Ελληνικά

”The structure of the European education systems 2020/21 Schematic diagrams”, Publications Office of the E.U.

  • Published: 2020-11-03
  • Corporate author(s): Eurydice Network
  • English (EN)

https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/f4784939-1f15-11eb-b57e-01aa75ed71a1/language-en/format-PDF/source-search

This report provides information on the structure of mainstream European education systems, from pre-primary to tertiary level for the 2020/21 school and academic year. It includes national schematic diagrams and a guide to reading the diagrams. It also contains a map visually showing the main organisational models of primary and lower secondary education in Europe: ‘single structured education’, ‘common core curriculum provision’ and ‘differentiated lower secondary education’.

The information is available for 43 European education systems covering 38 countries participating in the EU’s Erasmus+ programme.

The report’s content is in line with the Eurydice Network’s task: understand and explain how Europe’s different education systems are organised and how they work.

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
5ου Πανελληνίου Μαθητικού Διαγωνισμού
Αστρονομίας & Διαστημικής 2021 για το Δημοτικό
για τους μαθητές Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου

Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος διοργανώνουν για 5η συνεχή χρονιά τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αστρονομίας και Διαστημικής 2021, για τους μαθητές της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου ως εξής:

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η περαιτέρω ενασχόληση και εμβάθυνση των μαθητών στην επιστήμη της Αστρονομίας και της Διαστημικής, η εξοικείωσή τους με τις θαυμαστές τελευταίες ανακαλύψεις των τεχνητών δορυφόρων κ.ά. παρατηρητηρίων και η επιβράβευση της ενδόμυχης και διερευνητικής αυτής προσπάθειάς τους. Δευτερεύων σκοπός είναι η προετοιμασία των μαθητών του Δημοτικού για να συμμετάσχουν αργότερα στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αστρονομίας και Διαστημικής, που εδώ και 24 χρόνια διενεργεί η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος τόσο για το Λύκειο, όσο και για το Γυμνάσιο.

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
Η εξεταστέα ύλη του διαγωνισμού είναι ενδεικτικά: Αυτή που περιλαμβάνεται στα διδακτικά βιβλία Γλώσσας, Φυσικής και Γεωγραφίας της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου, καθώς και μερικά γενικά θέματα της σύγχρονης επιστήμης της Αστρονομίας, που είναι γνωστά στα παιδιά είτε από τις τηλεοράσεις, είτε από το Internet, είτε από αστρονομικά βιβλία και περιοδικά.

ΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Η 1η φάση «ΑΓΛΑΟΝΙΚΗ» του διαγωνισμού θα διενεργηθεί την:
Κυριακή, 16η Μαΐου 2021 και από ώρα 12:00 έως 13:00
κατά τον ακόλουθο τρόπο.
Οι μαθητές χρησιμοποιώντας υπολογιστή στο χώρο της κατοικίας τους μπαίνουν στον ιστότοπο του Διαγωνισμού:
contest.astronomos.gr
όπου θα βρουν μέσα στο μενού με τίτλο «ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ» τον σχετικό σύνδεσμο του διαγωνισμού με τίτλο «Διαγωνισμός Δημοτικού». Εκεί τους ζητείται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο καθώς και το e-mail, είτε το δικό τους είτε κάποιου γονέα ή κηδεμόνα), και να ορίσουν ένα όνομα χρήστη (username) και έναν κωδικό (password), που δεν πρέπει να χάσουν ή να ξεχάσουν. Η δυνατότητα εγγραφής – δήλωσης συμμετοχής στο Διαγωνισμό, θα παρέχεται μέχρι και τρεις ημέρες πριν τον διαγωνισμό, ήτοι μέχρι την Πέμπτη, 13η Μαΐου 2021.
Τις επόμενες 3 ημέρες θα γίνει η σχετική προετοιμασία της ιστοσελίδας των θεμάτων και ο έλεγχος της ορθότητας των στοιχείων των μαθητών.
Την ημέρα του διαγωνισμού οι μαθητές μπαίνουν στον σύνδεσμο του Διαγωνισμού Δημοτικού, με το username και το password τους και στη συνέχεια θα ανοίγει στον ίδιο ιστότοπο η ειδικά διαμορφωμένη σελίδα, όπου θα καλείται να λύσει τις ασκήσεις και να απαντήσει στις ερωτήσεις εντελώς ηλεκτρονικά. Στο τέλος των ερωτήσεων θα υπάρχει εμφανές κουμπί με την ένδειξη «ΥΠΟΒΟΛΗ». Το πάτημα του κουμπιού θα σημαίνει αυτόματα το τέλος της εξέτασης και η αποστολή του ηλεκτρονικού γραπτού στην Επιτροπή του Διαγωνισμού. Ο μαθητής θα ειδοποιηθεί άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει, για την επιτυχή παραλαβή των απαντήσεών του από το σύστημα, καθώς επίσης και για την επίδοσή του, αφού το σύστημα βαθμολογεί αυτόματα τις απαντήσεις κατά την υποβολή τους.
Λόγω της χρήσης του ειδικού αυτού συστήματος εξέτασης, απαντήσεις από τον συγκεκριμένο συμμετέχοντα θα στέλνονται μόνο μια φορά, και δεν θα γίνονται δεκτές εκ των υστέρων διορθώσεις. Τα γραπτά των μαθητών διορθώνονται αυτόματα από το ηλεκτρονικό σύστημα και οι επιδόσεις τους αναρτώνται άμεσα στον πίνακα βαθμολογίας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Έγκυρη συμμετοχή θα θεωρηθεί αν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική διαδικασία της εξέτασης μέσα σε μια (1) ώρα ακριβώς και πατηθεί το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ» το αργότερο μέχρι τις 13:00 της 16ης – 5 – 2021.
Οι περίπου 30 καλύτεροι της 1ης φάσης θα έχουν το δικαίωμα να συμμετάσχουν στη 2η φάση του διαγωνισμού. Τα ονόματά τους θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Διαγωνισμού (contest.astronomos.gr) εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Η δεύτερη (2η) φάση «ΥΠΑΤΙΑ» του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στο Βόλο στο Οικονομικό Τμήμα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 28ηςΟκτωβρίου 78 (πρώην κτίριο Ματσάγγου), την Κυριακή, 13η Ιουνίου 2021 και από ώρα 12:00 έως 13:30
με την απόλυτη ευθύνη της Επιτροπής του Διαγωνισμού. Τα έξοδα μετακίνησης προς και από τον Βόλο βαρύνουν αποκλειστικά τον διαγωνιζόμενο, δηλαδή χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο ή για την Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος ή για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Μετά το τέλος του διαγωνισμού η Επιτροπή του Διαγωνισμού κατατάσσει τους μαθητές κατά τη σειρά βαθμολογίας και αναρτά τον σχετικό πίνακα στην ιστοσελίδα του Διαγωνισμού (contest.astronomos.gr).

ΒΡΑΒΕΙΑ
1.     Οι τρεις (3) μαθητές ή μαθήτριες των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου, που θα έλθουν πρώτοι στην 2η φάση «ΥΠΑΤΙΑ»αποτελούν τους βραβευόμενους του Διαγωνισμού και θα λάβουν το αντίστοιχο μετάλλιο, το έντυπο ΒΡΑΒΕΙΟ και δωρεάν ένα βιβλίο των εκδόσεων της Εταιρείας Αστρονομίας και Διαστήματος, ήτοι: Για το 1ο βραβείο: το βιβλίο «Λεξικό Αστρονομίας», για το 2ο βραβείο: το βιβλίο «Λεξικό Διαστημικής» και για το 3ο βραβείο: το βιβλίο «Η Ουρανογραφία των Αγίων».
2.     Οι επόμενοι περίπου 12 του αξιολογικού πίνακα αποτελούν τους επαινούμενους του διαγωνισμού και θα λάβουν τον σχετικό ΕΠΑΙΝΟ, καθώς και παιδικά αστρονομικά βιβλία.
3.     Οι συνολικά περίπου 15 επιτυχόντες μαθητές εγγράφονται ΔΩΡΕΑΝ συνδρομητές για ένα έτος στο αστρονομικό περιοδικό «Ουρανός», που από 30ετίας εκδίδει ανελλιπώς η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος.
4.     Όλοι οι επιτυχόντες μαθητές που θα παραβρεθούν στην βραδιά της βράβευσης θα πάρουν μέρος στην κλήρωση ενός τηλεσκοπίου.
5.     Σε όλα τα σχολεία, στα οποία φοιτούν οι διακρινόμενοι μαθητές και μαθήτριες απονέμονται ΤΙΜΗΤΙΚΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ.

