English

παιχνιδοποίηση (gamification) «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου», Interland: Από την Google & το Ι.Τ.Ε. διαθέσιμο δωρεάν σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία της Ελλάδας

https://beinternetawesome.withgoogle.com/el_gr/interland

 

Ενημερωτικό video για κανόνες καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο (netiquette) / Greek Safer Internet Center

Εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ. με διευκρινιστικές οδηγίες για υποστήριξη μαθητών/τριών, γονέων, εκπαιδευτικών από το Ε.Ε.Π. των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2020-2021 (Πράξη: “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α’/θμιας και Β’/θμιας Γενικής Εκπ/σης από Ψυχολόγους & Κοινωνικούς Λειτουργούς για την αντιμετώπιση των συνεπειών του Covid-19”

odigies-upostriksis-koinwnikwn-leitourgwn-psuxologwn-12-2-2021

Επιστημονική Τηλε-Διημερίδα «Η μετάβαση της εκπαιδευτικής κοινότητας στην ψηφιακή εποχή και η αξιοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Από τη θεωρία στην πράξη»

Tele_2021

Παρουσιάσεις του Ι.Ε.Π. και της UNICEF από το επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπ/κούς που εμπλέκονται στην εκπ/ση μαθητών με προσφυγικό, μεταναστευτικό υπόβαθρο-Προτάσεις εκπ/κού υλικού

Από τη συμμετοχή στο εισαγωγικό επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται στην εκπαίδευση μαθητών με προσφυγικό / μεταναστευτικό υπόβαθρο

ΕΠΙΜ_ΤΥ_ΔΥΕΠ_ΖΕΠ_ΙΑΝ_2021_ΙΕΠ

 

9 Φεβρουαρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας: Το μήνυμα των αποδήμων

Δράσεις Κ.Ε.Σ.Υ. Αιτ/νίας-Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021

Κέντρο Εκπαιδευτικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) Αιτωλοακαρνανίας-photo collage 'Safer Internet Day'/δράσεις

9 Φεβρουαρίου 2021, Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day):

Διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης & Επαγρύπνησης, INSAFE, με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των online Tεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο

”The structure of the European education systems 2020/21 Schematic diagrams”, Publications Office of the E.U.

  • Published: 2020-11-03
  • Corporate author(s): Eurydice Network
  • English (EN)

https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/f4784939-1f15-11eb-b57e-01aa75ed71a1/language-en/format-PDF/source-search

This report provides information on the structure of mainstream European education systems, from pre-primary to tertiary level for the 2020/21 school and academic year. It includes national schematic diagrams and a guide to reading the diagrams. It also contains a map visually showing the main organisational models of primary and lower secondary education in Europe: ‘single structured education’, ‘common core curriculum provision’ and ‘differentiated lower secondary education’.

The information is available for 43 European education systems covering 38 countries participating in the EU’s Erasmus+ programme.

The report’s content is in line with the Eurydice Network’s task: understand and explain how Europe’s different education systems are organised and how they work.