Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από Τρίτη 16.03.2021: Παράθεση εγγράφων από το Υ.ΠΑΙ.Θ., μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών κινδύνου διασποράς κορονοϊού

Με την υπ. αριθμ. πρωτ. 29657/ΓΔ4/12-03-2021 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. παρέχονται οδηγίες και σχετικά έγγραφα στις σχολικές μονάδες Π.Ε και Δ.Ε, αναφορικά με την παροχή σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, μετά την ανακοίνωση νέων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού COVID-19 

odigies-eks-apostasews-ekpaidefsi-12-3-2021

Σχολικός εκφοβισμός-ΔΑΦ/Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος: Ενας οδηγός για εκπαιδευτικούς – Alice Stobar – National Autistic Society (NAS)

sxolikos-ekfovismos-diataraxes-aftistikou-fasmatos-odigos

Σύμφωνα με το προλογικό σημείωμα:

Εάν εργάζεσθε σε σχολείο, τυπικό ή ειδικό, αναπόφευκτα θα αντιμετωπίσετε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού. Οι μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) διατρέχουν ιδιαίτερα μεγάλο κίνδυνο να πέσουν θύματα εκφοβισμού. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε το γιατί και θα σας δώσει στρατηγικές και ιδέες για την προώθηση της κατανόησης της ΔΑΦ ανάμεσα στο διδακτικό προσωπικό και τους μαθητές, την αντιμετώπιση και μείωση των περιστατικών εκφοβισμού και την υποστήριξη των μαθητών με ΔΑΦ που εκφοβίζονται.

(Πηγή: www.especial.gr)

Μια μοναδική ευκαιρία θα έχουν όλοι οι μαθητές /τριες της χώρας, αλλά και των Ελληνικών Σχολείων του εξωτερικού για να παρακολουθήσουν το 1ο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ.

Το  Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και είναι ελεύθερο για να το παρακολουθήσει όποιος επιθυμεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές έχει προβλεφθεί άδεια τις 4 τελευταίες ώρες του ωρολογίου προγράμματος σύμφωνα με την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ,  Α. Π. : Φ16.1/16403/Δ2 10/02/2021.

Για τη διευκόλυνση των μαθητών/τριων προτείνεται την ώρα έναρξης του φεστιβάλ (11:00 πμ) οι εκπαιδευτικοί να διαμοιράσουν στο chat της πλατφόρμας του webex, που αξιοποιείται για τη διδασκαλία εξ αποστάσεως,  τον σύνδεσμο της ζωντανής ροής που είναι για σήμερα 7 Απριλίου: https://youtu.be/_UWm-P4F7Sc  και για αύριο  Απριλίου : https://youtu.be/4Ei1t4mK0P0 .

Όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρούν και να σχολιάσουν κατά τη διάρκεια της ζωντανής ροής, με αυτό το τρόπο οι  μαθητές/τριες θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στην διεξαγωγή του φεστιβάλ.

Χαιρετισμό στο φεστιβάλ  θα απευθύνουν  η υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων και η υφυπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Δείτε αναλυτικά παρακάτω το πρόγραμμα του φεστιβάλ και τον τρόπο σύνδεσης σε αυτό

Προσβασιμότητα και ηλεκτρονικοί σύνδεσμοι

Παράλληλα θα μεταδοθεί ζωντανά, μέσω του καναλιού του Φεστιβάλ στο  YouTube (http://bitly.ws/caG7 )  και μέσω της σελίδας omathimatikos.gr στο Facebook (http://bitly.ws/caG8)

Αναλυτικότερα, οι σύνδεσμοι είναι:

Ο σύνδεσμός της ζωντανής ροής της 1ης ημέρας (Τετάρτη 7 Απριλίου 2021) είναι : https://youtu.be/_UWm-P4F7Sc

Ο σύνδεσμός της ζωντανής ροής της 2ης ημέρας (Πέμπτη 8 Απριλίου 2021) είναι : https://youtu.be/4Ei1t4mK0P0