Οι πληγέντες της Καρδίτσας μας χρειάζονται ακόμα!

Ποιά είναι η κατάσταση..

Τα σημάδια της καταστροφής που πέρασε από την πόλη της Καρδίτσας μήνες μετά είναι ακόμα νωπά. Οι κάτοικοι, που είδαν τη ζωή τους να αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη, προσπαθούν τώρα να προσαρμοστούν στις νέες δύσκολες  συνθήκες και να ξαναχτίσουν όσα είχαν αποκτήσει με τους κόπους μιας ζωής.  Ένα από τα πρώτα πράγματα που οι ίδιοι οι άνθρωποι μας είπαν ότι χρειάζονται από όποιον επιθυμεί να τους στηρίξει είναι το λάδι, κάτι τόσο απλό, αλλά τόσο σημαντικό. Συνήθως, σε οποιαδήποτε κρίση, τις πρώτες ημέρες οι πληγέντες κατακλύζονται από τη βοήθεια, τη στήριξη και την αγάπη όλων μας, κάτι που είναι άκρως σημαντικό.

Τι γίνεται όμως όταν οι μήνες περνούν και κάποιες πληγές δεν έχουν κλείσει ακόμη;

Οι καταστροφές από την σφοδρή κακοκαιρία στην Καρδίτσα τον φετινό Σεπτέμβρη δεν έχουν αποκατασταθεί ακόμη και οι ανάγκες παραμένουν μεγάλες. Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Actionaid με τον Δήμο Καρδίτσας και το Κέντρο Γυναικών κατανοήθηκε πλήρως το μέγεθος του τεράστιου προβλήματος. Κόποι μιας ζωής χάθηκαν σε ένα βράδυ, 3.000 οικογένειες επλήγησαν, 12.500 ζώα πνίγηκαν, 22.000 κατεστραμμένες κυψέλες και πάνω από 350.000 στρέμματα όλων των καλλιεργειών πλημμυρισμένα.

Η δράση στην Καρδίτσα δεν έχει τελειώσει! Οι συνάνθρωποί μας συνεχίζουν να χρειάζονται τη βοήθεια μας. 

Δες εδώ την ευχαριστήρια επιστολή από το δήμο Καρδίτσας. 

Με δωρεές θα στηριχθούν 3.000 οικογένειες που έχουν καταγραφεί ως πληγείσες σε όλο τον Νομό Καρδίτσας, θα αγοραστεί λάδι και η διανομή θα πραγματοποιηθεί μέσω του

Δήμου Καρδίτσας

(www.actionaid.gr)

Tο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας – ΙΤΕ σε συνεργασία με την Google εγκαινιάζει μια σειρά διαδικτυακών μαθημάτων για τους εκπ/κούς A’/θμιας Εκπαίδευσης κάθε ειδικότητας. Κύκλος μαθημάτων ”Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου”, ένα πολύπλευρο πρόγραμμα

Tο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας – ΙΤΕ σε συνεργασία με την Google εγκαινιάζει μια σειρά διαδικτυακών μαθημάτων για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κάθε ειδικότητας προκειμένου να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και τις δεξιότητές τους σε καίρια θέματα ασφαλούς πλοήγησης για τα παιδιά. O κύκλος μαθημάτων Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου, είναι ένα πολύπλευρο πρόγραμμα που παρέχει στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και τις μεθόδους που χρειάζονται για να διδάξουν τις βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας και ψηφιακής ιθαγένειας στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Τα μαθήματα συνεπικουρούνται από τεχνικές «παιχνιδοποίησης» (gamification) με τη χρήση του Ίντερλαντ (Interland), ενός διαδικτυακού παιχνιδιού δράσης και περιπέτειας που κάνει την εκμάθηση της ψηφιακής ασφάλειας και ιθαγένειας διαδραστική και διασκεδαστική – όπως ακριβώς είναι και το ίδιο το διαδίκτυο. Πέντε είναι οι βασικές θεματικές ψηφιακής ασφάλειας και ιθαγένειας του Κώδικα Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου:

To υλικό του προγράμματος μπορείτε να το βρείτε εδώ:

