας τους μπαίνουν στον ιστότοπο του Διαγωνισμού:
contest.astronomos.gr
όπου θα βρουν μέσα στο μενού με τίτλο «ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ» τον σχετικό σύνδεσμο του διαγωνισμού με τίτλο «Διαγωνισμός Δημοτικού». Εκεί τους ζητείται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο καθώς και το e-mail, είτε το δικό τους είτε κάποιου γονέα ή κηδεμόνα), και να ορίσουν ένα όνομα χρήστη (username) και έναν κωδικό (password), που δεν πρέπει να χάσουν ή να ξεχάσουν. Η δυνατότητα εγγραφής – δήλωσης συμμετοχής στο Διαγωνισμό, θα παρέχεται μέχρι και τρεις ημέρες πριν τον διαγωνισμό, ήτοι μέχρι την Πέμπτη, 13η Μαΐου 2021.
Τις επόμενες 3 ημέρες θα γίνει η σχετική προετοιμασία της ιστοσελίδας των θεμάτων και ο έλεγχος της ορθότητας των στοιχείων των μαθητών.
Την ημέρα του διαγωνισμού οι μαθητές μπαίνουν στον σύνδεσμο του Διαγωνισμού Δημοτικού, με το username και το password τους και στη συνέχεια θα ανοίγει στον ίδιο ιστότοπο η ειδικά διαμορφωμένη σελίδα, όπου θα καλείται να λύσει τις ασκήσεις και να απαντήσει στις ερωτήσεις εντελώς ηλεκτρονικά. Στο τέλος των ερωτήσεων θα υπάρχει εμφανές κουμπί με την ένδειξη «ΥΠΟΒΟΛΗ». Το πάτημα του κουμπιού θα σημαίνει αυτόματα το τέλος της εξέτασης και η αποστολή του ηλεκτρονικού γραπτού στην Επιτροπή του Διαγωνισμού. Ο μαθητής θα ειδοποιηθεί άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει, για την επιτυχή παραλαβή των απαντήσεών του από το σύστημα, καθώς επίσης και για την επίδοσή του, αφού το σύστημα βαθμολογεί αυτόματα τις απαντήσεις κατά την υποβολή τους.
Λόγω της χρήσης του ειδικού αυτού συστήματος εξέτασης, απαντήσεις από τον συγκεκριμένο συμμετέχοντα θα στέλνονται μόνο μια φορά, και δεν θα γίνονται δεκτές εκ των υστέρων διορθώσεις. Τα γραπτά των μαθητών διορθώνονται αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα και οι επιδόσεις τους αναρτώνται άμεσα στον πίνακα βαθμολογίας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Έγκυρη συμμετοχή θα θεωρηθεί αν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική διαδικασία της εξέτασης μέσα σε μια (1) ώρα ακριβώς και πατηθεί το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ» το αργότερο μέχρι τις 13:00 της 16ης – 5 – 2021.
Οι περίπου 30 καλύτεροι της 1ης φάσης θα έχουν το δικαίωμα να συμμετάσχουν στη 2η φάση του διαγωνισμού. Τα ονόματά τους θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Διαγωνισμού (contest.astronomos.gr) εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Η δεύτερη (2η) φάση «ΥΠΑΤΙΑ» του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στο Βόλο στο Οικονομικό Τμήμα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 28ηςΟκτωβρίου 78 (πρώην κτίριο Ματσάγγου), την Κυριακή, 13η Ιουνίου 2021 και από ώρα 12:00 έως 13:30
με την απόλυτη ευθύνη της Επιτροπής του Διαγωνισμού. Τα έξοδα μετακίνησης προς και από τον Βόλο βαρύνουν αποκλειστικά τον διαγωνιζόμενο, δηλαδή χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο ή για την Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος ή για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Μετά το τέλος του διαγωνισμού η Επιτροπή του Διαγωνισμού κατατάσσει τους μαθητές κατά τη σειρά βαθμολογίας και αναρτά τον σχετικό πίνακα στην ιστοσελίδα του Διαγωνισμού (contest.astronomos.gr).