Σύνδεσμος γρίφων Γ’ Λυκείου: https://bit.ly/3bPEABJ

Σύνδεσμος γρίφων Β’ Λυκείου: https://bit.ly/3eQSEgx

Σύνδεσμος γρίφων Α’ Λυκείου: https://bit.ly/3bTfceu

Σύνδεσμος γρίφων Γ’ Γυμνασίου: https://bit.ly/2OWzHhl

Σύνδεσμος γρίφων Β’ Γυμνασίου: https://bit.ly/3qQQL5F

Σύνδεσμος γρίφων Α’ Γυμνασίου: https://bit.ly/2Qd0lTR

Για να ειδοποιηθείτε από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube (http://bitly.ws/caG7)  όπως και να  κάνετε Like στη σελίδα omathimatikos.gr στο Facebook (http://bitly.ws/caG8)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Τετάρτη 7 Απριλίου 2021 - 11:00 π.μ. (Για τους μαθητές/τριες Λυκείων)

Έναρξη του Φεστιβάλ από τον κ. Κωνσταντίνο Μπουραζάνα Σ.Ε.Ε Μαθηματικών του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας

Χαιρετισμός από την υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως

Χαιρετισμός από την υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μακρή

Συνέντευξη του κ. Αθανασίου Φωκά καθηγητή του Cambridge

Συνέντευξη του κ Κωνσταντίνου Δασκαλάκη καθηγητή του Μ.Ι.Τ

Ομιλία του κ. Άρη Μαυρομάτη καθηγητή του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας με θέμα : Μαθηματικά και Τέχνη

Παρουσίαση εργασιών μαθητών/τριων

Επίλυση Γρίφων: Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή  για τους μαθητές Λυκείων από τις  12:30 έως 15:00.

Πέμπτη 8 Απριλίου 2021 11:00 π.μ. (για τους μαθητές/τριες Γυμνασίων)

Έναρξη του Φεστιβάλ από τον κ. Κωνσταντίνο Μπουραζάνα Σ.Ε.Ε Μαθηματικών του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας

Συνέντευξη του κ. Κωνσταντίνου Δασκαλάκη καθηγητή του Μ.Ι.Τ

Συνέντευξη του κ. Αθανασίου Φωκά καθηγητή του Cambridge

Ομιλία του κ. Κωνσταντίνου Γουργουλιάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα: Τα Μαθηματικά στην Ιατρική

Παρουσίαση εργασιών μαθητών/τριων

Επίλυση Γρίφων: Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή  για του μαθητές Γυμνασίων από τις  12:30 έως 15:00 .

Το   1ο  Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό  Φεστιβάλ διοργανώνεται με πρωτοβουλία του Συντονιστή Ε. Ε. Μαθηματικών κ. Κωνσταντίνου Μπουραζάνα σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και με τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας,  Λάρισας και  Τρικάλων, αλλά και εκπαιδευτικούς από όλη τη χώρα,

(Πηγή: ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας)

6η Μαρτίου, Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού («school bullying»).

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Το μήνυμα της υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως

για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού 2021

Αγαπητές και αγαπητοί, μαθήτριες και μαθητές,

Αγαπητές και αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Η 6η Μαρτίου συνιστά μια ημέρα - αφορμή να ενώσουμε τις φωνές μας και να πούμε ένα δυνατό ΟΧΙ στη σχολική βία και τον εκφοβισμό. Αναλαμβάνουμε όλοι μαζί δράσεις, ώστε κανένα παιδί να μη νιώθει μόνο του, ανυπεράσπιστο, εκτεθειμένο. Στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, πιλοτικά για φέτος και με σχεδιασμό για όλα τα σχολεία της χώρας από του χρόνου, περιλαμβάνονται προγράμματα που αφορούν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, τη Συμπερίληψη, τον Αλληλοσεβασμό, το Σεβασμό στη διαφορετικότητα, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Θεσπίσαμε το Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, εκπαιδευτικό που συμβάλλει περαιτέρω στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, δίνοντας «διέξοδο» σε μαθητές αλλά και γονείς να μιλήσουν για τα προβλήματα, τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς ή τους φόβους τους. Εξασφαλίσαμε για την εκπαιδευτική κοινότητα πάνω από 2.000 ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, τους οποίους και επιμορφώνουμε, σε κομβικής σημασίας θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα ψυχοσυναισθηματικής και κοινωνικής υποστήριξης των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Προχωρούμε σε ενημερωτικές καμπάνιες από κοινού με άλλους οργανισμούς, δήμους, φορείς, σχεδιάζουμε προγράμματα και δράσεις ενημέρωσης για την προστασία από τους κινδύνους του διαδικτύου και το διαδικτυακό εκφοβισμό. Είναι καίριας σημασίας να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας να κινούνται με ασφάλεια κατά τις διαδικτυακές περιηγήσεις τους, ώστε να αναπτύξουν περαιτέρω την ψηφιακή τους υπευθυνότητα και να απολαμβάνουν μόνο τα οφέλη των νέων μέσων που έχουμε στη διάθεσή μας. Όλες αυτές τις πρωτοβουλίες τις υλοποιούμε μαζί, με εσάς τους εκπαιδευτικούς και με τα ίδια τα παιδιά μας, γι’ αυτό και σας ευχαριστούμε θερμά για την καίρια συμβολή σας στην προστασία της ασφάλειας και την υγείας των μαθητών μας, σωματικής και ψυχικής.