Υλικό για εκπαιδευτικούς

Υλικό για οικογένειες

Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Ίντερλαντ

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όμως η ύλη του προγράμματος μπορεί να φανεί χρήσιμη και σε εκπαιδευτικούς μεγαλύτερων μαθητών αλλά και σε γονείς και κηδεμόνες.
Το πρόγραμμα Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κάθε εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έχει το δικαίωμα να παρακολουθήσει εντελώς δωρεάν ένα διαδικτυακό σεμινάριο διάρκειας 90 λεπτών το οποίο θα τον εισάγει στην ύλη του προγράμματος και στις τεχνικές και τα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει μέσα στην τάξη για να διδάξει αρχές ψηφιακής ασφάλειας και ψηφιακής ιθαγένειας.

Μετά το τέλος του προγραμματος ο εκπαιδευτικός θα λαμβάνει πιστοποίηση από την Google και το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας – ΙΤΕ ότι παρακολούθησε και εφάρμοσε το πρόγραμμα Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου. Μόνη προϋπόθεση για την αποστολή της πιστοποίησης είναι να εφαρμόσει το πρόγραμμα στην τάξη του και να συμπληρώσει μια σύντομη φόρμα αξιολόγησης σχετικά με την εφαρμογή του προγράμματος στην τάξη.

Δηλώστε συμμετοχή

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή επιλέγοντας μια βολική για εσάς ημερομηνία. Οι διαθέσιμες ημερομηνίες του προγράμματος είναι εννιά και βρίσκονται αναρτημένες στο ημερολόγιο του προγράμματος εδώ. Επιλέξτε μια διαθέσιμη ημερομηνία που σας εξυπηρετεί και πατήστε πάνω σε αυτή για να ανοίξει η φόρμα συμμετοχής για την ημερομηνία αυτή. Στη συνέχεια ακολουθείστε τις οδηγίες που αναγράφονται για να δηλώσετε συμμετοχή.

Πιστοποίηση συμμετοχής

Μετά το τέλος του σεμιναρίου μπορείτε να πάρετε πιστοποίηση συμμετοχής από την Google και το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας – ΙΤΕ. Μόνη προϋπόθεση για την αποστολή της πιστοποίησης είναι να εφαρμόσετε μία ή περισσότερες ενότητες του προγράμματος στην τάξη, και να συμπληρώσετε μια σύντομη φόρμα αξιολόγησης σχετικά με την εφαρμογή του προγράμματος στην τάξη. Η φόρμα αξιολόγησης θα σταλεί στα e-mail σας λίγες ημέρες μετά που θα ολοκληρώσετε το το σεμινάριο.

Πηγή: https://saferinternet4kids.gr/be-internet-awesome/

‘Εορτή των Ελληνικών Γραμμάτων’

Κάθε χρόνο, στις 30 Ιανουαρίου, η Χριστιανική Εκκλησία τιμά από κοινού τους τρεις Μεγάλους Πατέρες και Οικουμενικούς Δασκάλους, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Στην Ελλάδα τιμώνται ως προστάτες της εκπαίδευσης και των γραμμάτων.

Η εορτή των Τριών Ιεραρχών εισήχθη στην εκκλησία στα μέσα του 11ο αιώνα από τον λόγιο και μητροπολίτη Ευχαΐτων Ιωάννη Μαυρόποδα (1000-1070), επί αυτοκράτορος Κωνσταντίνου Θ’ του Μονομάχου (1000-1055). Σκοπός του Μαυρόποδα ήταν να παρουσιάσει τις τρεις εξέχουσες αυτές προσωπικότητες της Χριστιανοσύνης ως τους κατ’ εξοχήν υπερμάχους του τριαδικού δόγματος και να δώσει τέλος στον φατριασμό που σοβούσε στο σώμα της εκκλησίας για το ποιος από τους τρεις ιεράρχες είναι ο σπουδαιότερος. Είναι χαρακτηριστικό ότι την εποχή εκείνη μεγάλος αριθμός ιερωμένων και πιστών είχαν χωριστεί σε τρεις ομάδες: τους Ιωαννίτες, τους Γρηγορίτες και τους Βασιλείτες.