ΒΡΑΒΕΙΑ
1.     Οι τρεις (3) μαθητές ή μαθήτριες των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου, που θα έλθουν πρώτοι στην 2η φάση «ΥΠΑΤΙΑ»αποτελούν τους βραβευόμενους του Διαγωνισμού και θα λάβουν το αντίστοιχο μετάλλιο, το έντυπο ΒΡΑΒΕΙΟ και δωρεάν ένα βιβλίο των εκδόσεων της Εταιρείας Αστρονομίας και Διαστήματος, ήτοι: Για το 1ο βραβείο: το βιβλίο «Λεξικό Αστρονομίας», για το 2ο βραβείο: το βιβλίο «Λεξικό Διαστημικής» και για το 3ο βραβείο: το βιβλίο «Η Ουρανογραφία των Αγίων».
2.     Οι επόμενοι περίπου 12 του αξιολογικού πίνακα αποτελούν τους επαινούμενους του διαγωνισμού και θα λάβουν τον σχετικό ΕΠΑΙΝΟ, καθώς και παιδικά αστρονομικά βιβλία.
3.     Οι συνολικά περίπου 15 επιτυχόντες μαθητές εγγράφονται ΔΩΡΕΑΝ συνδρομητές για ένα έτος στο αστρονομικό περιοδικό «Ουρανός», που από 30ετίας εκδίδει ανελλιπώς η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος.
4.     Όλοι οι επιτυχόντες μαθητές που θα παραβρεθούν στην βραδιά της βράβευσης θα πάρουν μέρος στην κλήρωση ενός τηλεσκοπίου.
5.     Σε όλα τα σχολεία, στα οποία φοιτούν οι διακρινόμενοι μαθητές και μαθήτριες απονέμονται ΤΙΜΗΤΙΚΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ.

Οι πληγέντες της Καρδίτσας μας χρειάζονται ακόμα!

Ποιά είναι η κατάσταση..

Τα σημάδια της καταστροφής που πέρασε από την πόλη της Καρδίτσας μήνες μετά είναι ακόμα νωπά. Οι κάτοικοι, που είδαν τη ζωή τους να αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη, προσπαθούν τώρα να προσαρμοστούν στις νέες δύσκολες  συνθήκες και να ξαναχτίσουν όσα είχαν αποκτήσει με τους κόπους μιας ζωής.  Ένα από τα πρώτα πράγματα που οι ίδιοι οι άνθρωποι μας είπαν ότι χρειάζονται από όποιον επιθυμεί να τους στηρίξει είναι το λάδι, κάτι τόσο απλό, αλλά τόσο σημαντικό. Συνήθως, σε οποιαδήποτε κρίση, τις πρώτες ημέρες οι πληγέντες κατακλύζονται από τη βοήθεια, τη στήριξη και την αγάπη όλων μας, κάτι που είναι άκρως σημαντικό.

Τι γίνεται όμως όταν οι μήνες περνούν και κάποιες πληγές δεν έχουν κλείσει ακόμη;

Οι καταστροφές από την σφοδρή κακοκαιρία στην Καρδίτσα τον φετινό Σεπτέμβρη δεν έχουν αποκατασταθεί ακόμη και οι ανάγκες παραμένουν μεγάλες. Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Actionaid με τον Δήμο Καρδίτσας και το Κέντρο Γυναικών κατανοήθηκε πλήρως το μέγεθος του τεράστιου προβλήματος. Κόποι μιας ζωής χάθηκαν σε ένα βράδυ, 3.000 οικογένειες επλήγησαν, 12.500 ζώα πνίγηκαν, 22.000 κατεστραμμένες κυψέλες και πάνω από 350.000 στρέμματα όλων των καλλιεργειών πλημμυρισμένα.

Η δράση στην Καρδίτσα δεν έχει τελειώσει! Οι συνάνθρωποί μας συνεχίζουν να χρειάζονται τη βοήθεια μας. 

Δες εδώ την ευχαριστήρια επιστολή από το δήμο Καρδίτσας. 

Με δωρεές θα στηριχθούν 3.000 οικογένειες που έχουν καταγραφεί ως πληγείσες σε όλο τον Νομό Καρδίτσας, θα αγοραστεί λάδι και η διανομή θα πραγματοποιηθεί μέσω του

Δήμου Καρδίτσας

(www.actionaid.gr)