Αγαπητά μας παιδιά,

Η ενημέρωσή σας και η ευαισθητοποίηση όλων στο θέμα της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, του bullying και του cyber bullying είναι το πρώτο βήμα για την καταπολέμηση ενός νοσηρού φαινομένου. Ένα είναι το μήνυμα της σημερινής ημέρας: Μιλήστε. Και μιλήστε τώρα. Είμαστε δίπλα σας. Κανένα παιδί δεν είναι μόνο.

Μείωση των ποσοστών εφήβων που υφίστανται bullying στο σχολείο την δεκαετία 1998-2018

Μείωση καταγράφουν τα ποσοστά εφήβων στην χώρα μας, που αναφέρουν ότι υφίστανται εκφοβισμό (bullying) στο σχολείο, ωστόσο τα τελευταία χρόνια αναδύεται το φαινόμενο του ηλεκτρονικού εκφοβισμού. Το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας, Νευροεπιστημών και Ιατρικής Ακριβείας «Κώστας Στεφανής» (ΕΠΙΨΥ), με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού δημοσιοποίησε ερευνητικά δεδομένα σχετικά με τον εκφοβισμό (bullying) εντός και εκτός σχολείου, καθώς επίσης και την εμπλοκή σε βίαιους καυγάδες, όπως προκύπτουν από την «Πανελλήνια έρευνα για τις συμπεριφορές που συνδέονται με την υγεία των εφήβων-μαθητών» (2018).

Εκφοβισμός (bullying) στο σχολείο

Το 2018, ένας στους 5 εφήβους (19,1%) αναφέρει ότι υπέστη εκφοβισμό (bullying), ενώ ένας στους 7 εφήβους (14,2%) αναφέρει ότι έκανε ο ίδιος εκφοβισμό (bullying) σε άλλους μαθητές. Χαμηλό, αλλά άξιο προσοχής ποσοστό εφήβων (2,6%) αναφέρουν ότι υφίστανται εκφοβισμό (bullying) αρκετές φορές την εβδομάδα. Διαχρονικά, από το 1998 έως το 2018, το ποσοστό εφήβων που αναφέρουν ότι υπέστησαν εκφοβισμό (bullying) τουλάχιστον 1-2 φορές τους τελευταίους 2 μήνες πριν τη διεξαγωγή της έρευνας, καταγράφει σημαντική μείωση από 28,9% σε 19,1%, με τη μείωση αυτή να είναι εντονότερη από το 2010 έως το 2014 (από 27,6% σε 18,3%).

Ηλεκτρονικός εκφοβισμός (cyber bullying)

Το 2018, ένας στους 20 εφήβους (5,2%) αναφέρει ότι υπέστη ηλεκτρονικό εκφοβισμό (cyber bullying- ότι, δηλαδή, του έστειλαν άσχημα ή ενοχλητικά μηνύματα στο chat, μέσω e-mail ή SMS, έγραψαν/πόσταραν άσχημα ή ενοχλητικά μηνύματα στον "τοίχο" τους, έφτιαξαν site για να τον γελοιοποιήσουν, δημοσιοποίησαν στο ίντερνετ ή μοιράστηκαν με άλλους μη κολακευτικές ή άσεμνες φωτογραφίες χωρίς την έγκρισή του) τουλάχιστον 1-2 φορές τους τελευταίους 2 μήνες πριν τη διεξαγωγή της έρευνας, ενώ σε ποσοστό 3,3%, αναφέρουν ότι έκαναν οι ίδιοι ηλεκτρονικό εκφοβισμό (cyber bullying) σε άλλο άτομο.