Η εορτή των Τριών Ιεραρχών, εκτός από τον εκκλησιαστικό χαρακτήρα, έχει και εκπαιδευτικό στα καθ’ ημάς. Θεωρείται ως η εορτή των ελληνικών γραμμάτων, καθόσον οι Τρεις Ιεράρχες συνετέλεσαν στην ανάπτυξη της χριστιανικής διδασκαλίας, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των αρχαίων ελληνικών γραμμάτων. Ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας της εορτής των Τριών Ιεραρχών καθιερώθηκε στις 9 Αυγούστου του 1841 από το ακαδημαϊκό συμβούλιο του Οθωνείου Πανεπιστημίου (νυν Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και πρωτογιορτάστηκε στις 30 Ιανουαρίου του 1842. Τα επόμενα χρόνια, ο εορτασμός επεκτάθηκε σ’ όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Απολυτίκιο

''Τους τρεις μεγίστους φωστήρας της τρισηλίου Θεότητος, τους την οικουμένην ακτίσι δογμάτων θείων πυρσεύσαντας, τους μελιρρύτους ποταμούς της σοφίας, τους την κτίσιν πάσαν θεογνωσίας νάμασι καταρδεύσαντας, Βασίλειον τον μέγαν, και τον Θεολόγον Γρηγόριον, συν τω κλεινώ Ιωάννη, τω την γλώτταν χρυσορρήμονι, πάντες οι των λόγων αυτών ερασταί, συνελθόντες ύμνοις τιμήσωμεν· αυτοί γαρ τη Τριάδι, υπέρ υμών αεί πρεσβεύουσιν.''

Πηγή: SanSimera.gr

29-01-21, Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στην  Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

(άρθρο 46 του ν. 4692/2020) 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε εφαρμογή των διατάξεων του  άρθρου 46 «Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.» του ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111 Α΄) καλεί με την αριθ. 10934/Ε4/29-1-2021 (ΑΔΑ: ΡΧΝΛ46ΜΤΛΗ-Μ77) ειδική πρόσκληση τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που έχουν ενταχθεί στους οριστικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Γ1΄και Γ2΄ των αριθ. 1ΕΑ/2019 και 2ΕΑ/2019 Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν, καθώς και τους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής που έχουν ενταχθεί στον προσωρινό πίνακα κατάταξης Α΄ της 2ΓΕ/2019 προκήρυξης του ΑΣΕΠ (σύμφωνα με το άρθρο 165 του ν. 4763/2020-ΦΕΚ 254 Α΄) να υποβάλουν αίτηση μέσω της διαδικτυακής πύλης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) (https://opsyd.sch.gr/) για πρόσληψη ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου για το σχολικό έτος 2020-2021 σε:

  • συγκεκριμένες σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης
  • Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ)
  • σχολική μονάδα εκκλησιαστικής εκπαίδευσης

όπως αναφέρονται αναλυτικά στα 3 παραρτήματα της παρούσας πρόσκλησης, ανεξάρτητα αν έχουν υποβάλει αίτηση-δήλωση προτίμησης περιοχών στο πλαίσιο της αριθ.  105899/Ε4/13-8-2020 (ΑΔΑ: 90Ε946ΜΤΛΗ-2ΙΞ) εγκυκλίου-πρόσκλησης για τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ και της αριθ. 105324/Ε1/12-8-2020 (ΑΔΑ: ΩΜΑ046ΜΤΛΗ-Ι4Α) εγκυκλίου-πρόσκλησης για τους ΠΕ87.02.

Περαιτέρω όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής στην παρούσα διαδικασία ορίζονται στην ανωτέρω πρόσκληση.

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών προτίμησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ορίζεται από την Παρασκευή 29/01/2021 έως και την Πέμπτη 04/02/2021.

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων είναι αναρτημένο σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών στην ως άνω ιστοσελίδα (https://opsyd.sch.gr/).

Πίνακας σε μορφή xls 

Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (άρθρο 46 του ν. 4692/2020)

(www.minedu.gov.gr)

Δείτε σε ψηφιακή μορφή το διαδραστικό βιβλίο «5 κύκλοι – 1 κόσμος: Ολυμπιακή Παιδεία και Αξίες»

Μια σύγχρονη έκδοση Ολυμπιακής Παιδείας για παιδιά και νέους

link ➡️
https://indd.adobe.com/.../564ea919-35b1-42ca-b842...

(Hellenic Olympic Committe, Hellenic Olympic Academy)

| mooc.edu.gr Open edX