Μορφές εκφοβισμού / διακρίσεις

Οι μορφές εκφοβισμού (bullying) που οι έφηβοι απαντούν σε υψηλότερα ποσοστά ότι υπέστησαν, είναι τα λεκτικά πειράγματα (19,8% του συνόλου των μαθητών), η διάδοση ψεμάτων και φημών (18,8%), τα αστεία, σχόλια ή χειρονομίες σεξουαλικού περιεχομένου (13,4%) και ο αποκλεισμός από κοινές παρέες και δραστηριότητες (13,1%). Σε χαμηλότερα ποσοστά, οι έφηβοι αναφέρουν ότι υπέστησαν εκφοβισμό (bullying) με χρήση σωματικής βίας (4,5%) και με τη μορφή άσχημων χαρακτηρισμών για την εθνικότητα (5,6%) και τη θρησκεία τους (3,5%). Τα αγόρια αναφέρουν σε υψηλότερο ποσοστό ότι υπέστησαν εκφοβισμό (bullying) με τη μορφή σωματικής βίας και άσχημων χαρακτηρισμών για την εθνικότητα και τη θρησκεία τους, ενώ τα κορίτσια με τη μορφή διάδοσης ψεμάτων και φημών. Ποσοστό 3,9% των ερωτηθέντων απαντούν ότι συχνά οι μαθητές στο σχολείο τους συμπεριφέρονται με άδικο ή άσχημο τρόπο λόγω του φύλου τους, 2,8% λόγω της καταγωγής τους και 2,1% εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης της οικογένειάς τους.

Βίαιοι καυγάδες

Το 2018, ένας στους 5 εφήβους (19,4%) απαντά ότι ενεπλάκη σε βίαιο καυγά τουλάχιστον 2 φορές κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών πριν τη διεξαγωγή της έρευνας. Τα αγόρια αναφέρουν εμπλοκή σε βίαιους καυγάδες σε τριπλάσιο ποσοστό (29,3%) συγκριτικά με τα κορίτσια (9,6%) και οι 11χρονοι και 13χρονοι μαθητές σε σημαντικά υψηλότερο ποσοστό συγκριτικά με τους 15χρονους Διαχρονικά, την τελευταία 16ετία, το ποσοστό εφήβων που αναφέρουν εμπλοκή σε βίαιους καυγάδες τουλάχιστον 2 φορές τους τελευταίους 12 μήνες πριν τη διεξαγωγή της έρευνας, παρουσιάζει διακυμάνσεις: από 22,0% το 2002, αυξάνεται σημαντικά σε 28,1% το 2010, ενώ το 2014 μειώνεται σε 17,4% και παραμένει σχετικά σταθερό το 2018, (19,4%).

Εκφοβισμός (bullying) σε σχέση με το οικονομικό επίπεδο

Οι έφηβοι των οποίων οι οικογένειες κατηγοριοποιούνται στο κατώτερο οικονομικό επίπεδο, αναφέρουν σε σημαντικά υψηλότερο ποσοστό ότι υφίστανται εκφοβισμό (bullying) με τη μορφή σωματικής βίας (7,8% έναντι 3,6% και 4,8% των συνομηλίκων τους μέσου και ανώτερου οικονομικού επιπέδου, αντίστοιχα) και άσχημων χαρακτηρισμών για την εθνικότητα (8,9% έναντι 5,0% και 5,4% των συνομηλίκων τους μέσου και ανώτερου οικονομικού επιπέδου, αντίστοιχα) και τη θρησκεία τους (6,0% έναντι 2,8% και 3,4% των συνομηλίκων τους μέσου και ανώτερου οικονομικού επιπέδου, αντίστοιχα). Σύμφωνα με την Άννα Κοκκέβη, ομότιμη καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονική υπεύθυνη του τομέα Επιδημιολογικών και Ψυχοκοινωνικών Ερευνών του ΕΠΙΨΥ, «είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι τα ποσοστά εφήβων στην χώρα μας που αναφέρουν ότι υφίστανται εκφοβισμό (bullying) στο σχολείο, καταγράφουν μείωση, και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση και εντατικοποίηση των σχετικών παρεμβάσεων πρόληψης την τελευταία δεκαετία». Προσθέτει ωστόσο, ότι «τα τελευταία χρόνια αναδύεται το φαινόμενο του ηλεκτρονικού εκφοβισμού, καθώς η συνεχιζόμενη ανάπτυξη και εξέλιξη των νέων τεχνολογιών και κυρίως των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι πολύ πιο ραγδαία από τα «αντανακλαστικά» της επιστημονικής κοινότητας και της κοινωνίας. Έτσι, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι επαγγελματίες πρόληψης έρχονται διαρκώς αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις. Δεδομένου ότι οι επιπτώσεις του εκφοβισμού μπορούν να είναι καταστροφικές, όχι μόνον βραχυπρόθεσμα στην εφηβεία αλλά και μακροπρόθεσμα στη ζωή των θυμάτων μετά την ενηλικίωση, είναι σημαντικό να μην επαναπαυόμαστε και να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με στόχο την εξάλειψη του φαινομένου» σημειώνει η κ. Κοκκέβη.

Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/345

05-03-2021, Υ.ΠΑΙ.Θ.: Αποτελέσματα ενστάσεων-αιτήσεων θεραπείας μετεγγραφών/μετακινήσεων ακαδημαϊκού έτους 2020 – 2021

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους φοιτητές που έχουν καταθέσει ένσταση - αίτηση θεραπείας επί των αρχικών αποτελεσμάτων των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφών/μετακινήσεων ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 ότι από σήμερα Παρασκευή 05 Μαρτίου 2021 και ώρα 13:00μ.μ. μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα της αίτησής τους στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ. www.minedu.gov.gr μέσω της ειδικής εφαρμογής μετεγγραφών https://transfer.it.minedu.gov.gr/

Όσοι φοιτητές έχουν κριθεί επιτυχόντες μετεγγραφής σε κάποιο Τμήμα, έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία μετεγγραφής τους σε αυτό και έχουν διαγραφεί από το Τμήμα προέλευσής τους με αποτέλεσμα να έχει διαγραφεί ο αρχικός ιδρυματικός τους λογαριασμός, μπορούν να πληροφορούνται το αποτέλεσμα της ένστασής τους αποστέλλοντας e-mail στην εξής ηλεκτρονική διεύθυνση: meteggrafes@minedu.gov.gr

(ανακτήθηκε από: www.minedu.gov.gr)

Η πλατφόρμα εγγραφών στα Νηπιαγωγεία άνοιξε! Οι αιτήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι 20 Μαρτίου 2021, στο 👉 proti-eggrafi.services.gov.gr Για την εγγραφή στην Α’ Δημοτικού, η αποστολή των δικαιολογητικών γίνεται μέσω e-mail ή ταχυδρομικώς προς τη σχολική μονάδα, μέχρι 20 Μαρτίου.

Τ4Ε Επιμόρφωση

Καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινωνίας, με αιχμή του δόρατος τα ισχυρά μηνύματα που μπορεί να εκπέμψει η αθλητική οικογένεια και στόχο την πρόληψη κάθε μορφής συμπεριφοράς που είναι αντίθετη με το αθλητικό πνεύμα, αλλά και με τα ιδεώδη και τα ατομικά δικαιώματα μιας σύγχρονης κοινωνίας των πολιτών, προωθεί το Υφυπουργείο Αθλητισμού

Για τους σκοπούς της Καμπάνιας «Ο Αθλητισμός στο Προσκήνιο» δημιουργήθηκε η πλατφόρμα https://proskinio.gga.gov.gr/ με τις έως τώρα δράσεις του Υφυπουργείου Αθλητισμού και τις θεσμικές πρωτοβουλίες που προγραμματίζονται

Πρόσκληση για υποβολή δήλωσης συμμετοχής στην εξ αποστ. επιμόρφωση αναπληρωτών/τριών Ψυχολόγων (ΠΕ23), Φιλολόγων (ΠΕ02) και Μαθηματικών (ΠΕ03) που υπηρετούν στα ΕΠΑ.Λ. και προσλήφθηκαν για τη στελέχωση τμημάτων εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στα «Νέα Ελληνικά», «Μαθηματικά» για το σχολ. έτος 2020-2021 (Πράξη με κωδ. ΟΠΣ 5022549)

 

                                                  

Δείτε παρακάτω:

pr_162

(Δικτυακή Πύλη e-ΙΕΠ)